Administrator 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚 Opublikowano 24 Września Administrator Udostępnij Opublikowano 24 Września Mocno osadzony w ofercie Hondy, model X-ADV 750 przechodzi poważny lifting na rok modelowy 2025. Informacja prasowa: X-ADV w wersji modelowej na rok 2025 zmienił wygląd, dzięki nowej przedniej owiewce o wyrazistych liniach i ostrych konturach Zmiany stylistyczne dotyczą też podwójnych reflektorów LED wyposażonych w światła do jazdy dziennej z wbudowanymi kierunkowskazami Bogate wyposażenie obejmuje nowy, dostępny w standardzie tempomat, udoskonaloną dwusprzęgłową skrzynię biegów (DCT) i zmodyfikowany pięciocalowy wyświetlacz TFT obsługiwany za pomocą czterokierunkowych, podświetlanych przełączników Wśród ulepszeń z zakresu komfortu i funkcjonalności znalazły się: zmodyfikowana szyba i grubsze siedzisko o zmienionym kształcie, ułatwiającym kontakt nóg kierowcy z nawierzchnią W owiewkach i innych komponentach zastosowano więcej tworzyw produkowanych zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju i pochodzących z recyklingu Gama nowych, efektownych opcji kolorystycznych oraz wersja specjalna z unikatową grafiką podkreślają wyjątkowy styl i wysoką jakość modelu na rok 2025 Od momentu wprowadzenia na rynek w 2017 roku, Honda X-ADV stanowi kwintesencję wolności, jaką dają jednoślady, zamkniętą w unikatowej ofercie. Model nieustannie zdobywa nowych sympatyków w całej Europie, dzięki innowacyjnemu połączeniu cech motocykla klasy Adventure z walorami użytkowymi i funkcjonalnością dużego skutera. Najnowsze zmiany w X-ADV na rok 2025 dotyczą przede wszystkim nadwozia, które zyskało bardziej drapieżny wygląd przodu, za co odpowiadają nowe owiewki z ostrymi kątami i wyraźnymi załamaniami, przypominające origami. Nowe, wysokiej jakości przednie światła – z podwójnymi projektorowymi reflektorami LED – wyposażono w bardzo wydajne światła do jazdy dziennej (DRL) z wbudowanymi w nie kierunkowskazami – po raz pierwszy na świecie w motocyklu. X-ADV na rok modelowy 2025 oferuje jeszcze bogatsze wyposażenie, które zwiększa komfort i praktyczność motocykla, w tym zmodernizowany, pięciocalowy, kolorowy wyświetlacz TFT z nowo zaprojektowaną grafiką, strukturą menu i z funkcjami obsługiwanymi za pomocą podświetlanego, czterokierunkowego przełącznika. Wyświetlacz TFT został zaprojektowany z myślą o dobrej czytelności w jasnym świetle słonecznym. Oferuje on łączność ze smartfonami poprzez aplikację Honda RoadSync. Model na rok 2025 standardowo wyposażono w tempomat przydatny podczas dłuższych podróży autostradowych. Komfort i funkcjonalność X-ADVa poprawia grubsze siedzenie o zmienionym kształcie, ułatwiającym dostęp nóg kierowcy do podłoża oraz przednia szyba, której pozycję można ustawić w prosty sposób. Az 25 elementów innowacyjnego nadwozia modelu X-ADV na rok 2025 wykonano ze zrównoważonych materiałów, takich jak tworzywa sztuczne pochodzące z recyklingu oraz z biomasy – to pierwsze tak szerokie wykorzystanie takich materiałów w motocyklu Hondy. Zastosowanie zrównoważonego tworzywa Durabio™, materiałów gumowych i innych tworzyw sztucznych uzyskanych z recyklingu do produkcji nadwozia jest częścią długoterminowego planu Hondy, by do 2050 roku produkować już w 100% ze zrównoważonych materiałów. Po raz pierwszy wykorzystano do produkcji bagażnika i dolnej części siedzenia materiały, pochodzące z recyklingu zderzaków samochodowych Hondy Do produkcji kilku osłon i paneli użyto materiału polipropylenowego, pochodzącego z recyklingu Boczne osłony i przednia szyba wykonane są z tworzywa sztucznego „DURABIO", otrzymywanego z biomasy Pierwsze na świecie zastosowanie tworzywa sztucznego DURABIO™ w owiewkach motocykla wpłynęło na obniżenie emisji CO2 w trakcie procesu lakierowania Rzędowy, dwucylindrowy silnik X-ADVa charakteryzuje się dobrymi osiągami w niskim i średnim zakresie obrotów, wysoką kulturą pracy i niskim zużyciem paliwa. Moc maksymalna to 59 KM (43,1 kW), maksymalny moment obrotowy sięga 69 Nm, a zużycie paliwa może wynieść zaledwie 