kropkacompl Opublikowano 28 Marca 2015 Opublikowano 28 Marca 2015 No i się rozpadało. Ciekawe co się dzieje z Maclarenem, że Alonso i Button są na szarym końcu.
skoli Opublikowano 29 Marca 2015 Opublikowano 29 Marca 2015 Forza Ferrari !!! Świetny wyścig. Merc w końcu dostał po nosie. Bravo Kimi
dr.big Opublikowano 29 Marca 2015 Autor Opublikowano 29 Marca 2015 Brawo Ferrari , dominacja Mercedesa przełamana, a gdyby nie "puncher" K.R. na samym początku, to kto wie, jak wyglądałoby podium ... PS. "Red ból" zdublowany, ba wyprzedzony nawet przez satelicki team "Torro Rosso" i dzieciaków Sainza Jr. oraz młodziutkiego Verstappena... A "red ból" dodaje podobno skrzydeł ... Ciekawe czy dr. Marko będzie znowu biadolił, a później "straszył" odejściem ...
dr.big Opublikowano 21 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 21 Czerwca 2015 Dzisiaj Spielberg- tor wskrzeszony przez Red Bóla , a wczoraj były śmieszne ostatnie sekundy kwalifikacji ... Rosberg- Hamilton- Massa -> gratki .
Sent Opublikowano 21 Czerwca 2015 Opublikowano 21 Czerwca 2015 Lepsze było moje zdziwienie oglądając na żywo: Yyyy Alonso na Raikkonenie? Swoją drogą, o krok od tragedii
spike Opublikowano 22 Czerwca 2015 Opublikowano 22 Czerwca 2015 W dniu 17.03.2015 o 09:02, marek_m napisał(a): RB jest wyłącznie sponsorem / właścicielem zespołu. Ma to sens tak długo jak zespół odnosi sukcesy, a tym samym promuje markę. Mercedes jest procentem silników / samochodów. Oprócz korzyści marketingowych (na tych samych zasadach co RB), odnosi korzyści z rozwoju technologii. F1 to dla nich laboratorium badawcze. To chyba żart z tym laboratorium badawczym... Zwykła C klassa kombi 1.6 156 PS z paroma dodatkami typu skóra lub jakiś asystent pasa ruchu czy radar (dostępne w każdej marce w tej chwili) i cena skacze do 270k PLN. Ostatnio porównywałem ceny aut różnych i np pakiet kamery cofania z dynamicznym torem jazdy + asystent utrzymania pasa ruchu + aktywny tempomat w takim fiacie 500x kosztuje 3500 PLN dopłaty (działa, sprawdzone w teście przeze mnie ). W C klassie to jakieś lekkie 15k pln dopłaty a jak w kilkukrotnie droższym mercedesie to działa to macie tutaj: Wynika z tego, że to kiepsko wydane 15k... bo można się zdziwić. Więc Mercedes jak i inni producenci idą do F1 po jedno: marketing i $$$ Technologie można opracować bez dodatkowych kosztów udziału w tym przedsięwzięciu co większość o wiele bardziej bezawaryjnych producentów skutecznie robi.
Sent Opublikowano 22 Czerwca 2015 Opublikowano 22 Czerwca 2015 No nie do końca uważam trafny wywód.... Bo czy w Formule mamy radary? Nie... Czy w Formule 1 mamy KERS? Mamy. Czy KERS jest w samochodach cywilnych? Jest (np. BMW serii 7 BMW 5 (F10), Ferrari LaFerrari, McLaren P1 czy nawet Volvo http://www.motofakty...awet-do-25.html ). Po drugie tutaj jest ładnie opisane co Mercedes AMG PETRONAS, daje zwykłym Benzom: http://media.daimler...-0-0-0-0-0.html . Tak samo kiedyś 7 biegowa skrzynia rodem z Formuły była abstrakcją. Dzisiaj to Formuła musiała nadążyć za trendem i dodać 8 bieg. Łopatki za kierownicą? Prosto z F1. Zawieszenie z F1 -> KTM X-Bow. Jeszcze mi przyszło do głowy: słynne manettino w Ferrari czy w innych autach zwykłe tryby Race, Sport, Wet itp. Balans hamulców. To wszystko przyszło z F1. Włókno węglowe? Tutaj jest ta cała technologia. Ona trafia do aut. Pytanie czy stać Nas na te auta, żeby zobaczyć to.................... Inna sprawa czy czy te technologie są wart tylu pieniędzy, które pompuje się w F1? F1 od zawsze miała być czymś więcej niż wyścigami
spike Opublikowano 23 Czerwca 2015 Opublikowano 23 Czerwca 2015 Pytanie gdzie wspomniane tutaj BMW testowało swojego diesla 2.0 który rozrząd oparty na łańcuchu specjalnie obrócony jest w stronę skrzyni biegów i który to bardzo szybko wymaga wymiany co wymaga wyjęcia całego zespołu napędowego - nikt tego przed nimi nie wymyslił , podobnie ma się sprawa z klapkami wpadającymi do silnika również w/w wspomnianej firmy. Chyba chłopaki od aut cywilnych nie chodzą do stołowki z tymi od F1 aby wymieniać poglądy bo robią straszne głupoty ^2 narażające klientów na potężne wydatki. Łopatki - czyli plastik z mikrosytkiem, kers itp bajery nie mające za wiele wspólnego z wytężonym testowaniem np wytrzymałości materiałów, ktory powinien występowac w takich morderczych dla sprzętu wyścigach i potem służyć zwyklym klientom. Wszystko to ściema Nie dorabiajmy fikcyjnych teorii do zarabiania kasy i reklamy.
