Użytkownicy+ EndriuBis Opublikowano 22 Czerwca 2021 Użytkownicy+ Opublikowano 22 Czerwca 2021 Czyli co ? Ja mam się czuć jak bym wygrał los na loterii ? 🙂 bo u mnie zadziałało tak jak należy ?? 👍 Pomijając sprawę ubezpieczenia - chociaż cały czas uważam że nastąpił błąd ludzki w osobie konsultanta na którego trafiło - to czekam na informacje od @Paul -a jak zakończy się sprawa w serwisie. 🙂 Ale jest i wniosek dla czytających. Jeżeli mija określony przez producenta interwał wyrażony w km to pasek bezwzględnie do wymiany, nawet jak wizualnie jest OK i trzyma wymiary.
Paul Opublikowano 22 Czerwca 2021 Autor Opublikowano 22 Czerwca 2021 Spychologia ciąg dalszy . Chciałem sprawę załatwić polubownie skoro paska nie wymienili zgodnie z harmonogramem to mogłem za niego teraz zapłacić i niech przywracają sprzęt do stanu pierwotnego sprzed awarii serwis jedzie w zaparte i nie chce pokryć wymiany uszkodzonego sprzęgła i palców wariatora , na fakturce za przegląd 30 k nie ma śladu o kosztach pasa , księgowy odgrzebuje fakturę za przegląd i oddaję sprawę do prawnika
Lucjan73 Opublikowano 22 Czerwca 2021 Opublikowano 22 Czerwca 2021 Glupio robią, raz że się znacie dwa zaoszczędzą parę groszy a stracą klienta. Gdzie tu rozsądek ? Wracając do ubezpieczenia. Moim zdaniem Pan z infolinii powinien podstawić lawetę a z uwagi na wlasne problemy z weryfikacją zaproponować płatność na miescu lub na przelw w ciągu trzech dni a w pierwszym dniu roboczym weryfikację polisy i zwrot za lawetę. Proste i klient nie zostaje bez pomocy.
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 22 Czerwca 2021 Administrator Opublikowano 22 Czerwca 2021 Zastosowanie nie-OEM'owej (j.costa, ściśle współpracuje z v-belt) części podczas okresu gwarancji. Będzie batalia.
krzysztof8800 Opublikowano 22 Czerwca 2021 Opublikowano 22 Czerwca 2021 Miałem nie zabierać głosu w tej dyskusji, ale moje doświadczenia z firmami ubezpieczeniowymi , serwisami lub innymi sprzedawcami towrów/usług pokazują za każdym razem, że jeżeli chcę odzyskać swoje pieniądze lub mieć zagwarantowaną w pełnym zakresie opłaconą przeze mnie towar lub usługę to za każdym razem kończy się pismem przedprocesowym od prawnika lub potem w e-sądzie w Lublinie lub po odwołaniach w sądzie tradycyjnym. Trwa to sporo czasu ale do tej pory w 100% uzyskałem zamierzony skutek. Mogę jedynie tylko współczuć Pawłowi, że będzie musiał się "szarpać" ze znajomym, ale jak w grę wchodzi kasa nie ma miękkiej gry. Tak na marginesie mnie prawdopodobnie też czeka proces z compessa, która nie chce uznać kosztorysu serwisu.
MarcinMMz Opublikowano 22 Czerwca 2021 Opublikowano 22 Czerwca 2021 Niedawno oglądałem zdjęcia zerwanego paska w Nexusie, btw ten sam napęd co u Kolegi w MP3, gdzie niestety na wymianie paska, sprzęgła, itp się nie skończyło. Zerwany pasek zaklinował się pomiędzy sprzęgłem a obudową napędu i karter pękł dość solidnie. Głupia sprawa; pękł pasek a do wymiany/rozebrania pół silnika. Mimo wszystko uważam że skończyło się szczęśliwie patrząc na obraz zniszczeń powyżej.
Użytkownicy+ EndriuBis Opublikowano 22 Czerwca 2021 Użytkownicy+ Opublikowano 22 Czerwca 2021 Godzinę temu, krzysztof8800 napisał: ...Tak na marginesie mnie prawdopodobnie też czeka proces z compessa, która nie chce uznać kosztorysu serwisu. nie ten temat, ale ciekawość silniejsza 😀 to z Burgmanem masz problem ? I czy naprawiasz z AC czy z OC sprawcy ? Bo to różnica.
