jacek8211 Opublikowano 18 Sierpnia 2020 Opublikowano 18 Sierpnia 2020 Witam mam zamiar kupić Hondę Silver ving 600 rocznik 2006 proszę doradzić na co zwrócić uwagę Z góry dziękuję
Klubowicze arturo-bb Opublikowano 18 Sierpnia 2020 Klubowicze Opublikowano 18 Sierpnia 2020 Sam skuter jest niezawodny i mega długowieczny. Jak nie miał dzwona to brać. Patrz na szpary w plastikach i ewentualnie rysy. Po zakupie i tak przegląd napędu bo tego nie zrobisz u sprzedawcy.
jacek8211 Opublikowano 18 Sierpnia 2020 Autor Opublikowano 18 Sierpnia 2020 Ok rozumiem dzięki za radę Drogi jest taki przegląd napęd i ewentualne części
Klubowicze arturo-bb Opublikowano 18 Sierpnia 2020 Klubowicze Opublikowano 18 Sierpnia 2020 Zależy co do wymiany. Pasek ok 400 . Rolki 200-300 . Jak wariator to ze 700 a okładziny sprzęgła 500. Tak więc bez oględzin trudno określić.
Klubowicze SzymonSeptic Opublikowano 18 Sierpnia 2020 Klubowicze Opublikowano 18 Sierpnia 2020 1 godzinę temu, arturo-bb napisał: Sam skuter jest niezawodny i mega długowieczny. Jak nie miał dzwona to brać. Patrz na szpary w plastikach i ewentualnie rysy. Po zakupie i tak przegląd napędu bo tego nie zrobisz u sprzedawcy. Nic dodać nic ująć .... A masz już coś na oku ??
JER2Y Opublikowano 18 Sierpnia 2020 Opublikowano 18 Sierpnia 2020 Warto poszukać wersji z sondą lambda ze względu na mniejszy apetyt na paliwo - te wychodziły chyba właśnie od 2006r. to ta narośl z kabelkiem na rurze - ten tłumik leży "do góry nogami", w moto sonda sterczy do góry.
jacek8211 Opublikowano 19 Sierpnia 2020 Autor Opublikowano 19 Sierpnia 2020 Tak mam na oku jest niedaleko mnie ale za bardzo się nie znam i dlatego mam mały dylemat i chcę się przejechać zobaczyć niby ma przyjechane 15tyś km ale czy ma ?
Klubowicze arturo-bb Opublikowano 19 Sierpnia 2020 Klubowicze Opublikowano 19 Sierpnia 2020 2 godziny temu, jacek8211 napisał: niby ma przyjechane 15tyś km ale czy ma ? 🤣 W to to bym nie wierzył. Tyle to w sezonie nakręca wielu. A tu to by wyszło 1 tyś na rok. 🤔 No już raczej 150 tyś by było realne.
jacek8211 Opublikowano 19 Sierpnia 2020 Autor Opublikowano 19 Sierpnia 2020 Facet zgodził się podjechać do warsztatu gdzie naprawiają motocykle na sprawdzenie mówi że nie ma nic do ukrycia cena też ma wysoką bo chce 8500 zł
EndriuBis Opublikowano 19 Sierpnia 2020 Opublikowano 19 Sierpnia 2020 4 godziny temu, jacek8211 napisał: ............. niby ma przejechane 15tyś km ale czy ma ? każdy sezon we Włoszech, Hiszpanii czy Francji to minimum 10 000 - 15 000 km , ale już w PL to może być do 1000 km w sezonie 🙂 osobiście znam kierownika 2oo (ale nie skutera) który od trzech sezonów robi przebiegi około 2 - 5 km 😀 słownie od dwóch do pięciu km. Wyjeżdża z garażu tylko na przegląd 🙂
JER2Y Opublikowano 19 Sierpnia 2020 Opublikowano 19 Sierpnia 2020 Jeden z moich moto też ma przebiegi roczne nie przekraczające 200 km i jest mi potrzebny właśnie do takich przebiegów.
jacek8211 Opublikowano 19 Sierpnia 2020 Autor Opublikowano 19 Sierpnia 2020 Podjedziemy do mechanika niech go sprawdzi i już jak będzie ok to biorę a jak nie to nie kupuje i tyle Chyba będzie widać czy rzeczywiście ma te 15tys km czy więcej?
