rafałek Opublikowano 12 Marca 2008 Opublikowano 12 Marca 2008 Witam. Zakupiłem w zeszłym tygodniu w opcji "kup teraz" buty motocyklowe Wszystko git. Wysłałem maila do sprzedaj?cego z informacj?, ze zamawiam numer 40 i okre?liłem formę przesyłki (na szczę?cie za pobraniem). Po 2 dniach go?ciu do mnie dzwoni, że nie maj? na stanie numeru 40 i będzie dopiero za miesi?c. Mówię OK nie ma sprawy. Za kilka godzin znowu telefon. go?ciu mówi, ze nastepna partia (czyli ta za miesi?c) nie będzie juz w promocji i buty będ? kosztować 300zł (zamiast 200). I że mogę mu wystawić negatywa a on mi i tak za 200zł tak jak wylicytowane, nie sprzeda. Jak to jest? Czy on ma prawo tak zrobić? W aukcji nie było okre?lone jakich rozmiarów dotyczy, więc chyba można s?dzić, że chodzi o pełn? rozmiarówkę. Co mogę zrobić żeby jednak od go?cia te buty wycin?ć za te 200zł? Nie interesuje mnie wystawianie komu? negatywów tylko zakup butów po dobrej cenie wylicytowanych zgodnie z zasadmi. Warto dodać, że sprzedawca to znany wszystkim doskonale sklep motoakcesoria.pl importer Louisa na Polskę. Firma z bardzo dobr? opinia i mas? klientów. Ciekawe czy często robi? ludzi w bambuko? Pozdrawiam
-=Dee Jay=- Opublikowano 12 Marca 2008 Opublikowano 12 Marca 2008 jezeli masz potwierdzenie KUP TERAZ (a na pewno masz) to mozesz to z nich wycisn?ć, a jak bed? bardzo upierdliwi, to jeszcze zarz?dać odszkodowania, za poniesione straty moralne - nie możesz jeĽdzić skuterem, itp itd.
rafałek Opublikowano 12 Marca 2008 Autor Opublikowano 12 Marca 2008 Tylko, że nie wiem do kogo udeżać. Na razie napisałem do allego i czekam na odpowiedĽ. Gdzie jeszcze się zwracac?
Administrator 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚 Opublikowano 12 Marca 2008 Administrator Opublikowano 12 Marca 2008 Dee Jay... rz?dać można wiele tylko pytanie co to da. Sam miałem ostatnio bardzo konfliktow? sytuacje na allegro i wiem, że takich podczas zakupu w necie się nie uniknie. Jedyne co pozostaje to wzmorzona czujno?ć. Pytanie: Czy na aukcji był dopisek "przed zalicytowaniem proszę sprawdzić dostępno?ć danego rozmiaru"? To, że nie było podanych rozmiarów dla mnie oznaczałoby konieczno?ć sprawdzenia czy napewno mój rozmiar maj? na stanie. Je?li słyszę przez telefon, że tak to klikam. Jednego bym napewno nie odpu?cił... Je?li kupiłe? przez "kup teraz" i przelałe? 200 PLN to napewno nikt nie powinien od Ciebie rz?dać dopłat bo promocja wygasła! Edit> Teraz doczytałem, że nie ma dopisku o rozmiarach więc dla mnie aukcja jest mało poważna. Doczytałem jednak co? takiego: "Gwarantujemy możliwo?ć zwrotu zakupionego towaru bez podania przyczyny jego zwrotu". W takim razie popro? o zwrot kasy.
rafałek Opublikowano 12 Marca 2008 Autor Opublikowano 12 Marca 2008 Kasy nie musz? zwracać bo zamówiłem za pobraniem. Mnie zależy na tych kaloszach bo cena jest dobra.
