Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Nowości skuterowe na przestrzeni lat


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Wiesz sztuka jazdy też dużo robi, bo jak nie jeste? na 100% przekonany, że nie przejedziesz (a mógłby?) to i na mniejszym się uziemisz.

No ba ! Na otwarciu sezonu, z Bemowa do skuterlandu,

na kilkadziesi?t maxi, byłem trzeci...(Mariusz, Krzytro - :rolleyes:)

A na ciężkich sprzętach też jeĽdziłem i nie wyobrażam sobie przejechania

czym? takim szybko np. ul. Marsa w godzinach szczytu...

Kredens na trasę O.K. ale w mie?cie to raczej męcz?ce.

St?d moje marzenia o poł?czeniu mocnego silnika ze zwinn? sylwetk?.

Gdzie? już pisałem, że póki co, najbardziej pasowałby mi T-Max albo Nexxus.

Oczywi?cie to tylko moja, subiektywna ocena. whist

pzdr

całkowicie popieram powiem więcej, najchętniej wyobrażam sobie jakąś V-ke min 50 km i nie cięższy niż te 170- 190 kg coś jak mój Password z wyższym siedziskiem i drugim cylindrem

  • 2 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 89
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • dr.big

    6

  • pablos

    6

  • Jordan

    6

  • misioooo

    5

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Wlasnie na TVN Turbo pokazwywali te cudo na warszawskich drogach

Suzuki Gemma

Niestety jeszcze nie dostepna w EU, w Japonni kosztuje niecale 4tys Euro, wedlug mini tesciku TVN maszynka jedzie 135km/h i wazy 210kgi ma 22KM, co jak na silnik 250cm to calkiem dobry rezultat.

Opublikowano

ptaku tylko ciekawi mnie jak coś takiego sie prowadzi... Niski środek cieżkości nie ułtawi poruszania się w miejskiej dżungli. Do tego długość raczej dyskwalifikuje pojazd jako skuteczny (choćby połowicznie) środek lokomocji w mieście... nie zmienia to faktu, że być może chciałbym takie coś mieć !zorro

Opublikowano

Suzuki Gemma, propozycja bardzo ciekawa stylistycznie

obłe kształty. Design Suzuki robi wrażenie, ale chyba do codziennego

użytkowania to raczej nie za bardzo.

Te niskie zwieszenie w naszych Polskich realiach , było by poważnym

problemem. !zorro

  • 2 miesiące temu...
  • Sympatycy
Opublikowano

Sylwetka całkiem niczego sobie tylko tak troszkę mocno podkurczone nóżki mieli.Z tego co widzę to coraz częściej pojawiają się konstrukcje hybrydowe,więc na pewno za jakiś czas będziemy zmuszeni do jeżdżenia na 4oo jak i na 2oo hybrydami z takiego obrotu sprawy jednak wcale nie jestem zasmucony.

Opublikowano

Estetycznie kosmos, który jestem w stanie zaakceptować !scooter

Pytanie czy vogle wejdzie do produkcji, a jeśli tak to w jak bardzo zmienionej formie, no i czy PL zagości?

Wie ktos może jak się ma sprzedaż MP3 w PL? Jakiego rzędu jest to sprzedaż?

p.s. 300ccm i 41KM - w porównaniu do dzisiejszych jednostek to wynik wysoce zadowolający! Ciekawe jak w praktyce miałby się sprawdzić...

  • 11 miesięcy temu...
Opublikowano
Po obiecanej przerwie kolejna porcja nowinek  !YES

Peugeot HYmotion3 (wspomniany na stronie głównej www.burgmania.net

...

Peugeotlateral.jpg

...

Na tym nie koniec z nowinkami .... CDN.

Jakoś tak się złożyło że w równo 2 lata po prezentacji tego pojazdu na forum udało mi się być w Paryżu. Włócząc się po okolicy wdepnąłem do salonu PEŻOTA i co zobaczyłem na pierwszym planie?

