Gość Michał Kupczyk Opublikowano 21 Lutego 2008 Opublikowano 21 Lutego 2008 Witam wszystkich. Bardzo prosze wlascicieli xcitingow zeby podzielili sie ze mna swoimi spostrzezeniami co do uzywanie XC w dluzszych trasach (~400km). Slyszalem ze spalanie dosyc duze... Jakie wam wychodzi? Jaka oslona od wiatru? Jak z deszczem? Jaka przelotowa? Jakie przebiegi wykreciliscie? Z gory dziekuje za wszelkie sugestie. Michal
pablos Opublikowano 21 Lutego 2008 Opublikowano 21 Lutego 2008 Ujmę żartobliwie ... nikt nie odważył sie xcitingiem wypu?cić dalej niż 250 km tyle wynosił w starych modelach zasięg maxymalny na jednym zbiorniku . A teraz poważnie. Ja osobi?cie najdłuższy jednorazowy odcinek przebyłem z Wawy do Grudzi?dza w wielkim deszczu. O dziwo udało się. Jedyne co mokło na maksa to ręce (rękawiczki) pasażera nogi i spływaj?ca z pasażera woda l?dowała na moim zadku. Spalanie przy prędko?ciach 100-130km max około 4,6 litra (gaĽnik). Teraz testuję wersje wtryskow? ze spalaniem jest o niebo lepiej zrbiłem na pełnym zbiorniku już 170 km i dalej wskazówka pokazuje połowę - pojazd na dotarciu. Xciting wbrew pozorom nie lubi delikatnej jazdy ... jechałem do Firleja z prędko?ci? ok. 100km/h (gaĽnik) i spalił grubo ponad 5l/100km. Nie ma reguły. A czy nadaje się w trasę ... napewno tak, jest wygodniejszy bynajmniej dla mnie od Burgmana 400 K1. Mniej boli d....eczka. Pozdrawiam PS. Przelotowa Xciting dobrze się prowadzi pomiędzy 100 -140 km/h póĽniej trzeba miec odwagę, zaufanie do siebie i sprzętu .... na dotarciu 500i daje radę nawet T-maxom okolice 160-165 km/h. I to nie jest żart.
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 22 Lutego 2008 Administrator Opublikowano 22 Lutego 2008 W trasach mi akurat najbardziej przeszkadza mały zbiornik. W mie?cie biedak zaczynał mi migać już po 170- 180 km a w trasie max. 200 km, co przy błędzie wskazań drogomierza Xcitinga oznacza stosunkowo mały zasięg... szczególnie jak się jedzie w grupie maxi, które bez problemu robi? 250 km od stacji do stacji. Spalanie w mie?cie mi wychodziło ok 5.5- 6l/100. W trasie można zej?ć poniżej 5... jak jest dobrze ustawiony gaĽnik !scooter Pozycja za kierownic? dla mnie dobra. Brak bólu pleców, karku. Osłona przed wiatrem wystarczaj?ca. Bagażnik trochę mały więc ja w trasie ratowałem sie torb? przekrokow?+ oczywi?cie kufer centralny. Najdłuższa moja trasa na XC to Wawa> Jurata czyli ok 450 km. Trzy przepalone zbiorniki przy jeĽdzie z malutkim plecaczkiem Ps. Przy okazji warto napisać, że w pierwszych modelach kontrolka rezerwy jest w dzień w zasadzie niewidoczna. Poza tym zasięg po zapaleniu się kontrolki jest stosunkowo mały a sam wskaĽnik wyskalowany niezbyt precyzyjnie. Znam przypadek pchania Xcitinga do stacji !scooter .
