Gość tomwwa Opublikowano 5 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2009 Czy kto? jest użytkownikiem tego dziwnego pojadu. JeĽdziłem nim wczoraj po W-wie i wstępne wrażenia s? OK. Chętnie jednakowoż wysłucham opinii realnego uzytkownika. My?lę o zakupie czego? maxi i będe wdzięczny za info. Odnośnik do komentarza
Sympatycy smok.wawelski Opublikowano 5 Maja 2009 Sympatycy Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2009 Pytaj Areckiego (jeĽdził nim dłużej niż 10 minut) i Orzecha (on wie jeszcze więcej . W klubie chyba nikt MP3 nie posiada. Odnośnik do komentarza
Administrator 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚 Opublikowano 5 Maja 2009 Administrator Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2009 700 km przejechane w siodle Mp3 250... tutaj moje wrażenia> KLIK Odnośnik do komentarza
Gość MalyBXL Opublikowano 5 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2009 Ja uzywam Mp3 125,co chcesz wiedziec,ja jestem zachwycony jak narazie,do miasta spokojnie wystarcza,mam z duzm koszem,kocyk na nogi,ale szybe mam krotka wiec bedzie wymiana na duza Na baku w miescie robie 200km wiec nie jest zle,no i ta przyczepnosc,hamowanie i pewnosc na torach,piekna sprawa. Odnośnik do komentarza
Gość tomwwa Opublikowano 6 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2009 Ja uzywam Mp3 125,co chcesz wiedziec,ja jestem zachwycony jak narazie,do miasta spokojnie wystarcza,mam z duzm koszem,kocyk na nogi,ale szybe mam krotka wiec bedzie wymiana na duza Na baku w miescie robie 200km wiec nie jest zle,no i ta przyczepnosc,hamowanie i pewnosc na torach,piekna sprawa. A od jak dawna uzytkujesz MP3? Ciekawi mnie jak z trwało?ci? tego sprzętu? 700 km przejechane w siodle Mp3 250... tutaj moje wrażenia> KLIK JeĽdziłem dwa dni temu tym samym co w te?cie skuterem od Uhmy i wciaz skrzypi tylny hamulec. Czy to kwestia serwisu, (czy Uhmie sie nie chce naprawic ?) czy to juz tak musi być? kilka razy już prosiłem o używanie funkcji "edytuj" kolejny raz z lenistawa zamiast poł?czyć, skasuje Artix Odnośnik do komentarza
Gość MalyBXL Opublikowano 6 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2009 No wiec w tej kwestii sie nie wypowiem bo dopiero tydzien jezdze,a co do hamulca to i u mnie piszczy tylny. Myslalem ze to klocki ale widze ze nie moj jeden tak ma Odnośnik do komentarza
Sympatycy Arecki Opublikowano 6 Maja 2009 Sympatycy Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2009 Pytaj Areckiego (jeĽdził nim dłużej niż 10 minut) Podobnie jak Mariusz zrobiłem MP3-k? ok. 700km. Większo?ć moich wrażeń pokrywa się z testem Burgiego więc wymienię tylko kilka i dodam co? od siebie. Pierwsz? wad? jaka mi przychodzi do głowy to cena tego skutera, w cenie wersji z silnikiem 250ccm można kupić porównywalny rocznikowo skuter o pojemno?ci 400ccm lub wiecej np. Kymco. Jedyn? rzecz? która uzasadnia tak wysok? cenę skutera jest jego innowacyjne przenie zawieszenie. W czasie jazdy sprawuje się ono rewelacyjnie, podróż jest pewniejsza, bardziej komfortowa i to pomimo małych kół. W zasadzie trudno się przyczepić do takiego rozwi?zania, no może poza tym że prawdopodobnie jego serwisowanie będzie bardziej kosztowne niż tradycyjnych rozwi?zań z jednym kołem. Bardzo mi sie podobało to, że skuter można zaparkować praktycznie w każdym miejscu bez obawy o to że się przewróci (zablokowanie zawieszenia plus hamulec ręczny). Wady na które chciałbym zwrócić uwagę zwi?zane s? także z przednim zawieszeniem, a w zasadzie z zabezpieczeniami jakie przewidział producent. Sprowadza się to np. do tego że bardzo kłopotliwym może sie okazać przeparkowanie skutera przy niezbyt równym podłożu, czy np. wstawienie do garażu bez jego uruchomienia i zajęcia miejsca kierowcy bo bez tego nie da się odblokować zawieszenia i może być trochę trudno go utrzymać w pionie. Innym objawem tej "nadgorliwo?ci" producenta może być sytuacja gdy kierowca podniesie się z kanapy przy pochylonym skuterze, np. przy u?lizgu tylnego koła, przednie zawieszenie blokuje się i można zacz?