KrzysztofK Opublikowano 2 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2023 Cześć, Nie wiem, czy pisze we właściwym miejscu, ale proszę o polecenie godnego serwisu do Burgmana. Jest niemal nowy, ale mam już pewien kłopot i nie chce tracić czasu... Dziękuję, K Odnośnik do komentarza
EndriuBis Opublikowano 2 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2023 A dlaczego nie w ASO ? Jak to świeży sprzęt to powinien jeszcze być na gwarancji. Odnośnik do komentarza
KrzysztofK Opublikowano 2 Października 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Października 2023 1 godzinę temu, EndriuBis napisał(a): A dlaczego nie w ASO ? Jak to świeży sprzęt to powinien jeszcze być na gwarancji. Bo są kłopoty z diagnoza. Odnośnik do komentarza
EndriuBis Opublikowano 2 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2023 To zanim się ktoś z Trójmiasta odezwie opisz problem. Może to jakaś znana usterka ? Odnośnik do komentarza
KrzysztofK Opublikowano 2 Października 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Października 2023 Godzinę temu, EndriuBis napisał(a): To zanim się ktoś z Trójmiasta odezwie opisz problem. Może to jakaś znana usterka ? Dzięki, myślę, że powszechnie znana. Otóż jak nie jest bardzo rozgrzany, to w przedziale 2-3tys.obrotów przy delikatnym operowaniu manetką (np. w korkach) szarpie nienormalnie. Po przekroczeniu 4 tys. jest już ok. Jeśli natomiast ruszam, a zawsze jak trochę dogrzeje się, dynamiczniej odkręcam, to w okolicach 3,5-4,5 tys. ma taki jakby "kop", jakby przeskoczył na kolejny bieg w manualu i pracuje ładnie dalej. Oczywiście po bardzo dobrym rozgrzaniu, np. po pół godzinie jazdy, te szarpania są znacznie słabsze, ale są. W ASO usłyszałem wykład o specyfice silnika jednocylindrowego....... dlatego postanowiłem tu napisać. Dla jasności, mam ponad 20 lat doświadczenia na 2oo ciężkich motocykli i skuterów. Proszę o jakieś wskazówki, bo sprzęt oczywiście jest na gwarancji. Dzięki z góry za pomoc. Odnośnik do komentarza
Klubowicze arturo-bb Opublikowano 2 Października 2023 Klubowicze Udostępnij Opublikowano 2 Października 2023 3 minuty temu, KrzysztofK napisał(a): to w przedziale 2-3tys.obrotów przy delikatnym operowaniu manetką (np. w korkach) szarpie nienormalnie 3 minuty temu, KrzysztofK napisał(a): W ASO usłyszałem wykład o specyfice silnika jednocylindrowego. Bzdury gadają. Rozumiem że sprawdziłeś sprzęgło , dzwon i wario. Odnośnik do komentarza
KrzysztofK Opublikowano 2 Października 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Października 2023 Nie sprawdziłem, sprzęt ma 3400 km i nie chciałem sam nic robić. Odnośnik do komentarza
EndriuBis Opublikowano 3 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2023 @KrzysztofK trochę chyba brak konsekwencji w Twoim działaniu. Szukasz serwisu po za ASO, a sam nie chcesz zaglądnąć ? Dobrze rozumiem ? Objawy które opisałeś są charakterystyczne dla dość zużytego napędu 🤔 "kop" o którym piszesz mógł by np. sugerować duże wyżłobienie na talerzach wariatora, ale przecież przy przebiegu 3400 km to jest wykluczone. A w ASO rozbierali napęd ? Potwierdzili że wszystko jest OK ? Charakterystyka silnika jednocylindrowego jest trochę inna ale nie przypominam sobie aby występował tam jakiś "kop" 😀 tylko ja jeździłem K4. Starszy model na wtrysku. Może warto zapytać kogoś kto ma taki model. Jedynego kolegę z forum, którego kojarzę z takim sprzętem to @krzysztof8800 . Może się odezwie. Odnośnik do komentarza
KrzysztofK Opublikowano 3 Października 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2023 Dziękuję Ci bardzo. To może nieprecyzyjnie napisałem. Nie chcę rezygnować z ASO, bo jest gwarancja, ale chciałbym, aby ktoś popatrzył na to obiektywnie. Może się mylę, ale może są spece, którzy przejadą się, popatrzą. Potem z taką pewnością skieruję się do ASO z konkretnym żądaniem naprawy gwarancyjnej. Dziś nie jestem pewien, co mam poza objawami powiedzieć w ASO. To co powiedziałem dotychczas nie wystarczyło:):):). Odnośnik do komentarza
krzysztof8800 Opublikowano 27 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2023 @KrzysztofK posiadałem takiego burgmana od nowości. U mnie taki problem nigdy nie wystąpił nawet po około 20 tys. przebiegu gdzie zmieniłem napęd na akcesoryjny Malossi. Po zdemontowaniu talerzy w ASO okazało się, że są już progi ale nadawały się do przetoczenia. Usługę przetoczenia wykonał kolega z Olsztyna i były jak nowe. Jedyny problem w tym modelu to zakładane na pierwszy montaż opony Dunlopa gdzie na nich skuter przy odkręceniu manetki zachowywał się dość dziwnie. Objawy takie jak nagłe zerwanie przyczepności jadąc autem bez asr. Jako, że jesteś z Gdyni nie mogę Ci polecić serwisanta z Lublina ale zapytam o występującą u Ciebie sytuację i odezwę się na jak coś mi nakreśli na ten temat. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza
ALIGATOR 1 Opublikowano 9 Listopada 2023 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2023 Siemanko, też posiadam taki motocykl i opisywana sytuacja nie występuje przebieg coś około 7 tyś. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się