Paul Opublikowano 19 Czerwca 2021 Opublikowano 19 Czerwca 2021 Sobota w planach wypad do Grzybka taka mała niespodzianka a wyszła poważna awaria i nieudolność ubezpieczyciela i zero reakcji uczestników ruchu drogowego . 80 kilometrów od domu i strzał zerwany pas i koniec jazdy . Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka temperatura w słońcu przekraczała 38'C Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka 3.5 godziny oczekiwania na pomoc !!! Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka Dla własnego bezpieczeństwa stałem daleko od sprzętu . Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka Bus z Aso przyjechał po 4 h V Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka
bobby Opublikowano 19 Czerwca 2021 Opublikowano 19 Czerwca 2021 Coś więcej napisz Paul...co się stalo ze sprzętem i czemu ubezpieczyciel nie pomógł?
Paul Opublikowano 19 Czerwca 2021 Autor Opublikowano 19 Czerwca 2021 Mam full pakiet i zero reakcji od Compensy . Diagnoza strzelił pas i rozerwało sprzęgło ,a przed wypadem na Burgmania na początku czerwca tego roku w Ślesinie był robiony przegląd przy przebiegu 30 tys km w Aso Piaggio Olsztyn . Obecny stan licznika to 32 tys km . Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka
Klubowicze SlawoyAMD Opublikowano 19 Czerwca 2021 Klubowicze Opublikowano 19 Czerwca 2021 Kurcze, jakby granat wybuchł... Ale przyznaj się, mało na trasie nie leciałeś? ODO ile ma na stanie? A doczytałem...
Paul Opublikowano 19 Czerwca 2021 Autor Opublikowano 19 Czerwca 2021 Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka 1 minutę temu, SlawoyAMD napisał: Kurcze, jakby granat wybuchł... Ale przyznaj się, mało na trasie nie leciałeś? ODO ile ma na stanie? było kilo pięćdziesiąt
Klubowicze SlawoyAMD Opublikowano 19 Czerwca 2021 Klubowicze Opublikowano 19 Czerwca 2021 Doczytałem przebieg... No mało nie było, a pasek był wymieniany na przeglądzie? Przy 32K przebiegu to już raczej dawno powinien być świeży...
Paul Opublikowano 19 Czerwca 2021 Autor Opublikowano 19 Czerwca 2021 Już dwa pasy mi wymieniali na serwisie 30k stwierdził ze ten obecny ma parametry i że jeszcze mogę bezpiecznie latać .
Klubowicze SlawoyAMD Opublikowano 19 Czerwca 2021 Klubowicze Opublikowano 19 Czerwca 2021 Dali oryginał, czy zamiennik np. Dayco? Wiesz o tym, że Piaggio dość długo walczyło w MP3 z przeniesieniem napędu przez zwiększone opory toczenia... Dlatego tylko oryginały...
Paul Opublikowano 19 Czerwca 2021 Autor Opublikowano 19 Czerwca 2021 Latam na oryginalnych, sprzęt serwisowany jest tylko w Aso to mój koszt maszyna to środek trwałym w firmie więc mi nie zależy na druciarstwie i z racji że na Burgmani robimy tylko trasy to interwały serwisowe robię co 6 k a nie jak książka serwisowa mówi co 10 k . Sprawa chyba oprze się o Sąd a puki co to robię buteleczkę szkockiej dla odstresowania .
Klubowicze SlawoyAMD Opublikowano 19 Czerwca 2021 Klubowicze Opublikowano 19 Czerwca 2021 Smacznego 🙂
Paul Opublikowano 19 Czerwca 2021 Autor Opublikowano 19 Czerwca 2021 Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka
Administrator 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚 Opublikowano 20 Czerwca 2021 Administrator Opublikowano 20 Czerwca 2021 Niezła masakra pod deklem. Kiedyś pamiętam jak w Hexagonach 180 2T rwały się paski, tyle tylko że to były inne czasy i inne sprzęty. Współczuję przestoju na tej patelni. Z ASO ciężka walka.
skala Opublikowano 20 Czerwca 2021 Opublikowano 20 Czerwca 2021 Paul, życzę szybko sprawnego rumaka. Współczuję nerwów i czekania w tym słońcu. Do grzybka jechałeś, znaczy do Bydgoszczy?
