Gość Proxa Opublikowano 29 Października 2008 Opublikowano 29 Października 2008 wiekszy silnik nie meczy sie z masa tak jak maly... dlatego np u mnie w klubie goscie maja audi a3 1.6 i pala im po 12l/100 :/ a goscie co maja S3 1.8T (225KM) pala 11 w miescie w trasie 8 :/ no ale niestety cos musi pchac czy tam ciagnac t? bude... maly silnik wiecej sie bawisz biegami i co chwile oborty itd... skuterek was poslucham i wezme jakis 400ccm narazie czekam na odp z banku co i jak
kfcent Opublikowano 29 Października 2008 Opublikowano 29 Października 2008 Powiem Ci tak...ja sie przesiadłem z Silvera600 na burgmana...i swojej decyzji nie żałuje, zrobiłem tak głównie dlatego że poprostu po prawie dwóch sezonach SW mi sie troszke znudził...a i z czasem zaczeło irytować mie dosyć spore spalanie i jego masa...co prawda brakuje mi teraz tego "kopa" - burg ze swoim jednym cylindrem nie ma szans...jednak jest za to bardzo wygodny (zwłaszcza pasażerowie s? teraz bardziej zadowoleni z AN400 niz SW600- pewnie przez to oparcie),pakowny,ekonomiczny i ładnie wygl?da...dla mnie linja silvera stała sie już troszke oldschoolowai przydał by się chociaż mały lifting tej budy. aha dodam jeszcze ze 90% mojej jazdy do miasto...gdyby było wiecej trasy-pewnie został bym z "hank?"
Klubowicze Ravenka Opublikowano 29 Października 2008 Klubowicze Opublikowano 29 Października 2008 Antek jest rewelacyjny je?li chodzi o wysoko?ć, schowki, spalanie czy jazdę po mie?cie. Minusem jak już wiele osób wspomniało jest konieczno?ć sprawdzania oleju. Jak chcesz kupić antka, to krajowy jest najlepszym rozwi?zaniem, bo w sprowadzanym masz 99,9% szans że trafisz na padakę. AC+OC około 1000zł
Gość Gregor72 Opublikowano 29 Października 2008 Opublikowano 29 Października 2008 No więc i ja co? dodam. W lipcu kupiłem za naprawdę niewielkie pieni?dze Burgmana 250 z 2002 roku. Codziennie dojeżdżam z Piaseczna na Ursynów - 15-20 minut. Samochodem czasami jechałem ponad godzinę Za 8 tysięcy powiniene? znaleĽć już naprawdę niezły sprzęcik - oczywi?cie 5-7 letni. A co do silnika to nie wiem jak jest w 400. Moj? 250-tk? jak już wymanewruję z korka na Pole Position pod ?wiatłami to rzadko kto jest w stanie mnie na starcie odsadzić. Nawet ?cigacze o dużo większej pojemno?ci zanim pozmieniaj? te wszystkie biegi to doganiaj? mnie po dobrych kilkuset metrach !holiday W codziennym korku na ogólnie znanej Puławskiej spokojnie można manewrować, pali ?rednio ok 3,5l - same zalety, wad nie widzę. Tak więc za t? kasę polecam dokładnie wyselekcjonowan? 250tkę, wybór jest dosyć duży.
Komar Opublikowano 29 Października 2008 Opublikowano 29 Października 2008 Gregor72 napisał(a): Tak więc za t? kasę polecam dokładnie wyselekcjonowan? 250tkę, wybór jest dosyć duży. Bzzzzz Czy aby na pewno??????? !holiday Może w?ród 400-ek jest duży wybór , ale nie w?ród 250-ek, których Suzuki nie produkuje już od ponad 8lat (tak mi się co? widzi 99', rocznik kończ?cy pojemno?ć 250cm) Je?li Ľle piszę proszę poprawić. Pozdrawiam
Gość Gregor72 Opublikowano 29 Października 2008 Opublikowano 29 Października 2008 Z cał? pewno?ci? mam 250-tkę z 2002 roku. Ale chyba faktycznie, młodszych 250-tek już nie widziałem.
