Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Mam zamiar kupić Silver Wing 600


jacek8211

Rekomendowane odpowiedzi

  • Klubowicze

Sam skuter jest niezawodny i mega długowieczny. Jak nie miał dzwona to brać. Patrz na szpary w plastikach i ewentualnie rysy. Po zakupie i tak przegląd napędu bo tego nie zrobisz u sprzedawcy. 

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze

Zależy co do wymiany. Pasek ok 400 . Rolki 200-300 . Jak wariator to ze 700 a okładziny sprzęgła 500. Tak więc bez oględzin trudno określić. 

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze
1 godzinę temu, arturo-bb napisał:

Sam skuter jest niezawodny i mega długowieczny. Jak nie miał dzwona to brać. Patrz na szpary w plastikach i ewentualnie rysy. Po zakupie i tak przegląd napędu bo tego nie zrobisz u sprzedawcy. 

Nic dodać nic ująć ....

A masz już coś na oku ??

Odnośnik do komentarza

Warto poszukać wersji z sondą lambda ze względu na mniejszy apetyt na paliwo - te wychodziły chyba właśnie od 2006r.

a5f4346946d2b66a5bdf9fd4f7e1

to ta narośl z kabelkiem na rurze - ten tłumik leży "do góry nogami",  w moto sonda sterczy do góry.

Odnośnik do komentarza

Tak mam na oku jest niedaleko mnie ale za bardzo się nie znam i dlatego mam mały dylemat  i chcę się przejechać zobaczyć niby ma przyjechane 15tyś km ale czy ma ?

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze
2 godziny temu, jacek8211 napisał:

niby ma przyjechane 15tyś km ale czy ma ?

🤣

W to to bym nie wierzył. Tyle to w sezonie nakręca wielu.  A tu to by wyszło 1 tyś na rok. 🤔 No już raczej 150 tyś  by było realne. 

Odnośnik do komentarza

Facet zgodził się podjechać do warsztatu gdzie naprawiają  motocykle na sprawdzenie mówi że nie ma nic do ukrycia cena też ma wysoką bo chce 8500 zł 

Odnośnik do komentarza
4 godziny temu, jacek8211 napisał:

............. niby ma przejechane 15tyś km ale czy ma ?

każdy sezon we Włoszech, Hiszpanii czy Francji to minimum 10 000 - 15 000 km , ale już w PL  to może być do 1000 km w sezonie 🙂  osobiście znam kierownika 2oo (ale nie skutera) który od trzech sezonów robi przebiegi około 2 - 5 km 😀  słownie od dwóch do pięciu km. Wyjeżdża z garażu tylko na przegląd 🙂 

 

Odnośnik do komentarza

Podjedziemy do mechanika niech go sprawdzi i już jak będzie ok to  biorę a jak nie to nie kupuje i tyle 

Chyba będzie widać czy rzeczywiście ma te 15tys km czy więcej?

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze
59 minut temu, jacek8211 napisał:

Chyba będzie widać czy rzeczywiście ma te 15tys km czy więcej?

Ja mam ponad 122 tyś i gdyby nie rysy po parkingówce to nie było by widać że przebieg jest już znaczny. 

 

26 minut temu, jacek8211 napisał:

Pierwsza rejestracja w Polsce 15,04 2015r sprawdzę  po nr. Vin jak pojadę zobaczyć 

Czyli 9 lat za granicą. Musi mieć dużo więcej. Ale to nie dyskwalifikuje sprzętu. Po prostu trzeba będzie trochę więcej dołożyć po zakupie i cieszyć się jazdą. 

Odnośnik do komentarza
6 godzin temu, arturo-bb napisał:

Czyli 9 lat za granicą. Musi mieć dużo więcej.(...)

Umówmy się, tych "wisienek na torcie" wsród dostępnych na handel raczej nie przywożą. Chyba, że ktoś prywatnie, dla siebie. Bo przebiegi rzędu 2 tysi rocznie np. w Niemczech dla hobbystycznego moto nie należą do rzadkości. Są one tylko "odrobinę" droższe. W większości są oczywiście wyższe przebiegi.

9 lat - 18 tys. km. nic aż tak niespotykanego 🙂 . Podobnie jak ok. 20- 25 letnie samochody z udokumentowanymi bez luki papierami 100- 150 Tkm. Zdarzają się i wcale nie są fatamorganą 😉 .

Odnośnik do komentarza

Wczoraj byłem sam wstępnie zobaczyć Juz po oględzinach honda miała mokry silnik od oleju pod spodem co to mogło być?

No i lipa po oględzinach hondy umówiłem się już na podjazd do warsztatu na sprawdzenie sprzętu  i ok facet się zgadza 

Ale jadę już do domu zadowolony bo motorek ładny na moje oko to pewnie i mechanik Tak powie A facet dzwoni i mówi że nigdzie nie jedzie bo on nie będzie jeździł po mechanikach no i dupa 😒jak chcę to mam przywieźć mechanika do siebie 

Odnośnik do komentarza

Czyli kombinator, odpuść sobie. Poza tym mokry silnik zawsze wróży jakieś koszty.
Ja ostatnio oglądałem w Pszczynie Burgmana 400 z 2011r z przebiegiem niecałe 44000km (jest na znanym portalu).
Fakt, skuter wyglądał jak z salonu, zajrzałem tu i tam z latarką, ale pod silnikiem na podłodze była
plama oleju, tak ze 100ml 🙂 Sprzedawca chyba niespecjalnie się tym przejmował 🙂
To jeśli na wyłączonym silniku cieknie, to nie chcę wiedzieć co się dziele na pracującym 🙂

Odnośnik do komentarza

Zdarzało się, że niektóre egzemplarze miały wyciek a właściwie to pocenie się w miejscu wyjścia kabla alternatora spod kapy silnika. Mój też tak ma, silnik jest brudny od oleju jednak ubytek oleju jest w sumie na tyle nieduży że nie wymaga dolewek pomiędzy wymianami, na asfalcie też żadnych śladów nie zostawia. Poci się na wyjściu kabla a pęd powietrza rozprowadza olej po silniku - to ten kabel z białą wtyczką.

f9f461294f7c9df06bc006b91509

Może to być ten przypadek - jeśli tak to w zasadzie niegroźny. Trzeba by umyć silnik i zobaczyć skąd leci olej.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...