Sympatycy smok.wawelski Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Sympatycy Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Agility jest mistrzem w korkach - nie ma chyba węższej 125. O ile dobrze pamiętam, kto? to testował w klubie. W tej cenie to rewelacja - jak na mój gust. PS. Dlaczego uważasz ze Majesty 250 byłaby złym pomysłem?
Klubowicze Karolina Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Klubowicze Opublikowano 17 Kwietnia 2009 A ja uważam, że do kurierowania szkoda nowego skutera, tak samo jak szkoda własnego skutera. To ciężka praca i mocno odbija się na sprzęcie. A agility nie s? zbyt trwałe - mój były już szef z firmy kurierskiej we Wrocławiu zakupił dwa takie (tylko 50cc) i po niedługim czasie wygl?dały jak siedem nieszczę?ć.
Administrator Artix Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Administrator Opublikowano 17 Kwietnia 2009 No testowal testowal i Agility w korkach ogranicza tak naprawde szerokosc ramion na tym skuterku. Bajka jak dla mnie to jest niekoronowany krol miasta
Gość Piotr sq2frv Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Jeżdżę Kymco Agility drugi rok, przebieg 9 000 km, jazda głównie po mie?cie, w stylu: manetka otwarta/zamknięta, spalanie 3,5l/100km. Przy spokojniejszej jeĽdzie (czasem wozi mnie mój synek), w dwie osoby - 2,8 -3l/100km. Jedyna usterka - oberwane elementy wewn?trz tłumika, zrobił się gło?ny, wymieniony w ramach gwarancji. Wady, według mnie, to: twarde zawieszenie, częste przegl?dy - wymiana oleju co 2 tys. km, no i częste tankowanie - co 130km (to zależy od stylu jazdy). Uważam, że jest idealny do miasta, w?ski, zwrotny, 4oo nie maj? szans przy starcie spod ?wiateł, na trasie jednak brakuje szybko?ci, rozpędza się tylko do ok. 100km/h i jest problem z wyprzedzeniem TIR'a. Po przebiegu 9kkm, żadnych (poza tłumikiem, co uważam za zwykły przypadek) usterek, poza tym brak ?ladów zużycia klocków hamulcowych i opon, zawsze odpala na dotyk. Dodam, że zaliczyłem dwa szlify !YES , drobny papier ?cierny i czarny spray zlikwidowały wszelkie ?lady, bowiem kolorowe, lakierowane plastiki nie stykaj? się z asfaltem podczas wywrotki Pozdrawiam Piotr ps.: Dopiero dotarło do mnie, że "golw" podałe? cenę zakupu 6.700 - to jest skuterek Agility City 2009, na 16" kołach i z tarczowym hamulcem z tyłu - spora różnica na korzy?ć nowego modelu, droższy o 700 zł, ale my?lę, że warto.
Gość golw Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Ciagle mam wachania czy kupic cos starszego uzywanego i ew liczyc sie zjakimis naprawami czy nowe Kymco , w razie kradziezy wypadku uzywki juz nie bedzie mi tak szkoda Sam juz nie wiem
Abach Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Nie ma się, nad czym zastanawiać. Kupujesz Kymco i co najmniej rok jeĽdzisz bezstresowo na gwarancji producenta. Z używk? nigdy nie wiadomo. Agility to najlepszy stosunek jako?ci do ceny i jak pisali poprzednicy, nie ma lepszego skutera na zakorkowane miasto. A, że do pięknych i poż?danych nie należy, małe szanse, że go stracisz.