przemas Opublikowano 29 Października 2008 Opublikowano 29 Października 2008 Komar napisał(a): Może w?ród 400-ek jest duży wybór , ale nie w?ród 250-ek, których Suzuki nie produkuje już od ponad 8lat (tak mi się co? widzi 99', rocznik kończ?cy pojemno?ć 250cm)Je?li Ľle piszę proszę poprawić. Pozdrawiam U?ci?laj?c, to 250 od tamtego czasu nie s? dostępne na rynku europejskim. W Japonii możesz sobie fundn?ć nówkę (w budzie K7!) i to w jednej z pięciu wersji !holiday słabo !!! A najbardziej podoba mi się info o spalaniu w danych technicznych: Przy prędko?ci 60km/h ok. 2,5l/100km !piwko Pozdrawiam
Komar Opublikowano 30 Października 2008 Opublikowano 30 Października 2008 Gregor72 napisał(a): Z cał? pewno?ci? mam 250-tkę z 2002 roku. Ale chyba faktycznie, młodszych 250-tek już nie widziałem. Bzzzzzz W wielu krajach w dowód rejestracyjny jest wpisywana data pierwszej rejestracji a nie data produkcji (kto? sprowadza taki pojazd i wtedy się zaczynaj? prawdziwe jaja) ten drobiazg jest potem w polskim wydziale komunikacji legalizowany i wychodzi że pojazd wyprodukowany w 2000roku u nas w Polsce jest odmłodzony i nagle pojawia się data 2002rok. Przyjmuję że Twój Burgman przeszedł takie odmłodzenie. !OKK Pozdrawiam bzzz
Gość Gregor72 Opublikowano 30 Października 2008 Opublikowano 30 Października 2008 Racja że w dowodzie jest data pierwszej rejestracji a nie produkcji. Może w numerze fabr. jest ukryta data produkcji? Mój Burgman to emigrant z Wysp więc wszystko możliwe. No ale nie ma co się przejmować, ?miga jak nówka !OKK
Komar Opublikowano 30 Października 2008 Opublikowano 30 Października 2008 Bzzzz I niech dalej ?miga !piwko Pozdrawiam bzzzz
Gość Proxa Opublikowano 30 Listopada 2008 Opublikowano 30 Listopada 2008 no oks zdecydowalem sie na Burgmanka tylko teraz dwa pytania 250 a 400 ? w testach nie znalazlem roznic np przyspieszenia roznice ? czy buda jest ta sama ? spalania tego i tego ? !V no i czy ni ebedzie lepiej kupic na styczen/luty jak juz rocznikowo spadna ?
medipos Opublikowano 2 Grudnia 2008 Opublikowano 2 Grudnia 2008 witaj, ja mam burgolota 400 i bardzo go sobie chwalę :-) w mie?cie całkiem przyzwoicie się spisuje ...choć jest trochę za mało zwrotny za miastem spoookoooo jazda. Używałem wcze?niej Piaggio Hexagona GT 250 i do jazdy po mie?cie jest rewelacyjny.. bardzo zwrotny, ?wietne przyspieszenie nadaje sie także do jazdy w trasie. Ja kilka razy grzałem nim na mazurki. Przez dwa dni jeżdziłem po Wawie B650 i moim zdaniem do jazdy po mie?cie jest trochę za duży . W trasie był fantastyczny
Gość Proxa Opublikowano 16 Stycznia 2009 Opublikowano 16 Stycznia 2009 Dawno mnie nie było !happybth Zdecydowałem na 10000% będzie to skuter (my?lałem o sv650/ transalp ) czyli różne my?li ale do pracy i w trase do wygodnego przemieszczania sie wystarczy skuter !happybth wygoda wygoda i jeszcze raz wygoda . na pewno będzie to Burgman 400/ 650 lub Silver Wing 600 spalanie do 6l mnie nie przeraza a i czytłem w necie że w korkach nie jest tak Ľle. My?lę że za 10-13tys co? kupię !happybth
Gubcio Opublikowano 21 Stycznia 2009 Opublikowano 21 Stycznia 2009 No cóż może i ja wrzuce swoje 3 grosze ... wzeszłym roku stałem się posiadaczem Burgiego 250 K1. Poza problemem z paskiem który poprzedni wła?ciciel nie zmienił i po prostu pękł mam bardzo pozytywne odczucia .... 1. Skuter bardzo ładnie ci?gnie i to od zera ... tak jak to wcze?niej pisał kolega przy starcie ze swiateł mało kto jest wstanie mnie dogonić 2. Spalanie na poziomie 3-4 litry ?rednio 3,5 3. Je?li ma się trochę wprawy i wyobraĽni to nie ma problemu z poruszaniem się w korkach . 4. Na trasie Burgi porusza się majestatycznie a prędko?ć przelotowa 90-110 jest przyjemna . 5. Nie wiem czemu to zawdzięczam ale oleju bierze bardzo mało albo wcale ... po 2000 km przebiegu może 100-200 ml. (wszyscy uczulaj? więc sprawdzam) 6. Ma też swoje wady - słabe ?wiatła (przynajmniej w wersji K1) 7. ja miałem jeszcze problem z regulatorem napięcia (ale to może stać się w każdym moto) 8. W K1 były do?ć twarde sprężyny z przodu więc wszystkie nierówno?ci się czuje podobno juz od K2 jest lepiej ... zastanawiam się czy bym zamienił swoje Burgiego na co? innego ... tak ale na innego nowszego Burgmana (decyduj? walory estetyczne) no i może z troche wiekszym silnikiem (choć na brak mocy nie narzekam) i nowocze?niejszym zawieszeniem. Napewno plusem 250 jest małe spalanie.... już sie nie mogę doczekać na wiosne żeby odpalić swoj? maszynkę ... Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się