Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Dobry serwis Burgmana 400 w Trójmieście lub okolicach


KrzysztofK

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

Nie wiem, czy pisze we właściwym miejscu, ale proszę o polecenie godnego serwisu do Burgmana.

Jest niemal nowy, ale mam już pewien kłopot i nie chce tracić czasu...

Dziękuję, K

Odnośnik do komentarza
Godzinę temu, EndriuBis napisał(a):

To zanim się ktoś z Trójmiasta odezwie opisz problem. Może to jakaś znana usterka ?

Dzięki, myślę, że powszechnie znana.

Otóż jak nie jest bardzo rozgrzany, to w przedziale 2-3tys.obrotów przy delikatnym operowaniu manetką (np. w korkach) szarpie nienormalnie. Po przekroczeniu 4 tys. jest już ok. Jeśli natomiast ruszam, a zawsze jak trochę dogrzeje się, dynamiczniej odkręcam, to w okolicach 3,5-4,5 tys. ma taki jakby "kop", jakby przeskoczył  na kolejny bieg w manualu i pracuje ładnie dalej. Oczywiście po bardzo dobrym rozgrzaniu, np. po pół godzinie jazdy, te szarpania są znacznie słabsze, ale są. W ASO usłyszałem wykład o specyfice silnika jednocylindrowego....... dlatego postanowiłem tu napisać. Dla jasności, mam ponad 20 lat doświadczenia na 2oo ciężkich motocykli i skuterów.

Proszę o jakieś wskazówki, bo sprzęt oczywiście jest na gwarancji. Dzięki z góry za pomoc.

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze
3 minuty temu, KrzysztofK napisał(a):

to w przedziale 2-3tys.obrotów przy delikatnym operowaniu manetką (np. w korkach) szarpie nienormalnie

 

3 minuty temu, KrzysztofK napisał(a):

W ASO usłyszałem wykład o specyfice silnika jednocylindrowego.

Bzdury gadają.

Rozumiem że sprawdziłeś sprzęgło , dzwon i wario.

Odnośnik do komentarza

@KrzysztofK   trochę chyba brak konsekwencji w Twoim działaniu. Szukasz serwisu po za ASO, a sam nie chcesz zaglądnąć ?  Dobrze rozumiem ?

Objawy które opisałeś są charakterystyczne dla dość zużytego napędu 🤔 "kop" o którym piszesz mógł by np. sugerować duże wyżłobienie na talerzach wariatora, ale przecież przy przebiegu 3400 km to jest wykluczone. A w ASO rozbierali napęd ?  Potwierdzili że wszystko jest OK ? 

Charakterystyka silnika jednocylindrowego jest trochę inna  ale nie przypominam sobie aby występował tam jakiś "kop" 😀 tylko ja jeździłem K4.  Starszy model na wtrysku.

Może warto zapytać kogoś kto ma taki model. Jedynego kolegę z forum, którego kojarzę z takim sprzętem to @krzysztof8800 . Może się odezwie.

Odnośnik do komentarza

Dziękuję Ci bardzo. To może nieprecyzyjnie napisałem. Nie chcę rezygnować z ASO, bo jest gwarancja, ale chciałbym, aby ktoś popatrzył na to obiektywnie.

Może się mylę, ale może są spece, którzy przejadą się, popatrzą. Potem z taką pewnością skieruję się do ASO z konkretnym żądaniem naprawy gwarancyjnej.

Dziś nie jestem pewien, co mam poza objawami powiedzieć w ASO. To co powiedziałem dotychczas nie wystarczyło:):):).

 

Odnośnik do komentarza

@KrzysztofK posiadałem takiego burgmana od nowości. U mnie taki problem nigdy nie wystąpił nawet po około 20 tys. przebiegu gdzie zmieniłem napęd na akcesoryjny Malossi. Po zdemontowaniu talerzy w ASO okazało się, że są już progi ale nadawały się do przetoczenia. Usługę przetoczenia wykonał kolega z Olsztyna i były jak nowe. Jedyny problem w tym modelu to zakładane na pierwszy montaż opony Dunlopa gdzie na nich skuter przy odkręceniu manetki zachowywał się dość dziwnie. Objawy takie jak nagłe zerwanie przyczepności jadąc autem bez asr. Jako, że jesteś z Gdyni nie mogę Ci polecić serwisanta z Lublina ale zapytam o występującą u Ciebie sytuację i odezwę się na jak coś mi nakreśli na ten temat. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...