Skocz do zawartości
Forum Burgmania

MAJESTY 400


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Chciał bym się dowiedzieć waszej opini na temat Majesty 400. Chodzi mi o to, że mogę kupić egzemplarz z 2004 roku ale z 40-stotysięcznym kilometrowym przebiegiem. Przebieg ten to głównie trasa (90%) i udokumentowanymi przegl?dami w aso yamahy. Silniczek jak i cały pojazd w stanie wy?mienitym.

Pozdrawiam BeoWe.

  • Sympatycy
Opublikowano

Mogę ?miało polecić Ci ten pojazd. Niestety raczej nikt nie wie co dzieje się z YP400 po 40 tkm bo nikt jeszcze tyle nie przejechał. Ja mam 36 tkm i zmieniłem tylko sprzęgło, reszta tak jak w ksi?żce serwisowej wymieniam na czas i tyle. Oleju jeszcze nie dolewam. Jedyn? słabo?ci? s? filtry powietrza, które trzeba często wymieniać (koszt ok. 180 zł)

Opublikowano

Majesty 400 to bardzo udana konstrukcja. Mam na liczniku niespełna 20k km i poza wymian? oleju i filtrów wszystko "gra".

Co do konkretnej sztuki się nie wypowiadam.

Opublikowano

Dzisiaj podczas dni otwartych yamahy miałem okazję nawin?ć kilkana?cie kilometrów na YP400 - wiadomo nie jest to dłuższa eksploatacja ale o modelu ?miało mogę powiedzieć: godny polecenia. A mówię to mimo że byłem sceptycznie nastawiony wobec "jej królewskiej mo?ci". Co do konkretnej sztuki to wiadomo trzeba się przygl?dać sprawdzać po kilka razy przed zakupem bo różnie to może bywać !scooter Pozdrawiam

Opublikowano

Również polecam,super sprzęt !scooter

  • Klubowicze
Opublikowano

Ja na swojej przejechalem 28 tys,km i nic sie nie dzieje polecam gor?co !happybth

Opublikowano

Chodzi mi głównie o to czy nie odstraszałby was tak duży przebieg przy jednocylindrowym silniku. Faktem jest, że silniczek odpala natychmiastowo i pracuje jedwabi?cie i równo, bez jakichkolwiek stuków. Przyspiesza równomiernie i bez szarpnięć.

A jak się ma sprawa z wymianami oleju, filtrów, paska, opon. Jakie s? terminy przegl?dów w/w oraz przykładowe koszta.

Pozdrawiam BeoWe.

Opublikowano

Miałem swego czasu jednogarow? Aprilię Pegaso (silnik Rotaxa 650 ccm). Na budziku było ponad 50 kkm, w rzeczywisto?ci - najstarsi górale tylko racz? wiedzieć.

Maszynka ?migała, aż miło. Żadnej konsumpcji oleum, żadnych usterek, żadnych kłopotów.

Tak naprawdę od przebiegu ważniejszy jest sposób traktowania sprzęta. Można zajeĽdzić silnik w 10 tysięcy, albo i sprawić, że dożyje 100 tysięcy.

40 tysięcy, na moje oko, nie jest niczym strasznym. Udokumentowana przeszło?ć i nienaganny stan techniczny jest tu jednak warunkiem koniecznym.

pozdrawiam

bartosinski

Opublikowano
Chodzi mi głównie o to czy nie odstraszałby was tak duży przebieg przy jednocylindrowym silniku. Faktem jest, że silniczek odpala natychmiastowo i pracuje jedwabi?cie i równo, bez jakichkolwiek stuków. Przyspiesza równomiernie i bez szarpnięć.

A jak się ma sprawa z wymianami oleju, filtrów, paska, opon. Jakie s? terminy przegl?dów w/w oraz przykładowe koszta.

Pozdrawiam BeoWe.

Wymiana oleju co 5000km.Ilo?ć oleju 1,7l.Wymiana filtrów powietrza co 5000km.Trzy filtry koszt ok.240(przynajmniej w moim rejonie).Duży przegl?d co20000km.i wtedy wymiana paska koszt ok.600zł.(przynajmniej w moim rejonie) :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...