-=Dee Jay=- Opublikowano 10 Września 2008 Opublikowano 10 Września 2008 niestety nie moje ... ale, s? juz w naszym gronie uzytkownicy tych maszyn. Może by tak się ktorys z nich skusił na kilka zdań ... osiagi, elastycznosc, kultura pracy, spalanie ... pozdrowił
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 10 Września 2008 Administrator Opublikowano 10 Września 2008 Niedzwiedz i Kicia... proszeni s? do klawiatur !tut
Abach Opublikowano 10 Września 2008 Opublikowano 10 Września 2008 Nie mam 400, ale dzięki Kicii miałem okazję przejechać się czterysetk? i porównać z moj? 600. Obydwa skutery zbieraj? się ze startu podobnie. Dopiero przy większej prędko?ci odczuwa się różnice w pojemno?ci na korzy?ć 600-tki. Natomiast kultura pracy zdecydowanie lepsza jest w 400. W moim odczuwa się spore wibracje a ruszanie i przy?pieszanie nie jest tak płynne jak w 400. Być może wynika to z jaki? przypadło?ci mojej chińskiej ch**ni !tut Przekonam się dopiero jak będ? miał możliwo?ć przejechania się inna now? 600-tk?.
Niedzwiedz Opublikowano 10 Września 2008 Opublikowano 10 Września 2008 Witam, zgłaszam się na wezwanie Swoj? „Sylwię” posiadam już prawie 2 miesi?ce. Zd?żyli?my się dotrzeć i troszkę poznać. Oto moje wrażenia ze wspólnych randek Wygl?d: wykonanie i dopasowanie plastików bardzo dobre. Nic nie odstaje ani nie piszczy. Kokpit wykonany z tworzywa imituj?cego tapicerkę co cieszy oko i ułatwia utrzymanie w czysto?ci. My?lę że ogólny wygl?d, pozycja za sterami jest taka sama jak w FJS600 więc nie będę o tym pisał (chyba, że kto? sobie życzy !tut ) Silnik: jak wiadomo 2 cylindry. Bardzo przyjemny dĽwięk, chodzi „jak mały trzmiel” !scooter pierwsz? różnic? jak? wyłapałem w porównaniu np. z Bergmanem to docieranie. Instrukcja zaleca żeby przez pierwsze 500 km nie odkręcać gwałtownie manetki. Nie ma mowy o obrotach czy prędko?ci (Przezornie stosowałem się do rad znalezionych na forum i widać już pozytywne efekty.). Burgman przy 4000 obrotów rozwijał 50 km/h, „Sylwia” przy tych samych obrotach miała 60km/h a wystarczyło zwiększyć obroty jeszcze o 200 żeby na zegarze było 70 km/h. Jazda na mie?cie to frajda, między 60-100 km/h skuterek czuje się ?wietnie. Powyżej 100 na godzinę wyraĽnie silnik słabnie ale dalej dzielnie przy?piesza. Do jakiej prędko?ci nie wiem, nie chcę jeszcze sprawdzać, przy wyprzedzaniu miałem raz 130, ale po obserwacji wydaje mi się, że 160km/h powinien pojechać. Dobrze się zbiera i nie trzeba gwałtownie kręcić gazem żeby szybko z pod ?wiateł wystartować. Do spokojniej jazdy na mie?cie wystarczy zakres obrotów między 4000-5000. Osobi?cie z kultury pracy silnika jestem bardzo zadowolony. Po odpaleniu na zimno wchodzi na 2000 obrotów i się grzeje. Kiedy temperatura jest ok. spada na ksi?żkowe 1100-1300. Spalanie: w cyklu mieszanym (trochę miasto, trochę trasa) wyszło mi 3 razy 4.3l/100km. W cyklu trochę miasta, dużo trasy 5l/100km. Pomiary te były jednak robione podczas docierania, czyli przy delikatnym traktowaniu gazu i oszczędzaniu silnika. Za jaki? czas podam parametry z eksploatacji już w normalnych warunkach. Ogółem: ze sprzętu jestem bardzo zadowolony. Silnik daje radę. Jego pakowno?ć jest super. Jak się ?mieje kolega z Horneta „ to jest kombi a nie motor” . Ochrona przed wiatrem bardzo dobra (przynajmniej do 100km/h). Jedyne do czego nie mogę się jeszcze troszeczkę przyzwyczaić to gabaryty. Jednak 250 kilo to nie przelewki i trzeba uważać zwłaszcza przy przeciskaniu się. Jak by kto? miał jakie? jeszcze pytania to proszę pisać, chętnie odpowiem. Pozdrawiam serdecznie NiedĽwiedĽ
