Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Nowości skuterowe na przestrzeni lat


pablos

Rekomendowane odpowiedzi

Witam znalazłem kilka ciekawych zapowiedzi na 2009r

Kymco DownTown 300i - czyżby następca Xcitinga ???

big_kymco_downtown_300i_2009_02.jpg

kymco_downtown_300i_2009_03.jpg

big_kymco_downtown_300i_2009_04.jpg

Yamaha City Racer 250

YAMAHA_CITY_RACER_250.jpg

Keeway Outlook 151

01_test_keeway_outlook_2a_01.jpg

test_keeway_outlook_2a_04.jpg

test_keeway_outlook_2a_05.jpg

test_keeway_outlook_2a_13.jpg

Po dłuższej przerwie kolejna porcja nowinek !scooter

Odnośnik do komentarza
  • Odpowiedzi 89
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • dr.big

    6

  • pablos

    6

  • Jordan

    6

  • misioooo

    5

Top użytkownicy w tym temacie

Po obiecanej przerwie kolejna porcja nowinek :lol:

Peugeot HYmotion3 (wspomniany na stronie głównej www.burgmania.net

CocheMotoABRIR.jpg

Peugeotlateral.jpg

Peugeot%20abajo.jpg

Team Ryder 15 electric scooter V-max 80 km/h zasięg 70 km

http://www.scooter-infos.com/photos-actual...electrique.html

Keeway Matrix electric scooter V-max ok. 50 km/h zasięg około 75 km

http://www.scooter-infos.com/photos-actual...electrique.html

Hyosung V-max 75km/h zasięgu nie znalazłem

http://www.scooter-infos.com/photos-actual...ombustible.html - ten prawdopodobnie jest conceptem

Na tym nie koniec z nowinkami .... CDN.

Odnośnik do komentarza
imho, to jest komputerowa wizualizacja, a je?li się mylę i co? takiego powstało jako prototyp, to powinno dostać ksywkę "Mr Sztywniak", domyslacie się dlaczego? :) !holiday !piwko

Niestety jest to jedna z propozycji na rok 2009 .... skutery i trendy pochodne temu tematowi zaczynaj? pod?żać w (moim przekonaniu oczywi?cie) złym kierunku i zatracaj? powoli swój dotychczasowy wizerunek wygodnego, pakownego, praktycznego o nie wy?rubowanych osi?gach pojazdu wielozadaniowego. Cóż moda moda... i tak chyba aby sprzedać co kolwiek , komu kolwiek i za wszelk? cenę .... dla korporacji licz? się przecież słupki przyrostów sprzedażowych !TAZ

Zreszt?, co by tu nie de wagować .... każdy miło?nik skutera wcze?niej czy póĽniej zaczyna odczuwać chroniczny brak mocy czy jak to u Orzecha w opisie... brak 2-giego cylindra ... a potem trzeciego i tak wy?cig zbrojeń trwa w nieskończono?ć .... aż do powrotu z czasem na słuszn? i jedyn? drogę "EKONOMIA PORTFELA PONAD WSZYSTKO"

Pozdrawiam Pablos

Odnośnik do komentarza

Karolina!

Nie podoba mi się :) Za bardzo to to do ?cigacza podobne i jako? to nadwozie do skutera mi nie pasuje.

Zgadzam się z wypowiedzi? przedmówcy. !OKK

My jeste?my narazie na etapie drogi w stronę większej mocy . Zmiana skutera na taki z silnikeim o większej pojemno?ci jest nieuchronna. :)

Odnośnik do komentarza
  • Administrator

Pablos- powiem szczerze, że mam dokładnie takie same odczucia. Teraz nikt nie zastanawia się jakie cele przy?wiecały kiedy? wynalazcy pojazdu z płozami. Tak samo jak nie rozumiem sensu tworzenia takich aut jak VW Passat CC, Mercedes CLS i wielu innyc SUV'o- kombi, off road'owo podobnych aut, które tak naprawdę s? mixem kilku grup pojazdów i nie wiadomo dla kogo s? dedykowane.

Gillera GP800, napędzana łańcuchem, konstrukcyjnie ni to moto- ni skuter. Teraz Burgman 400 ala GSXr :)

Chcę jeĽdzić GSX'r to kupuję moto z grupy sport. Chcę skuter od Suzuki to biorę Burgmana (125/200/400/650). Id?c tym kierunkiem Suzuki za chwile stworzy 1000 GSX'r na 13 calowych kołach z automatyczn? skrzyni? biegów i płozami :) .

Optycznie Burgman 400 ala GSXr podoba mi się... ale jedno podstawowe pytanie: DLA KOGO ON JEST DEDYKOWANY?

Lubię nowinki techniczne ale kierunek jaki obrali sobie prodecenci jest dla mnie niewła?ciwy... choć pewnie ze strony firm tworz?cych takie pojazdy jest odwrotnie.

Tesknię za Helixem i starymi Vespami !OKK

Odnośnik do komentarza

Z tymi pierwowzorami, to jest różnie.

Ner-a-car, czy Vespa, czy np. kontrukcje DKW, czy wła?ciwie nieco zbliżona do skutera Mengola?

JeĽdzicie na maxi skuterach, które czerpi? po trosze z niektórych z powyższych, ale tak naprawdę obecne konstrukcje s? mieszańcami i ciężko mówić tu o czystej formie i raczej nie jest ni? Burgman.

Teraz odpowiadam Mariuszowi - dla kogo jest dedykowany ten B400 - dla

japońców, którzy chc? błyszczeć nibytuningowanym maxi.

