Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Zontes 310M


Trybus

Rekomendowane odpowiedzi

Uwagi poza krajem pochodzenia będącym totalitarnym reżimem na kursie kolizyjnym z zachodem są tylko takie: nie ma nic za darmo. Niska cena w PL zazwyczaj jest charakterystyczna dla egzotyki o sieci dystrybucyjnej, obsłudze gwarancyjnej, logistyce dostaw oraz poziomie technicznym serwisów na poziomie żenującym. 

Odnośnik do komentarza

Może trochę obok pytania, ale w kontekście marki Zontes 🙂 W minionym tygodniu przejechałem wypożyczonym Zontesem 310T około 700 km po górskich drogach Korsyki. Motocykl miał nawinięte około 7 tys km. Akceptując moc i markę, muszę napisać, że nic mu nie brakowało 👍 Motocykl nowoczesny i nieźle wykonany, choć bardzo plastikowy 😑

Zastanawiałem się tylko w jakiej będzie kondycji po przejechaniu 20k km?

Kolejne 800 km korsykańskich dróg przemierzyłem na CF Moto 650. Chińszczyzna przez kolejnych 7 dni 🙂

Odnośnik do komentarza

Nowa Forza 350 w podstawowej wersji - 28 800 zł, a  SH 350 - 24 700,00 zł .  Ceny ze strony Hondy, a pewnie u dilera można negocjować.

Zontes to relatywnie nowa marka. W PL raczej słabo znana.  Jeżeli za sprzedażą nie pójdzie rozbudowany serwis, to może być słabo.  No ale Japończycy tez kiedyś zaczynali i na początku chyba jeszcze gorzej byli postrzegani 😀

48 minut temu, Yazinz napisał:

Zastanawiałem się tylko w jakiej będzie kondycji po przejechaniu 20k km?

no właśnie. Moim zdaniem aktualnie najsłabszą stroną chińczyków jest brak powtarzalności. Czyli jeden silnik przejedzie bezawaryjnie ponad 50 000 km, a drugi niby taki sam ledwie 20 000 km. 🙂 

Odnośnik do komentarza

Niewielka różnica cenowa nie usprawiedliwia sponsorowania firm z rodzaju Januszex Export Import funkcjonujących na zasadzie gwarancja do bramy i się nie znamy.

Odnośnik do komentarza
  • Administrator
20 godzin temu, EndriuBis napisał:

Ceny ze strony Hondy, a pewnie u dilera można negocjować.

Chyba kiedyś...

Odnośnik do komentarza

No....  szaleje. Jest też ZT 500 .  Ale przewidywana cen około 40 tys. 🤔  a zrobiony na bazie ZT350.  Kurcze, chyba faktycznie "tanio to już było" 😞

Odnośnik do komentarza
2 godziny temu, Bomber napisał(a):

Szkoda ,że 1 cyl.

też o tym pomyślałem, ale wtedy pewnie cena była by jeszcze bardziej "kosmiczna".  Z drugiej strony jednocylindrowe 500-ki w wydaniu Włoskim kiedyś sprzedawały się całkiem dobrze, a 46 KM to więcej jak np. w SYM 600.

Odnośnik do komentarza
  • Administrator

Konkurencja zazdrości X-ADV, więc mamy kolejną prawie konkurenta... Zontes 501G (ADV).

 

Odnośnik do komentarza

Nawet chyba ładniejszy od konceptu Kymco.  I tutaj możemy mówić że "ma przekrok"  😀

Swoją drogą to chyba idzie moda na takie "pseudo ADV".   Romet i Junak też mają w ofercie tylko 125 ccm. 🙂

Odnośnik do komentarza

Sporo sie pojawia tych adventure z malymi pojemnosciami.Ciekawe czy wejdzie do produkcji a moze juz jest w planach,sym adx tg 400.Ladnie im to wyszlo,szkoda tylko ze nie bedzie go u nas.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...