Klubowicze arturo-bb Opublikowano 20 Czerwca 2021 Klubowicze Opublikowano 20 Czerwca 2021 9 godzin temu, Paul napisał: Bus z Aso przyjechał po 4 h Czemu czekałeś na busa z ASO ? Nie masz Assistance ? Było by zdecydowanie szybciej. ( jak pamiętam nigdy nie trwało to dłużej niż 1 godz. nawet za granicą )
Paul Opublikowano 20 Czerwca 2021 Autor Opublikowano 20 Czerwca 2021 18 minut temu, arturo-bb napisał: Czemu czekałeś na busa z ASO ? Nie masz Assistance ? Było by zdecydowanie szybciej. ( jak pamiętam nigdy nie trwało to dłużej niż 1 godz. nawet za granicą ) Mam pełen pakiet : Oc ,Ac , Assistance ,NNW i pojazd zastępczy . Compensa nie wysłała pomocy na info linii usłyszałem że nie ma podglądu jaki mam wykupiony wariant ubezpieczenia i że on nic nie może zrobić ,a tłumaczenie baranowi że mam full pakiet za który miesiąc temu zapłaciłem 1990 zł nic nie dało , kazał mi przysłać na maila skan mojej polisy wtedy ręce i cycki mi opadły , Więc zadzwoniłem do kumpla który jest szefem Aso w Piaggio Olsztyn . Marek musiał ściągnąć kierowcę do roboty i wysłać go 80 kilometrów do mnie . Stałem tyle czasu na trasie i nikt się nie zainteresował czy nie potrzebuję pomocy a jechało sporo puszek , nie wspomnę o lewa w górę bo scyzoryk mi się w kieszeni otwiera , widzieli sprzęt na awaryjnych i oznakowany szmatami na zielono oraz mnie siedzącego w kamizelce fluor na górce za balustradami , ja bym się zatrzymał bez względu czym bym jechał .
wuja69 Opublikowano 20 Czerwca 2021 Opublikowano 20 Czerwca 2021 Szkoda ,że Ciebie nie będzie na spocie, dzięki za info o Compeńsie też mam tam asistans.
Paul Opublikowano 20 Czerwca 2021 Autor Opublikowano 20 Czerwca 2021 Zaczęło się pięknie a skończyło się jak na załączonym obrazku 1
Administrator Bomber Opublikowano 20 Czerwca 2021 Administrator Opublikowano 20 Czerwca 2021 Przykra sprawa ale najważniejsze Paweł, ze skończyło się bezpiecznie. Ubezpieczyciel kompletna masakra - szkoda gadać …
tommac Opublikowano 20 Czerwca 2021 Opublikowano 20 Czerwca 2021 Czyli się potwierdza, ubezpieczyciel dobry jak ma terminowo skasować kasę za ubezpieczenie, a jak się coś wydaży, to radź Pan se sam.
dr.big Opublikowano 20 Czerwca 2021 Opublikowano 20 Czerwca 2021 Paul, to zależy🙂. Jeśli to nie jest typowe "bezdroże" i "koniec świata" to ja nawet bym nie chciał aby ktoś się zatrzymywał i słuchać litanii "objawień" oraz "porad". Zdarzenie na pewno niemiłe, ale jak to mówią: co nas nie zabije, to nas wzmocni😉. Ja osobiście bym wyciągnął wnioski i przy następnym terminie zmienił ubezpieczyciela. Tak po prostu bez emocji.