Wystarczy, że założy taki sobie kawałek rynny zamiast wydechu i lansik gotowy

Odnośnik do komentarza
  • Administrator
Teraz odpowiadam Mariuszowi - dla kogo jest dedykowany ten B400 - dla

japońców, którzy chc? błyszczeć nibytuningowanym maxi.

Wystarczy, że założy taki sobie kawałek rynny zamiast wydechu i lansik gotowy

Geni- w 100% się z Tob? zgadzam !OKK

Sko?noocy kochaj? ten "stajl" :)

Widzieli?cie lewy kontroler? Toż to kontroler z B650.

Ciekawe czy znaczy to że jest w nim inna przekładnia?

Plebanku- trudno wyczuć ponieważ z tego co mi wiadomo ten skuter jest narazie studium, więc nie wiadomo jak wejdzie (o ile wejdzie) do sprzedaży w co będzie wyposażony. Dołożenie skrzyni SECVT do silnika 400 wymagałoby sporego przekonstruowania całego napędu.

Odnośnik do komentarza
  • Administrator
Moto & maxiskuter ! takie czasy WASH & GO.

Zeby jeszcze gotowac potrafil albo lupiez zwalczal :)  :(  :(

Mam inne pomysły co mógłby robić... !OKK :(

Tylko do czego ta rozmowa prowadzi? :(:)

Odnośnik do komentarza
Tesknię za Helixem i starymi Vespami !OKK

Nowe Vespy też s? piękne :) i we np. Włoszech ci?gle popularne. Ja też uważam, że ten B400 to jaka? pomyłka, ale o przyszło?ć skuterów się nie martwię. Gama modeli jest ogromna a w?ród nich sporo wygodnych i praktycznych pojazdów.

Odnośnik do komentarza

Majesty 400 2009:

Co s?dzicie o jej face (i ass) liftingu?

http://www.yamaha-motor.de/Images/2009-Maj...cm37-280066.jpg

http://www.yamaha-motor.de/Images/2009-Maj...cm37-280091.jpg

Ponoć została też nieco podwyższona kanapa (na 760mm) i poprawiona szyba...

Proszę nie wrzucać na forum fotek szerszych niż 640X480.

Zdjęcia przerobione na linki.

MariuszBurgi

Odnośnik do komentarza

Hejka,

znalazłem pod tym adresem

Scooter-Station.com

nowego GTS'a.

Znika silnik 250, a zamiast tego będzie jednostka 300i zaadoptowana z CityCom.

Zmieniona została delikatnie stylistyka i jak widać GTS ma teraz podwójne ?wiatła.

Dostępno?ć modelu przewiduje się w okolicy kwietnia.

Cena utrzyma się blisko obecnych warto?ci 250-tki.

Osobi?cie trochę żałuje że tak mało stylistycznie zmienili. Ciesze się natomiast zmian? silnika na "wtryskowy" - oby mniej palił !happybth.

Pozdrówka

Bilas

Odnośnik do komentarza

I jeszcze jedna "ciekawostka", ale na 2010.

Na tej stronie można obejrzeć silnik "V" jaki planuje wypu?cić BMW do swoich maxi skuterów.

Pojemno?ci 500, 650 oraz 800 cm3. Wszystkie oczywi?cie na wtrysku.

Oraz ciekawostka dotycz?ca MP3 Hybrid. Według tego samego serwisu z linku powyżej sprzedaż rozpocznie sie w 2009 (niewiadomo tylko dokładnie kiedy i GDZIE). Dodaj?, że dzięki kombinacji silnika 125 cm oraz elektrycznego będzie można przejechać na 1 litrze paliwa 59 km (tia, chyba przy v=5 km/h !scooter ).

Ładowanie bateri od 0 na full ma zaj?ć 3 godziny.

Pozdrówka

Bilu

Odnośnik do komentarza
Nie wiem dlaczego, ale jako? umkn?ł uwadze zmieniony Silver Wing:

http://www.scooter-station.com/Honda-SW-T400-Silverwing.html

http://www.scooter-station.com/Premiere-vi...du-nouveau.html

Dla mnie bomba - z chęci? wymieniłbym Bandytę na takiego Silvera.

Zmiany oceniam jako kosmetyczne (jak w nowej YP400). Oczywi?cie może się teraz bardziej podobać whist

Niestety nadal poważna nadwaga (250 kg zalany płynami, wersja z ABS) sugeruje brak zmian pod plastikami ... !scooter

Odnośnik do komentarza

Mi się "stary" SW bardziej podoba. Te podwójne obok siebie reflektory to jakie? takie... Pospolite. A jedno oczko - to co? innego. Niestety i SYM GTS 250 też zamienia "oczko cyklopa" na podwójne w poziomie.

Odnośnik do komentarza
  • Administrator
Zmiany oceniam jako kosmetyczne (jak w nowej YP400). Oczywi?cie może się teraz bardziej podobać ;)

Niestety nadal poważna nadwaga (250 kg zalany płynami, wersja z ABS) sugeruje brak zmian pod plastikami ... !scooter

Kosmetyczne !!! w zasadzie mozna mowic o nowej budzie, ze starego SW zostalo siedzenie, uchywt pasazera i wydech whist Co do wagi, widac ze szkielet skutera zostal ten sam wiec waga nie ulegla zmianie, co mozna zaliczyc na plus bo jest ona zadowalajaca. Ja widze inne mankamenty, lakierowane plastiki wewnatrz beda porysowane w pierwszej kolejnosci, no i paskudnie ze bedzie swiecilo jedno oko. Generalnie zmiany pozytywne.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...