3,6 l/100 km. Model na rok 2025 otrzymał udoskonaloną dwusprzęgłową skrzynię biegów (DCT), która zapewnia obecnie płynne ruszanie z miejsca i lepszą kontrolę przy prędkościach poniżej 10 km/h. Zastosowana w modelu X-ADV, wytrzymała rama z rur stalowych, wykorzystuje przedni widelec z amortyzatorami USD 41 mm i tylny układ Pro-Link na aluminiowym wahaczu. Z przodu zamontowano 17-calowe koło szprychowe, z tyłu – 15-calowe, a za hamowanie odpowiadają podwójne, radialnie montowane, czterotłoczkowe zaciski współpracujące z pływającą tarczą o średnicy 296 mm z przodu oraz jednotłoczkowy zacisk i pojedyncza tarcza o średnicy 240 mm z tyłu. Model X-ADV 2025 będzie oferowany w trzech nowych kolorach: Graphite Black, Pearl Glare White i Matte Deep Mud Gray. Ponadto, wersja specjalna X-ADV będzie wyróżniać się odważnym, „cyberpunkowym” matowym lakierem Matte Gold Finch Yellow i zestawem wyjątkowych grafik w dwóch odcieniach. Odnośnik do komentarza
Krzynio66 Opublikowano 24 Września Udostępnij Opublikowano 24 Września coraz ladniejsze Odnośnik do komentarza
dziadzia Opublikowano 24 Września Udostępnij Opublikowano 24 Września Jest przepiękna 😍 Odnośnik do komentarza
RONIN Opublikowano 25 Września Udostępnij Opublikowano 25 Września Gdyby nie zawartość mojego garażu już bym zamawiał żółtka😉. 1 Odnośnik do komentarza
Klubowicze Piootr Opublikowano 25 Września Klubowicze Udostępnij Opublikowano 25 Września Fajny żółtek, jak bym "brał" to także żółty. Ponoć ten kolor tylko na Europę. Szkoda, że nadał Honda pożałowała Apple CarPlay/Android Auto 👎. Magazyny mają pełne wyświetlaczy np z CRF lub NT. Dziwne, ale mógł to być prawdziwy game changer w tej klasie jednośladów. Cena napewno także będzie sążna. Jak zamówimy pełny pakiet Touring to z pewnością kwota do zapłacenia na fakturze rozpocznie się cyfrą "7" 😱 Odnośnik do komentarza
Klubowicze grzybek Opublikowano 25 Września Klubowicze Udostępnij Opublikowano 25 Września Dokładnie to samo pomyślałem o braku łączności systemem Android/Apple....które de facto od początku jest w NT. Być może plusem w tym całym nieszczęściu jest fakt poprawienia wyświetlacza TFT. No niestety Honda nie ma tak zacnych wyświetlaczy jak BMW. 🤔 Odnośnik do komentarza
Klubowicze grzybek Opublikowano 25 Września Klubowicze Udostępnij Opublikowano 25 Września 4 godziny temu, Piootr napisał(a): Jak zamówimy pełny pakiet Touring to z pewnością kwota do zapłacenia na fakturze rozpocznie się cyfrą "7" 😱 A wtedy na prawdę trza się zastanowić, bo z "7" z przodu można znaleźć inne zacne sprzeciory.Niekoniecznie skutery.... Odnośnik do komentarza
Yazin Opublikowano 26 Września Udostępnij Opublikowano 26 Września 15 godzin temu, Piootr napisał(a): Dziwne, ale mógł to być prawdziwy game changer w tej klasie jednośladów. To już jest game changer. Hit w gamie Honda i na rynku motocykli. Mają czas na dołożenie kolejnych udogodnień przy kolejnych liftach. Fajnie, że dołożyli tempomat 👍 Na 76k sprzedanych Xsów w Europie, 60k kupili Włosi, Francuzi i Hiszpanie. Nie sądzę, że przestaną kupować ze względu na brak ACP. Odnośnik do komentarza
Klubowicze grzybek Opublikowano 26 Września Klubowicze Udostępnij Opublikowano 26 Września Co ciekawe w US nie mają iksa 750 lecz mniejszej poj. Odnośnik do komentarza
Klubowicze Piootr Opublikowano 26 Września Klubowicze Udostępnij Opublikowano 26 Września 9 godzin temu, Yazin napisał(a): Nie sądzę, że przestaną kupować ze względu na brak ACP. Widzę, że kolega nie używa tego udogodnienia ACP i AA to bardzo dobry "ficzer" szczególnie na motocyklu. Wiem, bo używam w swoim NT1100DCT. Podtrzymuję swoje zdanie. Nie dołożyli, a mogli być pierwsi w klasie. 4 godziny temu, grzybek napisał(a): Co ciekawe w US nie mają iksa 750 lecz mniejszej poj. W USA to mają inne rodzynki, których u nas brak. Bilans mają napewno na ich "+" Odnośnik do komentarza
Klubowicze grzybek Opublikowano 26 Września Klubowicze Udostępnij Opublikowano 26 Września Odnośnie tego zmodyfikowanego wyświetlacza w X adv 750 2025AD, ciekawe czy też tak długo jak w NT-ku po włączeniu zapłonu trzeba będzie czekać na jego ,,załadawanie" , by móc zaakceptować zgody i uruchomić silnik. Odnośnik do komentarza
