dr.big Opublikowano 15 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2008 Skoro jest taki temat o Tmaxach i Silverwingach, to niech bedzie tez o AN650 !scooter . Ciekawa (oryginalna) fota predkosciomierza Burgmana na hamowni, realna predkosc wyniosla 197 km/h... Odnośnik do komentarza
Administrator 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚 Opublikowano 15 Września 2008 Administrator Udostępnij Opublikowano 15 Września 2008 Ciekawa (oryginalna) fota predkosciomierza Burgmana na hamowni, realna predkosc wyniosla 197 km/h... Ciekawi mnie dlaczego na zegarach ?wieci się czerwona kontrolka... !scooter Odnośnik do komentarza
Więcek Opublikowano 15 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2008 Ciekawa (oryginalna) fota predkosciomierza Burgmana na hamowni, realna predkosc wyniosla 197 km/h... To już wiem dlaczego jest on poż?daniem wielu, wielu pozytywnie zakręconych Więcek Odnośnik do komentarza
dr.big Opublikowano 15 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Września 2008 2002 Ruszyla sprzedaz pierwszych egzemplarzy AN 650. 2003 K3, jak zaczal nazywac sie od 2003, jest taki sam jak rok 2002. 2004 Marzec 2004: Pojawil sie model K4. Zwiekszyl sie skok zawieszen. Po lewej stronie dolozony zostal spoilerek, tak aby jazdy w deszczu nie powodowaly zamoczenia i zabrudzenia lewej strony skutera i kierujacego. (W modelu K3 spoilerek zostal w niektorych sztukach zamontowany przez ASO). Zmiana wlewu paliwa. Po zmianach latwiej zatankowac skuter. Zmiana kanapy na niekorzystny, "tlusty" model. Kokpit K4 poznac po bialych cyferkach, K3 ma je ciemnoczerwonobrazowe. Dodatkowo oslona wydechu zmieniona na chromowana. W 2004 pojawil sie tez model Executive. W K4 Executive (Ex) zostal dodany ABS i elektrycznie skladane lusterka. 2005 Luty 2005 Model K5 z bialymi kierunkami, szyba przesuwana elektrycznie i lusterkami skladanymi rowniez elektrycznie. Zmiana kanapy na nie slizgajaca sie i wygladajaca "porzadnie". Dodatkowy 6 bieg, tak zwany "overdrive". ABS jest seryjny. Swiatla gasna przy odpalaniu. 2006 Marzec 2006 Model K6 jest technicznie identyczny z modelem K5. Odnośnik do komentarza
dr.big Opublikowano 14 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2008 Dla kogos komu nie podoba sie rdzawy kolor oryginalnego wydechu . Laser 4 PRO (cena ok. 480 euro). Odnośnik do komentarza
tomiino Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Kto? może co? doradzi odno?nie lepszego brzmienia burgiego 650 oczywi?cie za bardzo rozs?dn? cenę Odnośnik do komentarza
dr.big Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Najtanszym i najbardziej rozpowszechnionym rozwiazaniem jest chyba kompletny wydech 4 ROAD. Mialem kiedys takiego w AN650, krotki opis znajdziesz tu: KLIK Odnośnik do komentarza
Klubowicze Jordan Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Klubowicze Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2009 A może Bigu wiesz co? o wydechach nie 4 ROAD. mam na my?li nie tanie ale porz?dne, dobre i troche droższe tak do 1000 Euro. http://www.scigacz.pl/Suzuki,Burgman,400,Sport,7441.html tu jest bardzo ładny wydech do AN400 Sport a może co? podobnego jest do 650. Odnośnik do komentarza
dr.big Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Ta koncepcyjna, "sportowa" czterysetka wyglada calkiem fajnie, ale konia z rzedem temu kto przejedzie na niej ze 2 km w mescie bez urwania dolnej owiewki . Do AN650 nie ma za duzo mozliwosci, jest najczesciej stosowany (i pasujacy optycznie) 4 ROAD, jest cos firmy GPR, Gianelli i sam tlumik Sebringa. Pamietam, ze kiedys zalozylem 4 Roada, a konkurenci byli chyba nieliczni... PS. Do 1000€ ? Nie przesadzaj . Najdrozsze, naprawde ekskluzywne, pojedyncze wydechy do dwucylindrowek jakie widzialem (Remus, Akrapovic, Termignoni) nawet nie ocieraly sie o te pulapy cenowe . Odnośnik do komentarza
Klubowicze Jordan Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Klubowicze Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Bigu a masz może gdzie? linka do końcówki Sebringa? a odno?nie 400 tu się zgodzę zajefajnie wygl?da tylko jak kto? zbierze dziobem jak?? dziure to zrobi sobie Naked'a za przednimi kołami Odnośnik do komentarza
dr.big Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Wiesz, ze przy montazu trzeba ciac oryginalny wydech Burgmana? Tzn. kolanka i dolotowki zostaja oryginalne, a tlumik zakladasz jako "slip on"? Dostepne w alu i tytanie. Osobiscie uwazam, ze cena za "slip on" powala : Numer katalogowy: SAT4106032K Numer katalogowy: TT4106032K http://shop.sebring.at/webapp/wcs/stores/s...41094&langId=-3 Tu masz jeszcze cos od GPR: http://www.gpr.it/gallery_maxiscooter.php?x=6 I cos od Gianelli: http://www.giannelli.com/eng/prodotti/details_pro.asp?id=431 Odnośnik do komentarza
