dr.big Opublikowano 5 Lipca 2021 Opublikowano 5 Lipca 2021 41 minut temu, SlawoyAMD napisał: (...)Ma ona tą przewagę nad produktem Scottoiler, o którym wspominał Bigu, że jest on sterowany elektronicznie (czasowo), a nie podciśnieniem(...) Scottoilery są w systemie vSystem (podcisnieniowy) oraz eSystem (elektroniczny). U mnie był zakładany ten drugi.
Sympatycy SlawoyAMD Opublikowano 5 Lipca 2021 Sympatycy Opublikowano 5 Lipca 2021 16 minut temu, dr.big napisał: Scottoilery są w systemie vSystem (podcisnieniowy) oraz eSystem (elektroniczny). U mnie był zakładany ten drugi. A jak wychodzi to cenowo? Wilku kosztuje 400 PLN za komplet...
Geni Opublikowano 5 Lipca 2021 Opublikowano 5 Lipca 2021 Godzinę temu, SlawoyAMD napisał: A jak wychodzi to cenowo? Wilku kosztuje 400 PLN za komplet... Elektroniczny Scootoiler ponad 1000. W podobnej cenie, co Wilku jest jeszcze Lubrixa. Miałem w GSF 1250 i była ok. 1
dr.big Opublikowano 5 Lipca 2021 Opublikowano 5 Lipca 2021 Geni, tu jako ogólnodostępny od jakiegoś czasu Louis oferuje "obrandowany" 23% taniej niż zawsze. Już w zeszłym roku go oferowali w tej konfiguracji. https://www.louis.pl/artikel/scottoiler-esystem-lse-125-ml-oleju-do-_a_cuchow/10014493
Paul Opublikowano 5 Lipca 2021 Autor Opublikowano 5 Lipca 2021 Panowie spokojnie , jeszcze sprzętu nie mam a już propozycje oliwiarek lecą . 😀
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 5 Lipca 2021 Administrator Opublikowano 5 Lipca 2021 Chłopaki chcą pomóc. To dobrze. Moja rada - jak już kupisz (o ile wybierzesz Forze) to sam zadecydujesz czy tryśnięcie dobrym sprayem, raz na ~500 km, zajmujące 2 minuty w moto z nóżką centralną.. to aż tak absorbująca czynność, że konieczna jest "aktywacja" scootoliera.
Administrator Bomber Opublikowano 5 Lipca 2021 Administrator Opublikowano 5 Lipca 2021 Paweł, Łańcuchem się nie przejmuj. To naprawdę zajmuje parę chwil aby psiknąć i nie jest to upiardliwe. W Tracerze, na którym siedziałeś, zajmuje to 2 min (raz na 500 mniej więcej kilometrów) . Nie bój się łańcucha. Ja wprawdzie , jak wiesz, zamówiłem T-Maxa i ciągle czekam bo się termin przesuwa🤣 - niedługo ma się pojawić - czyli czytaj pod koniec lipca pewnie. Dla mnie T-Max jakiś wygodniejszy przy moim wzroście i dobrze się jeździ. CVT mnie nie przeraża (tak jak i biegówka, łańcuch czy pas). Wybieraj to czym będzieCi się lepiej jeżdziło. Fajnie ,że masz zawężone do 2 modeli (i to fajnych) a nie 20-tu 🤣. Powodzenia👍
szupek Opublikowano 5 Lipca 2021 Opublikowano 5 Lipca 2021 Zaletą olejarki jest to, że łańcuch jest cały czas smarowany, ze sprayem, niekiedy pod koniec może być już bida, np. po przelocie autostradą w deszczu. Obawiałem się, że przy olejarce do łańcucha będą się kleić syfy i kurz, ale był czyściutki. Moja wersja byłą złożona ze zbiornika na płyn hamulcowy z ursusa c360, wężyków do benzyny i oleju, wtryskiwacza LPG w roli zaworu, przekaźnika czasowego z AVT do ustawiania impulsów, przy kole miałem rurkę miedzianą odpowiednio wygiętą, połączona była gumowym kawałkiem wężyka z wkładem z długopisu zenit działającym jako dysza - końcówka ślizgała się na dole zębatki centymetr powyżej łańcucha. Siłą odśrodkowa rozprowadzała olej po łańcuchu 🙂 Całość wyglądała estetycznie, koszt znikomy.