Sympatycy robert1973 Opublikowano 26 Września Sympatycy Udostępnij Opublikowano 26 Września 2 godziny temu, Piootr napisał(a): Widzę, że kolega nie używa tego udogodnienia ACP i AA to bardzo dobry "ficzer" szczególnie na motocyklu. Wiem, bo używam w swoim NT1100DCT. Podtrzymuję swoje zdanie. Nie dołożyli, a mogli być pierwsi w klasie. A ten "ficzer" działa tak, że może jednocześnie pracować Yanosik i "jakakolwiek" nawigacja?? Odnośnik do komentarza
Klubowicze Piootr Opublikowano 26 Września Klubowicze Udostępnij Opublikowano 26 Września Tak Robert. Może i pracuje. Trzeba włączyć działanie w tle Yanosika, a na ekran dać dowolną nawigację. Ja używam Scenic, TomTom lub GoogleMaps. Wedle życzenia i uznania. Tak to mniej więcej wygląda 1 Odnośnik do komentarza
Yazin Opublikowano 26 Września Udostępnij Opublikowano 26 Września 3 godziny temu, Piootr napisał(a): Widzę, że kolega nie używa tego udogodnienia ACP... Który kolega? Odnośnik do komentarza
Klubowicze Piootr Opublikowano 26 Września Klubowicze Udostępnij Opublikowano 26 Września 1 minutę temu, Yazin napisał(a): Który kolega? No jak to który, ty kolego. No chyba że twój CRF, wnioskując z podpisu ze stopki ma to udogodnienie 😉 Odnośnik do komentarza
Yazin Opublikowano 26 Września Udostępnij Opublikowano 26 Września O rety, a skąd takie przekonanie Wszechwiedzący? 😁 1 Odnośnik do komentarza
Klubowicze grzybek Opublikowano 27 Września Klubowicze Udostępnij Opublikowano 27 Września Piotr,ale ja tu coś na Twej foci ni dostrzegam yanosika w tle- no chyba,że wrzuciłeś akurat taką ,,aranżację" beż yanosika. Odnośnik do komentarza
Klubowicze Piootr Opublikowano 27 Września Klubowicze Udostępnij Opublikowano 27 Września Cytat Piotr,ale ja tu coś na Twej foci ni dostrzegam yanosika w tle- no chyba,że wrzuciłeś akurat taką ,,aranżację" beż yanosika. Jak mam ci pokazać, że Yanosik działa w tle. On właśnie działa w tle . Widać mapę z którą wtedy jechałem Odnośnik do komentarza
Klubowicze arturo-bb Opublikowano 28 Września Klubowicze Udostępnij Opublikowano 28 Września 6 godzin temu, Piootr napisał(a): Jak mam ci pokazać, że Yanosik działa w tle. Myślę że chodzi o taki widok że Yanosik widoczny jest z boku mapy ( nie wszystkie telefony tak pokazują !!!!! Część tylko gada w tle ) Odnośnik do komentarza
Klubowicze grzybek Opublikowano 28 Września Klubowicze Udostępnij Opublikowano 28 Września O dokładnie tak jak przedstawił Artur👌 I jak Piotrze, możesz u siebie w NT tak zrobić jak na grafice Artura powyżej? Daje tak radę zrobić ? Odnośnik do komentarza
Klubowicze Piootr Opublikowano 28 Września Klubowicze Udostępnij Opublikowano 28 Września Przykro mi, ale tak Apple CarPlay i przypuszczam, że Android Auto nie pokazują. Ale jak ktoś musi widzieć aplikację to można telefon z włączonym Yanosikiem na ekranie na uchwycie dedykowanym umieścić. Jaki to ma sens ? Nie wiem. Dobrze, że ostrzeżenia słychać w kakakakasku 😉 Odnośnik do komentarza
Klubowicze grzybek Opublikowano 28 Września Klubowicze Udostępnij Opublikowano 28 Września Jak prawdziwy facet,jestem wzrokowcem. 😅 Odnośnik do komentarza
kiniu Opublikowano 28 Września Udostępnij Opublikowano 28 Września Na telefonie yanosik może pracować jako "ekran w ekranie". Na AA i CP yanosik pracuje w tle i słychać komunikaty ale z definicji nie ma "ekranu w ekranie" i nie chodzi tu o AA iCP w Hondzie tylko tak to ma działać w każdym pojeździe.Wysłane z mojego SM-S918B przy użyciu Tapatalka 1 Odnośnik do komentarza
cezzar Opublikowano 30 Września Udostępnij Opublikowano 30 Września W dniu 25.09.2024 o 17:11, Piootr napisał(a): Cena napewno także będzie sążna Na wyspach będzie podobno tylko 50 funtów droższy niż poprzedni model. Odnośnik do komentarza
benski Opublikowano Poniedziałek o 20:36 Udostępnij Opublikowano Poniedziałek o 20:36 Dla mnie zdecydowanie żółta. Te szaro-bure życia nie mają w sobie. Jak dla mnie. 1 Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się