Administrator 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚 Opublikowano 12 Marca 2008 Administrator Opublikowano 12 Marca 2008 Kasy nie musz? zwracać bo zamówiłem za pobraniem.Mnie zależy na tych kaloszach bo cena jest dobra. Eee to w takim razie oby każdy miał takie problemy jak ty W aukcji nie napisali jakie rozmiary maj?, ty nie zapytałe? wcze?niej. Kupili partię po starych cenach a teraz now? (idzie wiosna) kupili drożej. Dla mnie wszystko jasne... Albo płacisz now? cenę albo szukasz gdzie indziej. Nie widzę większych problemów ani powodu nazywania ich oszustami bo kasę nadal masz Ty !OK
Siodel Opublikowano 12 Marca 2008 Opublikowano 12 Marca 2008 Ale co Rafałka obchodzi ze kupili drożej nowa partie , jest to oszustwo i tyle( jest to oferta handlowa). Co do dopisku ze gwarantuj? możliwo?ć zwrotu towaru , to tez nie jest jaka? ich dobra wola tylko zasrany obowi?zek . To tyle z mej strony
MISIEK Opublikowano 12 Marca 2008 Opublikowano 12 Marca 2008 ...pozostaje tylko pewnie wystawienie negatywa . A buciki za 200zł poszły się "bujać" ...ech !OK
Administrator 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚 Opublikowano 12 Marca 2008 Administrator Opublikowano 12 Marca 2008 Tylko, że je?li nie napisali (wyraĽnie w aukcji) jakie rozmiary maj? dostępne to teoretycznie mog? wysłać pierwszy lepszy (np. 46 bo takie im zostały) w cenie jaka jest podana w aukcji. To czy Rafałek go odbierze to inna sprawa... No i zaczyna się jazda jakich wiele na allegro . Poza tym z komentarzy wynika, że mieli w paĽdzierniku podobne akcje z jakim? klientem więc można domniemać, że takie sytuacje w tej firmie się zdarzaj? tym bardziej, że negatywy nie każdy chce wystawiać w obawie o odwet . Dlatego napisałem wcze?niej> dopóki nie zapłaciłe? za towar to wszystko jest OK. Teraz tylko pytanie czy chcesz się z nimi mocować !OK . Ty im wystawisz negatywa a oni Tobie bo nie sprawdziłe? dostępno?ci rozmiarów. A zwrot towaru oczywi?cie zgodnie z przepisami UE... je?li jest to oferta handlowa to maj? taki obowi?zek.
Gość rodzyn Opublikowano 12 Marca 2008 Opublikowano 12 Marca 2008 Stary daj spokój z oszustem i poszukaj nowej aukcji. niee ma sesnu ale negatywa swoja droga wystaw mu. wystaw mu taki komentarz żeby zniechecić kolejnych kupuj?cych.
rafałek Opublikowano 12 Marca 2008 Autor Opublikowano 12 Marca 2008 Tak jak już mówiełm wojna na negatywy mnie nie interesuje. Wystawili buty za 200zł i to mnie interesuje. Nie dali żadnych obostrzeń i nie napisali, żeby kontaktować się w sprawie dostępno?ci rozmiarów. Allegro to nie targowisko i jak się wystawia cenę to za tyle trzeba sprzedać i nie ma dusykusji. Gdyby były wymienione rozmiary nie było by zamieszania. Gdyby był dopisek o uprzednim kontakacie w sprawie rozmiaru, też. Skoro nie było mozna s?dzić, że maj? pełn? rozmiarówke, tym bardziej, że jak widać maj? 50 par tych butów za t? cenę. Godziłem sie na miesięczne oczekiwanie, ale na powyżkę ceny w żadnym wypadku. Nie moja wina, ze aukcja jest nieprecyzyjna. Ja wylicytowałem za 200 i zgodnie zprawem powinienem je dostać za 200 i o to mi chodzi. Aukcja jest wi?ż?ca i nie można po wylicytowaniu zmieniać ceny. Bradzo skrzywdzony nie jestem, ale nie nawidze jak ktos mnie w konia robi w żywe oczy. Mnie tam nigdy niczego nikt nie odpu?cił to dlaczego ja mam nie dochodzić swoich praw. Tylko... pytanie z mojego pierwszego posta... jak to zrobić?
