ik26 Opublikowano 24 Listopada 2020 Opublikowano 24 Listopada 2020 Witam. Przeglądałem oferty sprzedaży i znalazłem taką otohttps://www.otomoto.pl/oferta/honda-nc-750x-dct-abs-tc-2020-kufry-gratis-ID6DqT2j.html? Wiem że zwiększono moc ,ale podwyższono obroty, jest nowy zegar ale chyba bez łączności z tel. I teraz pytanie czy opłaca się dopłacać do nowego modelu. Myślę że użytkownicy Integry ,NC-ków mogli by doradzić w tej sprawie czy różnica w zwiększeniu mocy będzie aż tak zauważalna. Miłego dnia. Temat przeniesiony do OT. Administracja
EndriuBis Opublikowano 24 Listopada 2020 Opublikowano 24 Listopada 2020 A może warto czekać, ale ....... z zakupem rocznika 2020 🙂 jak wejdzie nowe to być może starszy model będzie dostępny w jeszcze lepszej "promocji" 🙂 PS: a kolega pyta z myślą o sobie ? przesiadka z B650 na "zwykły" motocykl z automatem ?
gumis Opublikowano 24 Listopada 2020 Opublikowano 24 Listopada 2020 Witam, jeżdżę na modelu 2018 (z kontrolą trakcji) i nie wiem czy sam bym odczuł zauważalną zmianę w ilości koni. Może tylko w przepychaniu po garażu bo ciut lżejsza ma być w tym roku. Jeśli by dodali do wyświetlacza komunikację z telefonem np. z androidem to może bym się zastanawiał nad zmianą. Zauważyłem jeszcze, że nowe modele pomimo różnych kolorów owiewek nie posiadają już malowania pod kolor przedniego błotnika jak było w modelach poprzednich. Oszczędności? Co do zakupu rocznika 2020 to może już nie być w salonach dostępny, musisz pytać.
ik26 Opublikowano 17 Grudnia 2020 Autor Opublikowano 17 Grudnia 2020 W dniu 24.11.2020 o 12:24, EndriuBis napisał: A może warto czekać, ale ....... z zakupem rocznika 2020 🙂 jak wejdzie nowe to być może starszy model będzie dostępny w jeszcze lepszej "promocji" 🙂 PS: a kolega pyta z myślą o sobie ? przesiadka z B650 na "zwykły" motocykl z automatem ? Przepraszam że tak późno odpisuję . Mam pieroński dylemat . Jeśli Honda byłaby w 90% zbliżona do komfortu podróżowania to pewnie bym się przesiadł . Główny powód to możliwość zjazdu z drogi asfaltowej . Na moim Burku raz się zawiesiłem na koleinie na totalnym bezludziu. Moto z tobołkami ważyło ponad 300kg i miałem olbrzymie problemy z wydostaniem się . W dniu 24.11.2020 o 14:44, gumis napisał: Witam, jeżdżę na modelu 2018 (z kontrolą trakcji) i nie wiem czy sam bym odczuł zauważalną zmianę w ilości koni. Może tylko w przepychaniu po garażu bo ciut lżejsza ma być w tym roku. Jeśli by dodali do wyświetlacza komunikację z telefonem np. z androidem to może bym się zastanawiał nad zmianą. Zauważyłem jeszcze, że nowe modele pomimo różnych kolorów owiewek nie posiadają już malowania pod kolor przedniego błotnika jak było w modelach poprzednich. Oszczędności? Co do zakupu rocznika 2020 to może już nie być w salonach dostępny, musisz pytać. Napisz jak z komfortem podróżowania na dłuższych trasach. Nie chodzi o osłonę przed wiatrem a przede wszystkim chodzi o kręgosłup. Nie dawno przejechałem się na gsx-r i przez tydzień chodziłem połamany.
gumis Opublikowano 18 Grudnia 2020 Opublikowano 18 Grudnia 2020 ik26 zrobiłem moim NC'kiem w dwa sezony ponad 16 tyś km, głównie trasy i jeśli mam porównać do dwóch T-maxów, którymi wcześniej jeździłem to dla mnie jest lepszy komfort odnośnie kręgosłupa. Duży plus w tego typu motocyklach jest możliwość jazdy na stojąco, kiedy możesz "rozprostować" kości. Jak byś chciał więcej info to pisz na pm i umówimy się na telefon.
ik26 Opublikowano 18 Grudnia 2020 Autor Opublikowano 18 Grudnia 2020 Ok . Wielkie dzięki. Pozdrawiam.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się