Klubowicze arturo-bb Opublikowano 27 Listopada 2008 Klubowicze Opublikowano 27 Listopada 2008 Zgadzam się z przedmówc? .Gdyby tak wygl?dała SW 600 nie miał bym dylematu co wybrać
przemas Opublikowano 27 Listopada 2008 Opublikowano 27 Listopada 2008 Zmiany oceniam jako kosmetyczne (jak w nowej YP400). Oczywi?cie może się teraz bardziej podobać !holiday Niestety nadal poważna nadwaga (250 kg zalany płynami, wersja z ABS) sugeruje brak zmian pod plastikami ... !scooter Kosmetyczne !!! w zasadzie mozna mowic o nowej budzie, ze starego SW zostalo siedzenie, uchywt pasazera i wydech Co do wagi, widac ze szkielet skutera zostal ten sam wiec waga nie ulegla zmianie, co mozna zaliczyc na plus bo jest ona zadowalajaca. Ja widze inne mankamenty, lakierowane plastiki wewnatrz beda porysowane w pierwszej kolejnosci, no i paskudnie ze bedzie swiecilo jedno oko. Generalnie zmiany pozytywne. ...o nowej budzie? Artix, chyba o nowych plastikach (Honda zwyczajnie poszła po najniższych kosztach - wiadomo, kryzys). Co do wagi to niektórym to się może podobać (nie przeczę) ale niestety nie pozostaje ona bez wpływu na spalanie... no i to chyba obecnie rekord w klasie 400 cm !V
pablos Opublikowano 27 Marca 2009 Autor Opublikowano 27 Marca 2009 Od?wieżę nieco w?tek ... napotkałem w sieci na kolka filmów reklamowych. I tak na pocz?tek: Kymco produkty po face-liftingu od Xcitinga na super 8 50 cc kończywszy : oraz nowe produkty : Pozdrawiam Pablos
Sympatycy orzech Opublikowano 27 Marca 2009 Sympatycy Opublikowano 27 Marca 2009 Xciting wygl?da całkiem fajnie, tylko ta obudowa napędu
MISIEK Opublikowano 27 Marca 2009 Opublikowano 27 Marca 2009 Od?wieżę nieco w?tek ... napotkałem w sieci na kolka filmów reklamowych.I tak na pocz?tek: Kymco produkty po face-liftingu od Xcitinga na super 8 50 cc kończywszy : oraz nowe produkty : Pozdrawiam Pablos Pięęęękne, piękne te skuterki ! I nowy Xciting... "miodzio".
dr.big Opublikowano 27 Marca 2009 Opublikowano 27 Marca 2009 Fajne odglosy "silnika" wydaja te Kymco !piwko , przynajmniej na filmach reklamowych .
KAZI Opublikowano 27 Marca 2009 Opublikowano 27 Marca 2009 Ja już swoje Kymco mam, może teraz dla żony by takiego Like zakupić? Dopiero kupiłem i już mam stary model - jeszcze nie dotarty nawet.
Gość yatzec Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Nie wiem dlaczego, ale jako? umkn?ł uwadze zmieniony Silver Wing:http://www.scooter-station.com/Honda-SW-T400-Silverwing.html http://www.scooter-station.com/Premiere-vi...du-nouveau.html Dla mnie bomba - z chęci? wymieniłbym Bandytę na takiego Silvera. czy kto? co? nowego wie na temat tego silverwinga? może kto? jeĽdził dotkn?ł itd ? znalazłem taki link : http://www.twowheelsblog.com/post/1167/eic...r-wing-sw-t-400
Marynarz Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Opublikowano 11 Kwietnia 2009 no tak jak się można było spodziewać !placz1 teraz SW będzie wygl?dać jak inne sqty z przodu... Teraz jak jedzie za tob? skrzydełko to odrazu można rozpoznać w lusterku , a z tymi nowymi ?wiatłami to nie będzie już takie oczywiste
Gość gepard73 Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Opublikowano 12 Kwietnia 2009 A mi nowe wydanie SW podoba się dużo bardziej niż stare wydanie, ale jak to mówi? o gustach się nie dyskutuje !scooter
Gość yatzec Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Opublikowano 14 Kwietnia 2009 czy kto? co? nowego wie na temat tego silverwinga?może kto? jeĽdził dotkn?ł itd ? znalazłem taki link : http://www.twowheelsblog.com/post/1167/eic...r-wing-sw-t-400 A tu jeszcze link z filmem prezentuj?cym nieco dokładniej nowy Kymco Downtown 300. http://www.scootersales.com.au/News-2533-k...ntown-300i.aspx Kuferek całkiem pojemny ma.
Gość gepard73 Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Opublikowano 14 Kwietnia 2009 czy kto? co? nowego wie na temat tego silverwinga?może kto? jeĽdził dotkn?ł itd ? znalazłem taki link : http://www.twowheelsblog.com/post/1167/eic...r-wing-sw-t-400 A tu jeszcze link z filmem prezentuj?cym nieco dokładniej nowy Kymco Downtown 300. http://www.scootersales.com.au/News-2533-k...ntown-300i.aspx Kuferek całkiem pojemny ma. Kufer i siedzenie bardzo podobne do Yamahy x-max, ale to dobrze że się powiela dobre rozwi?zania !OKK
pablos Opublikowano 11 Maja 2009 Autor Opublikowano 11 Maja 2009 No to czas od?wieżyć nieco temat .... concepty czy nowo?ć 2009 / 2010 ??? sami zobaczcie : 1. Skuter ducati 2. Honda 3. Kymco ???? Rallox 4. Piaggio Carnaby Cruiser 300i 5. Dla miło?ników skuterów typu C1 - Segway GM scooter CDN....
misioooo Opublikowano 11 Maja 2009 Opublikowano 11 Maja 2009 Nowo?ci od Kymco w jednym filmiku KLIK - jutjub muwi Niestety, w PL nie będzie zarówno Downtown jak i Like oraz Xcitinga R z podwójnymi reflektorami...
Gość auksencjusz Opublikowano 11 Maja 2009 Opublikowano 11 Maja 2009 5. Dla miło?ników skuterów typu C1 - Segway GM scooter Ci z Segway'a maj? nieĽle nar?bane. - to znaczy tak pozytywnie nar?bane. Najlepsze jest to, że ta technika Segway'a naprawdę działa - były jazdy próbne u mnie na uczelni, z tym że to był ten zwykły, jednoosobowy pojazd.
pablos Opublikowano 11 Maja 2009 Autor Opublikowano 11 Maja 2009 No to jedziemy dalej: Nippon scooter Garelli XO 125 i 150 Kolejne Ducati ItalJet Marco Polo 400 Honda Griffon od tyłu Za chwil kilka kolejna porcja fotek. No to jedziemy dalej z przegl?dem nowinek: E-Max 110s elektryczny 2009 Honda SW-T 400 2010 Yamaha T-Max 750 Scooter
Administrator Artix Opublikowano 11 Maja 2009 Administrator Opublikowano 11 Maja 2009 Honda Griffon i Ducati zaprzeczaja idei skutera, gdybym chcial jezdzic scigem to jezdzilbym scigiem i nie zawracal sobie glowy skuterami. Skutery dzieki temu ze maja bagaznik pod siedzeniem maja duuuuza przewage nad innymi typami motocykli, a w obu modelach schowka raczej nie ma. Czyli lipa, choc wizualnie ladne scigi bo na pewno nie skutery. Jedyna grupa docelowa jaka moze chciec kupic takie pseudo skutery to osoby ktore chcialy by miec scigi ale nie lubia zmieniac biegow innego wytlumaczenia nie mam.
pisklak Opublikowano 11 Maja 2009 Opublikowano 11 Maja 2009 nie będzie Xcitinga R z podwójnymi reflektorami... Sk?d to info i czy pewne ? Czy nie bedzie w tym roku czy w ogole ? Pozdr. Pisklak
Sympatycy szorstki Opublikowano 11 Maja 2009 Sympatycy Opublikowano 11 Maja 2009 Nie macie wrażenia, że Yamaha T-max 750 wygl?da jakby gar?ciami czerpali z G-Stridera Suzuki. Nie żebym się czepiał, bo taka estetyka mi się TEŻ podoba. pzdr
Gość lavmax Opublikowano 11 Maja 2009 Opublikowano 11 Maja 2009 kuĽwa, jak mi ta jamaha się podoba na zdjęciach, chciałbym zobaczyć to na żywo. No i 750 pod tyłkiem jest bardzo dobrze
Pollacco Opublikowano 11 Maja 2009 Opublikowano 11 Maja 2009 Fajne sa te projekty, Jezeli miara przydatnosci skutera jest jego ladownosc a sportowa sylwetka wymaga od projektantow pozbycia sie przestrzeni pod siedzeniem (w ilosci pozwalajacej zaladowac choc jeden kask), to mogli by pojsc w strone jakiegos kompromisu. A gdyby kaski mozna bylo jakos przyczepic na stale do karoserii i na parkingu mozna je by bylo zostawic, tak zeby woda sie do nich nie wlewala i zeby sie blokowaly np. ze stacyjki (mysle o jakis zatrzaskach:) to by odeszly dwa lub jeden najczesciej pakowane twarde przedmioty pod siedzenie. Wtedy przestrzen pod siedzeniem mozna by wyplaszczyc:) zeby sie np.duzy laptop miescil albo grubsza teczka albo jedna kurtka i cos. Jednoczesnie gdyby kufer centralny byl zintegrowany z sylwetka (tam jak w tym SW-T 400) ale zdejmowany kiedy trzeba to by sie powiekszyla paleta mozliwosci. Tez sie dziwie ze nie wpadli na pomysl zaprojektowania od razu zintegrowanych, zdejmowanych kufrow bocznych. Nie takich duzych jak w turystykach ale cos w stylu kufrow do Yamahy Tenere. Czyli takich polowe mniejszych od kufrow do BMW R1200 GSA Adventure. Jak sie patrzy na te motocykle to ma sie wrazenie, ze podczas projektowania wygladu brali pod uwage to ze wiekszosc uztkownikow bedzie ich uzywala. Pasuja do sylwetki jak ulal. Wtedy jak jade do miasta z teczka albo do kina z kilkoma przedmiotami to mieszcze sie w skuter (taki wlasnie troche sportowo wygladajacy - bo bez duzej przestrzeni pod siedzeniem) bez topcase'a i bocznych. Kask zapinam gdzies ( nie wiem gdzie:) moze do kierownicy) do skutera tak zeby nikt go nie zwedzil (kurde, gorzej jak na nim jest Cardo), i ide do ludzi. Kiedy zabieram troche wiecej bambetli to dokladam top case i wszystko gra dalej. Jak jade na wycieczke kilku-dniowa to dokladam te zgrabne kuferki boczne co sie elegancko zatrzaskuja i przestrzen sie powieksza wydatnie. Jakby do tej Yamahy T-Max 750 dolozyli jeszcze zintegrowany kufer centralny i dwa srednie, zdejmowane boczne kuferki to wyszla by taka zgrabniutka, zawadiacka, miejska FJR-KA 1300:) z ambicjami kilkudniowych wycieczek. ( bez tego szukania na stronie givi i pytania sie "czy to pasuje?" lub "a jak to przymocowac?" Aha , no i zeby ten kask mozna bylo jakas przypiac do kierownicy (albo nawet dwa) na nieruchomo:) takie tam pomysly:) pozdro.pollacco
stapoz Opublikowano 12 Maja 2009 Opublikowano 12 Maja 2009 Dla mnie miejsce na kask (a najlepiej na dwa) pod siedzeniem to podstawa - w zimne dni jade do pracy w 'zimowym' kasku a wracam w 'letnim'. Jak jadę po kogos to biorę drugi kask. Ponadto wolę zostawić kask schowany niż przypięty na zewn?trz, nawet je?li niemożliwe jest jego odpięcie - taki kraj Co do nowo?ci to życzyłbym sobie, żeby upowszechniały się szybciej. Mowa tu o pojazdach typu Peugeot HYmotion3 - chętnie bym takiego kupił, ale gdybym dzisiaj wyjechał nim w Poznaniu to by kierowcy powpadali na latarnie ze zdumienia - a strasznie nie lubię jak kto? się na mnie gapi !w00t
Klubowicze Jordan Opublikowano 12 Maja 2009 Klubowicze Opublikowano 12 Maja 2009 Patrzę na te zdjęcia i wydaje mi się że powoli ginie idea maxi skutera turystycznego - szkoda, dla mnie gabarytowo mogło by być co? większego od B650 a pojemno?ć dla osób nie dbaj?cych o spalanie mogłaby dochodzić do 1000ccm. Najważniejsze żeby był to turystyczny maxi a nie zmoczony szczur. Wygł?dowo czę?ć skuterów jest fajna ale od strony praktycznej to jeden koszmar. Honda jednak zadbała o 400ccm - 2009 Honda SW-T 400 - bardzo ładny i praktyczny (pojemno?ciowo). Ale jak widzę takie Ducati czy Honde Griffon czy inne tego typu wynalazki to chciałbym by pozostały jedynie prototypem i nie weszły do produkcji Czekam na Burgmana 900ccm podobno jak dobrze pamiętam to ma się pokazać w 2010 bo kiedy? było co? o tym wspomniane. Mam nadzieję że gabarytowo będzie bardziej masywniejszy i wprowadz? może wsteczny bieg, hydrauliczn? centraln? nóżkę, może skrzynie 6-biegow? z 7-nadbiegiem no tak ale pomarzyć można sobie pożyjemy zobaczymy co nam przygotuje Suzuki.
Gość pioter Opublikowano 12 Maja 2009 Opublikowano 12 Maja 2009 Fajne te nowosci Ja bym juz chcial nowego xcitinga z dwoma lampami, albo tmax 750 no niestety kiedy to bedzie hmmmm
Sympatycy smok.wawelski Opublikowano 12 Maja 2009 Sympatycy Opublikowano 12 Maja 2009 Panowie, nie zapominajcie, że ten T-max 750 to tylko fotomontaż (pewnie taki jak slynne juz BMW SCT-800). Zauważcie dziwny czarny element w przekroku - wygl?da jakby odpadła jaka? osłonka Finalnie skuter może wygl?dać zupełnie inaczej, więc rozważania o jego możliwo?ciach bagażowych to chyba nie na ten moment?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się