Administrator Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. xmarcinx Opublikowano 5 Lipca 2021 Administrator Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Opublikowano 5 Lipca 2021 Miałem w swoim życiu kilka sprzętów z łańcuchem i nigdy nie zdecydowałem się na olejarkę. Bziuknąć sprayem raz na jedno lub dwa tankowania, to luksus w porównaniu do wożenia ustrojstwa oliwiącego, dbania o nie i uzupełniania oleju. To tak jakby ktoś rano miał problem z użyciem antyperspiranta pod pachę, tylko dozował sobie jakiś środek nieustannie. Tak na wesoło i bez urazy dla posiadających olejarkę. 6
Administrator Bomber Opublikowano 5 Lipca 2021 Administrator Opublikowano 5 Lipca 2021 1 minutę temu, xmarcinx napisał: To tak jakby ktoś rano miał problem z użyciem antyperspiranta pod pachę, tylko dozował sobie jakiś środek nieustannie. Poprawiłeś mi dzień 😂🤣
Patryk1974 Opublikowano 5 Lipca 2021 Opublikowano 5 Lipca 2021 witajcie, @PaulTmax rwelacja, jezdzilem kilka dni, spr. jeszcze Kymco ak550, b. podobny to Maxa---
Geni Opublikowano 5 Lipca 2021 Opublikowano 5 Lipca 2021 Godzinę temu, xmarcinx napisał: Miałem w swoim życiu kilka sprzętów z łańcuchem i nigdy nie zdecydowałem się na olejarkę. Bziuknąć sprayem raz na jedno lub dwa tankowania, to luksus w porównaniu do wożenia ustrojstwa oliwiącego, dbania o nie i uzupełniania oleju. To tak jakby ktoś rano miał problem z użyciem antyperspiranta pod pachę, tylko dozował sobie jakiś środek nieustannie. Tak na wesoło i bez urazy dla posiadających olejarkę. To prawda. Miałem olejarkę tylko dlatego, że kupiłem motocykl już w nią wyposażony. Z własnej, nieprzymuszonej woli chyba nigdy bym jej nie kupił. Pracochłonność dbania o łańcuch jest bowiem w dzisiejszych czasach żadna. Zupełnie inaczej wyglądało to w czasach Junaków, CZ-tek itp. kiedy miało się ręce jak u Grigorija Saakaszwilego.
Użytkownicy+ EndriuBis Opublikowano 5 Lipca 2021 Użytkownicy+ Opublikowano 5 Lipca 2021 Ja to tam nie wiem, zarobiony jestem, odchodzimy od tematu, ale ..... 😀 1 godzinę temu, xmarcinx napisał: ...To tak jakby ktoś rano miał problem z użyciem antyperspiranta pod pachę, tylko dozował sobie jakiś środek nieustannie. ..... idąc tym tokiem myślenia to moim zdaniem żadne dezodoranty nie pomogą, nawet te 48 czy 72 godz. jak przed ich użyciem nie będzie porządnego prysznica 🤣 to też tak na wesoło, ale nie zawsze samo smarowanie wystarczy 🙂 @Paul - szukaj lepiej czegoś z wałem kardana 😉 a tak na serio - do wszystkiego się idzie przyzwyczaić. W AK 550 masz napęd paskiem, a już pojawił się kit do montażu łańcucha, bo cena paska jest dość powalająca 🙂
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 5 Lipca 2021 Administrator Opublikowano 5 Lipca 2021 W dniu 5.07.2021 o 16:19, Patryk1974 napisał: dla AK 550, 500 zl oryginalny, Mylisz pas transmisyjny/napędowy z paskiem CVT. Do AK550 ten pierwszy kosztuje ~ 1500 zł. I to teraz, po obniżce. Pierwsza cena była wyższa. Niektórzy zrobili chyba zapasy i oczekują ceny pierwotnej -> KLIK
Patryk1974 Opublikowano 5 Lipca 2021 Opublikowano 5 Lipca 2021 do T max tansze nie bedzie, poza tym czytalem na francuskich forach, ze b. slabe sa sprzegla / czesto nie wytrzymuja 7-8000km, we Francji koszt 800E.
