Sympatycy Qw@ki Opublikowano 15 Września 2008 Sympatycy Opublikowano 15 Września 2008 W pi?tek 12 wrze?nia 2008 roku podczas spotkania dealerów HONDA w Częstochowie miałem przyjemno?ć prawdopodobnie jako pierwszy w naszym kraju dosi??ć i powozić najnowszy wynalazek HONDY moto-skuter przywieziony z Niemiec specjalnie na to spotkanie (niemiecka testówka). Wrażenia jakie doznałem to po krótce: +kosmiczny wygl?d +?wietne prowadzenie, +wystarczaj?ce przyspieszenie z V-ki o pojemno?ci 700ccm, +niesamowity zespolony układ hamulcowy z ABS +dobre prowadzenie w zakrętach i na "tartce" +da się jeĽdzić w lekkim terenie (byłem zmuszony do dojechania na teren testowania quadów HONDA) +skrzynia biegów pracuje bardzo płynnie (podobnie do AN650) +funkcja N (luz-można pogazować bez stawiania na centralkę) +funkcja S (sport pozytywnie zmienia przyspieszenie) +duże motocyklowe koła pozwalaj? na pokonywanie zakrętów w sporym przechyle (zbliżonym do motocykli cruiser) +do 120km/h (na tyle pozwoliły warunki drogowo-pogodowe) brak negatywnych odczuć poza poniższymi. -dwugodzinny test odbywał się w czasie lekkiej mżawki i czasami silniejszego deszczu co poskutkowało mokrymi nogawkami spodni, brak skuterowych osłon nóg ma tu spore znaczenie podczas mokrej jezdni -przednia szyba zasłania jedynie zestaw wskaĽników, nie zasłania natomiast kierowcy -brak schowka pod siedzeniem i innych, istnieje natomiast możliwo?ć montażu kufra centralnego -brak jakiejkolwiek dĽwigni po lewej stronie kierownicy !scooter Zdjęcia wrzucę w najbliższym czasie. P.S. Miałem do dyspozycji również skuter FORZA 250 i około pół godziny również tym pojazdem pojeĽdziłem. PS.II. Zainteresowanych tymi pojazdami zapraszam do LCM SOKÓŁ
pilot Opublikowano 15 Września 2008 Opublikowano 15 Września 2008 PS.II. Zainteresowanych tymi pojazdami zapraszam do LCM SOKÓŁ Jarek nieskromnie spytam o cene tego cudu bo chyba nie zbyt niska.
Sympatycy Qw@ki Opublikowano 15 Września 2008 Autor Sympatycy Opublikowano 15 Września 2008 Cenniki na stronie HONDA POLAND DN 01 oficjalnie obecnie kosztuje 41500,- (honorujemy %-ami członkostwo w Burgmania.net) choć przez kilka dni nie jest jeszcze dostępny w Polsce.
Klubowicze krzytro Opublikowano 15 Września 2008 Klubowicze Opublikowano 15 Września 2008 zajefajny sprzet !scooter
Administrator Artix Opublikowano 15 Września 2008 Administrator Opublikowano 15 Września 2008 A ja juz widze wade, brak schowka pod siedzeniem czyni ten sprzet bezuzyteczny !scooter
RobB. Opublikowano 15 Września 2008 Opublikowano 15 Września 2008 +skrzynia biegów pracuje bardzo płynnie (podobnie do AN650) PS.II. Zainteresowanych tymi pojazdami zapraszam do LCM SOKÓŁ Chyba miało, być " W PRZECIWIEŃSTWIE DO AN 650 SKRZYNIA BIEGÓW PRACUJE" i nie wymaga stoperów do uszu i kasku chroni?cego od odłamków po rozerwaniu !scooter Rozumiem, że to zaproszenie to na jazdy testowe ?! Jak tak to widzisz mnie w najbliższy wekeend ! I nie mów, ze się nie cieszysz !scooter Pozdrawiam RobB. !scooter
Administrator 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚 Opublikowano 15 Września 2008 Administrator Opublikowano 15 Września 2008 choć przez kilka tygodni nie jest jeszcze dostępny w Polsce. Dostępny w/g zapowiedzi to DN 01 miał być na pocz?tku 2008 roku ale jak widać Honda opóĽniała wprowadzenie tego modelu do salonów i nadal to robi. Ciekawe co się okazało zawodne !OK Lubię pojazdy dziwne ale nie wiem czemu akurat DN 01 nie powala mnie na kolana. Może dlatego, że jest trudny do sklasyfikowania? To już szybciej GP 800 można wrzucić do worka razem z pozostałymi maxi skuterami niż DN 01 do jakiejkolwiek grupy 2oo. Nie zmienia to faktu, że pojazd jest ciekawy i da przyszłemu nabywcy wiele radochy z jazdy... oczywi?cie pod warunkiem zakupu w najlepszym salonie jedno?ladów w Polsce (nazwy nie wymienie !scooter ).
