Administrator MariuszBurgi Opublikowano 27 Stycznia 2024 Administrator Opublikowano 27 Stycznia 2024 Kymco odświeża jednego ze swoich najlepiej sprzedających się maxi skuterów. Nowy Downtown będzie teraz "z monitorkiem" i oczywiście nową linią karoserii. Światła są w pełni ledowe a nowy panel TFT będzie czymś odmiennym od tego, z czego znamy dotychczasowego DT z zegarami analogowymi. Bezdotykowy kluczyk, czujnik ciśnienia w oponach i kontrola trakcji. Kymco dodało nawet system migających świateł w przypadku awaryjnego hamowania a pod kanapą schowamy dwa pełnowymiarowe kaski. Podwozie obejmuje zawieszenia o skoku 110 i 108 mm oraz pięcioramienne felgi zamontowane w rozmiarze 14 i 15 cali. Napęd to oczywiście 350tka (dokładniej 320 ccm) i moc 28 KM przy masie własnej pojazdu 170 KG. Będzie też wersja dla fanów PJ "B", czyli sto dwudziestka piątka. Przewidywana cena na rynku PL zostaje skalkulowana bardzo rozsądnie: 22 990 PLN (Kymco.pl). Czekamy na dostępność i pierwsze testy. 2
darek4-67 Opublikowano 26 Lipca 2024 Opublikowano 26 Lipca 2024 Właśnie stałem się posiadaczem takowej maszyny. Na razie czeka mnie przegląd na 1000 km. Przyjazd z Otwocka do Konina bez przeszkód i nadzwyczaj wygodnie. Co do opisu zamieszczonego wyżej. Nie posiada żadnego czujnika ciśnienia opon. Światła awaryjne podczas ostrego hamowania? Na razie aż tak ostro nie hamowałem ale nie dopatrzyłem się nawet w opisie- może przegapiłem. Pytać jak by co. Pozdrawiam. .
darek4-67 Opublikowano 26 Lipca 2024 Opublikowano 26 Lipca 2024 Jeśli będzie zainteresowanie bo mam wrażenie, że chyba ta strona zamiera - to napiszę szerszy materiał i opiszę wrażenia z jazdy Kymco GT350. Pozdrawiam 1
Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. darek4-67 Opublikowano 26 Lipca 2024 Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Opublikowano 26 Lipca 2024 Ten odpowiedź został doceniony przez MariuszBurgi! darek4-67 otrzymał(a) odznakę 'Helpful' i 5 punktów. Co do zdjęć. Nie muszę chyba zamieszczać gdyż zamieszczone są na stronie producenta. Należę do misiaków ze sporym brzuszkiem. Waga około 110 kg wzrost 176. Skoro wiec mowa o wadze to zacznę od tematu, który mnie niemile zaskoczył. Udźwig tej maszynki to zaledwie 165 kg. Zaskoczony byłem tym i to bardzo zwłaszcza, że doczytałem się o tym dopiero po zakupie. Więc ja plus mało co nie co i stop. Czytając opis zwłaszcza o wzmocnionej ramie i dużych kołach spodziewałem się czegoś mocniejszego. Szeroka kanapa i fotel na wysokości 80 cm zmusza mnie do prostowania nieco paluszków stóp. Może to w moim przypadku i mnie podobnych minus a dla innych żaden problem. Skoro zacząłem od minusów to już pociągnę dalej. Przeglądałem filmiki zamieszczone o tym modelu i gdzieś tam dostrzegłem nawigację w tym wyświetlaczu- kolejna ściema. Może to na inny rynek z innym softem. Trzecia sprawa to fajny wyświetlacz i super oświetlony ,że nawet w samo południe wszystko widać. Jednak o północy wypala oczy. Żeby nie pomyślano o ściemniaczu. Bierzemy się za sport i zrzucamy wagę, kupujemy uchwyt do telefonu , rzucamy beret na wyświetlacz w nocy i minusy mamy z głowy. Sama reszta to plusiki. Pierwszy dzien to odcinek 300 km. Spokojnie, nic nie bolało - naprawdę wygodnie- szerokie i wygodne kanapy umilają podróż. Fakt, że jazda oscylowała w granicach 90 km ale spalanie 2,7 l / 100 km to i tak wspaniały wynik. Fajnie dobrana przekładnia, ruszanie żwawe z miejsca nie wymaga max obrotów - wiec odbywa się to bardziej majestatycznie i ciszej i sportowo. Fajnie wyważony, można nim praktycznie na sekundę zatrzymywać się w miejscu nie opierając się nogami. Szyba przy moim wzroście nie przeszkadza. To jest jej najważniejsza cecha. Osłania tułów i nie powoduje i nie wywołuje nadmiernych hałasów. Wisienka na torcie to światła. To słonce przed oczami a nie żarówki. Jazda nocą to przyjemność. Ogólnie jak na razie jestem pozytywnie zaskoczony. Nie jest to mój pierwszy tego typu pojazd. Miałem kiedyś Hondę Forsayd. Obecnie mam CB1000R i nie odczuwam dyskomfortu a raczej czuje się bardziej luksusowo. To taki kabriolet na 2 kołach. Nie jestem jakimś zawodowym oblatywaczem. Zapewne wielu rzeczy nie ująłem. Jak by co to proszę pytać. Będę wiedział - to chętnie podzielę się wiedzą. 3
elson Opublikowano 28 Sierpnia 2024 Opublikowano 28 Sierpnia 2024 A jak z miejscem na nogi, masz zapas? Wystarczy go dla kierowcy o wzroście 186 cm, Twoim zdaniem?
darek4-67 Opublikowano 25 Września 2024 Opublikowano 25 Września 2024 Tak naprawdę to troszkę szkoda, że nie mam 186 bo jest on dość wysoki. Kiedy się zatrzymuję wspieram się na nieco wyciągniętych stopach. Nie jest to jednak wielki dyskomfort. Wpływ na to ma nie tylko wysokość ale spora szerokość kanapy. Siedząc już podczas samej jazdy siedzi się naprawdę wygodnie. Tak w sam raz jak na moje 176 cm wzrostu. Myślę jednak, że ten mały zapas na wyższych jest. Jednak nie ma to jak samemu usiąść i przymierzyć się.
darek4-67 Opublikowano 23 Lutego Opublikowano 23 Lutego Witam kolegów. No i mamy akcję serwisową KYMCO. Dostałem informacje ,że moja maszynka podlega akcji serwisowej. Wymianie ma ulec pokrywa filtra powietrza. Ciekawa sprawa. Zadzwoniłem do serwisu i mają mi dać odpowiedź jak się dowiedzą o co chodzi. Bardzo mnie ciekawi co może być nie tak z deklem filtra. Powiadomię jak się dowiem - chyba, że może ktoś już posiada takową wiedze i się odzieli.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się