Gość O'HARA Opublikowano 12 Marca 2008 Opublikowano 12 Marca 2008 Wiam !OK Dee Jay: ... to jeszcze zarz?dać odszkodowania, za poniesione straty moralne... Nie ma w Polsce możliwo?ci (na razie) dochodzenia strat moralnych. Trzeba udokumentować stratę i wówczas dochodzić praw przed np. s?dem cywilnym. Rafałek. Wydaje mi się, że sprawa jest trudna. Na stronie moto-akcesoria w dziale Pomoc jest tekst: Każde zamówienie jest potwierdzane mailem z podaniem terminu realizacji zamówienia. W przypadku zamówień telefonicznych przyjętych przez automat oraz przysłanych faxem potwierdzenie następuje drog? telefoniczn?. Jeżeli z jaki? przyczyn realizacja zamówienia byłaby opóĽniona Klient jest informowany o tym fakcie telefonicznie b?dĽ mailowo. Jeżeli maj? Państwo jakiekolwiek w?tpliwo?ci dotycz?ce zamówienia - czy zostało ono przyjęte, czy jest realizowane, czy paczka została wysłana, itp - prosimy o kontakt telefoniczny (konsultanci s? do Państwa dyspozycji w godzinach 8.00 - 22.00) b?dĽ mailowy. Czyli powiniene? od nich uzyskać potwierdzenie na zamówiony towar w okre?lonym przez Ciebie rozmiarze i cenie. Inaczej będzie tak jak sugeruje MariuszBurgi: Ty im wystawisz negatywa a oni Tobie bo nie sprawdziłe? dostępno?ci rozmiarów. Możesz natomiast (ja tak praktykuję) napisać, może nie skargę, ale list (nie mail-a) z wyrazem swojego rozczarowania i opisać sytuację. To na co możesz się powołać to te dwa dni po których do Ciebie się odezwali. W ci?gu tych dwóch dni byłe? szczę?liwym posiadaczem butów. Zbyt dużo bym nie oczekiwał, ale może co? Tobie zaproponuj?. Pozdrawiam
-=Dee Jay=- Opublikowano 12 Marca 2008 Opublikowano 12 Marca 2008 Wiam !OK Dee Jay: ... to jeszcze zarz?dać odszkodowania, za poniesione straty moralne... Nie ma w Polsce możliwo?ci (na razie) dochodzenia strat moralnych. Trzeba udokumentować stratę i wówczas dochodzić praw przed np. s?dem cywilnym. nie ?? no popatrz a mi sie udało...
Gość O'HARA Opublikowano 12 Marca 2008 Opublikowano 12 Marca 2008 Dee Jay - Twój post nie wnosi nic do tematu !OK , a przytyczki (przytyk - patrz słownik j.polskiego) osobiste to proszę na PM. Pozdrawiam
Abach Opublikowano 12 Marca 2008 Opublikowano 12 Marca 2008 Pierwsza i zasadnicza sprawa, o której nikt tu nic nie napisał - aukcja była niezgodna z regulaminem, który mówi "W aukcjach i ofertach Kup Teraz!, gdzie oferowana jest większa liczba przedmiotów niż 1 (tzw. wieloprzedmiotowych), Sprzedaj?cy może oferować wybór koloru/wzoru graficznego, pod warunkiem że pozostałe cechy produktów s? identyczne. Niedopuszczalny jest wybór rozmiaru, także w przypadku sprzedaży odzieży i obuwia" Sprzedawca oferuj?c różne rozmiary obuwia, powinien na każdy rozmiar wystawić osobn? aukcję. Skoro nie było podanego rozmiaru, aukcja była niezgodna z regulaminem. Sprzedaj?cy złamał regulamin, ale Kupuj?cy zalicytował w tej aukcji mimo, że teoretycznie powinien wiedzieć, że aukcja jest niezgodna z regulaminem. Oczywi?cie to jest czysta teoria i rafałek mógł nie wiedzieć o pewnych zapisach regulaminu, ale nie zwalnia go to z odpowiedzialno?ci za swoje działanie. Moim zdaniem ten fakt może utrudnić dochodzenie swoich praw, tym bardziej, że rafałek nie kontaktował się ze Sprzedaj?cym przed kliknięciem "Kup Teraz".
