Skocz do zawartości
Forum Burgmania

HONDA DN-01


Gość omek77

Rekomendowane odpowiedzi

  • Sympatycy

Mnie się podoba, dezajnersko, bo o wła?ciwo?ciach trakcyjnych, praktycznych i

innych się nie wypowiem. Widziałem tylko "optycznie".

pzdr

Odnośnik do komentarza

Osi?gów to DN-01 wcale nie ma jaki? super rewelacyjnych.

Wprawdzie przy?piesza troszkę lepiej od T-maxa, ale w motocyklowych kategoriach jest to raczej ociężała krowa.

Do tego brak osłony przed wiatrem i pozycja, jak na cruiserze.

Do powolnego turlania się pewnie nadaje, dalsze i szybsze wyjazdy na tym sprzęcie to musi być porażka.

Odnośnik do komentarza
  • Administrator

Designersko wystrzał w kosmos. Pod k?tem praktyczno?ci... hmm... zapomnijmy o tym :( zdecydowanie stawiałbym go w kategoriach ciekawego gadżetu :(

Jeszcze gor?ca fotka z V Zlotu Burgmania 2009

resizeofp6122956.jpg

A je?li chodzi o pytanie w opisie topicu, to żaden z wymienionych.

DN-01 to nowa kategoria jedno?ladu... ja bym j? nazwał "freak" ;)

Odnośnik do komentarza

Do powolnego turlania się pewnie nadaje, dalsze i szybsze wyjazdy na tym sprzęcie to musi być porażka.

wiesz co mowisz.... ;)

pojazd typowy dla "niedzielnego" kierowcy moto - jakim jest wła?nie mój father.

Przygotowuje mini te?cik tego sprzętu i jesli Mariusz się zgodzi to może wrzucimy go na burgmanie... :ph34r:

Odnośnik do komentarza

Raczej wnioskuję, miałem pierszy model NTV-ki z tym silnikiem, a pozycja kierowcy na DN przypomina tę przyjmowan? na Shadowkach, a tym też miałem okazję jeĽdzić. Zreszt? silnik w VT to wła?ciwie też to samo.

O ile jest podobnie, jak na VT-ku, to ani porz?dnie nie przy?pieszysz, ani szybciej nie pojedziesz, ani nie skręcisz, ale przyjmnie się pokulać można.

Odnośnik do komentarza

Dzieki uprzejmosci salonu Autowitolin w wawie mielismy okazje przejechac sie tym sprzetem we dwojke.

Wg. mnie to jest bardzo fajny gadzet z mala funkcjonalnoscia - tak jak Burgi napisal.

Zalety:

-wygodna choc bardzo niska pozycja, rece blisko, wygodnie sie prowadzi.

-dobre zawieszenie, duze kola i w miare duzy skok, dobrze wybiera nierownosci i dobrze sie trzyma w zakretach

-bardzo fajny design

-automat

Wady:

-kompletny brak oslony przed wiatrem, do tego stopnia że przy 120 km/h zmiata z moto, nie da sie tym szybko jezdzic

-maly bak, maly zasieg, czeste tankowania

-brak schowkow, praktycznie zerowa ladownosc, nawet kufra w tej chwili nie da sie kupic:(

-slabe przyspieszenie, nawet w trybie sport nie ma startu do burgmana 650, no chyba ze to iluzja (nalezalo by sie scignac:), w kazdym razie jak na pojazd z duzymi kolami to wogole nie jedzie.

Ponoc DN-01 ma bardzo duza sprzedaz w Stanach...

Ale tam jest tak gleboki rynek ze kazda nowinka typu Can-Am Spyder czy to, od razu zyskuje duza rzesze odbiorcow.

Jak dla mnie fajna pozycja ale dopiero jako trzeci, czwarty sprzet w garazu:)

pozdr.pollacco

Odnośnik do komentarza

Obejrzany na Burgmanii:)

Wielki gadzet który utracił cechy skutera a nie zyskał cech motocykla.

Na żywo i tak wygl?da lepiej niż na fotkach które widziałem np na stronach Hondy.

Naprawde fajny GANG V-ki znanej z innych modeli Hondy.

Generalnie fajnie że jest ale raczej jego miejsce jest przy cruiserach niż skuterach.

Odnośnik do komentarza
  • 2 lata później...

a ja zakochalem sie w Dn 01 i mam ja od 14 dni po rzygodzie z t-maxem uwazam to za krok do przodu o dziwo mimo wiekszych gabarytow prowadzi sie o wiele lzej od tmaxa co do mocy i spalania mysle ze jest progres po miesice w trasie jeszcze nie bylem co do wygladu tu kazdy ma wlasne zdanie albo sie to kocha albo nienawidzi

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...