Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wiatm. Chciałem zapytać szanownych kolegów o przyspieszenie w burgmanie 650. Szczególnie z postoju. Mam wrażenie że im więcej dodaje gazu to słabiej przyspiesza. Więcej huku i obrotów niż jazdy. Oglądam filmiki z you tube i powiem że to nie ma porównania z moim. Nic się nie tłucze, nie wyswietla żadnych komunikatów. I wydaje się ze w czasie jazdy jest ok. Gorzej jak trzeba ruszyć ze świateł. Zaczyna mnie to irytowąc bo auta ruszają pierwsze :-) 

• Użytkownicy+
Opublikowano

Przyczyn może być kilka. Np. ślizgające się sprzęgło, brak powitania w odpowiednim dziale albo ścięte kliny na wałku w skrzyni.

Opublikowano

jak przyspiesza jak włączysz POWER, i jak przyspiesza w trybie M 

Opublikowano

Nie ma znaczenia.  Jak się zagrzeje to ślizga. Nie istotne na jakim trybie. Może macie namiary na fachowca od regeneracji tego typu kosza sprzegłowego?

Jestem mechanikiem samochodowym... Kosz zdemontowałem w 30 min. Teraz pytanie co dalej. Nie widzę zamienników tarcz i przekładek.

WhatsApp Image 2025-06-08 at 11.49.13.jpeg

Opublikowano
Godzinę temu, LakiBurgman65078 napisał(a):

Nie ma znaczenia.  Jak się zagrzeje to ślizga. Nie istotne na jakim trybie. Może macie namiary na fachowca od regeneracji tego typu kosza sprzegłowego?

Jestem mechanikiem samochodowym... Kosz zdemontowałem w 30 min. Teraz pytanie co dalej. Nie widzę zamienników tarcz i przekładek.

WhatsApp Image 2025-06-08 at 11.49.13.jpeg

bo nie ma zamienników, albo jakiś badziew z chin, albo oryginały suzuki, https://dealersuzuki.pl/wyszukiwarka-czesci/1688/2594/25609/25611/20-transmission?d=338287#goto338287

• Klubowicze
Opublikowano

Jezeli wina sprzęgła, to z reguły do wymiany wystarczy  1 i ostatni pierścień. ( korek z jednej strony). 

Taki przypadek to - 70% cvt - ( np. koniec klinów) - 30% sprzęgło ( np. niewłaściwy olej lub ceramizery.....)

Opublikowano

Wysłałem do expertyzy do fachowców od sprzęgieł. Jak wróci to napiszę.