Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Norwegia 2024


resenok

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,
 
Chodzi mi po głowie Norwegia motocyklem w 2024. Może ktoś ma podobny kierunek w głowie i uda się plany połączyć w jedną wyprawę?
 
Termin czerwiec?? Wrzesień to chyba za późno… do ustalenia
 
Max 10 dni
 
North Cape niekoniecznie. - bardziej mnie interesuja Lofoty, Atlantic Road, Trollstigen i inne wyjątkowe trasy widokowe wzdłuż najpiękniejszych Fjordów ……
 
Noclegi??? Do ustalenia
 
Jeszcze jest trochę czasu ale planować już można ……
 
Gdyby ktoś coś ….,
 
Pozdrawiam
Paweł/Resenok

Odnośnik do komentarza

Brzmi ciekawie. Ja myślę o wyprawie do Szwecji, mam tam rodzinę i znajomych. Ale może się skuszę na Norwegię, bo też o niej myślałem. Jak chcesz się przeprawić przez Bałtyk, prom ze Swinoujścia czy most do Malmo ? Czy jeszcze inaczej? 
Jestem nowicjuszem. Nie byłem nigdy na takiej wyprawie. 

Odnośnik do komentarza
  • Sympatycy

Reson, JAK POWIEDZIAŁ KLASYK. Mój wyjazd moje warunki. Demokracja jest dobra ale nie na moto. Grupa podczas przemieszczania musi mieć wodza. Albo Nawigatora🤣

Odnośnik do komentarza
W dniu 4.01.2024 o 18:26, zdun13m napisał(a):

Reson, JAK POWIEDZIAŁ KLASYK. Mój wyjazd moje warunki. Demokracja jest dobra ale nie na moto. Grupa podczas przemieszczania musi mieć wodza. Albo Nawigatora🤣

Reson ma plan... (znam ....rozsądny) Demokracja pojęcie ogólne. Zawsze mówię gdzie kucharek 6 nie ma co jeść;)...ale makaron musi być:)

Dogadać nocleg by było taniej(na chrapiących trzeba uważać ...nie prześpisz 6godz i będziesz po dwóch dniach wyjebany) i każdy w swoim tempie dojedzie na miejsce.

Zaletą jest to ,że naprawdę nic Nas nie ogranicza(staje zrobić zdjęcie idę na siku ,staje na kawę itd) wadą jest lub może być poczucie bezpieczeństwa w podróży.

Jeśli masz dobre Assistance to nic ciebie nie ogranicza...dla mnie najlepsza opcja to dwie do czterech osób.