Klubowicze Roni Opublikowano 12 Marca 2008 Klubowicze Opublikowano 12 Marca 2008 dla mnie sprawa jest jasna , owszem opcja kup teraz jest zawarciem umowy , ale zawsze najważniejsza jest kasa . gdyby wcze?niej zrobił przedpłatę na konto to można by było o cos walczyć a tak my?lę że nawet nie ugryziesz tego tematu . sam ostatnim czasem miałem podobn? sytuację tylko ze sprzętem agd kupowanym w sklepie i tak w pi?tek promocja na sprzęt , a w poniedziałek jak pojechałem z kas? też promocja o 150 pln drożej . i?ć do s?du po co ? nie żyjemy w usa gdzie za złamany paznokiec dostaje się odszkodowanie na np nowe porsche. !OKK
slaw Opublikowano 12 Marca 2008 Opublikowano 12 Marca 2008 Rafałek, nie rozumiem sk?d wnioskujesz, że powinni Tobie wysłać rozmiar 40. W tre?ci aukcji rozmiar butów nie jest podany, zatem przedmiotem aukcji s? buty o rozmiarze bliżej nieznanym. Sprzedaj?cy wywi?że się ze swojego zobowi?zania je?li prze?le Tobie parę butów w dowolnym rozmiarze, który akurat mu zalega na magazynie. To tylko jego uprzejmo?ć, że zgodzi się albo nie zrealizować Twoj? pro?bę o konkretny rozmiar. Sprzedaj?cy ma prawo wysłać Tobie pierwsz? z brzega parę butów z półki i Ty masz obowi?zek odebrać przesyłkę i za ni? zapłacić, ponieważ w tre?ci aukcji nie było napisane, że rozmiar będzie można sobie wybrać. Wg. mnie to ty zasłużyłe? tutaj na negatywa a nie sprzedaj?cy, je?li domagasz się konkretnego rozmiaru. Sprzedaj?cy ma prawo wystawić na aukcji worek butów bez sprawdzania jaki maj? rozmiar. Je?li kupujesz to w ciemno to znaczy, że Ciebie rozmiar po prostu nie interesuje - bo może np. będziesz je wieszał zamiast bombek na choince. Naruszeniem regulaminu allegro byłoby dopiero napisanie w tre?ci aukcji, że rozmiar można sobie wybrać. P.S. na pocieszenie tylko dodam, że w tre?ci aukcji jest zapis: "Jeżeli towar nie pasuje rozmiarowo istnieje możliwo?ć wymiany towaru na inny rozmiar, o ile prawidłowy rozmiar znajduje się na magazynach firmy lub istnieje możliwo?ć jego sprowadzenia". Zamów więc dowolny rozmiar a jak nowa partia butów dotrze to wymień je na rozmiar, który będzie na Ciebie pasował.
dr.big Opublikowano 12 Marca 2008 Opublikowano 12 Marca 2008 A ja tak calkiem OT !OKK : "profesjonalny zespol doradcow zawsze zwarty i gotowy" a na focie 11 osob. Kurcze, to duuuuzo wiecej niz w dosyc przestronnym POLO czy HG, smiem twierdzic ze nawet w Louisie GIGASTORE pracuje podobna ilosc ludkow . Jak to mozliwe, sadzac po artykulach juz sprzedanych na allegro ?
Piotr z Gdańska Opublikowano 12 Marca 2008 Opublikowano 12 Marca 2008 Rafałek ma rację, tylko co z tego. Szkoda zdrowia. S? piękniejsze rzeczy w życiu i nie warto tracić czasu na niepotrzebne szarpanie. Nawet jak ma się rację. Pozdrawiam.
Gość Dragon Opublikowano 12 Marca 2008 Opublikowano 12 Marca 2008 Rafał. Obawiam się, że Abach ma rację... W mojej ocenie przypadek do odpuszczenia... Możesz tylko napisać do Allegro info, że aukcja nie jest zgodna z regulaminem i należy j? "zdj?ć"... a póĽniej ich "punktować" za tego typu niedoci?gnięcia... Piotr z Gdańska napisano 12-03-2008, 19:35 Rafałek ma rację, tylko co z tego. Szkoda zdrowia. S? piękniejsze rzeczy w życiu i nie warto tracić czasu na niepotrzebne szarpanie. Nawet jak ma się rację. Pozdrawiam. Je?li ma się rację to należy jej dochodzić!! Szkoda mi "słów" na takie teksty... !yeah