ć niewrówn? walkę z niemał? mas? przechylonego pojazdu. O tym jak taka walka wygl?da przekonał się bole?nie kolega Orzech. Nie polecał bym też prób zatrzymywania się na ?wiatłach z blokowaniem przedniego zawieszenia, przy naszych krzywych jezdniach z koleinami może się to skończyć w najlepszym razie szybkim zdejmowaniem nóg z podestów poł?czonym z próba utrzymania równowagi. Ogólnie jednak pomysł na 3oo skuter w wydaniu włoskim mi sie podoba, choć nie ukrywam że jeszcze bardziej od MP3-ki podoba mi sie stylistyka Gilery w modelu Fuoco. Odnośnik do komentarza
Gość MalyBXL Opublikowano 7 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 Innym objawem tej "nadgorliwo?ci" producenta może być sytuacja gdy kierowca podniesie się z kanapy przy pochylonym skuterze, np. przy u?lizgu tylnego koła, przednie zawieszenie blokuje się i można zacz?ć niewrówn? walkę z niemał? mas? przechylonego pojazdu. To fakt,tez juz mialem taka stresujaca sytuacje,przeciskalem sie miedzy samochodami i gdy chcialem stanac przed pojazdem po prawej zablokowalem zawieszenie w nierownej pozycji,zeby je odblokowac wstalem na dwie nogi bo balem sie upadku,ale gdy wstalem nie dalo sie odblokowac guziczkiem zeby wyprostowac skuter,gazu tez nie mozna dac gdy sie na nim nie siedzi wic coz zrobic,usiadlem w dziwnej pozycji podpierajac sie noga i dopiero gdy zgasla czerwona lampka udalo mi sie odblokowac i wyrownac skuter. Ci co siedzieli w samochodach mieli pewnie ubaw mi zrobilo sie cieplo ze 200 kg MP3ki zaraz bedzie lezec razem ze mna na glebie. No ale teraz juz wiem co robic a czego nie robic z ta zabawka,poprostu wszystko trzeba przetestowac. Odnośnik do komentarza
Gość tomwwa Opublikowano 10 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2009 Złozyłem zamówienie na MP3 - 400. Mam nadzieje ze ze za dwa tygodnie zacznę sie cieszyć tym sprzętem. Po dwóch przejażdżkach MP3 250-tk? jestem zachwycony. To oczywi?cie rzecz upodobań , ale testowałem x-maxa, T-maxa i MP3 i podj?łem decyzję jak wyżej. Odnośnik do komentarza
Gość ballastic Opublikowano 10 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2009 Częsc użytkowników złapie się za głowę,częsc przytaknie, a ja Ci gratuluje orginalno?ci Liczymy na sesje zdjęciow?! Odnośnik do komentarza
Sympatycy smok.wawelski Opublikowano 10 Maja 2009 Sympatycy Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2009 Gratuluję zakupu ciężarówki Będziesz mógł narty w schowku wozić Odnośnik do komentarza
Gość MalyBXL Opublikowano 10 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2009 Będziesz mógł narty w schowku wozić !sciana Oj tak A co do sesji zdjęciowej to nie mogę dodać zdjęcia w profilu,dlaczego? Napisz co zamówiłe?,jaka opcja,z koszem czy bez,kolor jaki? I rozumiem ze jak bedziesz mial instrukcje PL to sie podzielisz hmmm? Odnośnik do komentarza
Sympatycy Arecki Opublikowano 10 Maja 2009 Sympatycy Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2009 Złozyłem zamówienie na MP3 - 400. Mam nadzieje ze ze za dwa tygodnie zacznę sie cieszyć tym sprzętem. Po dwóch przejażdżkach MP3 250-tk? jestem zachwycony. To oczywi?cie rzecz upodobań , ale testowałem x-maxa, T-maxa i MP3 i podj?łem decyzję jak wyżej. Gratuluję !sciana , na pewno z większym silnikiem MP3-ka lepiej sobie poradzi. Na Twoim miejscu zainteresował bym się też wieksz? szyb? bo z tym co jest w standardzie kiepsko się jeĽdzi powyżej 90-si?tki, zwłaszcza w deszczu . Jak już będziesz miał skuter to mam nadzieję, że wpadniesz na spot żeby się pochwalić. Odnośnik do komentarza