MISIEK Opublikowano 22 Lutego 2008 Opublikowano 22 Lutego 2008 Witam wszystkich.Bardzo prosze wlascicieli xcitingow zeby podzielili sie ze mna swoimi spostrzezeniami co do uzywanie XC w dluzszych trasach (~400km). Slyszalem ze spalanie dosyc duze... Jakie wam wychodzi? Jaka oslona od wiatru? Jak z deszczem? Jaka przelotowa? Jakie przebiegi wykreciliscie? Z gory dziekuje za wszelkie sugestie. Michal Mam Xcitinga jeden sezon (a wła?ciwie pół bo od sierpnia 2007). Zaliczyłem nim klubowy wypadzik Poznań - Karpacz. Spalanie, hmm ...mój posiada gaĽnik, ...więc lubi "wypić" do?ć sporo, ale nie przejmuję się tym, bo jestem w nim zakochany : miasto ok. 6.0 -6.5l, na docieraniu potrafił nawet 7.5l, trasa ok.4.2- 4.5l (rekord miałem ok. 3,9-4.0 l). Osłona od wiatru: dla mnie bardzo dobra. Jak z deszczem, hee ...tak jak napisał Pablos ...rękawice ...mokre, ale jest na to rada: rękawice przeciwdeszczowe, mam takie Modeki -trójpalczaste. Na trasie bardzo wygodny, prędko?ci przelotowe na trasie ok. 110-140 km/h, ale sam jeżdzę ok. 100-110 km/h bo nie lubię więcej. No wła?nie ...bagażnik, kurcze ...trochę mały, ale bardzo ratuje (obowi?zkowe) dokupienie kufra i płyty z dodatkowym stelażem. W swoim Xcitingu zamocowałem Givi V46 ...i jest O.K. Dodatkowo mam jeszcze torbę przekrokow? ale w jeĽdzie solo nie musiałem jej używać. Ogólnie oceniam Xcitinga
Gość Michał Kupczyk Opublikowano 22 Lutego 2008 Opublikowano 22 Lutego 2008 Serdecznie dziekuje za pomoc- chyba jestem coraz blizszy xcitinga. Jeszcze jedna sprawa - czy ktos moze mi podpowiedziec link do watka z awaria tylnego kola w XC ? Czy dobrze pamietam ze to byla jakas farba na feldze ktora sie wykruszyla, co powodowalo odkrecenie sie nakretki i kolo zaczynalo spadac (i tylko wydech przeszkadzal? juz mam: http://www.burgmania.net/forum/index.php?showtopic=976 Pozdrawiam. Michal
gumis Opublikowano 22 Lutego 2008 Opublikowano 22 Lutego 2008 pablos jak zrobisz pełny test na wtrysku tego Xa to napisz jakie jest to spalanie i różniece pomiędzy gaĽnikowcem a wtryskiem bo też był bym ciekaw pozdrawiam
MISIEK Opublikowano 22 Lutego 2008 Opublikowano 22 Lutego 2008 Serdecznie dziekuje za pomoc- chyba jestem coraz blizszy xcitinga. Jeszcze jedna sprawa - czy ktos moze mi podpowiedziec link do watka z awaria tylnego kola w XC ? Czy dobrze pamietam ze to byla jakas farba na feldze ktora sie wykruszyla, co powodowalo odkrecenie sie nakretki i kolo zaczynalo spadac (i tylko wydech przeszkadzal? juz mam: http://www.burgmania.net/forum/index.php?showtopic=976 Pozdrawiam. Michal Wszystkie Xcitingi produkowane od jesieni 2005 zostały fabrycznie pozbawione wad wieku dziecęcego: napinacz i lakierowana felga pod nakrętk?. Warto na pewno zwrócić uwagę w przypadku kupna używanego Xcitinga, produkowanego przed t? dat?.
pablos Opublikowano 22 Lutego 2008 Opublikowano 22 Lutego 2008 pablos jak zrobisz pełny test na wtrysku tego Xa to napisz jakie jest to spalanie i różniece pomiędzy gaĽnikowcem a wtryskiem bo też był bym ciekaw pozdrawiam Nie potrzeba aż testu, żeby stwierdzić jednoznacznie to jest zupełnie inny pojazd niż mój poprzedni BETA model. Tamten miał doła na pocz?tku ... nie chciał w ogóle przy?pieszać, palił tak jak napisałem powyżej a po złej regulacji gaĽnika i na dotarciu kotłował nawet do 12 litrów. Poza tym nie było kontrolki rezerwy(mnie się nigdy nie objawiła), zła widoczno?ć w lusterkach. W nowym modelu widać ewidentne zmiany na lepsze: - spalanie w trakcie docierania po mie?cie około 5,5l max - spalanie poza miastem (nie mylić z tras?) około 4,4 - 4,8 l. - dynamika od 0 -100 km o wiele lepsza może to potwierdzić Worlan i Aqilla oraz Orzech - prędko?ć maksymalna w trakcie docierania - oczywi?cie chwilowa ponad 160 km /h i jeszcze by może cu? wydusił - równomierna praca na wolnych obrotach siedzisko nie łachocze drganiami po przyrodzeniu. -b.dobra widoczno?ć w brzydkich lusterkach - usunięte wszystkie wady modeli poprzednich - jeszcze niższa cena zakupu Co chcieć więcej..... Polecam osobom szukaj?cym a nie znaj?cym się na używkach ... lepszy Xciting nowy niż kupa z allegro nawet jakby to miał być T-max czy B650 reszta moim zdaniem nie umywa się w ogóle ( bior?c pod uwagę stylistyka/cena/ osi?gi/serwis). Oczywi?cie odczucie całkowicie moje i nikomu nic nie narzucam.