Klubowicze grzybek Opublikowano 20 Czerwca 2021 Klubowicze Opublikowano 20 Czerwca 2021 Paul, napisałem w regionalnym Kujawsko-pomorskim wyrazy ubolewania. To woła o pomstę..... 6 godzin temu, tommac napisał: Czyli się potwierdza, ubezpieczyciel dobry jak ma terminowo skasować kasę za ubezpieczenie, a jak się coś wydaży, to radź Pan se sam. No to już mamy wyrobione zdanie o Compensie. To dobrze, że taka informacja trafia do ogromnej rzeszy Burgmaniaków. Choćby tylko o tym jednym ubezpieczycielu, ale pogląd oparty na faktach. Można też przy okazji wyrobić sobie stosowną opinię o ASO Piaggio Olsztyn.
benski Opublikowano 20 Czerwca 2021 Opublikowano 20 Czerwca 2021 No to stres u Ciebie był. Porażka totalna Compensy. A tak ładnie się reklamują. I wydawało się, że kompetentni. Masakra jakaś.
EndriuBis Opublikowano 21 Czerwca 2021 Opublikowano 21 Czerwca 2021 hola hola panowie 😞 bo chyba trochę co niektórzy się rozpędzili. 23 godziny temu, Paul napisał: .. Compensa nie wysłała pomocy na info linii usłyszałem że nie ma podglądu jaki mam wykupiony wariant ubezpieczenia .... 18 godzin temu, Bomber napisał: ..... Ubezpieczyciel kompletna masakra - szkoda gadać … 8 godzin temu, benski napisał: ...... Porażka totalna Compensy. ...... Wczoraj na powrocie z weekendu w Bieszczadach strzelił mi pasek (albo zerwało kliny - jeszcze nie wiem) w moim B650 - standard 🙂 Ubezpieczenie - Compensa - ASS rozszerzony. Awaria na odludnym miejscu. Telefon na infolinie. Konsultant nie może znaleźć polisy po numerze rejestracyjnym, ale mam przy sobie odcinek polisy, podaję jej numer i jest wszystko OK. Dostaję informacje że ze względu na to że to niedziela i dość odludne miejsce - czas oczekiwania około 2 godz. Za chwilę dostaję 2 SMS-y. W jednym numer zgłoszenie, a w drugim link do śledzenia trasy przejazdu pomocy drogowej. Po następnych 10 może 15 minutach kontaktuje się ze mną kierowca lawety i informuje mnie że wyjedzie (z Leska) dopiero za 15 min. za co bardzo mnie przeprasza, ale coś tam miał do zrobienia. Nie mniej jednak chyba nawet nie minęło 2 godz. jak był na miejscu. Reasumując - w wypadku @Paul wystąpił jakiś "czynnik" ludzki na Infolinii. Moim zdaniem należy złożyć skargę - reklamacje na konkretny przypadek. Ale nie przekreślał bym Compensy jako ubezpieczyciela . Co do ASO Piaggio - nie wypowiadam się. Ale coś tu pachnie szwindlem, tym bardziej że @Paul pisze że mam tam znajomych.
Paul Opublikowano 21 Czerwca 2021 Autor Opublikowano 21 Czerwca 2021 Dokładnie szefem serwisu jest mój znajomy i dla tego będzie mi ciężko walczyć o swoje, koledze z Aso też dostanie się po rajtuzach za podległych mu pracowników co z prewnością zepsuje nasze dotychczasowe relacje. Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka
Klubowicze arturo-bb Opublikowano 21 Czerwca 2021 Klubowicze Opublikowano 21 Czerwca 2021 16 minut temu, EndriuBis napisał: Konsultant nie może znaleźć polisy po numerze rejestracyjnym, ale mam przy sobie odcinek polisy, podaję jej numer i jest wszystko OK. Ito jest pewnie cały sekret. Dzisiaj jak pozwolono jeździć bez dokumentów to tak się dzieje ( sam ostatnio złapałem się na tym że nr na Assistance mam na polisie a polisa w domu - już ją mam w samochodzie 🤣 i tydzień później zonk . Urwał się wentyl na feldze. 6 rano , las i pada . Kartka do łapy i po paru minutach ogarnięte ) Papiery od skutera wożę cały czas ze względu że często przekraczam granice podczas wycieczek.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się