st1545 Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Witam, Napiszę trochę od siebie, bo oprócz nowych Kymco (za +/-6000) i używanych Yamah (parę zł taniej) s? też inne miejskie skutery >50cm3. Je?li chodzi o używane, to przy dużym rocznym przebiegu dwusuw może być ekonomiczniejszy (mniej czę?ci do zepsucia (-; ). W efekcie zakup np. Peugeota "setki" pozwoliłby zaoszczędzić trochę kasy na jak?? porz?dn? miejsk? dwie?ciepięćdziesi?tkę (za jaki? czas). Mnie się Elyseo do?ć dobrze sprawdza w Warszawie. Daje radę trzymać prędko?ć "znakow?" na przelotowych dwupasmówkach (poza Traktem Brzeskim, którym jeżdżę codziennie /-: ) i mie?ci się między autami nawet na Wawelskiej i Niepodległo?ci (no, w 99% przypadków przejeżdżam nie używaj?c chodników d-: ). Ideałem więc nie jest, ale jest to jednak gruntownie przemy?lany kompromis ekonomiczny (i już drugi mój egzemplarz: przesiadłem się z 50cm3 po zrobieniu prawa jazdy). Je?li nie jest Ci potrzebna duża buda (lepsza osłona od zimna i wody), to do wyboru masz jeszcze Speedfight'a i Vivacity z tym silnikiem - i s? one jeszcze tańsze. Przy okazji - nie obawiasz, że będzie Ci bardzo brakowało kół o porz?dnej ?rednicy po przesiadce na 12 cali? pozdrawiam, tomek PS. je?li musi być 4T (np. dlatego, że pali o litr mniej ... czyli o ok. 400zł/rok) to bardziej od Cygnusa podoba mi się inny w?ski japończyk - Suzuki Epicuro. Bo ma szybę na czaszy (a nie na kierownicy) - prawie jak Elyseo (-;
Abach Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Przy okazji - nie obawiasz, że będzie Ci bardzo brakowało kół o porz?dnej ?rednicy po przesiadce na 12 cali? Kymco Agility City ma koła 16 calowe. KLIK
st1545 Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Przy okazji - nie obawiasz, że będzie Ci bardzo brakowało kół o porz?dnej ?rednicy po przesiadce na 12 cali? Kymco Agility City ma koła 16 calowe.[/url] Dzięki, zauważyłem - jednak Cygnus nie ma a golw nie wspomniał o tym, że robi mu to różnicę. St?d moje zdziwienie, chociaż sam przyzwyczaiłem się do małych kółek - być może dlatego, że duża czę?ć ulic, którymi jeżdżę najczę?ciej, jest po remoncie (-; pozdrawiam, tomek
Gość golw Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Załuzmy ze 2t 125 spali 5l/100 kymco jak kolega powiedzial 3,5l/100 dziennie robie 150km benzyna 4zl Daje to nam 1,5l roznicy w spalaniu *4zl*1,5 km dziennie * 21dni pracujacych = 189zl miesiecznie ale chcialbym odrazu zaznaczyc ze w zaden sposob nie skreslam 2T Jednak cena takiego musialaby byc <4500zl Nie moge nigdzie znalesc ile Kymco miesci sobie oleju. Kto? może wie?
st1545 Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Załuzmy ze 2t 125 spali 5l/100 kymco jak kolega powiedzial 3,5l/100 dziennie robie 150km benzyna 4zl Daje to nam 1,5l roznicy w spalaniu *4zl*1,5 km dziennie * 21dni pracujacych = 189zl miesiecznieale chcialbym odrazu zaznaczyc ze w zaden sposob nie skreslam 2T Jednak cena takiego musialaby byc <4500zl |rednio setki pal? 4,5l/100km wg ely.fora.pl. Moja równo 4,0 (manetka zerojedynkowo, ale zapalam i gaszę tylko 2x dziennie). Olej - litr na tysi?c czyli ok. 3zł/100km. Faktycznie, moje 10kkm rocznie rozkłada się na 3x mniejszy przebieg dzienny niż Ty planujesz, dlatego przyj?łem inn? bazę w obliczeniach i nie liczyłem ile to będzie miesięcznie. Tak czy siak różnica wyjdzie +/-4zł/100km. Elyseo 100 w stanie "nówka z fabryki" kosztuje mniej niż 4500zł. Z rejestracj? motocyklow? - pewnie nawet o jaki? tysi?c mniej. Normalna sztuka z allegro "do małych poprawek" - połowę tego. Po?rodku jest spore pole do poszukiwań tzw. okazji. Poza tym wszystko się zgadza (-: pozdrawiam, tomek
Gość Piotr sq2frv Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Do Kymco wchodzi 0,9 l oleju (do silnika), do przekładni 0,2 l
Gość golw Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Opublikowano 27 Kwietnia 2009 A wiec nie wiem czy nie posłuchałem serca czy rozs?dku i padło na Honde Pantheon 125 z 2004, może nie wszędzie się wcisnę ale za to wygodniej jest. Już po kilku jazdach brakuje mi duuużych kół i zawieszenia z duuuużymi skokami
MONTER307 Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Witam Moje doswiadczenia na kurierce Trzy sezony Dwa na 50 2T STALKER przebieg ponad 56tk Jeden HELIXEM 16tki jakos nie mailem wielkich problemow w korkach w porownaniu do 50 ale za to start spod swatle BEZCENNE Moim osobistym zdaniem wielki + to nisko sie siedzi i bardzo wygodnie Nadal jezdze pelnaletnim helixem [chociaz zywot napedu juz sie skonczyl] to jesli mialbym wybierac kolejna 250 [a to nieuniknione] to zdecydowanie bedzie to HELIX Pozdrawiam milej pracy na kurierce
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się