rafałek Opublikowano 28 Marca 2008 Autor Opublikowano 28 Marca 2008 Możesz natomiast (ja tak praktykuję) napisać, może nie skargę, ale list (nie mail-a) z wyrazem swojego rozczarowania i opisać sytuację. To na co możesz się powołać to te dwa dni po których do Ciebie się odezwali. W ci?gu tych dwóch dni byłe? szczę?liwym posiadaczem butów. Zbyt dużo bym nie oczekiwał, ale może co? Tobie zaproponuj?. Pozdrawiam Witam. Sprawa się rozwi?zała. Post?piłem tak jak radził O'HRARA. Napisałem pismo, nie skarge, ale informację na temat postepowania firmy i wyraziłem ubolewanie. Efekt - przed chwil? odebrałem telefon, że buciki zostan? do mnie wysłane za wylicytowan? kwotę 200zł. W moich oczach s? zrehabilitowani, chociaż trzeba było jednak dochodzić swego. Na allegro wystawił bym pozytywa, ale nie mogę bo aukcja została zdjęta
MISIEK Opublikowano 28 Marca 2008 Opublikowano 28 Marca 2008 Gratuluję pozytywnego załatwienia sprawy ! Ech, ...mi się tak nie poszczę?ciło ! Co pawda zakupiony towar nie dotyczy ?wiata skuterowego, ale chciałbym przestrzec przed częstymi sprzedawcami-oszustami z "alledrogo". Lepiej chyba już zapłacić więcej, mieć możliwo?ć obejrzenia i sprawdzenia towaru !YES , zostać profesjonalnie i miło obsłużonym w jakim? sklepie !OK , i mieć pewno?ć gwarancji towaru i swoich praw kupuj?cego !YES . Zakupiłem towar (jaki? tam, nieistotne) i otrzymałem inny, prawie taki sam, choć podobny parametrami. Prawie - robi wielk? różnicę. Oczywi?cie w tym przypadku kontakt ze sprzedawc? nagle się urwał. Nie odbierał telefonów z mojego numeru tel.komórkowego. Nie odpowiadał na wysłane liczne maile. Uff ...w końcu otrzymałem maill od sprzedawcy. Sprzedawca ustalił, że po zwrocie towaru zwróci koszty za zakupiony towar. Jako kupuj?cy mam prawo do zwrotu towaru w ci?gu 10dni bez podania powodu !!! A powodów miałem kilka: towar niezgodny z opisem , inny niż zakupiony , kiepskiej jako?ci ...mimo zapewnień sprzedawcy o wysokiej jako?ci towaru. Towar odesłałem i po dwóch tygodniach ...dostałem paczkę z takim samym towarem jak zwrócony, ...ale też niezgodnym z zakupionym . I co teraz ...znów mam odsyłać paczkę ubezpieczon?, ...znów koszty, nie chce mi się już denerwować, szkoda nerwów, nie warto... Zespół "alledrogo" w zasadzie umywa ręce, ich pomoc można sobie wsadzic ...hee, nie napiszę gdzie... Wniosek wyci?gam jeden: w internecie się nie kupuje !NOT , jest to miejsce również i dla oszustów, i cwaniaczków, więc łatwo można zostać ...oszukanym Wysmarowałem "piękny" negatyw !w00t ...i tyle
Gość Dragon Opublikowano 28 Marca 2008 Opublikowano 28 Marca 2008 Możesz natomiast (ja tak praktykuję) napisać, może nie skargę, ale list (nie mail-a) z wyrazem swojego rozczarowania i opisać sytuację. To na co możesz się powołać to te dwa dni po których do Ciebie się odezwali. W ci?gu tych dwóch dni byłe? szczę?liwym posiadaczem butów. Zbyt dużo bym nie oczekiwał, ale może co? Tobie zaproponuj?. Pozdrawiam Witam. Sprawa się rozwi?zała. Post?piłem tak jak radził O'HRARA. Napisałem pismo, nie skarge, ale informację na temat postepowania firmy i wyraziłem ubolewanie. Efekt - przed chwil? odebrałem telefon, że buciki zostan? do mnie wysłane za wylicytowan? kwotę 200zł. W moich oczach s? zrehabilitowani, chociaż trzeba było jednak dochodzić swego. Na allegro wystawił bym pozytywa, ale nie mogę bo aukcja została zdjęta Rafał. Cieszę się bardzo, że Ci się udało... Przyznam Ci się, że tego dnia kiedy napisałe? posta o tej sprawie, "polazłem" na stronę podan? w linku, poczytałem i... wysmarowałem maila do Allegro z pytaniem o zgodno?ć aukcji z regulaminem... Gratuluję wytrwało?ci... opłaca się...