-=Dee Jay=- Opublikowano 10 Września 2008 Autor Opublikowano 10 Września 2008 podziękował ... zachęcaj?ca ta opinia !tut
Niedzwiedz Opublikowano 10 Września 2008 Opublikowano 10 Września 2008 -=Dee Jay=- WeĽ poprawkę że póki co jestem zakochany w swojej Sylwii !scooter . Je?li szukasz jakiej? maszyny dla siebie zastanów się czego oczekujesz i przysi?dĽ się do kilku sprzętów. Oceń pozycje za sterami, czy wygodnie itp. Ja wybieraj?c stawiałem głównie na pakowno?ć i podróże, a jak jeszcze się okazało że s? 2 cylindry do tego, to już całkiem było fajnie. Pamiętaj jednak że to co podoba się mi Tobie może być nie w smak. !TOMCAT
Glub Opublikowano 10 Września 2008 Opublikowano 10 Września 2008 wła?nie. jak sprawdzisz to porównaj spalanie sylver 400 vs 600. jestem zainteresowan ponieważ na przyszly sezon bym chyba zmienił syma 250 na co? więcej.
RobB. Opublikowano 11 Września 2008 Opublikowano 11 Września 2008 -=Dee Jay=- WeĽ poprawkę że póki co jestem zakochany w swojej Sylwii !scooter . Je?li szukasz jakiej? maszyny dla siebie zastanów się czego oczekujesz i przysi?dĽ się do kilku sprzętów. Oceń pozycje za sterami, czy wygodnie itp. Ja wybieraj?c stawiałem głównie na pakowno?ć i podróże, a jak jeszcze się okazało że s? 2 cylindry do tego, to już całkiem było fajnie. Pamiętaj jednak że to co podoba się mi Tobie może być nie w smak. Zakochany, a jednak rozs?dny, szacun NiedĽwiedziu !TOMCAT !w00t . Od siebie jako użytkownika Hondy dodam, że po za supersportami ta marka nie robi jakich? exciting- ujacych egzemplarzy, z reguły s? cięższe niż konkurencja, nie zawsze maj? jakie? super nowoczesne patenty, no może w kwestii bezpieczeństwa robi? wyj?tek na naprawdę porz?dne ABS,CBS, pal? nieco więcej ale..... jest to porz?dny kawałek metalu, do?ć starannie obrobiony i JEŻDݎ w każdych warunkach i czasie, a konkurencja nie zawsze. Co prawda nadal nie rozumiem po co w tej samej budzie i masie 400 i 600 cm ?! Pozdrawiam RobB. !wchair
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 11 Września 2008 Administrator Opublikowano 11 Września 2008 Co prawda nadal nie rozumiem po co w tej samej budzie i masie 400 i 600 cm ?! 1. Bo jest tańszy 2. Bo jest ekonomiczniejszy 3. Bo wprowadza ?wieży powiew do do?ć opatrzonego już SW 4. Mi akurat podobaj? się akcenty czarnego matu Na dodatek osi?gi 400 nie s? znacz?co gorsze.
Administrator Artix Opublikowano 11 Września 2008 Administrator Opublikowano 11 Września 2008 Jesli mialbym wybierac cos w klasie pojemnosci 400 to nie widze konkurenta zwlaszcza ze cenowo poziom jest ten sam co u konkurencji. A jesli do tego pali mniej niz 600 ccm to juz jest duzy atut zeby wlasnie wybrac ta opcje silnikowa.
Glub Opublikowano 11 Września 2008 Opublikowano 11 Września 2008 Mariusz, Artix. proszę was bardzo by?cie napisali różnice w spalaniu między Sylwi? 400 a 600.
Sympatycy orzech Opublikowano 11 Września 2008 Sympatycy Opublikowano 11 Września 2008 Jak gadałem z Pilotem wychodziła różnica około 1L na 100km z przewag? oczywi?cie dla mniejszego.
