Gość Andreaw Opublikowano 8 Października 2007 Opublikowano 8 Października 2007 Witam. Mam prawie 18lat, jeżdżę skuterem Gilera Runner 50 od 3 miesięcy. Na wiosnę będe się starał o prawo jazdy kategori A więc musze pomy?leć o jakim? większym skuterze. Będe miał na ten cel 6ty? zł. Skuter będe używał na codzień oraz na weekendowe wypady Mam 185cm wzrostu, mieszkam na wsi więc rozmiary skutera nie s? ważne. Musi być w miare wygodny, co do prędko?ci, my?le, że prędko?ć 90\100km/h bez męczenie skutera mi wystarczy. Który z modeli polecacie w tej cenie?
Administrator Artix Opublikowano 8 Października 2007 Administrator Opublikowano 8 Października 2007 W tej cenie Yamaha Majesty YP125-180, lub Suzuki Burgman UH150. Oba spelnia twoje kryteria.
pablos Opublikowano 8 Października 2007 Opublikowano 8 Października 2007 Skoncentrowałbym się na poszukiwaniach Ypki 250 lub Grand Dinka 250 (pod warunkiem akceptacji jego brzydoty).
PC800 Opublikowano 8 Października 2007 Opublikowano 8 Października 2007 Do propozycji Artix'a dodałbym Malaguti Madison - ładniejszy od YP
mak Opublikowano 8 Października 2007 Opublikowano 8 Października 2007 Skoncentrowałbym się na poszukiwaniach Ypki 250 lub Grand Dinka 250 (pod warunkiem akceptacji jego brzydoty). Wolałbym YPkę, choć pewnie w tej cenie będzie trudno. A Grand Dink jest fajoski!
Gość Andreaw Opublikowano 8 Października 2007 Opublikowano 8 Października 2007 A jest sens pakować się w 9-10 letni? Majesty YP 250 ? Czy lepiej było by poszukac młodszego UH 150 ? I czy uh150 jest dużo mniejszy od yp250? Jeszcze chciałem zaznaczyć, że skuterem będe jeĽdził w pojedynke. Często będę jeĽdził po górach więc chciałbym aby nie było wiekszych problemów z podjazdami.