Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Zakup używanego skutera z UE


marjasz

Rekomendowane odpowiedzi

MariuszBurgi wyświetlacz jest kolorowy ale mech mówi że to nie od tego modelu. Objaw jest jeden wskaźnik biegów ma trzy opcje: D, D/S2 i S3. Nie ma opcji S1. Nie wiem czy tylko się tak wyświetla czy cała skrzynia jest temu podporządkowana. Co do oleju też o tym pomyślałem ale mech mówił że przy dwusprzeglowych skrzyniach olej szybko się brudzi. Tylko w świetle wiadomości o niepewnym przebiegu tego skutera nie wiem co to znaczy "od nowości".
Kupiłem na południu w Bari.

Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka

W kierunku DE, B, NL się nie kierowałem bo nie znam języka i stron w necie. Na mobile.de było kilka ogłoszeń.

Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
  • Administrator
15 godzin temu, marjasz napisał:

wyświetlacz jest kolorowy ale mech mówi że to nie od tego modelu.

Czyli może być od NC750X.

 

15 godzin temu, marjasz napisał:

Kupiłem na południu w Bari.

Jeśli moto to tylko z północy... choć oczywiście to nie żelazna reguła.

 

15 godzin temu, marjasz napisał:

Co do oleju też o tym pomyślałem ale mech mówił że przy dwusprzeglowych skrzyniach olej szybko się brudzi.

Nie zgodzę się. 

Odnośnik do komentarza

Marjasz - będzie dobrze. Wymienią co trzeba, poprawią, uzupełnią, naprawią i będziesz miał frajdę. A jak już będzie gotowa to wproszę się na kawę by Ci pogratulować determinacji. Lublin jest ładnym miejsce a i przy okazji zobaczę pracę (deskal) Arkadiusza Andrejowa we wsi Drzewce. (Cichy memoriał) 

Ja swoją ślicznotkę odstawilem na serwis i okazało się, że trzeba wymienić oleje, świece, filtr powietrza, płyn w chlodnicy, dot4, i łożysko główki ramy. A wydawało mi się, że niedawno to robiłem... A tu pyk, 20 tys km trzasło nie wiadomo kiedy. 

Zrobią Ci tę hybrydę i będziesz szczęśliwy bo zbyt dużo energii w zakup włożyłeś. 

Odnośnik do komentarza

W piątek wróciłem swoim sprzętem do domu. 3 tyg stał w serwisie bo czekali na części. W sumie tylko wymienili uszczelniacze w sprzęgle. Ciśnienie oleju było za małe. Efekt? Wydeje się że mniej szarpie przy zmianie biegów. Jeszcze zmienili filtr powietrza. Wczoraj deszcz więc nie miałem możliwości się przejechać. Hałas na 6 biegu pozostał. Mech mówi że to może być łańcuch. Zębatki są w dobrym stanie a łańcuch nierówno wyciągnięty. Może to być racja? Słychać to tylko na 6 w trybie D. Jak nabierze obrotów odgłos znika. Wogóle chętnie skonsultowałabym się z kimś kto ma doświadczenie w integrze żeby mi powiedział czy on jeździ prawidłowo czy coś jeszcze jest do poprawki. Jest ktoś z forum w okolicach Lublina (wawa, Rzeszów, Kielce) kto mógłby mi w tym pomóc?
Benski a ty gdzie masz bazę?

Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze

Jest na Mazowszu kilku, którzy jeżdżą od lat Integrami. Gdyby trafił się jeszcze w tym sezonie ciepły i słoneczny weekend to moglibyśmy się spotkać gdzieś "w połowie drogi", zjeść obiad i obadać twój nowy nabytek. 

Odnośnik do komentarza

Jestem ciekaw czy maxiskutery, które można kupić za granicą mają komplet dokumentów  i książkę serwisową? Bo jak już docierają do nas razem z handlarzami to 99% z nich nie posiada takich rzeczy.... A ich przebieg to tylko "stan licznika"....

Odnośnik do komentarza

Mogę powiedzieć z osobistego doświadczenia: jednoślady jakie kupowałem przez wiele lat używane w De miały zarówno ksiązki serwisowe jak i wydruki z wcześniejszych przeglądów (czyli stan licznika plus (teoretycznie)zapisane stwierdzone usterki). Ewentualnie dodatkowo rachunki.

Są oczywiście pojazdy sprzedawane bez tych atrybutów, to tylko kwestia zainteresowania kupującego i zazwyczaj ceny.

Odnośnik do komentarza

Włosi podobno są bardziej beztroscy w kwestiach dokumentów i w żadnym ogłoszeniu nie widziałem informacji o książce serwisowej. Zadzwoniłem do serwisu Hondy w wawie i po nr VIN podali mi wpisy z historii pojazdu z bazy Hondy. Bardzo ubogie informacje. Tylko jedna adnotacja o wymianie jakiegoś nieistotnego elementu.

Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza

Z interesujących mnie skuterów do kupienia w PL a sprowadzanych Żaden nie miał wiarygodnej historii przebiegu i serwisu. Więc jedno wiem na pewno, nie kupię takiego czegoś. OK, zapłacę 1 czy 3 tys więcej ale nie chcę gruzu z Francji z przebiegiem 18 tys (prawdziwy przebieg 67 tys i po lekkiej stłuczce). Francuzi czy Włosi nie są idiotami i umieją liczyć. Jak sprzęt już zakończył leasing, a jego naprawa sporo kosztuje to... do Żyda (przepraszam żydów)

 

Odnośnik do komentarza

I to jest jak dla mnie jedynie słuszne podejście. Ale to przychodzi z wiekim i doświadczeniem 🙂Aktualnie i samochód i skuter mam z polskiej sieci dealerskiej, a nie jestem ich pierwszym właścicielem. Żeby nie być gołosłownym: na początku czerwca zakupiłem, wstyd się przyznać, Suzuki Address 110 z ubiegłego roku z przebiegiem 1620 km od pierwszego właściciela. Do miasta świetny, tylko szkoda, że nie da się go wybrać z listy 🙂

Odnośnik do komentarza
Godzinę temu, yossarian napisał:

Żeby nie być gołosłownym: na początku czerwca zakupiłem, wstyd się przyznać, Suzuki Address 110 z ubiegłego roku z przebiegiem 1620 km od pierwszego właściciela. Do miasta świetny, tylko szkoda, że nie da się go wybrać z listy 🙂

Gratulacje. Miałem i chwaliłem, bo to bardzo sprytna i oszczędna maszynka. Z listy jej oczywiście nie wybierzesz, bo nie widziałem na niej skuterów o pojemności mniejszej od 125cm3. 

 

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...