Gość MalyBXL Opublikowano 11 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2009 Na Twoim miejscu zainteresował bym się też wieksz? szyb? bo z tym co jest w standardzie kiepsko się jeĽdzi powyżej 90-si?tki, zwłaszcza w deszczu !happybth . A co do tej szyby to ile ona moze kosztowac i gdzie ja kupic bo na allegro nie ma,chodzi mi o ta duuuza najwieksza bo juz przy 80km/h jest nieciekawie z oryginalna. Odnośnik do komentarza
dr.big Opublikowano 11 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2009 Gratulacje, jezdzilem troche MP3 125 i 250, a takze Fuoco 500. Nie wiem jak zbiera sie 400ccm, ale 250ccm dla trojkolowego skutera to naprawde za malo. Dopiero Fuoco zadowalalo osiagami !happybth . Odnośnik do komentarza
Gość tomwwa Opublikowano 12 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2009 Złozyłem zamówienie na MP3 - 400. Mam nadzieje ze ze za dwa tygodnie zacznę sie cieszyć tym sprzętem. Po dwóch przejażdżkach MP3 250-tk? jestem zachwycony. To oczywi?cie rzecz upodobań , ale testowałem x-maxa, T-maxa i MP3 i podj?łem decyzję jak wyżej. Gratuluję !w00t , na pewno z większym silnikiem MP3-ka lepiej sobie poradzi. Na Twoim miejscu zainteresował bym się też wieksz? szyb? bo z tym co jest w standardzie kiepsko się jeĽdzi powyżej 90-si?tki, zwłaszcza w deszczu . Jak już będziesz miał skuter to mam nadzieję, że wpadniesz na spot żeby się pochwalić. Z zamowieniem wiekszej szyby wstrzymam sie jeszcze, bo doczytalem sie w folderku MP3 ze s? jakies drobne zmiany w konstrukcji , np kolo 14" z tyłu i większa szyba. Zobaczymy moze wystarczy. Co do pytan Malego nie wiem co to kosz?, a kolor bedzie silver. Odnośnik do komentarza
Gość MalyBXL Opublikowano 18 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2009 A powiedz mi jak twoja MP3ka odpala,dodajesz gazu przy wciskaniu guzika czy odpalasz go bez gazu? Bo moj z gazem pali w 1 sekunde a bez gazu krece go jakies 4-5 sekund i wydaje mi sie ze rozrusznik sie meczy wiec pale z gazem,i sie zastanawiam czy to normalne w MP3kach czy lepiej cos z tym zrobic? Odnośnik do komentarza
Gość tomwwa Opublikowano 18 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2009 Jesli pytasz mnie to odpowiem ci jak bede j? juz miał: Moze juz w srode ale pewnie raczej we czwartek Odnośnik do komentarza
Gość MalyBXL Opublikowano 18 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2009 A no tak,nie doczytalem ze jeszcze nie odebrales !piwko To czekam na odpowiedz. Powodzenia. Odnośnik do komentarza
Gość Nagato Opublikowano 29 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2009 Mam wła?nie wspomniane Fuoco. Dobra maszyna, dobrze trzyma się drogi. Nawi?zuj?c do wcze?niejszych wypowiedzi: - rozrusznik kręci bez gazu, kiedy? w garażu zakręciłem z manetk? w dół (nawyk z mini) i po gwałtownym skoku mało nie wkomponował mi się w ?cianę, - blokowanie kół przy dojeĽdzie do ?wiateł nawet na koleinach jest proste i bezpieczne acz przyznaję że dopiero po uzyskaniu wprawy i wpojeniu sobie odpowiednich nawyków, - bezpo?rednio po zakupie po?więciłbym jaki? czas na oswojenie skutera, jeĽdzi się nim wygodniej i pewniej niż zwykłym maxi i można odnie?ć złudne wrażenie, że maszyna jest niewywracalna - nic bardziej mylnego, - fuoco/mp3 maj? zdecydowanie lepsz? przyczepno?