PC800 Opublikowano 6 Listopada 2007 Opublikowano 6 Listopada 2007 W opisie testu Macieja w/w skutera czytamy m.in: "JoyMax jest produkowany w dwóch wersjach silnikowych: 125 i 250, jednak w Polsce dostępna jest wersja tylko 250". Otóż produkowana wersji jeszcze wersja o pojemno?ci 200ccm (również niedostępna w Polsce). Dodatkowo należy nadmienić, że zależnie od rynku przeznaczenia ten model SYM'a występuje pod nazw? Joymax 250 lub GTS250. To tyle je?li chodzi o uzupełnienie. Opis ciekawy i zgadzam się z autorem, że ten model jest bardzo ładny, choć przedni reflektor (szczególnie górne półkole) to pewien dysonans stylistyczny.
Slavequs Opublikowano 6 Listopada 2007 Opublikowano 6 Listopada 2007 Temat pasuje do działu "komentarze". Nareszcie może pojawić się tam jaki? post.
maciejbilu Opublikowano 7 Listopada 2007 Opublikowano 7 Listopada 2007 Hmn...A zdawalo mi sie, ze ta 200-tka to jest tylko JoyRide... Prosilem Mariusza zeby sprawdzil te dane bo nie bylem pewnien czy produkuja tylko te dwie wersje silnikowe, nie zmienia to jednak faktu, ze kupic sie jej nie da. Ostatnio gdzies klikalem po jakis stronach i widzialem wiecej wersji koloru, jednak czy w PL sa one dostepne - nie wiem. GTS, JoyMax - a w krajach skosnookich to sie jeszcze jakos inaczej nazywa. U nas to JoyMax...a ja go nazywam Skuter . P.S. Dla zainteresowanych...nie bylem jeszcze w scooterlandzie , brak czasu. Moze, moze w tym tygodniu. Pozdrowka
maciejbilu Opublikowano 12 Listopada 2007 Opublikowano 12 Listopada 2007 Witam, Dobra wiadomosc dla zainteresowanych GTS-em. Mechanicy ze scooterlandu szybciutko zidentyfikowali co i dlaczego tlucze mi sie z tylu. Jezeli dobrze zapamietalem chodzi o paski variatora... jezeli cos przekrecilem prosze mnie poprawic. W tym modelu jest to normalne i nie jest oznaka jakiejkolwiek awarii. Po prostu - ten typ tak ma. Poza tym bardzo przychylnie wypowiadali sie o GTSie - bezawaryjny ! Pozdrowka
Gość scottie Opublikowano 12 Listopada 2007 Opublikowano 12 Listopada 2007 125, 180 i 250 będ?c dokładnym Na Europe nie ma wogole dostepnego modelu 180cc... A na targach w Mediolanie pokazali tylko 250cc...oczywi?cie na wtrysku... A Joyride jest 125cc i 200cc też na wtrysku... Ja z firm? SYM mam już doczynienia odk?d s? w Polsce czyli od 2004 roku i nie mam do tej firmy żadnych zastrzeżeń. Awaryjno?ć równa zeru !!! Bardzo dobre wykonanie i jako?ć materiałów. Do tego przystępna cena
pablos Opublikowano 12 Listopada 2007 Opublikowano 12 Listopada 2007 A silniki dla Sym-ów ponoć pochodz? z Kymco . Natomiast reszta cmechaniki to ich własny twór. Mówię ponoć bo tak mi się o uszy obiło.
maciejbilu Opublikowano 12 Listopada 2007 Opublikowano 12 Listopada 2007 Mi sie tez obilo, ze elektronika jest identyczna jak w Hondzie. Ze zdjec z EICMA widze ze SYM zaprezentowal 300cc ale w nieco innym stylu, ktory mi osobiscie nie bardzo sie podoba. Szkoda bo liczylem na jakas bezposrednia konkurencje dla UH400, Majsty itd... Pozdrowka
-=Dee Jay=- Opublikowano 13 Listopada 2007 Opublikowano 13 Listopada 2007 chyba an400 ?? !happybth ale skoro SYM przedstawił pojazdy z 300 centymetrowym silnikiem, tzn że Pablos ma racje... nowy Exciting i który? jeszcze skuter ze stajni Kymco maj? także nowe 300 cm silniki
Gość scottie Opublikowano 13 Listopada 2007 Opublikowano 13 Listopada 2007 Pablos blisko ale odwrotnie !happybth Sym robi dla Kymco, dla Peugeota i jeszcze dal Bombardiera i Polarisa !happybth Sym to fabryka samochodów, jedna z największych w regionie.
pablos Opublikowano 22 Listopada 2007 Opublikowano 22 Listopada 2007 Pablos blisko ale odwrotnie Sym robi dla Kymco, dla Peugeota i jeszcze dal Bombardiera i Polarisa Sym to fabryka samochodów, jedna z największych w regionie. Za chińczykami i tym podobnymi nie trafisz chwal? się czym popadnie i mieszaj? Nam w głowach ... najpierw miały być silniki lcencyjne Hondy, potem Kymco miało produkować dla innych mniejszych firm a tu ci niespodzianka Sym robi dla Kymco .... a na koniec okaże się, że we wszystkim macza palce Daelim albo cu? innego ale też sko?nookiego . Pozdrawiam
misioooo Opublikowano 23 Listopada 2008 Opublikowano 23 Listopada 2008 Co jak co - w przyszłym roku ma być SYM GTS (Voyager czy jak go tam zw? w innych krajach) w wersji 300ccm z wtryskiem :-) Jak cena się utrzyma na poziomie obecnej 250-ki - może zmienię cel z Xcitinga 500 na wła?nie SYMa... Choć ten nowy już nie taki oryginalny jak obecny (a obecny diablo mi sie podoba).
Gość Noti Opublikowano 2 Września 2009 Opublikowano 2 Września 2009 Silniki SYM'owskie są ich własnej produkcji. Na dzień dzisiejszy sa dostępne dwie wersje GTS'a na wtrysku i kilkaset złotych tańszy na gaźniku. Jak narazie jest jeszcze tylko o pojemności 250,6ccm choć ta "trzysetka" jest tylko kilkanaście cm3 wieksza, zapewne silnik z Citycom'a. Pozdrawiam!
Dziadek1950r Opublikowano 15 Listopada 2012 Opublikowano 15 Listopada 2012 Citycoma napędza jednocylindrowa jednostka o pojemności 263,7 cm3 zasilana wtryskiem paliwa. Silnik generuje około 22 KM przy 7 500 obr/min, to pozwala już na dość dynamiczne przemieszczanie się.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się