Gość Dragon Opublikowano 5 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2008 Dwa dni temu Mariusz dodał nieoficjaln? informację o wprowadzeniu w 2010 roku nowego skutera - BURGMAN UN 900... Prawdę pisz?c to zainteresowałem się tym motocyklem a patrz?c na ilo?ć komentarzy po newsem założyłem, ża warto o tym "porozmawiać" na forum... Ze swojej strony mogę napisać, że dla mnie propozycja silnikowa jak najbardziej OK. Granica pojemno?ci takiego skutera/motocykla zostanie zapewne wyznaczona przez prawa fizyki których nie da się zmienic... Mam nadzieję, że gabaryt motocykla nie uległ/ulegnie zmianie a je?li tak to na plus... Zastanawia mnie jednak, czy panowie ze sko?nymi okami, prócz wymiany jednostki napędowej, skupili/skupi? się również nad jego awaryjno?ci? i ten dosyć słaby element w Suzuki został/zostanie poprawiony... Jak widać i słychać jako?ć Burgmanów pozostawia wiele do życzenia a bior?c pod uwagę fakt, że cena motocykla (AN 650) jest porównywalna do nowego auta klasy ?redniej, to stosunek ceny do jako?ci w Suzuki jest wprost nieproporcjonalny do jego przebiegu a ilo?ci i rodzaju defektów... A ten będzie napewno dużo droższy. Mam nadzieję, że będzie inaczej... Co o tym s?dzicie? Odnośnik do komentarza
Sympatycy orzech Opublikowano 5 Listopada 2008 Sympatycy Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2008 Ciekaw jestem jak zostanie rozwi?zane przeniesienie napędu. Moim zdaniem to może być najsłabszy punkt całej układanki. Jestem bardzo ciekaw efektu finalnego i nie powiem, że nie przeszło mi przez my?l, że mógłby być w moim posiadaniu. Generalnie w B650 psuje się tylko jeden element - skuter !OKK Odnośnik do komentarza
Administrator Artix Opublikowano 6 Listopada 2008 Administrator Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2008 Nie powiem, sama pojemnosc mi sie bardzo podoba, ale ja czekam na SilverWinga 1100 !OKK nie mam zamiaru jezdzic z 2 beczkami oleju Tym bardziej ze SW to juz dawno powinien sie zmienic. Odnośnik do komentarza
-=Dee Jay=- Opublikowano 6 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2008 tak jak napisałem w komentarzu, powiększenie pojemno?ci jest bezcelowe - wymusi tylko wyższe koszta użytkowania, podwyższy mase skutera. mogliby bardziej dopracować t? jednostkę co maj?. co do Hondy - na 2010 jest przygotowywany konkurent dla Tmaxa - nieoficjalnie, mówi sie o silniku H4 Odnośnik do komentarza
dr.big Opublikowano 6 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2008 Hm, Tmax w przyszlym roku bedzie kosztowal w D rekordowe 9965 euro, chyba jedynie psychologicznie nie przekroczy ceny 10 teuro... Ciekawe ile bedzie kosztowal w 2010 r AN 900 ? I ile ta czterocylindrowa Honda ? Prawdziwy wyscig zbrojen, pytanie tylko, czy w dobrym kierunku dla uzytkownika... Odnośnik do komentarza
RobB. Opublikowano 6 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2008 Dwa dni temu Mariusz dodał nieoficjaln? informację o wprowadzeniu w 2010 roku nowego skutera - BURGMAN UN 900...Prawdę pisz?c to zainteresowałem się tym motocyklem a patrz?c na ilo?ć komentarzy po newsem założyłem, ża warto o tym "porozmawiać" na forum... Ze swojej strony mogę napisać, że dla mnie propozycja silnikowa jak najbardziej OK. Granica pojemno?ci takiego skutera/motocykla zostanie zapewne wyznaczona przez prawa fizyki których nie da się zmienic... Mam nadzieję, że gabaryt motocykla nie uległ/ulegnie zmianie a je?li tak to na plus... Zastanawia mnie jednak, czy panowie ze sko?nymi okami, prócz wymiany jednostki napędowej, skupili/skupi? się również nad jego awaryjno?ci? i ten dosyć słaby element w Suzuki został/zostanie poprawiony... Jak widać i słychać jako?ć Burgmanów pozostawia wiele do życzenia a bior?c pod uwagę fakt, że cena motocykla (AN 650) jest porównywalna do nowego auta klasy ?redniej, to stosunek ceny do jako?ci w Suzuki jest wprost nieproporcjonalny do jego przebiegu a ilo?ci i rodzaju defektów... A ten będzie napewno dużo droższy. Mam nadzieję, że będzie inaczej... Co o tym s?dzicie? Oczywi?cie, że się skupili na awaryjno?ci Prawa fizyki s? niezmienne, większa moc to i trybiki z rozerwanej przekładni lec? dalej !w00t Kr?