Pleban Opublikowano 19 Listopada 2008 Opublikowano 19 Listopada 2008 O ile przednie sprezyny tej firmy kosztuja ok. 80 euro (obie), to tylne amorki cos kolo 450 euro za sztuke...... A niech tam sobie "czasami" zawieszenie dobije.
dr.big Opublikowano 19 Listopada 2008 Opublikowano 19 Listopada 2008 Gdybym nie byl za leniwy, to sprezyny z przodu bym wymienial, fajna sprawa ... Ale jak maja mi grzebac przy przednich lagach, to troche zapal mi ustepuje ... A tyl mi wystarcza, bo i tak jezdze sam.
Klubowicze Roni Opublikowano 19 Listopada 2008 Klubowicze Opublikowano 19 Listopada 2008 Szaleć nie zamierzam,raczej normalnie ale czasami jadę w towarzystwie Hond Varadero a one maj? dobre odej?cie więc czasem trzeba będzie im dotrzymać tępa i tu przydać się może POWER Burgiego wierz mi , że przyciski power jak i manuala używa się w skrajnych przypadkach , po prostu nie ma potrzeby chyba , że kto? lubi " spartankę " ale przecież ciebie to nie dotyczy
Klubowicze arturo-bb Opublikowano 19 Listopada 2008 Autor Klubowicze Opublikowano 19 Listopada 2008 No a co z awariami o których pisali inni np.ZYBEX. Na ile s? czeste w nowych modelach i czy nie będzie to skutkowało wiecznym postojem w serwisie(co stego że za darmo bo na gwarancji jak lepiej wtedy jeĽdzić)
Pleban Opublikowano 19 Listopada 2008 Opublikowano 19 Listopada 2008 Mówi się często o awariach, ale wydaje mi się że wszystko zależy od sztuki i często od sposobu użytkowania. Mam póki co nakręcone 12 tys. km i jedyna usterka to wysunięcie się odważnika na kierownicy. Ale czy to usterka?
Klubowicze ZYBEX Opublikowano 19 Listopada 2008 Klubowicze Opublikowano 19 Listopada 2008 Awarie jakie mnie dotycz? to: -wyj?ca skrzynia biegów - obecnie 3 razy naprawiana i oby ostatnia bo limit się wyczerpał !!! (a wymienione były jakie? tam kółka,łożyska...) - wg.mnie laika stawiam na sprzęgło ale mogę się mylić! - nadmierne zużycie oleju 500 ml na 1500 km - usterka usunięta - upalony zawór, i nowe pier?cienie - "dzwoni?ca" ramka szyby(maskownica) - uważam za bł?d seryjny po prostu fasolki w ramce nie pasuj? w otwory w szybie - wymieniono now? szybę wraz z ramk? ( dzwoni mniej) - bagażnik oryginalny- podstawa pod kufer - złamała się- wymieniono na nowy (bł?d seryny - logo suzuki "S" osłabia podstawę - przyciski "power" i "manual" nie odskakuj? - obecnie do wyja?nienia przez serwis no to tyle jak do tej pory....... czy cd. nast?pi? - oby nie!!!! A jeszcze co?... ważnego.... PAMIETAJCIE WOZIĆ ZE SOBˇ KSIˇŻKĘ GWARANCYJNˇ!!! bo inaczej - słynne ROAD ASSISTANCE - to porażka !!! Efekt usług ASSISTANCE to skrzywiona kierownica!!! - obecnie zgłoszony wniosek o wymianę kierownicy. Kto z Was ma 650 i popatrzy na układ kierownica a wysoko?ć lusterek - to zauważy spor? przestrzeń pomiedy lusterkami a kierownic? , a w moim przypadku w transporcie naci?gnieto kierownicę do połowy lusterek !!!