ć na: kostce brukowej, kocich łbach, MOKRYCH kocich łbach, torowiskach, jezdniach z podłużnymi nierówno?ciami, koleinach - fakt poza jak?kolwiek dyskusj?, - droga hamowania jest faktycznie znacznie krótsza od najlepszych burgmanów (nawet bez ABS, chociaż szwagier twierdzi że biegnie do szczęk cała wi?zka nieokre?lonych przewodów), - jak kto? ma napisane w stopce: niestety odczuwa się chroniczny brak drugiego cylindra, szczególnie przy niskich prędko?ciach lub co gorsza przy gwałtownej redukcji prędko?ci - telepie całym skuterem jak snopowi?załk?, - z jazd? po bezdrożach dałbym sobie spokój - "chłit maketingowi", owszem pojedzie po drodze gruntowej, przejedzie przez jakie?tam nierówno?ci, ale o rajdzie Dakar nie ma co marzyć, cross to to nie jest i nie będzie, w sypkim piasku się zakopie, na większych nierówno?ciach przewróci, na mniejszych co najmniej urwie chlapacze, - budzi sensację gdzie się nie pojawi, fajnie i niefajnie zarazem - kilka razy musiałem pod marketem, czy na stacji benzynowej pogonić palantów próbuj?cych wleĽć i posiedzieć sobie "do zdjęcia", "do przymiarki" itd. - fajnie się jeĽdzi z siedzenia pasażera (jak dla mnie) szczególnie na dłuższych trasach - sylwetka jest bardziej "motocyklowa", ale po zablokowaniu kół i tak trzeba przesi??ć się na przód, inaczej motocykl nie ruszy, - we fuoco brakuje drugiego bagażnika (tego który jest w MP3 125-400), ale dobry zewnętrzny kufer daje radę, - mała owiewka (fuoco only) powoduje że do większych prędko?ci (powyżej 90 km/h) trzeba się składać jak na plastiku - tu mniejsze MP3 maj? przewagę w postaci możliwo?ci zamocowania podwyższonej szybki; zestaw "winter" można sobie darować - dramat wizualny i użytkowy. Generalnie maszyna warta polecenia, nawet za większe pieni?dze niż standardowy maxi-jedno?lad. Jedna zasada - większy silnik, lepszy efekt. JeĽdziłem 250, 400 i teraz mam fuoco. Każdy kolejny jest NAPRAWDĘ lepszy od poprzedniego. Ale co do samej decyzji - warto! Odnośnik do komentarza
Gość tomwwa Opublikowano 1 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2009 Wrażenia po 1 tyg. uzytkowania. Owiewka miala byc niby wyższa w tegorocznym modelu ale moim zdaniem jest ciagle za niska i przy 90km/h wieje. Choć moze musi wiać? nie mam porownania z innymi skuterami. Mam pierwsze dwa problemy techniczne: juz dwa razy po uruchomieniu nie ga?nie mi od razu czerwona lampka ukladu przedniego zawieszenia. Po dodaniu gazu silnik sie dławi. Kanapa po zwolnieniu przycisku nie da sie podniesc jedn? rek? . Zalet? w codzinnym uzytkowaniu jest przestrzen ladunkowa, hyper wygodny schowek tylko i normalny pod kanap?. Pierwsze tankowanie spalil mi 5l/100 a drugie juz 4,5. Ale jeżdzę raczej agresywnie cieszę sie przyjemnosci? z jazdy i daję dosc mocno w palnik. Odnośnik do komentarza
Sympatycy orzech Opublikowano 1 Czerwca 2009 Sympatycy Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2009 Silnik się dławi jak siedzisz na skuterze? W kanapie jest czujnik nacisku, jeżeli nie siedzisz na 3oo silnik będzie się zawsze dławił, uniemożliwia to odjechanie MP3-ki bez kierowcy. Jeżeli dzieje się to przy obci?żonej kanapie możesz mieć problem z tym czujnikiem, wskazuje na to również kontrolka zawieszenia pal?ca się zbyt długo. Czy zawieszenie blokuje się poprawnie? Odnośnik do komentarza
Gość tomwwa Opublikowano 1 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2009 Zawieszenie blokuje sie poprawnie, a co do czujnika to sprobuje zwrocic na niego uwage. Mozliwe ze nie zawsze siadam poprawnie i dlatego cos szwankuje Odnośnik do komentarza
Gość MalyBXL Opublikowano 1 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2009 Nawet jak sie czasami jedna noga bardziej podpierasz to potrafi sie kontrolka czerwona zapalic i juz nie ruszysz,bedzie sie dlawil dopoki nie usiadziesz poprawnie. A z ta kanapa to nie wiem jak to mozliwe,ja wciskam gozik i podnosze dwoma palcami. Odnośnik do komentarza
frato Opublikowano 1 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2009 Co prawda w X9 mam taki sam silnik ale bez wtrysku to z odpalaniem jest podobnie. Rozgrzany bez gazu, zimny z leciutkim odkręceniem manetki. Tak zapala szybciej niż bez gazu Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się