Paul Opublikowano 5 Lipca 2021 Autor Opublikowano 5 Lipca 2021 4 godziny temu, Patryk1974 napisał: spr. jeszcze Kymco ak550, b. podobny to Maxa--- Prawie robi wielką różnicę . Akacz nigdy mnie nie porwał , nie był i nie będzie w kręgu moich zainteresowań . 3 godziny temu, EndriuBis napisał: @Paul - szukaj lepiej czegoś z wałem kardana Dobrze mówisz , jeszcze do pełni szczęścia DCT i było by idealnie , szkoda że Hodna nie dostosowała VFR 1200X do Euro5 5 godzin temu, xmarcinx napisał: Miałem w swoim życiu kilka sprzętów Marcin ma idealny sprzęt niestety jego flagowy skuter Burgmani 🤪 to nie moja bajka
Paul Opublikowano 6 Lipca 2021 Autor Opublikowano 6 Lipca 2021 1 godzinę temu, MarcinMMz napisał: Rozważałeś może Aprilię SRV 850? Tylko nowe z salonu koszty i dla tego nie kupuję używanego sprzętu a SRV nie jest już produkowana .
MarcinMMz Opublikowano 6 Lipca 2021 Opublikowano 6 Lipca 2021 Faktycznie... Nie zauważyłem że wyszli z produkcji tego modelu. Szkoda bo strasznie mi się on podobał. Fakt że w 2020 pokazywali jeszcze wersję 900 ale ostatecznie silnik ten poszedł do Shiver'a. No to pozostają konkurenci w/w.
tomekstw Opublikowano 6 Lipca 2021 Opublikowano 6 Lipca 2021 No to może patrząc na trókołowce - Yamaha Niken GT
rafiklegia Opublikowano 6 Lipca 2021 Opublikowano 6 Lipca 2021 Ja po przesiadce z AK na Forzę mogę tylko potwierdzić - smarowanie łańcucha to przyjemna dwu minutowa zabawa 😁 1
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 6 Lipca 2021 Administrator Opublikowano 6 Lipca 2021 Vs W temacie... NSS 750 vs Tmax 560 -> Test KLIK! W skrócie podsumowanie Forza 750 Zalety Bardzo komfortowa Zwinna i stabilna podczas jazdy Bardzo dobrze pracująca skrzynia DCT Bardzo dobre hamulce Wady Brak tempomatu Połączenie tylko z Androidem Przednia szyba nieregulowana Tmax 560 Zalety Mocny motor Przyjazne tryby jazdy Kontrola trakcji Czytelne zegary Sportowa charakterystyka jazdy Dobry zasięg Wystarczająca ilość miejsca w schowkach Wady Ochrona nóg przed wiatrem Kanapa zbyt szeroka dla niskich wzrostem Pozycja może być bardziej zintegrowana (?) Plastik na kierownicy słabej jakości (?) Nie podważam wiedzy i doświadczenia chłopaków z portalu 1000ps.at ale lekko nieobiektywny ten test bo... Forza ma też: - kontrolę trakcji - programowalne tryby jazdy (a wręcz dodatkowe ustawienia, których Tmax nie ma, np. siła hamowania silnikiem) - Nie mniej mocny motor - Bardzo duży zasięg, większy niż Tmax. Natomiast, o ile tempomat jest mniej lub bardziej potrzebny o tyle w Forzie 750 faktycznie brakuje elektrycznie regulowanej szyby. Rzecz o tyle dziwna, że mniejsze z rodziny 125/350 takową mają. Tu Honda się nie popisała. 1
rafiklegia Opublikowano 6 Lipca 2021 Opublikowano 6 Lipca 2021 Brak regulowanej szyby to zdecydowanie duży minus. Ale na szczęście jedyny, reszta to jeden WIELKI plus. Ja już czekam na dwie szyby jadące z francji 😁
Paul Opublikowano 7 Lipca 2021 Autor Opublikowano 7 Lipca 2021 W moim przypadku szyba to żaden problem jestem kruciak i ta fabryczna wystarczy . Chciałem kupić sprzęt z marszu nie patrząc nawet na to że nie ma go w moim kolorze , kilka telefonów po ogłoszeniach i tu kolejny zonk brak dostępności a te powystawiane na otomoto rzekomo dostępne od ręki są już prorezerwowane lub sprzedane .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się