dr.big Opublikowano 15 Września 2008 Opublikowano 15 Września 2008 Skoro jest taki temat o Tmaxach i Silverwingach, to niech bedzie tez o AN650 !scooter . Ciekawa (oryginalna) fota predkosciomierza Burgmana na hamowni, realna predkosc wyniosla 197 km/h...
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 15 Września 2008 Administrator Opublikowano 15 Września 2008 Ciekawa (oryginalna) fota predkosciomierza Burgmana na hamowni, realna predkosc wyniosla 197 km/h... Ciekawi mnie dlaczego na zegarach ?wieci się czerwona kontrolka... !scooter
Więcek Opublikowano 15 Września 2008 Opublikowano 15 Września 2008 Ciekawa (oryginalna) fota predkosciomierza Burgmana na hamowni, realna predkosc wyniosla 197 km/h... To już wiem dlaczego jest on poż?daniem wielu, wielu pozytywnie zakręconych Więcek
dr.big Opublikowano 15 Września 2008 Autor Opublikowano 15 Września 2008 2002 Ruszyla sprzedaz pierwszych egzemplarzy AN 650. 2003 K3, jak zaczal nazywac sie od 2003, jest taki sam jak rok 2002. 2004 Marzec 2004: Pojawil sie model K4. Zwiekszyl sie skok zawieszen. Po lewej stronie dolozony zostal spoilerek, tak aby jazdy w deszczu nie powodowaly zamoczenia i zabrudzenia lewej strony skutera i kierujacego. (W modelu K3 spoilerek zostal w niektorych sztukach zamontowany przez ASO). Zmiana wlewu paliwa. Po zmianach latwiej zatankowac skuter. Zmiana kanapy na niekorzystny, "tlusty" model. Kokpit K4 poznac po bialych cyferkach, K3 ma je ciemnoczerwonobrazowe. Dodatkowo oslona wydechu zmieniona na chromowana. W 2004 pojawil sie tez model Executive. W K4 Executive (Ex) zostal dodany ABS i elektrycznie skladane lusterka. 2005 Luty 2005 Model K5 z bialymi kierunkami, szyba przesuwana elektrycznie i lusterkami skladanymi rowniez elektrycznie. Zmiana kanapy na nie slizgajaca sie i wygladajaca "porzadnie". Dodatkowy 6 bieg, tak zwany "overdrive". ABS jest seryjny. Swiatla gasna przy odpalaniu. 2006 Marzec 2006 Model K6 jest technicznie identyczny z modelem K5.
dr.big Opublikowano 14 Października 2008 Autor Opublikowano 14 Października 2008 Dla kogos komu nie podoba sie rdzawy kolor oryginalnego wydechu . Laser 4 PRO (cena ok. 480 euro).
tomiino Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Kto? może co? doradzi odno?nie lepszego brzmienia burgiego 650 oczywi?cie za bardzo rozs?dn? cenę
dr.big Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Najtanszym i najbardziej rozpowszechnionym rozwiazaniem jest chyba kompletny wydech 4 ROAD. Mialem kiedys takiego w AN650, krotki opis znajdziesz tu: KLIK
Klubowicze Jordan Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Klubowicze Opublikowano 18 Kwietnia 2009 A może Bigu wiesz co? o wydechach nie 4 ROAD. mam na my?li nie tanie ale porz?dne, dobre i troche droższe tak do 1000 Euro. http://www.scigacz.pl/Suzuki,Burgman,400,Sport,7441.html tu jest bardzo ładny wydech do AN400 Sport a może co? podobnego jest do 650.
dr.big Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Ta koncepcyjna, "sportowa" czterysetka wyglada calkiem fajnie, ale konia z rzedem temu kto przejedzie na niej ze 2 km w mescie bez urwania dolnej owiewki . Do AN650 nie ma za duzo mozliwosci, jest najczesciej stosowany (i pasujacy optycznie) 4 ROAD, jest cos firmy GPR, Gianelli i sam tlumik Sebringa. Pamietam, ze kiedys zalozylem 4 Roada, a konkurenci byli chyba nieliczni... PS. Do 1000€ ? Nie przesadzaj . Najdrozsze, naprawde ekskluzywne, pojedyncze wydechy do dwucylindrowek jakie widzialem (Remus, Akrapovic, Termignoni) nawet nie ocieraly sie o te pulapy cenowe .