Robi3m Opublikowano 25 Czerwca 2015 Opublikowano 25 Czerwca 2015 W dniu 23.06.2015 o 09:21, spike napisał(a): Pytanie gdzie wspomniane tutaj BMW testowało swojego diesla 2.0 który rozrząd oparty na łańcuchu specjalnie obrócony jest w stronę skrzyni biegów i który to bardzo szybko wymaga wymiany co wymaga wyjęcia całego zespołu napędowego - nikt tego przed nimi nie wymyslił , podobnie ma się sprawa z klapkami wpadającymi do silnika również w/w wspomnianej firmy. Chyba chłopaki od aut cywilnych nie chodzą do stołowki z tymi od F1 aby wymieniać poglądy bo robią straszne głupoty ^2 narażające klientów na potężne wydatki. Łopatki - czyli plastik z mikrosytkiem, kers itp bajery nie mające za wiele wspólnego z wytężonym testowaniem np wytrzymałości materiałów, ktory powinien występowac w takich morderczych dla sprzętu wyścigach i potem służyć zwyklym klientom. Wszystko to ściema Nie dorabiajmy fikcyjnych teorii do zarabiania kasy i reklamy. Diesel i F1 ma tyle wspólnego ze sobą co Chiński instytut techniki kosmicznej z NASA Niby kierunek ten sam ale.................... p.s Technika idzie na przód i coraz więcej silników ma bardziej skomplikowaną konstrukcję, którą pan Kazio nie ogarnia. W tej chwili priorytetem przy konstruowaniu silnika jest : (zwłaszcza diesla ) - taniość ( szybko skręcić z możliwie tanich materiałów a najlepiej kupić od innego producenta za pół ceny - ekologia (NORMA EURO-cośtam, spalanie itp ) - wielkość - waga Nikt już nie bierze pod uwagę serwis, bo i tak na nim się zarobi kasę. Dotyczy to każdej marki, a nie tylko tej z Bawarii.
Sent Opublikowano 25 Czerwca 2015 Opublikowano 25 Czerwca 2015 W dniu 25.06.2015 o 17:37, Robi3m napisał(a): Diesel i F1 ma tyle wspólnego ze sobą co Chiński instytut techniki kosmicznej z NASA Niby kierunek ten sam ale.................... No właśnie. To już wyścigi Le Mans mają więcej wspólnego z tym co chciał przekazać Spike. W F1 chodziło o łamanie kolejnych barier technicznych i robienia show. Nie obchodzą ich auta cywilne. Co najwyżej odwrotnie, to auta cywilne mogą czerpać inspirację z F1, ale nikt nie mówi, że tak musi być. Przypomina się odcinek Top Gear, gdzie w Citroenie DS3 po torze w Monaco jechali Clarkson i Ecclestone. Clarkson zapytał Berniego, na co Ci wszyscy kibice na torze czekają. Bernie powiedział: żebyś się rozbił. I chyba to jest klucz do oglądalności F1. A, że Mercedes ma drogi radar? Pfff co to kogo obchodzi. No może oprócz marketingowców, bo oni muszą to sprzedać za jak najwyższą cenę.
dr.big Opublikowano 23 Marca 2018 Autor Opublikowano 23 Marca 2018 Sezon 2018 rozpoczęty : Albert Park, quali jutro, wyścig pojutrze.
dziadzia Opublikowano 23 Marca 2018 Opublikowano 23 Marca 2018 No zobaczymy co zrobi Williams, czy z pomocą Kubicy Sirotkin i Stroll będą sobą cóś reprezentować, czy wiedza Kubicy coś im pomoże, mnie się zdaje że Williams trochę sobie strzelił w stopę ale cóż pieniądz żądzi.
jaras661 Opublikowano 23 Marca 2018 Opublikowano 23 Marca 2018 Niestety, ja obstawiam scenariusz ubiegłoroczny i pomimo tego, że F1 cały czas mnie rajcuje, to staje się coraz bardziej nudna /z pojedynczymi wyjątkami na "+"/ - obym się mylił. Moto GP staje się DUŻĄ konkurencją, a szczerze, to wg. mnie już dawno F1 "łyknęła" pod względem atrakcyjności dla "telewidzów" ;))) Miłego oglądania i dużo ekscytacji !!!
