Gość Nigga Opublikowano 2 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2009 Witajcie Jaka Waszym zdaniem jest granica wytrzymalosci dla Burgera 400? Czy np 40000 to juz duzo? Pzdr Odnośnik do komentarza
Gość Dave Opublikowano 2 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2009 Witam! Mój już byly Burger miał 57 000 km (raczej autentyczne) jak go sprzedawalem i miał się całkiem nieĽle. Trzeba tylko pilnować poziomu oleju bo lubił sobie wypić. Odnośnik do komentarza
krzys-68 Opublikowano 2 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2009 mam prawie 48tys km i ubytków oleju nie widzę profilaktycznie sprawdzam i sie dziwię !piwko Odnośnik do komentarza
Truszek Opublikowano 2 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2009 mam prawie 48tys km i ubytków oleju nie widzę profilaktycznie sprawdzam i sie dziwię !scooter Nie na czemu się dziwić !YES od stania w garażu oleju nie ubywa Odnośnik do komentarza
krzys-68 Opublikowano 2 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2009 się jezdzi ile mozna do pracy nie warto !scooter Odnośnik do komentarza
Noguru Opublikowano 2 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2009 Z tego co się orientuje to po 40tys trzeba tłok wymienić bo bugerman 400 posiada jeden cylinder po wymianie docierasz i ?miga jak nowy !scooter Odnośnik do komentarza
Administrator Artix Opublikowano 2 Czerwca 2009 Administrator Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2009 Z tego co się orientuje to po 40tys trzeba tłok wymienić bo bugerman 400 posiada jeden cylinder po wymianie docierasz i ?miga jak nowy A po czym sie tak orientujesz ? 40tys km to byle kosiarka wytrzymuje. Kurcze skad sie biora takie durne opinie !scooter 40 tys km to nie jest wielki przebieg Odnośnik do komentarza
Sympatycy orzech Opublikowano 2 Czerwca 2009 Sympatycy Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2009 Z tego co się orientuje to po 40tys trzeba tłok wymienić bo bugerman 400 posiada jeden cylinder po wymianie docierasz i ?miga jak nowy A po ilu w YP400, też mam jeden tłok a na liczniku już ponad 46 tkm, kurde chyba zaraz się sypnie 40 tkm to moim zdaniem dużo i mało. Jeżeli kto? zrobił to w 10 lat to niestety czas odgrywa tutaj większ? rolę. Wszystkie el. gumowe należy pieczołowicie obadac, uszczelki, wężyki itp. z czasem pękaj? i trzeba je wymienić. Po takim przebiegu pewnie trzeba się zastanowić nad wymian? tarcz hamulcowych, łożysk je?li nie były ruszane. Jeżeli Twój Aen był regularnie serwisowany nie powiniene? mieć problemów. Silnik musi mieć odpowiedni? kompresję, je?li ma, dużo kilometrów jeszcze razem przejedziecie. Odnośnik do komentarza
krzys-68 Opublikowano 4 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2009 mam prawie 48tys km i ubytków oleju nie widzę profilaktycznie sprawdzam i sie dziwię !w00t Nie na czemu się dziwić od stania w garażu oleju nie ubywa Znam takiego co 400K8 sie chciał pochwalić i przywiózł go w Iveco na pace to dopiero oszczedno?ć moto jest !happybth Odnośnik do komentarza
a_ostrowski Opublikowano 4 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2009 WITAM Ja na swoim an 400 mam już 56ty? km i poza ubytkiem oleju (jakie? 0,5l na 1000km) wszystko ok , odpala na dotyk , spala 4l na 100km i 140km\h to żaden problem. POZDRAWIAM Odnośnik do komentarza
Waluś Opublikowano 5 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2009 mój ma 45 tysi na zegarze, ale my?le że w rzeczywisto?ci jest sporo więcej i o ile silnik jeszcze daje radę o tyle przekładnia niestety juz nieĽle klekocze :| Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się