dropi Opublikowano 27 Listopada 2020 Opublikowano 27 Listopada 2020 Zacząłem robić przymiarkę do wymiany skutera na nowszy model i ku swojemu zdziwieniu usłyszałem, że Yamaha nie przewiduje od przyszłego roku sprzedaży Xmaxa 400. Chcąc pozostać wiernym 3 kamertonom, zostaje do wyboru Xmax 300 albo przesiadka na większego Tmaxa. Czy PT Koledzy mają wiedzę potwierdzającą powyższą informację?
RONIN Opublikowano 27 Listopada 2020 Opublikowano 27 Listopada 2020 Pewnie Euro5 wymusiło tą decyzję. Pozostaje świeża używka.Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Administrator 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚 Opublikowano 27 Listopada 2020 Administrator Opublikowano 27 Listopada 2020 Generalnie to i tak długo ta jednostka była w produkcji. Ten motor ma już blisko 20 lat. Czas był najwyższy.
Administrator Bomber Opublikowano 27 Listopada 2020 Administrator Opublikowano 27 Listopada 2020 To prawda. 400 ma wylecieć. Są jeszcze nówki w salonach ale nowych nie będzie. Euro5.
Daniello18 Opublikowano 27 Listopada 2020 Opublikowano 27 Listopada 2020 To był już archaiczny silnik pamiętający majesty 400, nadszedł już jego czas. Szczerze mówiąc to 300 naprawdę niewiele odstaje osiągami a pali mniej i nie wibruje.
dropi Opublikowano 29 Listopada 2020 Autor Opublikowano 29 Listopada 2020 Po cichu liczyłem, ze może załapie się na "cudowną modyfikację", która pozwoli spełnić nową normę, dorzuci kilka koników i zmniejszy spalanie...:) Mam świadomość wieku konstrukcji, szczególnie pod dystrybutorem (rzadko mniej niż 4.5l/100) czy podczas płacenia za przegląd w serwisie (nie wiem ile tam jest flitów powietrza i filtrów nie wiadomo czego) ale zdarzało mi się płacić za przegląd olejowo-filtrowy więcej niż za samochód... Życie. Zima idzie, mam czas na przemyślenia.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się