dr.big Opublikowano 9 Sierpnia 2005 Opublikowano 9 Sierpnia 2005 Niestety tylko zdjecia tego cacka, tekst jest chyba japonski, wiec nie bawie sie w tlumaczenie . Dyskretny wlocik powietrza, czy tylko dla intercoolera? Mini wydech i typowo tjuninkofany napis tam, gdzie powinna znajdowac sie naklejka Burgmanii !!! Opony: Micheliny Pilot Sport SC A to juz sama sprezareczka ... baby...
dr.big Opublikowano 9 Sierpnia 2005 Autor Opublikowano 9 Sierpnia 2005 No dobra nie bede chytry i zamieszcze cos dla Ermiego . YP 250 po zmodyfikowaniu do ok. 40KM . Calkiem normalny wydech . "Chlodniczka" i sprezarka. Dzwiek . Tak jezdzi YPka
ultras Opublikowano 9 Sierpnia 2005 Opublikowano 9 Sierpnia 2005 Przepiekne!! Jak bys Ermi szukal maszyny do przerobek... to daj znac! Spada pierwszy snieg i moge sie zabierac do przebudowy! no jednym slowem cudo!
Administrator Artix Opublikowano 9 Sierpnia 2005 Administrator Opublikowano 9 Sierpnia 2005 Oba sprzety wygladaja ciekawie, natomiast jednego nie rozumiem sensu tuningu az takiego. Gdybym potrzebowal sprzetu do jazdy ekstremalnej, AN400 z tuningowal bym na R1. Poprostu. Zero przerabiania, poprostu inny sprzet sluzacy do innego celu. Pozdrawiam
dr.big Opublikowano 9 Sierpnia 2005 Autor Opublikowano 9 Sierpnia 2005 Nie no, sztuka dla sztuki. Burgman ma 90 KM, wolalbym takiego burga od GSXR1000 w wydaniu jubileuszowym .
ERMI Opublikowano 9 Sierpnia 2005 Opublikowano 9 Sierpnia 2005 hehehe nie zadziwie chyba nikogo jak powiem że w temacie montowania turbo do ypki mam już dawno prawie wszystko przemy?lane. Osobi?cie uważam jednak, że zakładanie turbo i to o sprężu 1.1 Bara do sinika 250ccm to szaleństwo bo silnik nie wytrzyma takiego zabiegu zbyt długo. Ypka sama w sobie ma strasznie duże przedmuchy na tłoku (sprawne oko obserwatora zauważy na fotce rurkędodatkowego odpowietrzania, która idzie z miejsca gdzie tradycyjnie w ypkach, znajduje się bagnecik poziomu oleju ) Ciekawe jest umiejscowwienie interkulera - zamiast filtra powietrza Gdyby jednak kto? się zdecydował na montowanie turbo to służę cał? swoj? wiedz? i przemy?leniami przy pomocy Tylko faktycznie prawd? jest to co napisał Artix - najlepszy tuning to zwiększenie pojemno?ci. Dzięki Bigu za fotki pokrzepiły moj? duszę
RobB. Opublikowano 9 Sierpnia 2005 Opublikowano 9 Sierpnia 2005 A tak sobie my?lę że Tmax turbo to by było to, nie masz Bigu jakiej? recepty ?! Już wario Malossi robi z niego niezł? rakietkę, a turbo ....aż strach pomy?leć drżyjcie wła?ciciele B650, zanim ta cała Wasza elektronika namieszała by w trybikach to z ledwo?ci? by?cie dostrzegli tylne ?wiatła Tmaxia - ma się te marzenia A recepta by się przydała, może w długie zimowe wieczory.. tylko do mojego gaĽnikowca to pewnie byłby problem. Już pro?ciej nitro. A sens takiej przeróbki jest taki że skoro nie zrobiła fabryka sprzętu o satysfakcjonuj?cych parametrach to trzeba go sobie zrobić samemu. Pozdrawiam RobB.
ultras Opublikowano 10 Sierpnia 2005 Opublikowano 10 Sierpnia 2005 O zaletach i przewagach skuterow nie musze chyba nic mowic, zwlaszcza na tym forum wiec nie wydaje sie dobrym rozwiazaniem przesiadka na jakiegos Gie eS iKs era. Jedynie skrocenie zywotnosci silnika powinno dac do myslenia. W koncu turystyka skuterowa to nie wyscigi. Choc brutalna moc to jest to!! u!
dr.big Opublikowano 10 Sierpnia 2005 Autor Opublikowano 10 Sierpnia 2005 Przy eksploatacji takiego sprzetu, najwazniejszy jest sposob w jaki sie z nim obchodzisz. Przy korzystaniu z turbo w miare "inteligentny" sposob, nie skracasz az tak drastycznie zywotnosci silnika. Zreszta ten AN650 wyposazony jest w dodatkowy panel informacyjny i ma dlozone pare czujnikow, ktore moim zdaniem, pomagaja wlasnie "inteligentnie " uzywac tego cacka .
Klubowicze MAXIMUS Opublikowano 10 Sierpnia 2005 Klubowicze Opublikowano 10 Sierpnia 2005 Widzę Ultrasie że przesiadka z Uchatka 150 na Antka 650 starczyła Ci tylko na niecałe pół roku i już szukasz większej mocy
ultras Opublikowano 10 Sierpnia 2005 Opublikowano 10 Sierpnia 2005 Widzę Ultrasie że przesiadka z Uchatka 150 na Antka 650 starczyła Ci tylko na niecałe pół roku i już szukasz większej mocy Chce zachowac pozory i nie zmieniac juz maszyny (jedynie bebechy).
dacja Opublikowano 10 Sierpnia 2005 Opublikowano 10 Sierpnia 2005 Ale dlaczego te wszystkie wersje turbo = takie żółte s? ?? Ypka w tym kolorku jako? tak mi nie bardzo się podoba ....
Klubowicze MAXIMUS Opublikowano 10 Sierpnia 2005 Klubowicze Opublikowano 10 Sierpnia 2005 Prawdopodobnie s? żółte bo ten kolor nieodł?cznie kojarzy się ze sportem przynajmniej w?ród samochodów <_<
ERMI Opublikowano 10 Sierpnia 2005 Opublikowano 10 Sierpnia 2005 wła?nie jakie? tam żółte a nie różowe jak namiocik...
dacja Opublikowano 10 Sierpnia 2005 Opublikowano 10 Sierpnia 2005 wła?nie jakie? tam żółte a nie różowe jak namiocik... OOOOO różowa Ypka Turbo, przy różowym Ermiowym namiociku < mrrrr ... > to by było co? co zostałoby w mojej pamięci na Wieki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się