Sympatycy m@rkiz Opublikowano 15 Września 2008 Sympatycy Opublikowano 15 Września 2008 Honda Plaza oferuje już w cenie 41,5 tys. zł. DN-01. My Webpage Miała być w Polsce pod koniec sierpnia, jak wtedy zadzwoniłem - powiedzieli że dopiero ma być pod koniec wrze?nia, ale nie na 100%. Mówi? - prosze zadzwonić w ostatnim tygodniu m-ca. Hm... to moja miło?ć od pierwszego wejrzenia, zazdroszczę Qwakiemu, że już j? dosiadał....
Geni Opublikowano 15 Września 2008 Opublikowano 15 Września 2008 Przecież DN-01, to nie skuter, więc do wora ze skuterami raczej trudno go wrzucać. No chyba, że wrzucimy również do tego samego wora MotoGuzzi V-1000 I-Convert, albo Hondę CB 750A. Chociaż faktycznie ma to szansę działać bezawaryjnie w odróżnieniu od Suzuki, które powinno do końca ?wiata robić kilka modeli, które dziwnym trafem udało im się zrobić. Pewnie jednym z ostatnich udanych jest ta pochodna Hondy Cub, czyli ostatni Adress, no ale to też nie skuter.
Administrator 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚 Opublikowano 15 Września 2008 Administrator Opublikowano 15 Września 2008 Przecież DN-01, to nie skuter, więc do wora ze skuterami raczej trudno go wrzucać.No chyba, że wrzucimy również do tego samego wora MotoGuzzi V-1000 I-Convert, albo Hondę CB 750A. Chociaż faktycznie ma to szansę działać bezawaryjnie w odróżnieniu od Suzuki, które powinno do końca ?wiata robić kilka modeli, które dziwnym trafem udało im się zrobić. Pewnie jednym z ostatnich udanych jest ta pochodna Hondy Cub, czyli ostatni Adress, no ale to też nie skuter. Geni... DN 01 ma tyle wspólnego z maxi co ja z baletem... czyli w zasadzie NIC !scooter Napisałem, że trudno ten model wrzucić do jakiejkolwiek kategorii 200. To czy DN 01 będzie bezawaryjna pokaże czas... Narazie nie ma jej wcale !OK
Geni Opublikowano 15 Września 2008 Opublikowano 15 Września 2008 Co do niezawodno?ci, to cholernie skomplikowali ten układ, ale za to nie ma tam żadnych plastikowych kółek !OK . DN-01 wydaje mi się po prostu metod? na sprawdzenie rozwi?zania konstrukcyjnego, które może być wykorzystany w przyszło?ci w następnym Gold Wingu, albo Silver Wingu.
CittO Opublikowano 15 Września 2008 Opublikowano 15 Września 2008 Z całym szacunkiem dla Kobiet i przyszłych użytkowników dn-01, ale model ten kojarzy mi się ze sprzętem "dla żony" (ot takie szowinistyczne okre?lenie fotografów na automatyczne aparaty). Stracił on to, co najlepsze w skuterze (schowki, owiewki) i to, co najprzyjemniejsze w motocyklu (zapinanie biegu zależno?ci od stylu jazdy i możliwo?ć pełnej kontroli nad moc?). Choć sprzęt wygl?da ko?micznie i wizualnie bardzo mi się podoba, to jednak zastanawiaj?ce jest szorowanie przy pochyleniu w zakręcie, znane z t-maxa filmik
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się