ż? plotki, ze w zwi?zku z tym suzuki przewiduje opancerzenie zespołu napędowego tak aby B900 spełnił unijne wymogi bezpieczeństwa użytkowania Niestety wzrost masy spowoduje, że użytkownik nie odczuje za bardzo przyrostu osi?gów, oczywi?cie po za zużyciem paliwa i wydłużeniem drogi hamowania No tom sobie pożartował, ale po kiego grzyba mieć miejski sprzęt o pojemno?ci 900 ?! Ech, żeby Honda zrobiła PanEuropeana w automacie, to dopiero byłby sprzęt do turystyki Mocny, wygodny, duży zbiornik i zasięg, wygodny, ładowny, komfortowy i bezpieczny - ma tylko 2 wady nie jest to skuter i jeszcze go nie ma A B900 z jego 14 ltr. zbiornikiem i filozofi? firmy "S" nie usuwania wieloletnich wad ?! No to moze być niszowym wynalazkiem dla snobków Ale może się mylę i będzie to wspaniały, niezawodny, ekonomiczny i tani sprzęt do turystyki. CZego sobie i Wam życzę Pozdrawiam RobB. Odnośnik do komentarza
Gość Dragon Opublikowano 6 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2008 Ja też jestem ciekawy co zrobi? w kwestii skrzyni biegów... Widz?c uszkodzenie mojej skrzyni i z czego s? wykonane jej elemnty należy być pewnym, że to będzie jeden z najsłabszych elementów tego skutera... Oczywi?cie, jeżeli będzie tak samo rozwi?zana... Co do pojemno?ci a ruchu miejskiego to ja osobi?cie nie widzę nic złego w tym, że sprzęt "miejski" będzie miał tak? pojemno?ć... W końcu wielu forumowiczów rozpisywało się jak małe spalanie można osi?gnć w np. AN 650... Jeżeli UN 900 nie zostanie bardzo powiększony to w dalszym ci?gu będzie mógł spełniać funkcję miejskiego ?rodka lokomocji z tym, że jego dynamika w podróżach będzie zdecydowanie lepsza... No i kolejna sprawa - chyba nikt nie kupuje An 650 tylko do poruszania się po mie?cie... Do miasta to wystarcza zwykła 50-tka... no ostatecznie 125... Odnośnik do komentarza
Gość Michał Kupczyk Opublikowano 6 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2008 Nie powiem, sama pojemnosc mi sie bardzo podoba, ale ja czekam na SilverWinga 1100 !wchair nie mam zamiaru jezdzic z 2 beczkami oleju Tym bardziej ze SW to juz dawno powinien sie zmienic. Patrzac na DN-01 mozna odniesc wrazenie ze przekladnia moze byc tam podobna. A propos- czy moglbys podzielic sie jakimis linkami? Pozdrawiam -- Michal Odnośnik do komentarza
brzoza Opublikowano 6 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2008 Tylko żeby ten UN miał tyć większe kółka od poprzedników , to będzie 1liga !wchair . Odnośnik do komentarza
Geni Opublikowano 7 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2008 Zapewne spokojnie będzie mógł w konkurencji "ciężka krowa" trzaskać się z K1200LT i PanEuropean i po prostu będzie występował w kategorii ciężki motocykl turystyczny. Dragon - skrzynię biegów prawdopodobnie po prostu przelicz? jeszcze raz, czyli będzie masywniejsza, natomiast ze swojego "kółkowego patentu" nie wyskocz?, bo nie słyszałem żeby Suzuki miało gotow? przekładnię auto opart? na takim pomy?le, jak skrzynia DN-01. Chociaż tu chciałbym się mijać z prawd?. B.T.W. Czekamy jeszcze na skuter z ekstrasem w postaci l?dowiska dla awionetek i kortem tenisowym na wierzchu tylnego kufra, czy AN900 będzie pierwszy??? !wchair Odnośnik do komentarza
misioooo Opublikowano 12 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2008 Ja tam czekam na... Mój pierwszy maxi. Trasy na 50cc po 150km s? może i fajne, ale często s?, bo być musz?, heh. Co do pojemno?ci - po co jeĽdzicie skuterami? Jak kto? chce zapas mocy etc - polecam jak?? HajabuĽkę lub co? w ten dekiel. Mocy nie braknie raczej. Ja co prawda "kibluję" jeszcze, ale! 1. Nigdy nie poci?gały mnie motocykle, zwłaszcza "?cigacze". 