Klubowicze Jordan Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Klubowicze Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Bigu a masz może gdzie? linka do końcówki Sebringa? a odno?nie 400 tu się zgodzę zajefajnie wygl?da tylko jak kto? zbierze dziobem jak?? dziure to zrobi sobie Naked'a za przednimi kołami
dr.big Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Wiesz, ze przy montazu trzeba ciac oryginalny wydech Burgmana? Tzn. kolanka i dolotowki zostaja oryginalne, a tlumik zakladasz jako "slip on"? Dostepne w alu i tytanie. Osobiscie uwazam, ze cena za "slip on" powala : Numer katalogowy: SAT4106032K Numer katalogowy: TT4106032K http://shop.sebring.at/webapp/wcs/stores/s...41094&langId=-3 Tu masz jeszcze cos od GPR: http://www.gpr.it/gallery_maxiscooter.php?x=6 I cos od Gianelli: http://www.giannelli.com/eng/prodotti/details_pro.asp?id=431
Klubowicze Jordan Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Klubowicze Opublikowano 18 Kwietnia 2009 czyli odcinasz stary wydech (oryginał) i zakładasz od sebringa?? masz slip-on - nakładany na wyj?cie z kolektora i trzymany sprężynkami bolt-on - przykręcany na ?rubki do wyj?cia z kolektora a ocb z tymi sprężynkami bo nigdy nie miałem styczno?ci z wydechami slip-on. wg ciebie taki zabieg wart jest zachodu i lepiej sie wychodzi z jazd? na sebringu czy nie bawić się i założyć 4 ROAD? cena jak cena spodziewałem się że pewnie będzie o połowe większa od 4 ROAD.
dr.big Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Z tym "slip on" chodzilo mi o fakt, ze wydech nie jest kompletny. Nie wiem czy jest spinany czy skrecany opaskami z czescia oryginalna. Z dostepnych wydechow do 650- ki wybralbym chyba 4 Roada (no chyba, ze jeszcze cos by sie fajnego znalazlo ). 4 Road ma bardzo dobra opinie wsrod uzytkownikow 650, a jego wykonanie i dzwiek jest naprawde ok. PS. Oryginalu bym nie cial. Laczenie wyglada naprawde zle i dodatkowo masz rozwalony oryginalny wydech.
Gość deleted Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Opublikowano 18 Kwietnia 2009 a tutaj sobie popatrzcie My Webpage akurat na wakacje
dr.big Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Podobny ogien byl zauwazalny w 4Road po wyjeciu homologowanego dyfuzora :
Gość deleted Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Opublikowano 18 Kwietnia 2009 a tu dla sportowcow My Webpage
dr.big Opublikowano 22 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 22 Grudnia 2009 Dawno nic nie bylo wrzucane, z rzeczy mniej widocznych, po kamerce z przodu i z tylu + okablowanie + sterowanie z kiery + nagrywarka...
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 22 Grudnia 2009 Administrator Opublikowano 22 Grudnia 2009 Dawno nic nie bylo wrzucane, z rzeczy mniej widocznych, po kamerce z przodu i z tylu + okablowanie + sterowanie z kiery + nagrywarka... Fajny An'tonio... Ciekawe co TÜV na te dodatkowe ledy w kufrze centralnym. !OK
dr.big Opublikowano 22 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 22 Grudnia 2009 Jak to zazwyczaj jest, do przegladu zdejmujesz kufer (ja tak robie) i nie ma punktu do dyskusji ... A na drodze musze sie niestety liczyc przynajmniej z mandatem !OK ... PS. GIVI w D nie ma w swojej ofercie swiatel stopu do kufrow ...
Klubowicze Gumisiek Opublikowano 13 Października 2010 Klubowicze Opublikowano 13 Października 2010 Mam pytanie do właścicieli An650 z podgrzewaną kanapką , czy opłaca się w coś takiego inwestować i jakie są koszta tej przeróbki ? !scooter
Michałp Opublikowano 15 Października 2010 Opublikowano 15 Października 2010 Mam pytanie do właścicieli An650 z podgrzewaną kanapką , czy opłaca się w coś takiego inwestować i jakie są koszta tej przeróbki ? człowieku pewnie ze tak!!!!! koszt ok 40zł kup podgrzewaną mate samochodową na 12V ściągnij kanapę i poszycie,mate rozbebesz połóż na kanapie i naciągnij poszycie podłącz do instalacji koniecznie z bezpiecznikiem, bez większych problemów zrobisz wszystko sam!!!polecam mate z regulacją trzy stopniową!efekt w zimne dni jest ciepło
dr.big Opublikowano 8 Października 2011 Autor Opublikowano 8 Października 2011 Dawno nie było nic pisane, mój przeszły AN650 z polerowanymi felgami: Zdjęcia ze strony HGF.
Administrator Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. MariuszBurgi Opublikowano 20 Sierpnia 2023 Administrator Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Opublikowano 20 Sierpnia 2023 Ileż to było spekulacji nt. Burgmana AN1000... A tu proszę, jest! Zasilany motorem z GSX-R, zawiasem USD i napędem łańcuchowym 3
Klubowicze nietoperz Opublikowano 20 Sierpnia 2023 Klubowicze Opublikowano 20 Sierpnia 2023 No kurde piękny!
Administrator xmarcinx Opublikowano 21 Sierpnia 2023 Administrator Opublikowano 21 Sierpnia 2023 Że to się tam zmieściło tak estetycznie, to jestem w szoku.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się