Abach Opublikowano 28 Marca 2008 Opublikowano 28 Marca 2008 "polazłem" na stronę podan? w linku, poczytałem i... wysmarowałem maila do Allegro z pytaniem o zgodno?ć aukcji z regulaminem... Nie trzeba nic smarować, wystarczy skorzystać z linku "Zgło? naruszenie zasad", który dostępny jest w każdej aukcji, prawy górny róg. Korzystaj?c z tego linka sprawa trafia szybko i dokładnie tam gdzie trzeba. Oczywi?cie nie działa to na aukcje zgodne z regulaminem !w00t chciałbym przestrzec przed częstymi sprzedawcami-oszustami z "alledrogo" Nie zgodzę się ze słowem "częstymi". To jest nieprawda. W serwisie dochodzi do kilkudziesięciu tysięcy transakcji dziennie. Zdecydowana większo?ć to transakcje udane, o których niewiele słychać. Pisze i mówi się natomiast zawsze o tych "nieudanych" zakupach. W mediach o serwisie jest gło?no tylko wtedy, gdy kto? wielu użytkowników przekręcił na ile? tam zł. Ale nikt nie zauważa, że to przypadki sporadyczne. Jako kupuj?cy mam prawo do zwrotu towaru w ci?gu 10dni bez podania powodu !!! Nie do końca prawda. Jeżeli kupujesz co? za po?rednictwem serwisu w aukcji z opcj? "Kup Teraz" od osoby prowadz?cej działalno?ć gospodarcz? i sprzedaj?cej na alledrogo towary w ramach swojej dzialalno?ci gospodarczej, to sie zgadza. Masz możliwo?ć zwrotu towaru bez podania przyczyny w ci?gu 10 dni od chwili zakupu. Zgodnie z ustaw?: Je?li rezygnujesz z zakupu, to umowa pomiędzy Tob? a sprzedawc? uznawana jest za niezawart? i jeste? zwolniony ze wszelkich zobowi?zań, musisz jednak oddać produkt w stanie niezmienionym (czyli nie możesz go używać przez te 10 dni), ale możesz go wypróbować (czyli przymierzyć, sprawdzić, jak działa). Termin 10-dniowy liczy się od dnia dostarczenia produktu, a w przypadku usługi od dnia zawarcia umowy. Nikt nie może ż?dać od Ciebie zapłaty za wycofanie się z umowy (odstępnego), takie ż?danie jest bezprawne. Jeżeli nie umówiłe? się ze sprzedawc?, usługodawc? inaczej (nie podpisałe? odpowiedniej umowy), to nie będziesz mógł w ci?gu 10 dni, bez podania przyczyny i dodatkowych kosztów: -zrezygnować z zakupu kaset video i audio, płyt CD (czyli wszystkich nagrań audiowizualnych), programów komputerowych, je?li otworzyłe? ich opakowanie, -zrezygnować z produktu, który ulega szybkiemu zepsuciu. Więcej informacji tu: http://www.federacja-konsumentow.org.pl/story.php?story=31 Niestety przepisy o możliwo?ci zwrotu w ci?gu 10 dni nie obowi?zuje sprzedawcy, który działalno?ci gospodarczej nie prowadzi Zespół "alledrogo" w zasadzie umywa ręce Też nie do końca prawda. Allegro nie jest żadn? stron? w sporze między Kupuj?cym a Sprzedaj?cym. Allegro teoretycznie tylko udostępnia miejsce do zawarcie transakcji. W praktyce jednak serwisowi zależy, aby transakcje były udane dla każdej ze stron. Niestety przy takiej liczbie transakcji trudno, aby każda aukcja była "?ledzona" przez pracowników. Dla bezpieczeństwa transakcji utworzono wiele narzędzi, z których musz? korzystać użytkownicy. Skoro otrzymałe? towar niezgodny z opisem a Sprzedawca ignoruje Twoje reklamacje, należy poinformować Allegro korzystaj?c ze specjalnego formularza. Allegro przycisnie Sprzedawce. A jak nie da to rezultatu, wystarcz? trzy takie zgłoszenia od różnych Kupuj?cych i Sprzedawca już nic nie sprzeda w serwisie. Reasumuj?c MISIEK więcej wiary Przeprowadziłem kilka transakcji i jest OK. Zdarzały się problemy, tak jak w życiu, ale nie oznacza to, że większo?ć to oszu?ci. Pozdrawiam serdecznie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się