MISIEK Opublikowano 22 Lutego 2008 Opublikowano 22 Lutego 2008 - równomierna praca na wolnych obrotach nie łachocze siedzisko drganiami po przyrodzeniu. ...te drgania dużego singla wła?nie s? najlepsze ...to jest wła?nie to Polecam osobom szukaj?cym a nie znaj?cym się na używkach ... lepszy Xciting nowy niż kupa z allegro nawet jakby to miał być T-max czy B650 reszta moim zdaniem nie umywa się w ogóle ( bior?c pod uwagę stylistyka/cena/ osi?gi/serwis). Doł?czam się do powyższych spostrzeżeń kolegi. Również polecam .
Gość zrazik Opublikowano 22 Lutego 2008 Opublikowano 22 Lutego 2008 To jako były wła?ciciel też się wypowiem. Zrobiłem swoim 9000 km, najdłuższe wypady to Kraków - Piaski (jakie? 700 km); Kraków -Praga pokonane z przerwami tylko na tankowanie, kwestia spalania od 4,5 do 5,5 litra/100 km ( ta druga warto?ć to jazda na maxa), bagażnik dla jednej osoby wystarczy pod warunkiem, że nocleg nie na kempingu. Wibracje - to w nim najbardziej lubiłem i to warczenie przy przyspieszaniu , choć przez te wibracje pogubiłem parę czę?ci (osłona wydechu) i ?rubek X nie lubi dużych prędko?ci pow 140-150 (autostrada), natomiast uwielbia przyspieszać i hamować, st?d na trasy z premedytacj? wybierałem drogi jednopasmowe. Podsumowuj?ć - z czystym sumieniem polecam, żadnych awarii, doskonała cena, "szorstki" sprzęt, który lubi być traktowany brutalnie (pyrkanie 50 na godzinę go drażni...) a i płeć przeciwna spogl?da przychylnie i błagam nie zakładaj żadnych kufrów jakby co w przekrok wchodzi solidnie wypchany plecak. pozdrawiam Maciej
spike Opublikowano 23 Lutego 2008 Opublikowano 23 Lutego 2008 Ja kupiłem B650 prawie rok temu wła?nie na allegro i nie żałuję ani jednej złotówki na niego wydanej mimo, że używany kosztował trochę więcej niż nowy Xciting.
tomekmajesty Opublikowano 26 Lutego 2008 Opublikowano 26 Lutego 2008 no cóż dopiero zaczynam 2 sezon moim excitingiem, w zeszłym zrobiłem trochę dłuższych tras - do 300 km i... nie mam i nie będę miał kufra, mam zadupniczek givi w przekrok wchodzi torba a pod siodło też się do?ć dla mnie zmie?ci !bicz spalanie w trasie około 4,5, prędko?ć z jak? jadę to 90-110 km/godz. ( lubię walcować) miejscami 130 km/godz, powyżej tej prędko?ci motorek staje się mniej stabilny, przynajmniej na gorszych drogach wyprzedzanie bajka - wystarczy odkręcić manetkę, nawet pod górę nie ma problemu tylko to twarde siodełko ale na ten sezon już je przerobiłem i bedzie mięciutko przy okazji 2 maja jedziemy z Kielc szlakiem orlich gniazd - jakby kto? chciał się przył?czyć zapraszam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się