Administrator xmarcinx Opublikowano 23 Marca 2018 Administrator Opublikowano 23 Marca 2018 Ja bym chciał, żeby w sezonie Kubica z jakiegoś powodu wystartował w wyścigu. Bardzo trzymam za niego kciuki. Uważam też, że to że jest częścią teamu i przez cały rok będzie uczestniczył w "cyrku", to i tak ogromne szczęście i kasa przy okazji. Jutro o 7 jestem i w niedzielę o tej dziwnej godzinie x:10 także.
marycha Opublikowano 23 Marca 2018 Opublikowano 23 Marca 2018 Koledzy, Robert ma jeździć testowo na torze w Austrii, nie wiecie przypadkiem jak i za ile można kupić bilety na wstęp na piątek? Zastanawiam się, czy nie zrobić sobie wycieczki pzdr
Klubowicze krzytro Opublikowano 23 Marca 2018 Klubowicze Opublikowano 23 Marca 2018 Ja,Corleone i Kordziuk jedziemy na Węgry
marycha Opublikowano 23 Marca 2018 Opublikowano 23 Marca 2018 Krzychu, tylko na Węgrzech Robert nie będzie jeździł , dlatego myślę o AustriiWysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka
ik26 Opublikowano 23 Marca 2018 Opublikowano 23 Marca 2018 W dniu 23.03.2018 o 09:08, jaras661 napisał(a): Niestety, ja obstawiam scenariusz ubiegłoroczny i pomimo tego, że F1 cały czas mnie rajcuje, to staje się coraz bardziej nudna /z pojedynczymi wyjątkami na "+"/ - obym się mylił. Moto GP staje się DUŻĄ konkurencją, a szczerze, to wg. mnie już dawno F1 "łyknęła" pod względem atrakcyjności dla "telewidzów" ;))) Miłego oglądania i dużo ekscytacji !!! Rozwiń Mamy nowego właściciela Liberty Media . W planach mają uatrakcyjnić transmisje . Jak będzie zobaczymy. A co do startów RK to mam cichą nadzieję że w Budapeszcie pojedzie. Austria jest 29.06-1.07 A GP Budapesztu za miesiąc . Przecież któryś z podstawowych kierowców może mieć chorobę dyplomatyczną albo np "filipińską". W dniu 23.03.2018 o 11:28, marycha napisał(a): Koledzy, Robert ma jeździć testowo na torze w Austrii, nie wiecie przypadkiem jak i za ile można kupić bilety na wstęp na piątek? Zastanawiam się, czy nie zrobić sobie wycieczki pzdr Rozwiń Bilety na GP Austrii najtańsze miejsca stojące na weekend to 95 euro a na wyścig to 85euro
Administrator xmarcinx Opublikowano 23 Marca 2018 Administrator Opublikowano 23 Marca 2018 Oglądam teraz P1 i dopiero widzę jak kiepsko wygląda ten nowy wynalazek zwany "halo". Totalnie mi się nie podoba.
ik26 Opublikowano 23 Marca 2018 Opublikowano 23 Marca 2018 Wsiadanie i wysiadanie z niego jest znacznie utrudnione ,ale tu chodzi o bezpieczeństwo kierowców . A do wyglądu się też przyzwyczaimy. R. Kubica mówił że specjalnie będzie czekał na końcu wyścigu jak będą zmęczeni próbować wysiadać z bolidów
dziadzia Opublikowano 24 Marca 2018 Opublikowano 24 Marca 2018 Kto ogląda F1 to jutro 7 rano tylko nie zapomnijcie o zmianie czasu.
Klubowicze Piootr Opublikowano 24 Marca 2018 Klubowicze Opublikowano 24 Marca 2018 Budzik nastawiony, looknę przez godzinkę, a potem rowerkiem na start półmaratonu warszawskiego. Trzeba wspierać biegających burgmaniaków.
Sympatycy SlawoyAMD Opublikowano 25 Marca 2018 Sympatycy Opublikowano 25 Marca 2018 Jupiii... Vetel wygrał Utarł nosa Hamiltonowi... Wiliams, no cóż... Może postępy obu kierowców, to woda na młyn Kubicy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się