JER2Y Opublikowano 19 Sierpnia 2020 Opublikowano 19 Sierpnia 2020 Jeśli jest jakiś czas zarejestrowany w Polsce to CEPIK coś powinien pokazać, chociaż to też nie jest twardy dowód. https://historiapojazdu.gov.pl/
jacek8211 Opublikowano 19 Sierpnia 2020 Autor Opublikowano 19 Sierpnia 2020 Pierwsza rejestracja w Polsce 15,04 2015r sprawdzę po nr. Vin jak pojadę zobaczyć
Klubowicze arturo-bb Opublikowano 19 Sierpnia 2020 Klubowicze Opublikowano 19 Sierpnia 2020 59 minut temu, jacek8211 napisał: Chyba będzie widać czy rzeczywiście ma te 15tys km czy więcej? Ja mam ponad 122 tyś i gdyby nie rysy po parkingówce to nie było by widać że przebieg jest już znaczny. 26 minut temu, jacek8211 napisał: Pierwsza rejestracja w Polsce 15,04 2015r sprawdzę po nr. Vin jak pojadę zobaczyć Czyli 9 lat za granicą. Musi mieć dużo więcej. Ale to nie dyskwalifikuje sprzętu. Po prostu trzeba będzie trochę więcej dołożyć po zakupie i cieszyć się jazdą.
dr.big Opublikowano 19 Sierpnia 2020 Opublikowano 19 Sierpnia 2020 6 godzin temu, arturo-bb napisał: Czyli 9 lat za granicą. Musi mieć dużo więcej.(...) Umówmy się, tych "wisienek na torcie" wsród dostępnych na handel raczej nie przywożą. Chyba, że ktoś prywatnie, dla siebie. Bo przebiegi rzędu 2 tysi rocznie np. w Niemczech dla hobbystycznego moto nie należą do rzadkości. Są one tylko "odrobinę" droższe. W większości są oczywiście wyższe przebiegi. 9 lat - 18 tys. km. nic aż tak niespotykanego 🙂 . Podobnie jak ok. 20- 25 letnie samochody z udokumentowanymi bez luki papierami 100- 150 Tkm. Zdarzają się i wcale nie są fatamorganą 😉 .
jacek8211 Opublikowano 19 Sierpnia 2020 Autor Opublikowano 19 Sierpnia 2020 Facet mówi że sprowadził dla siebie ale że brak czasu to nie jeżdzi i chce sprzedać po 5 latach
jacek8211 Opublikowano 20 Sierpnia 2020 Autor Opublikowano 20 Sierpnia 2020 Wczoraj byłem sam wstępnie zobaczyć Juz po oględzinach honda miała mokry silnik od oleju pod spodem co to mogło być? No i lipa po oględzinach hondy umówiłem się już na podjazd do warsztatu na sprawdzenie sprzętu i ok facet się zgadza Ale jadę już do domu zadowolony bo motorek ładny na moje oko to pewnie i mechanik Tak powie A facet dzwoni i mówi że nigdzie nie jedzie bo on nie będzie jeździł po mechanikach no i dupa 😒jak chcę to mam przywieźć mechanika do siebie
pmedela Opublikowano 20 Sierpnia 2020 Opublikowano 20 Sierpnia 2020 Czyli kombinator, odpuść sobie. Poza tym mokry silnik zawsze wróży jakieś koszty. Ja ostatnio oglądałem w Pszczynie Burgmana 400 z 2011r z przebiegiem niecałe 44000km (jest na znanym portalu). Fakt, skuter wyglądał jak z salonu, zajrzałem tu i tam z latarką, ale pod silnikiem na podłodze była plama oleju, tak ze 100ml 🙂 Sprzedawca chyba niespecjalnie się tym przejmował 🙂 To jeśli na wyłączonym silniku cieknie, to nie chcę wiedzieć co się dziele na pracującym 🙂
JER2Y Opublikowano 20 Sierpnia 2020 Opublikowano 20 Sierpnia 2020 Zdarzało się, że niektóre egzemplarze miały wyciek a właściwie to pocenie się w miejscu wyjścia kabla alternatora spod kapy silnika. Mój też tak ma, silnik jest brudny od oleju jednak ubytek oleju jest w sumie na tyle nieduży że nie wymaga dolewek pomiędzy wymianami, na asfalcie też żadnych śladów nie zostawia. Poci się na wyjściu kabla a pęd powietrza rozprowadza olej po silniku - to ten kabel z białą wtyczką. Może to być ten przypadek - jeśli tak to w zasadzie niegroźny. Trzeba by umyć silnik i zobaczyć skąd leci olej.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się