Niunio Opublikowano 20 Listopada 2008 Opublikowano 20 Listopada 2008 Czytaj?c posta Zybex-a zastanawiam się czy usterki typu trzeszczenie szybki, wypadanie przycisku itp. nie s? "chorobami wieku dziecięcego", znaczy dotycz? egzemplarzy nowych. Co do pozostałych awarii to tyłek mi się marszczy czytaj?c
Klubowicze arturo-bb Opublikowano 20 Listopada 2008 Autor Klubowicze Opublikowano 20 Listopada 2008 Awarie jakie mnie dotycz? to:-wyj?ca skrzynia biegów - obecnie 3 razy naprawiana i oby ostatnia bo limit się wyczerpał !!! (a wymienione były jakie? tam kółka,łożyska...) - wg.mnie laika stawiam na sprzęgło ale mogę się mylić! - nadmierne zużycie oleju 500 ml na 1500 km - usterka usunięta - upalony zawór, i nowe pier?cienie - "dzwoni?ca" ramka szyby(maskownica) - uważam za bł?d seryjny po prostu fasolki w ramce nie pasuj? w otwory w szybie - wymieniono now? szybę wraz z ramk? ( dzwoni mniej) - bagażnik oryginalny- podstawa pod kufer - złamała się- wymieniono na nowy (bł?d seryny - logo suzuki "S" osłabia podstawę - przyciski "power" i "manual" nie odskakuj? - obecnie do wyja?nienia przez serwis no to tyle jak do tej pory....... czy cd. nast?pi? - oby nie!!!! A jeszcze co?... ważnego.... PAMIETAJCIE WOZIĆ ZE SOBˇ KSIˇŻKĘ GWARANCYJNˇ!!! bo inaczej - słynne ROAD ASSISTANCE - to porażka !!! Efekt usług ASSISTANCE to skrzywiona kierownica!!! - obecnie zgłoszony wniosek o wymianę kierownicy. Kto z Was ma 650 i popatrzy na układ kierownica a wysoko?ć lusterek - to zauważy spor? przestrzeń pomiedy lusterkami a kierownic? , a w moim przypadku w transporcie naci?gnieto kierownicę do połowy lusterek !!! No to nie jest tak tragicznie .Z wyj?tkiem tej wyj?cej skrzyni reszta to upierdliwe drobiazgi nie powoduj?ce zatrzymania 200 w serwisie.Mam tylko nadzieje że do wiosny ceny nie oszalej? i można będzie nabyć Burgiego.
Pleban Opublikowano 20 Listopada 2008 Opublikowano 20 Listopada 2008 Awarie jakie mnie dotycz? to:..... - "dzwoni?ca" ramka szyby(maskownica) - uważam za bł?d seryjny po prostu fasolki w ramce nie pasuj? w otwory w szybie - wymieniono now? szybę wraz z ramk? ( dzwoni mniej) ....... Fakt o tym zapomniałem. Jest to ewidentna wada konstukcyjna ale powiem szczerze że niedoróbkę usun?łem we własnym zakresie.
Gość Dragon Opublikowano 20 Listopada 2008 Opublikowano 20 Listopada 2008 No to nie jest tak tragicznie .Z wyj?tkiem tej wyj?cej skrzyni reszta to upierdliwe drobiazgi nie powoduj?ce zatrzymania 200 w serwisie. Bior?c pod uwagę fakt, że AN 650 jest dzisiaj najdroższym skuterem to wydaje mi się, że zacytowane stwierdzenie nie jest wła?ciwe... Ale w SMP lubi? takich ludzi...
Klubowicze arturo-bb Opublikowano 20 Listopada 2008 Autor Klubowicze Opublikowano 20 Listopada 2008 Miałem na my?li że s? to usterki nie powoduj?ce NADMIERNEGO przestoju w serwisie(atak na marginesie to nie powinny zdarzać się wcale)Generalnie do tej pory moje 200 (a miałem różne) odwiedzały serwis tylko podczas przegl?dów serwisowych i mam nadzieje że tak pozostanie po zmianie na maxi !TAZ
Sympatycy siemik Opublikowano 20 Listopada 2008 Sympatycy Opublikowano 20 Listopada 2008 Za wiele nie mogę powiedzieć ale troszeczkę mogę.Kupiłem używkę dwu letni?,przebieg 11ty?.,zrobiłem ok. 1500km.moje spostrzeżenia-szyba drży do?ć gło?no,usterka do usunięcia w garażu-stary kawałek dętki od roweru VIGRY 2. Olej.-po kilku rozmowach z kolegami z burgmani zacz?łem sprawdzać nawet je?li go nie odpalałem jednak nie zauważyłem ani razu różnicy w okienku od oleju,innych niespodzianek nie zauważyłem i mam nadzieję nie zauważyć bo inaczej żonka mnie !TAZ
Administrator Artix Opublikowano 20 Listopada 2008 Administrator Opublikowano 20 Listopada 2008 Tak na zupelnym marginesie a moze zerknij na SW600 po za tym ze brzydki jak diabli to wad innych nie ma chyba ze upierasz sie nad dodatkowymi 50 ccm !TAZ bo w jezdzie roznicy wielkiej nie ma no w spalaniu jest na duzy minus dla SW. Wymiana oleju co 12 tys i ile wlejesz tyle zlewasz bez wzgledu na przebieg.
Niunio Opublikowano 21 Listopada 2008 Opublikowano 21 Listopada 2008 SW 600 jest nieco mniejszy od AN 650. Dla mnie jako że jestem dużym facetem i najczę?ciej jeżdżę z plecaczkiem jest to odczuwalne ale dla osób niższych i lżejszych nie powinno to robić istotnej różnicy
Klubowicze arturo-bb Opublikowano 21 Listopada 2008 Autor Klubowicze Opublikowano 21 Listopada 2008 Zastanawiałem się nad SW 600 i faktycznie generalnie jest ok tylko ten wygl?d !happybth Przede wszystkim zegary w porównaniu do tych np. z t- max to jak nie z tej bajki !piwko Aha i ?wiatła w Burgmanie owiele bardziej mi się podobaj? .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się