Otóż właśnie on:

4e5591416fe620f1med.jpg

e6ead06986574e71med.jpg

Próbowałem się do niego przymierzyć ale mi się nie udało, bo ochroniarz wskazując na nalepkę na szybie zakazał wsiadania zdecydowanym, aczkolwiek niezrozumiałym dla mnie językiem. Pewnie był już sprzedany, bo ceny nie ujrzałem ani na nim ani koło niego.

Fajna maszynka. Napęd na 3 koła. Sama stoi i się nie przewraca, nawet moja córka powiedziała, że na takim to mogłaby jeździć, bo nie trzeba go trzymać. :)

Ale u nas w sprzedaży jeszcze ich chyba nie było?

Opublikowano

To wciąż prototyp i to co widziałeś w salonie to taka demo-wydmuszka. Pewnie by się rozpadła, gdybyś na niej usiadł.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

EICMA 2010:

EICMA2010_Honda-odslona-koncetskuter.jpg

Czy to jest Honda czy coś innego?

EICMA

Opublikowano

w 2011 wchodzi nowy model Silwerwinga 600 - SW-GT600, wygłada jak SW-T400 tylko ma silnik wiekszy, żółte zaciski hamulcowe i zloty napis GT

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Nie chciałem specjalnie tworzyc nowego topiku, więc wrzucam tutaj.

Na europejskiej stronie Yamahy jest mowa o nowej wersji T-Maxa, pod nazwą TECH MAX.

Tech Max

Chciałbym się dowiedzieć czy były jakieś przecieki wczesniej i juz wszystko wiecie o nim, czy rzeczywiscie jest to nowosc !YES !w00t

Opublikowano

Proszę właścicieli najnowszej wersji T-Maxa, by popatrzyli i napisali, co na ich oko jest inne w tej TECH wersji. Chyba poza lakierami to nic.

  • 3 lata później...
  • Administrator
Opublikowano

Analizując nowości z tegorocznej, jubileuszowej EICMA 2014 naszły mnie pewne przemyślenia w kwestii nowości maxi skuterowych.

Zacznę od pozytywów... Yamaha przedstawiła znacząco zmodyfikowanego Tmaxa a także jeszcze dość świeżą nowość model Tricity. Świeża w ofercie jest też Majesty 125S... mówiąc krótko - coś się dzieje.

Honda wystawiła zupełnie nowy skuter Forza 125, który ma być największym konkurentem dla X-maxa 125.

Kymco... tutaj też się "kręci". Nowy Downtown 350, Agility Maxi 300 czy People One 125.

Peugeot ujawnił jak wyglądać będzie nowy, trzykołowy Metropolis 400 oraz model retro Django 125. Pokazano też odświeżonego Satelisa.

No i dla odmiany...

BMW nie pokazało nic. Ok, od 2012 roku nie upłynęło wiele czasu a C650GT i C600Sport więc można to zrozumieć.

Suzuki.. i tu chyba największe rozczarowanie. Wiele osób wypatrywało na horyzoncie nowego AN400, który w zasadzie od 2006 roku tłuczony jest bez zmian. O zupełnie nowym An650 nawet nie wspominam...chociaż patrząc na rankingi sprzedaży- aż się prosi.

Bardzo dziwi zupełny brak nowości u Włochów. Wprawdzie Vespa pokazała S125 Sprint ale trudno tu mówić, że to coś nowego. Piaggio i Aprilia w temacie maxi- cisza!

Marka Gilera- niewidoczna

Przeglądając włoskie fora i czytając komentarze odwiedzających, bądź co bądź największe targi moto świata, można wyczuć wyraźny niedosyt...żeby nie napisać rozczarowanie. Niektórzy wręcz twierdzą, że najbliższe lata mogą oznaczać wchłanianie słabszych marek przez koncerny, które jednak nie zasypują gruszek w popiele i prą do przodu. Z całą pewnością takimi graczami są Yamaha i Honda... tym bardziej patrząc na pozostałe nowości moto jakie pokazały na EICMA 2014.

Wyraźnie "prężą się" też Tajwańczycy, co mnie osobiście cieszy. Pozostali śpią... lub obserwują i kalkulują, nie zważając, że >nieobecni szybko wypadają z rynku<.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...