-=Dee Jay=- Opublikowano 11 Września 2008 Autor Opublikowano 11 Września 2008 -=Dee Jay=- WeĽ poprawkę że póki co jestem zakochany w swojej Sylwii !scooter . Je?li szukasz jakiej? maszyny dla siebie zastanów się czego oczekujesz i przysi?dĽ się do kilku sprzętów. Oceń pozycje za sterami, czy wygodnie itp. Ja wybieraj?c stawiałem głównie na pakowno?ć i podróże, a jak jeszcze się okazało że s? 2 cylindry do tego, to już całkiem było fajnie. Pamiętaj jednak że to co podoba się mi Tobie może być nie w smak. !wchair ja dla siebie szukam juz od dobrych kilku lat (co nieżadko jest tematem żartów !TOMCAT ) i co roku co? sie zes*a i jest jak jest ... o sw400 pytam raczej z ciekawosci, bo znajduje sie u mnie na 4 miejscu w kolejno?ci kupna 1. nexus 2. fuoco 3. Forza pozdrowił i podziekował
Sympatycy smok.wawelski Opublikowano 11 Września 2008 Sympatycy Opublikowano 11 Września 2008 Glub: Silver wydaje się rozs?dnym zakupem bo jest jedyn? 2-cylindrow? 400-tk?, szkoda tylko, że Honda zapomina o najdrobniejszym chociaż face-liftingu... Dee, troszke offtopicowo może - ale czy siedziałe? na Fuoco? Wiesz jak tam mało miejsca na nogi jest? Je?li masz > 180 cm wzrostu będziesz mieć kłopoty.
Glub Opublikowano 11 Września 2008 Opublikowano 11 Września 2008 Dzieki Smoku. Sylwia 400 pali litra mniej od sylwi 600 to ok. Sym pali mi teraz jakie? 4 z hakiem. ale nie oszczędzam rollgazu. jedynie co mi przeszkadza w silverwingu to lusterka przytwierdzane do kierownicy zamiast do korpusu.
Niedzwiedz Opublikowano 12 Września 2008 Opublikowano 12 Września 2008 Przyznaję, lift budy bardzo by się przydał mimo, że nie jest zły, to jednak czego? brakuje ... może wła?nie lusterek przymocowanych do owiewek a nie do kierownicy. My?lę jednak, że położenie lusterek czy inne szczególiki id? w cień prze 2 cylindrach bo wydaje mi się, że "ważniejsze jest wnętrze" !wchair Mnie osobi?cie troszke rozczarował pewien szczegół. Nie ma testu konsoli. Jest tylko test wy?wietlacza LCD ale wskazóweczki stoj? w miejscu. Jest to o tyle irytuj?ce że w SH300i jest taki test. Pomimo tego my?lę że był to dobry wybór wła?nie ze względy na „serduszko”, pozycje, komfort … Żaden sprzęt nie jest idealny, dlatego co jaki? czas wypuszczaj? nowe wersje !TOMCAT a my mamy na co się ?linić !scooter
Gość Michał Kupczyk Opublikowano 12 Września 2008 Opublikowano 12 Września 2008 jedynie co mi przeszkadza w silverwingu to lusterka przytwierdzane do kierownicy zamiast do korpusu. No patrz... Ja mam calkiem odwrotnie. Uwazam ze lusterka na kierownicy to jest swietny pomysl. I bardzo mi sie podoba ten uklad w SW. W Majesty 125 podczas przeciskania sie w korku stosowalem 'wioslowanie' lusterkami, gdy kolidowaly z samochodami (busami) -- Michal
Sympatycy smok.wawelski Opublikowano 12 Września 2008 Sympatycy Opublikowano 12 Września 2008 Też mi się wydaje, że lusterka na kadłubie (jak w T-maxie) s? rozwi?zaniem gorszym, chociaż ładniejszym. W bardzo ciasnych przeciskach wolałem Majesty 250, bo można był skręcaj?c kierownic? się zmie?cić. T-maxem tego manewru nie zrobię. Lusterka na kierownicy maj? jeszcze jedn? zaletę: jak stanę w korku na skos to nie widzę, czy np. jaki? inny motocyklista się nie przeciska i mógłbym mu zrobić miejsce - a tak, skręt kierownic? i zmieniam pole widzenia.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się