Skocz do zawartości
Forum Burgmania

TEST SYM JOYMAX 250..


PC800

Rekomendowane odpowiedzi

W opisie testu Macieja w/w skutera czytamy m.in: "JoyMax jest produkowany w dwóch wersjach silnikowych: 125 i 250, jednak w Polsce dostępna jest wersja tylko 250".

Otóż produkowana wersji jeszcze wersja o pojemno?ci 200ccm (również niedostępna w Polsce). Dodatkowo należy nadmienić, że zależnie od rynku przeznaczenia ten model SYM'a występuje pod nazw? Joymax 250 lub GTS250.

To tyle je?li chodzi o uzupełnienie.

Opis ciekawy i zgadzam się z autorem, że ten model jest bardzo ładny, choć przedni reflektor (szczególnie górne półkole) to pewien dysonans stylistyczny.

Odnośnik do komentarza

Hmn...A zdawalo mi sie, ze ta 200-tka to jest tylko JoyRide...

Prosilem Mariusza zeby sprawdzil te dane bo nie bylem pewnien czy produkuja tylko te dwie wersje silnikowe, nie zmienia to jednak faktu, ze kupic sie jej nie da.

Ostatnio gdzies klikalem po jakis stronach i widzialem wiecej wersji koloru, jednak czy w PL sa one dostepne - nie wiem.

GTS, JoyMax - a w krajach skosnookich to sie jeszcze jakos inaczej nazywa.

U nas to JoyMax...a ja go nazywam Skuter :(:( .

P.S. Dla zainteresowanych...nie bylem jeszcze w scooterlandzie :blink:, brak czasu. Moze, moze w tym tygodniu.

Pozdrowka

Odnośnik do komentarza

Witam,

Dobra wiadomosc dla zainteresowanych GTS-em.

Mechanicy ze scooterlandu szybciutko zidentyfikowali co i dlaczego tlucze mi sie z tylu.

Jezeli dobrze zapamietalem chodzi o paski variatora... jezeli cos przekrecilem prosze mnie poprawic.

W tym modelu jest to normalne i nie jest oznaka jakiejkolwiek awarii. Po prostu - ten typ tak ma.

Poza tym bardzo przychylnie wypowiadali sie o GTSie - bezawaryjny !

Pozdrowka

Odnośnik do komentarza

125, 180 i 250 będ?c dokładnym :)

Na Europe nie ma wogole dostepnego modelu 180cc...

A na targach w Mediolanie pokazali tylko 250cc...oczywi?cie na wtrysku...

A Joyride jest 125cc i 200cc też na wtrysku...

Ja z firm? SYM mam już doczynienia odk?d s? w Polsce czyli od 2004 roku i nie mam do tej firmy żadnych zastrzeżeń. Awaryjno?ć równa zeru !!! Bardzo dobre wykonanie i jako?ć materiałów. Do tego przystępna cena

Odnośnik do komentarza

A silniki dla Sym-ów ponoć pochodz? z Kymco :) . Natomiast reszta cmechaniki to ich własny twór.

Mówię ponoć bo tak mi się o uszy obiło.

Odnośnik do komentarza

Mi sie tez obilo, ze elektronika jest identyczna jak w Hondzie.

Ze zdjec z EICMA widze ze SYM zaprezentowal 300cc ale w nieco innym stylu, ktory mi osobiscie nie bardzo sie podoba.

Szkoda bo liczylem na jakas bezposrednia konkurencje dla UH400, Majsty itd...

Pozdrowka

Odnośnik do komentarza

chyba an400 ?? !happybth

ale skoro SYM przedstawił pojazdy z 300 centymetrowym silnikiem, tzn że Pablos ma racje...

nowy Exciting i który? jeszcze skuter ze stajni Kymco maj? także nowe 300 cm silniki

Odnośnik do komentarza
Pablos blisko ale odwrotnie :D Sym robi dla Kymco, dla Peugeota i jeszcze dal Bombardiera i Polarisa ;)

Sym to fabryka samochodów, jedna z największych w regionie.

Za chińczykami i tym podobnymi nie trafisz ;) chwal? się czym popadnie i mieszaj? Nam w głowach ... najpierw miały być silniki lcencyjne Hondy, potem Kymco miało produkować dla innych mniejszych firm a tu ci niespodzianka Sym robi dla Kymco .... a na koniec okaże się, że we wszystkim macza palce Daelim albo cu? innego ale też sko?nookiego :D .

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza

Co jak co - w przyszłym roku ma być SYM GTS (Voyager czy jak go tam zw? w innych krajach) w wersji 300ccm z wtryskiem :-) Jak cena się utrzyma na poziomie obecnej 250-ki - może zmienię cel z Xcitinga 500 na wła?nie SYMa... Choć ten nowy już nie taki oryginalny jak obecny (a obecny diablo mi sie podoba).

Odnośnik do komentarza

Silniki SYM'owskie są ich własnej produkcji. Na dzień dzisiejszy sa dostępne dwie wersje GTS'a na wtrysku i kilkaset złotych tańszy na gaźniku. Jak narazie jest jeszcze tylko o pojemności 250,6ccm choć ta "trzysetka" jest tylko kilkanaście cm3 wieksza, zapewne silnik z Citycom'a.

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza

Citycoma napędza jednocylindrowa jednostka o pojemności 263,7 cm3 zasilana wtryskiem paliwa. Silnik generuje około 22 KM przy 7 500 obr/min, to pozwala już na dość dyna_zmiana_zegarow_citycom_300i_sym_skuter_test_zegary.jpgmiczne przemieszczanie się.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...