Paul Opublikowano 22 Czerwca 2021 Autor Opublikowano 22 Czerwca 2021 6 minut temu, EndriuBis napisał: z Burgmanem masz problem ? I czy naprawiasz z AC czy z OC sprawcy ? Bo to różnica. Z tego co mi Krzysiek wspominał , to z Oc sprawcy
virus Opublikowano 22 Czerwca 2021 Opublikowano 22 Czerwca 2021 W dniu 20.06.2021 o 08:52, Paul napisał: Compensa nie wysłała pomocy na info linii usłyszałem że nie ma podglądu jaki mam wykupiony wariant ubezpieczenia i że on nic nie może zrobić ,a tłumaczenie baranowi że mam full pakiet za który miesiąc temu zapłaciłem 1990 zł nic nie dało , kazał mi przysłać na maila skan mojej polisy wtedy ręce i cycki mi opadły Dobrych kilka lat temu miałem miałem nieprzyjemna likwidację szkody z OC sprawcy w Compensie i od tego czasu omijam ich szerokim łukiem, nawet nie patrzę na ofertę. Wolę zapłacić trochę więcej u innego ubezpieczyciela i mieć spokój.
Lucjan73 Opublikowano 22 Czerwca 2021 Opublikowano 22 Czerwca 2021 Teraz to wygląda trochę imaczej, jest możliwość aby szkodę zlikwidował Twój ubezpieczyciel o rozliczenie między towarzystwami to ich wewnetrzna sprawa.
virus Opublikowano 22 Czerwca 2021 Opublikowano 22 Czerwca 2021 O ile nie masz pojazdu w leasingu. Przerabiałem to i nie udało się, bo ubezpieczyciel sformułował tak umowę na tę usługę, że podpisywać ja musiał właściciel... firmy leasingowej osobiście 😄
Użytkownicy+ Saper Opublikowano 2 Lipca 2021 Użytkownicy+ Opublikowano 2 Lipca 2021 Jest coś nowego w sprawie? Bo taka cisza zapadła.
Paul Opublikowano 2 Lipca 2021 Autor Opublikowano 2 Lipca 2021 Grzesiu czekam z niecierpliwością , nie wiadomo czy sprzęgło dojedzie do 9 lipca i mogę nie mieć sprzętu na wyjazd do Smolnik na Suwałki Burgmania Blues .
Użytkownicy+ Saper Opublikowano 2 Lipca 2021 Użytkownicy+ Opublikowano 2 Lipca 2021 No to trzymam kciuki, żeby doszło i do zobaczenia.
Klubowicze grzybek Opublikowano 2 Lipca 2021 Klubowicze Opublikowano 2 Lipca 2021 Ale w kwestii rozliczenia Pawle, czy coś już wiesz? A dziś pozdrawiam Cię z Rynu - baza 7 dniowa motocyklowa w ŁAWKI k Rynu. Przeleciałem na miejscu tysiączek km. Jutro transfer do Ornety, gdzie kolejne 4 dni. 1
RysioK1 Opublikowano 4 Lipca 2021 Opublikowano 4 Lipca 2021 16 czerwca rozmawialiśmy z Paulem telefonicznie na temat moich wątpliwości odnośnie mojej docieranej MP3-ki, a tu masz 19.06 taka niespodzianka z paskiem napędowym. Z tego co Paul opisuje, pomijając późniejsze perypetie ubezpieczeniowo-formalne, to jakość i rzetelność świadczonych usług w ASO, nawet jeżeli mamy tam "znajomka", budzi wiele do życzenia. Tu z rozrzewnieniem przypomina mi się mój Burgman serwisowany w Suzuki w Piasecznie przez panów Tomka i mechanika Adama. Co do Pigiego MP3 mam nadzieję że przeglądy serwisowo gwarancyjne w Moto Liberty będą wykonywane rzetelnie i zgodnie z wszelkimi resursami określonymi przez producenta.
Administrator Bomber Opublikowano 5 Lipca 2021 Administrator Opublikowano 5 Lipca 2021 W Liberty mi dobrze MP3 serwisowali. Nie było problemów. Zauważyli nawet coś czego ja nie zauważyłem przy eksploatacji i wymienili (przełącznik kierunkowskazów był lekko pęknięty fabrycznie)
Paul Opublikowano 7 Lipca 2021 Autor Opublikowano 7 Lipca 2021 Odpowiedz ASO Brak części na magazynie głównym , Dostępność bliżej nieokreślony , Termin czekać , Zamienniki sprzęgła do mojego jeszcze nie występują za nowy model . Wyjazd na Suwałki z przyczyn technicznych odwołany 😞
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się