Klubowicze Jordan Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Klubowicze Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2009 czyli odcinasz stary wydech (oryginał) i zakładasz od sebringa?? masz slip-on - nakładany na wyj?cie z kolektora i trzymany sprężynkami bolt-on - przykręcany na ?rubki do wyj?cia z kolektora a ocb z tymi sprężynkami bo nigdy nie miałem styczno?ci z wydechami slip-on. wg ciebie taki zabieg wart jest zachodu i lepiej sie wychodzi z jazd? na sebringu czy nie bawić się i założyć 4 ROAD? cena jak cena spodziewałem się że pewnie będzie o połowe większa od 4 ROAD. Odnośnik do komentarza
dr.big Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Z tym "slip on" chodzilo mi o fakt, ze wydech nie jest kompletny. Nie wiem czy jest spinany czy skrecany opaskami z czescia oryginalna. Z dostepnych wydechow do 650- ki wybralbym chyba 4 Roada (no chyba, ze jeszcze cos by sie fajnego znalazlo ). 4 Road ma bardzo dobra opinie wsrod uzytkownikow 650, a jego wykonanie i dzwiek jest naprawde ok. PS. Oryginalu bym nie cial. Laczenie wyglada naprawde zle i dodatkowo masz rozwalony oryginalny wydech. Odnośnik do komentarza
Gość deleted Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2009 a tutaj sobie popatrzcie My Webpage akurat na wakacje Odnośnik do komentarza
dr.big Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Podobny ogien byl zauwazalny w 4Road po wyjeciu homologowanego dyfuzora : Odnośnik do komentarza
Gość deleted Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2009 a tu dla sportowcow My Webpage Odnośnik do komentarza
dr.big Opublikowano 22 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2009 Dawno nic nie bylo wrzucane, z rzeczy mniej widocznych, po kamerce z przodu i z tylu + okablowanie + sterowanie z kiery + nagrywarka... Odnośnik do komentarza
Administrator 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚 Opublikowano 22 Grudnia 2009 Administrator Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2009 Dawno nic nie bylo wrzucane, z rzeczy mniej widocznych, po kamerce z przodu i z tylu + okablowanie + sterowanie z kiery + nagrywarka... Fajny An'tonio... Ciekawe co TÜV na te dodatkowe ledy w kufrze centralnym. !OK Odnośnik do komentarza
dr.big Opublikowano 22 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2009 Jak to zazwyczaj jest, do przegladu zdejmujesz kufer (ja tak robie) i nie ma punktu do dyskusji ... A na drodze musze sie niestety liczyc przynajmniej z mandatem !OK ... PS. GIVI w D nie ma w swojej ofercie swiatel stopu do kufrow ... Odnośnik do komentarza
Klubowicze Gumisiek Opublikowano 13 Października 2010 Klubowicze Udostępnij Opublikowano 13 Października 2010 Mam pytanie do właścicieli An650 z podgrzewaną kanapką , czy opłaca się w coś takiego inwestować i jakie są koszta tej przeróbki ? !scooter Odnośnik do komentarza
Michałp Opublikowano 15 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2010 Mam pytanie do właścicieli An650 z podgrzewaną kanapką , czy opłaca się w coś takiego inwestować i jakie są koszta tej przeróbki ? człowieku pewnie ze tak!!!!! koszt ok 40zł kup podgrzewaną mate samochodową na 12V ściągnij kanapę i poszycie,mate rozbebesz połóż na kanapie i naciągnij poszycie podłącz do instalacji koniecznie z bezpiecznikiem, bez większych problemów zrobisz wszystko sam!!!polecam mate z regulacją trzy stopniową!efekt w zimne dni jest ciepło Odnośnik do komentarza
dr.big Opublikowano 8 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2011 Dawno nie było nic pisane, mój przeszły AN650 z polerowanymi felgami: Zdjęcia ze strony HGF. Odnośnik do komentarza
Administrator 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚 Opublikowano 20 Sierpnia 2023 Administrator Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2023 Ileż to było spekulacji nt. Burgmana AN1000... A tu proszę, jest! Zasilany motorem z GSX-R, zawiasem USD i napędem łańcuchowym 3 Odnośnik do komentarza
Klubowicze nietoperz Opublikowano 20 Sierpnia 2023 Klubowicze Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2023 No kurde piękny! Odnośnik do komentarza
Administrator xmarcinx Opublikowano 21 Sierpnia 2023 Administrator Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2023 Że to się tam zmieściło tak estetycznie, to jestem w szoku. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się