2. Skuter - to nie motocykl. Tu nie polatamy na gumie (no, może niektóre 50cc to robi?), nie mamy 3s do 100, 9s do 200. Za to mamy komfort! Osobi?cie wolę spokojnie, 50ikm/h jechać miastem i niech inni patrz? jak się jeĽdzić powinno. Bo takie WRUUUUM! i tyle go widzieli to bez sensu - szkoda zdrowia, nerwów i kasy (boć nie ma opcji aby 900cc paliła mało - to już będzie jak samochód). Do tego koszty serwisu - zapewne pójd? ostro w górę jak przy motocyklach - wtedy "maxi-skutowanie" nie będzie sposobem na życie, a raczej drogim hobby. Auto sprzedałem, skuter kupiłem, aby ?migać z punktu A do B. I tak jako? mnie ten czerwony diabeł przekupił, że braciszka mu dokupię z silniczkiem 10x pojemniejszym (Xciting) i prawko kat. A zrobie nawet dla tego celu - ale to w przyszłym sezonie jak Bóg da (a raczej jak pracodawca da $, heh). Pozdro i niech was nie kusi zostać kolejnym maniakiem "setek koni" między nogami! Jeden wystarczy :-) Odnośnik do komentarza
Gość Dragon Opublikowano 12 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2008 Co do pojemno?ci - po co jeĽdzicie skuterami? Jak kto? chce zapas mocy etc - polecam jak?? HajabuĽkę lub co? w ten dekiel. Mocy nie braknie raczej. Ja nie widzę nic sprzecznego w tym, że skuter będzie miał więcej mocy/koni. Dlaczego mam skuter a nie typowy motocykl? Dlatego, że: 1. Pozycja za kierownic? jest bardzo wygodna 2. Ilo?ć miejsca w "bagażniku fabrycznym" jest duża 3. Mam osłonięte nogi i klatkę piersiow? 4. Używam go do pracy pokonuj?c często odcinki 400 - 800 km (jednorazowo) 5. Nie musze montować kufrów a mimo to mam gdzie schować kask, laptopa, kurtkę i spodnie p/deszczowe itd... 6. Nie muszę "bawić" się biegami i sprzęgłem 7. Podróż z pasażerem nie jest niczym "nadzwyczajnym" a i pasażer ma dosyć duży komfort jazdy. 8. Nie pociagaj? mnie motocykle "tradycyjne" 9. Bo mi się skuter podoba... Do podróży z pkt A do pkt B może i nie jest potrzebny skuter o większej mocy ale przy dłuższych podróżach, przyrost jej jest według mnie mile widziany... Bior?c za? pod uwagę moje gabaryty które s? większe niż "normalne" to mocno kibicuję aby pomysł ten został zrealizowany a ja żebym mógł sobie pozwolić na zakup takiego skutera... O "lataniu" na gumie nie będę nic pisał bo to nie to forum... Odnośnik do komentarza
misioooo Opublikowano 13 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2008 Od 1 do 7 = komfort :-) Jak pisałem, heh. Może i na trasę trzeba trochę więcej HP... Tylko na naszych drogach bym uważał - który? kuń się potknie na dziurze, a my z?bki i może co? więcej stracimy... Dla mnie prędko?ci? podróżn? bezpieczn? na naszych drogach (pustych, nie uwzględniam tu innych użytkowników ruchu, bo wtedy i bezpieczna prędko?ć - moim zdaniem - się zmienia) to max 140km/h. Więcej się boję, nawet Citroenem z hydro zawieszeniem rewelacyjnie tłumi?cym dziury (nie to co resoraki!). Nie ma się co spierać - każdy czego? innego wymaga i dzięki komu?tam, że mamy dostępny tak? różnorodno?ć sprzętów skuterowych - pocz?wszy od małych demonów przyspieszeń, kończ?c na wielkich i powolniastych kr?żownikach (w przeno?ni, wiecie o co chodzi). Odnośnik do komentarza
Niunio Opublikowano 13 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2008 Jaki An 900 będzie i czy w ogóle będzie to czas pokaże. Je?li będzie to raczej jako pojazd do wygodnej i szybkiej dalekiej turystyki. Ja mam nadzieję, że konstruktorzy w końcu "pochyl?" sie nad znanymi od tylu lat usterkami występuj?cymi we wcze?niejszych modelach. Odnośnik do komentarza
tomwiech Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2009 I ja czekam na ten wynalazek maj?c nadzieje ze będzie tu zawarte wszystko co dobre a nie tylko największe! A przecież po tylu latach mog? zrobić inn? skrzynie jak i przeniesienie napędu ! A większy silnik nie koniecznie musi być okupiony dużo większ? mas? i gabarytami . Odno?nie wielko?ci jeszcze niedawno kto? mi wciskał głupoty, że AN 650 to locha i nie nadaje się do miasta . Jest to mój czwarty skuter i nie zauważyłem żeby co? było nie tak, wciskam się w każd? dziurę a dynamika nie jest porównywalna z innymi (wyj?tek GP 800) więc wynik jest prosty ! Czekam na nowo?ci maxi skuterowe !OK Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi