Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Miłe zaskoczenie...


Gość 7exy

Rekomendowane odpowiedzi

Dzi? miłe zaskoczenie...w skrzynce na listy awizo, a na poczcie paczka...od kogo? od Suzuki Motor Poland. Zupełnie niespodziewana i bardzo intryguj?ca. W paczce list...podpisany własnoręcznie (!) przez Dyrektora Działu Serwisu. Tre?ć: w skrócie dziękuj?ca za uczestnictwo w akcji Bezpiecznie Wakacje, wizyty w ASO itp itd. W podziękowaniu...gift od Shell - kosmetyki motocyklowe.

Musze przyznać że wychodz?c z poczty poczułem się bardzo miło. Jedyn? firm? do tej pory przysyłaj?c? listy i gifty z okazji użytkowania auta i ASO w moim przypadku była Daimler Chrysler.

Duży plus dla Suzuki Motor Poland za doskonał? akcję skierowan? dla klientów ASO.

No gdyby jeszcze tylko te An 650 nie rdzewiały...no ale nie ma róży bez kolców :( Mercedesy też sie w końcu psuj?...

pzdr.

Matti

Odnośnik do komentarza
  • Administrator

Fakt... miłe z ich strony.

Ogólnie cała akcja "bezpieczne wakacje" zasługiwała na pochwałe.

Teraz pozostaje Suzuki Motor Poland poprawić jako?ć usług dodatkowych takich jak np. "moto assistance Suzuki" jak również zacz?ć likwidować pseudo serwisy, które powinny serwisować taczki a nie jedno?lady :( .

Jak firma upora się ze wszystkim napewno będziemy o tym gło?no pisać.

Odnośnik do komentarza

Brawo Suzuki !!

Niby mały gest a cieszy.

Ciekawe co na to Yamaha i jej podej?cie do klientów bo jak na razie to można t? firmę złożyć do dołu z wapnem, przesypać ziemi? i posadzić nagietki

(9 tydzień czekam na piloty do wariatora. I to się nazywa Poważna firma :(

Odnośnik do komentarza

No ja nie wiem co Ty chcesz :) ? Jeszcze troche :( , to Tmaxow i Ypek chyba ja wiecej sprzedam na teren PL od Yamahy Polska :(:D:) . To po co cale to zaplecze techniczne, jak prawie nic nie sa w stanie "upchnac" ludziom?

Nie mow, dobra firma... dba o klienta. Wiedza, ze na drogach niebezpiecznie, to i usiluja powstrzymac od jazdy posiadaczy Yamah jak tylko moga :( . A Ty od razu na nich psy wieszasz, zamiast dziekowac :( ...

Odnośnik do komentarza

no fotka awataru to faktycznie przednia lampa Ypki - Mnie to przypomina tak? groĽn? rozłoszczon? twarz robota.

oczywi?cie to mina, któr? zrobił skuter na swych "tatusiów z jamahy" :D

a co explozji w ypce to sprawa wygl?dała tak że w przeci?gu 15 minut spaliły mi sie 2 żarówki :D:o:o

najpierw ?wiateł mijania a póĽniej explodowała drogowych. Rozerwało ja na strzępy tak więc czeka mnie rozbieranie dzioba i czyszczenie reflektora.

I pomy?leć że poprzedniego dnia zrobiłem 500km w nocy przy sprawnych ?wieczkach. :) to się nazywa szczę?cie.

Odnośnik do komentarza

Nie wiem co wy chcecie w ostatnich 2 miesi?cach 4 razy zamawiałem rzeczy do tmaxa i 3 razy były w ci?gu 5 dni a raz w ciagu 10. A ze Yamahy nie sa awaryjne i wiadomo ze tylko na przeglady sie sie zamawia rzeczy to tydzien chyba mozna poczekac. Jak przychodza rzczey odrazu dzwonia ,takze ja tam jestem b.zadowolony.

Odnośnik do komentarza

Teraz pozostaje Suzuki Motor Poland poprawić jako?ć usług dodatkowych takich jak np. "moto assistance Suzuki" jak również zacz?ć likwidować pseudo serwisy, które powinny serwisować taczki a nie jedno?lady  :D .

Jak firma upora się ze wszystkim napewno będziemy o tym gło?no pisać.

Witam

Mariusz mysle ze nie tylko serwisy a i salony i ludzie w nich pracujacy bo trafiaja sie takie ze szkoda slow.Ja mam tylko cicha nadzieje ze sladem Suzuki zrobia pozadek inne firmy. :D

pozdro

majon

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...