dr.big Opublikowano 12 Maja 2009 Opublikowano 12 Maja 2009 A BMW ze wzgledu na "kryzys" zawiesilo swoj projekt dotyczacy maxiskutera... Czy podejma temat i kiedy to nastapi, tego nie wie nikt .
KAZI Opublikowano 12 Maja 2009 Opublikowano 12 Maja 2009 A gdyby kaski mozna bylo jakos przyczepic na stale do karoserii i na parkingu mozna je by bylo zostawic, tak zeby woda sie do nich nie wlewala i zeby sie blokowaly np. ze stacyjki (mysle o jakis zatrzaskach:) to by odeszly dwa lub jeden najczesciej pakowane twarde przedmioty pod siedzenie.Aha , no i zeby ten kask mozna bylo jakas przypiac do kierownicy (albo nawet dwa) na nieruchomo:) Pomysł z kaskami przypinanymi na zewn?trz skutera jest już realizowany np. w Xciting'u (nie wiem jak w innych skuterach). Zaczepy s? pod siedzeniem, siedzenie zabezpiecza kaski przed kradzież?. Nie testowałem czy da się zaczepić tak żeby woda się nie lała. Je?li wszystkie skutery takie zaczepy maj? to nie ma tematu.
mak Opublikowano 12 Maja 2009 Opublikowano 12 Maja 2009 Pomysł z kaskami przypinanymi na zewn?trz skutera jest już realizowany np. w Xciting'u (nie wiem jak w innych skuterach). Zaczepy s? pod siedzeniem, siedzenie zabezpiecza kaski przed kradzież?. Nie testowałem czy da się zaczepić tak żeby woda się nie lała. Je?li wszystkie skutery takie zaczepy maj? to nie ma tematu. Inne skutery też to maj?. Problem jednak polega na tym, że takie mocowanie na lince (zakładam, że o to Ci chodzi) jest podatne na scyzoryk...
KAZI Opublikowano 12 Maja 2009 Opublikowano 12 Maja 2009 Problem jednak polega na tym, że takie mocowanie na lince (zakładam, że o to Ci chodzi) jest podatne na scyzoryk... Mocowanie jest za pasek kasku lub jego zaczep, wiec należałoby uci?ć pasek - a taka kradzież to już jaki? kłopot dla kogo? kto chce taki kask sprzedać lub użytkować.
dr.big Opublikowano 13 Maja 2009 Opublikowano 13 Maja 2009 W kazdym Tmaxie jest stalowa linka, za ktora "przepinamy" oslone brody kasku jesli to integral lub szczekowiec. Kask wisi na lince z boku skutera, linka zaczepiona jest o specjalne mocowanie, ktore schowane jest pod kanapa.
mak Opublikowano 13 Maja 2009 Opublikowano 13 Maja 2009 Mocowanie jest za pasek kasku lub jego zaczep, wiec należałoby uci?ć pasek - a taka kradzież to już jaki? kłopot dla kogo? kto chce taki kask sprzedać lub użytkować. Problem w tym, że czasem ludzie kradn?, bo mog?. Je?li kask da się zaczepić tak jak pisał dr.big, to OK, przyczepionego za pasek bym nie zostawiał w ten sposób...
Klubowicze Jordan Opublikowano 13 Maja 2009 Klubowicze Opublikowano 13 Maja 2009 chyba w wiekszo?ci skuterów jest taka linka do przypinania kasku ja u siebie w B650 mam ale jeszcze z niej nie korzystałem
dr.big Opublikowano 13 Maja 2009 Opublikowano 13 Maja 2009 chyba w wiekszo?ci skuterów jest taka linka do przypinania kasku(...) Mimo niewielkich kosztow, jednak nie .
Gość brachu Opublikowano 13 Maja 2009 Opublikowano 13 Maja 2009 A mnie się podoba - jest przynajmniej jakie? urozmaicenie. Po drugie producenci z premedytacj? wypuszczaj? kontrowersyjne prototypy czy projekty czekaj?c na reakcję mas. Miałem nic nie pisać, bo i tak nie stać mnie na zakup nowej maszynki, ale co tam, pomarzyć można
misioooo Opublikowano 13 Maja 2009 Opublikowano 13 Maja 2009 Sk?d to info i czy pewne ? Czy nie bedzie w tym roku czy w ogole ?Pozdr. Pisklak Info od importera, więc obstawiam, że 99% pewne. Nie będzie w tym roku, w przyszłych latach się zobaczy !vampire Może dojedzie do nas.
Sympatycy szorstki Opublikowano 13 Maja 2009 Sympatycy Opublikowano 13 Maja 2009 Mocowanie jest za pasek kasku lub jego zaczep, wiec należałoby uci?ć pasek A po co ucinać pasek, skoro można go rozpi?ć ? !vampire Takie zamocowanie kasku, przypomina mi widok skutera z link? zaczepion? o taki zielony słupek których pełno w centrum Warszawy... Tylko za szczękę jest w miarę bezpiecznie. Posiadacze Jetów musz? wymy?lić co? innego... A wracaj?c do tematu, Jordan, zdania na temat rozwoju skuterów s? podzielone. Mnie osobi?cie pasuje, że pojemno?ci s? coraz większe, ale nie jestem zwolennikiem "kredensów" na kołach w stylu GoldWinga. Mnie podobaj? się konstrukcje lżejsze, pasuj?ce do miasta, a po dopięciu kufrów, idealne na trasę. pzdr
Pollacco Opublikowano 14 Maja 2009 Opublikowano 14 Maja 2009 Wlasnie, duza pojemnosc i moc przy zgrabnosci miejskiej, trzy kufry doczepiane, w tym duzy topcase (na dwa kaski), a jak zdjety kask by sie zapinal w przekroku albo na kierownicy to przesterzen pod siedzeniem moglaby byc mniejsza na rzecz smuklosci calej sylwetki. 75 koni, podrzewane manety i siedzenie, wysuwana elektrycznie szyba, elektryczne skladane lusterka zeby byl waski, wal kardana lub cos w tym rodzaju i gps typu zumo 550 wlozony do wyswietlacza, usb do ladowania map i mp3, gniazko zapalniczki do ladowania telefonu. Aha, przydaly by sie ze dwa programowalne przyciski "user" po dwoch stronach kierownicy:) coby zmieniac np.wyglad nawigacji. chyba ze konsola byla by dotykowa. skuter marzen????!TAZ:) pozdr.pollacco
Klubowicze Jordan Opublikowano 14 Maja 2009 Klubowicze Opublikowano 14 Maja 2009 ...A wracaj?c do tematu, Jordan, zdania na temat rozwoju skuterów s? podzielone. Mnie osobi?cie pasuje, że pojemno?ci s? coraz większe, ale nie jestem zwolennikiem "kredensów" na kołach w stylu GoldWinga. Mnie podobaj? się konstrukcje lżejsze, pasuj?ce do miasta, a po dopięciu kufrów, idealne na trasę. Masz racje Szorstki. Wedle uznania Ty wolisz smukłe i mocne inna osoba będzie gustować w mocnych ?redniakach. Ja osobi?cie jestem zwolennikiem ciężkich maszyn i gdybym dzi? miał wolne 60-70tys na używkę a może nawet 100ty? na nowego Goldwinga to bym go sobie kupił. Pomimo że ogl?dałem model na ten rok to jeszcze nie jest to, co w 100% by mnie zadowoliło. My?lałem również nad BMW K 1200 LT wersja Chromline ale kto? mi wybił z głowy ten pomysł używaj?c logicznych argumentów. Wiesz sztuka jazdy też dużo robi, bo jak nie jeste? na 100% przekonany, że nie przejedziesz (a mógłby?) to i na mniejszym się uziemisz. Nie mówię, że łatwo jest prowadzić w korkach ponad 400kg, ale jak już nim zaczniesz jechać to nie czujesz aż tak tej masy. Dla mnie mogłaby zrobić jaka? firma skuterek ala Goldwing (gabarytowo) my?lę że paru odbiorców by się znalazło. Goldwinga ze względu na cenę salony sprzedaj? 10-12 sztuk w ci?gu roku. Na skuter pewnie by było więcej chętnych, bo cena by była znacznie mniejsza. A najlepiej by było posiadać duży garaż i wg uznania mieć w nim około 3-4 jedno?lady i brać w danej chwili to co ci najlepiej odpowiada.
Klubowicze Jordan Opublikowano 14 Maja 2009 Klubowicze Opublikowano 14 Maja 2009 Pollacco o takim seryjnym zestawieniu to tak jak napisałe?, że można jedynie pomarzyć. Jeszcze poczekamy parę lat jak nie więcej zanim doczekamy się takich skuterów. No chyba że będzie wielkie bum w tym kierunku. Chodzi mi tu o elektronikę. Ja bym dorzucił do tego nawiew ciepłego powietrza na stopy, centraln? hydrauliczn? nóżkę, wsteczny bieg, elektryczn? regulację wysoko?ci oraz twardo?ci zawieszenia, my?lę że znalazłbym trochę więcej tych rzeczy. Najlepszym rozwi?zaniem by było zrobić jak w przypadku samochodów. Masz podstawow? wersję i liczne dodatki za dopłat?, jeżeli je chcesz to bierzesz jak nie to kupujesz golasa. Wtedy firmy mog? ze sob? konkurować daj?c przy nowym modelu jakie? pakiety wyposażeniowe czy wprowadzaj?c inne urozmaicenia. Mi osobi?cie to by się podobało że można kupić model np. 2009 wersje podstawow? za 25ty?, ale jak chcesz full opcje to dopłacasz drugie 25ty? i masz to o czym marzysz. Oczywi?cie model bogatszy odpowiednio zostaje oznakowany jakim? symbolem. A ten, kto potrafi się zadowolić podstawowym modelem to może sobie na niego też pozwolić bo cena jest znacznie mniejsza od full wypasu. Na razie mamy możliwo?ć kupowania gotowych maszyn, ale może doczekamy się dni kiedy będzie można zrobić to samo co z samochodami. Wybieram to co mi odpowiada i płacę za to. Mam tu na my?li techniczne i elektroniczne rozwi?zania a nie dokupowanie akcesoryjne kufrów czy tym podobnych rzeczy (by zmienić stan wizualny skutera).
Gość tomwwa Opublikowano 14 Maja 2009 Opublikowano 14 Maja 2009 ... A najlepiej by było posiadać duży garaż i wg uznania mieć w nim około 3-4 jedno?lady i brać w danej chwili to co ci najlepiej odpowiada. To najlepsze rozwiazanie, i zacz?łem je wła?nie realizowac . Do Suzi enduro, dokupuje skuter MP3 na miasto. Na razie nie mam innych planow i potrzeb . jazda w terenie to cos wspanialego, ale przystosowany do tego sprzet zupelnie nie nadaje sie do codziennego uzytku
dr.big Opublikowano 14 Maja 2009 Opublikowano 14 Maja 2009 (...)Mi osobi?cie to by się podobało że można kupić model np. 2009 wersje podstawow? za 25ty?, ale jak chcesz full opcje to dopłacasz drugie 25ty? i masz to o czym marzysz.(...) Przy tych opisach i pojemnosci to chyba raczej 50 tysi za wersje podstawowa, plus 25 za dodatki !happybth ... PS. Wezmy pod uwage, ze za takim projektem stoi zawsze strona materialna. Co oznacza zbyt wysoka cena dla skutera, pokazala nam juz produkcja BMW C1 !happybth ...
Klubowicze Jordan Opublikowano 14 Maja 2009 Klubowicze Opublikowano 14 Maja 2009 ok Bigu ale my przyjmujemy jedynie co może kiedy? będzie ale nie musi. To tylko taakie uwolnione marzenia. BMW C1 faktycznie cena była zbyt duża i model sie nie przyj?ł. Może to jeszcze nie był odpowiedni czas , nie wiem jak to nazwać. no i trzeba wzi?ć pod uwagę że to był ich pierwszy skuter i poszli na cało?ć.
Sympatycy szorstki Opublikowano 14 Maja 2009 Sympatycy Opublikowano 14 Maja 2009 Wiesz sztuka jazdy też dużo robi, bo jak nie jeste? na 100% przekonany, że nie przejedziesz (a mógłby?) to i na mniejszym się uziemisz. No ba ! Na otwarciu sezonu, z Bemowa do skuterlandu, na kilkadziesi?t maxi, byłem trzeci...(Mariusz, Krzytro - !happybth) A na ciężkich sprzętach też jeĽdziłem i nie wyobrażam sobie przejechania czym? takim szybko np. ul. Marsa w godzinach szczytu... Kredens na trasę O.K. ale w mie?cie to raczej męcz?ce. St?d moje marzenia o poł?czeniu mocnego silnika ze zwinn? sylwetk?. Gdzie? już pisałem, że póki co, najbardziej pasowałby mi T-Max albo Nexxus. Oczywi?cie to tylko moja, subiektywna ocena. !happybth pzdr
Klubowicze Jordan Opublikowano 14 Maja 2009 Klubowicze Opublikowano 14 Maja 2009 Wiesz zawsze zostaje opcja uzbrojenia sie w cierpliwo?ć w korku albo liczyć że kierowcy będ? się rozjeżdzać widz?c Cie w lusterku !happybth:)!happybth:)!happybth. Ale tak jak mówisz fajnie mieć co? smukłego na miasto z opcj? odpowiedniej ilo?ci KM. P.S. czy to ma jakie? znaczenie którym sie dojeżdza do celu? Ja wychodze z założenia że wspaniale jest jak dojedziesz na miejsce bez znaczenia który. !happybth !happybth !happybth miejsca zajmowane to s? dobre w czasie wy?cigów:)!happybth:)
Administrator Artix Opublikowano 14 Maja 2009 Administrator Opublikowano 14 Maja 2009 No idelanie by było miec Kymco Agility z silnikiem od Silvera 600 ccm !happybth ale tego nikt nie zrobi, a szkoda. Ale smukla 400tka by sie przydala !happybth
Gość pioter Opublikowano 15 Maja 2009 Opublikowano 15 Maja 2009 nowy xciting juz dostepny w hiszpani oraz wloszech, fajnie maja
Lucjan73 Opublikowano 26 Maja 2009 Opublikowano 26 Maja 2009 Byłem dzi? na serwisie z Silveram w Hondzie we Wrocławiu a tam niespodzianka. Maj? Hondę SW 400 T. Kolor biały - jak na mój gust w tym kolorze wygl?da słabo. Popatzyłem sobie dokładnie "pomacałem" maszynka całkiem całkiem. Cena 30900 zł to chyba największa wada !scooter
dr.big Opublikowano 26 Maja 2009 Opublikowano 26 Maja 2009 Z tego co wiem, to bedzie taka Honda na zlocie Burgmanii !scooter ...
misioooo Opublikowano 5 Lipca 2009 Opublikowano 5 Lipca 2009 Burgman sport ci?g dalszy. Googluj?c napatoczyła mi się taka fotka: Burgman Sport - budziki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się