Gość Proxa Opublikowano 16 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2009 a kto? z forum lata ? (dosłownie) Odnośnik do komentarza
teston Opublikowano 16 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2009 Jak już wspomniałem: w ubiegłym roku zacz?łem latać na paralotni. Odnośnik do komentarza
Gość Proxa Opublikowano 16 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2009 Jak już wspomniałem: w ubiegłym roku zacz?łem latać na paralotni. i jak pocz?tki ? Ja w planie mam zapisać się na szybowce ewentualnie licencja PPL ale to drogie w polsce (mafia) w czechach za 50% ceny można zrobić to samo ... Ile cię wyniósł kurs ? Odnośnik do komentarza
teston Opublikowano 16 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2009 Jestem po kursie 1-go stopnia i mam za sob? 20 lotów za wyci?gark? (wycholowywali mnie na wysoko?ci rzędu 200-400 m). Na wiosnę zamierzam kontynuować szkolenie. Kurs pierwszego stopnia kosztuje u nas 900 PLN, drugi stopień 700 PLN. Po drugim stopniu można zdawać egzamin na ?wiadectwo kwalifikacyjne pilota paralotni. Też marzyłoby mi się PPLa albo chociaż ultralighty ale nie dam rady wyrwać się na te 3 tygodnie do Czech. Z szybowcami z kolei u nas jest ten problem że nie s? to szkolenia czysto komercyjne dla pracuj?cych: trzeba spędzić na lotnisku conajmniej miesi?c i to od rana do wieczora. Odnośnik do komentarza