Skuter wrócił od mechanika, wymiana uszczelki pod głowicą, nowy tłok z pierścieniami, bo były zatarte. Docieranie zgodne z zaleceniem mechanika 200km (vmax 50-60km/h),prawie skończone. Alarmy wysokiej temperatury skończyły się. Olej i filtr mam wymienić, odważę się sam. Wiem ,że 5100 ( co znaczy ta numeracja ?) z rachunku. Jak rozumiem Motul 5100 10w40. Znalazłem Motula MA2 10w40 ESTER i drugi Motul TECHNOSYNTHESS ESTER, który wybrać ? Filtr znalazłem zamiennik 10zł, czy lepiej oryginał ? Po sezonie lub na wiosnę ponowna wymiana.🍻
Pytanie
Orion
Skuter wrócił od mechanika, wymiana uszczelki pod głowicą, nowy tłok z pierścieniami, bo były zatarte. Docieranie zgodne z zaleceniem mechanika 200km (vmax 50-60km/h),prawie skończone. Alarmy wysokiej temperatury skończyły się. Olej i filtr mam wymienić, odważę się sam. Wiem ,że 5100 ( co znaczy ta numeracja ?) z rachunku. Jak rozumiem Motul 5100 10w40. Znalazłem Motula MA2 10w40 ESTER i drugi Motul TECHNOSYNTHESS ESTER, który wybrać ? Filtr znalazłem zamiennik 10zł, czy lepiej oryginał ? Po sezonie lub na wiosnę ponowna wymiana.🍻
Odnośnik do komentarza
0 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się