Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Kymco Myroad 700... Nowość 2008> Start sprzedaży w EU 2012


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Bigu a są jakieś dane o wielkości sprzedaży ?

  • Administrator
Opublikowano

Bardzo dziwne jest też to, że konkurencyjna (pod względem pojemności i ceny) Integra kosztuje w Niemczech tylko 8250 eur, co daje na dziś cenę 33.825 pln... :D

http://www.motorradh...ra-new-mid.html

Dodam tylko, ze cena "chinskiego sandala" na Niemcy to ok. 8500 euro, co daje ok. 35 tysi pln...

Cena katalogowa ok, ale kto by sobie zaprzątał nią głowę :DMocny angebot chińskiego sandała

Opublikowano

Szczerze? Nawet za piataka bym tego szajsu nie kupil :D ... I to nawet nowego :) ...

PS. utrata wartosci tego pojazdu bedzie kolosalna. W kazdym badz razie oferta skutera ( i to aktualnego modelu!) z przebiegiem 8 km 1600 euro nizej niz lista dobrze tej stabilnosci nie wrozy :) .

No ale jest to tylko moje prywatne i byc moze mylne zdanie :D .

Opublikowano

Pozostaje tylko mieć nadzieję,że ze względu na brak klientów szybko ten szajs nie wart nawet pieciu tysiaków wycofają ze sprzedaży i jak najmniej ludzi którzy nie czytają Burgmanii wyda swoje cenne pieniądze na to coś.

  • Administrator
Opublikowano

Geddy... jak czytam twoje posty to dochodzę do wniosku, że musisz być strasznie........ "wesołym" człowiekiem :D

Nie ma co przesądzać i na siłę krytykować... zresztą test wykazał, że MyRoad ma też sporo zalet :D

Myślę, że najlepszym dowodem jakości i atrakcyjności każdego pojazdu jest jego późniejsza sprzedaż. Nie jestem w stanie odnieść się do naszego rynku (przynajmniej na razie jest za wcześnie) ale mogę podejrzeć włoską chłonność poszczególnych modeli i po pierwszych 6 miesiącach wygląda to tak:

mercato2012_6mesi-top100.gif

Opublikowano

To prawda;mimo podeszłego wieku jestem dość wesoły,ale czy inni domagający się zezłomowania Myroada nie są weselsi?Poza tym jeśli prawdziwe autorytety w tym temacie piszą iż wedle nich ten pojazd jest niewiele wart to chyba mogę to przyjąć za pewnik.Mówiąc szczerze wygląd zewnetrzny bardzo mi się podoba ,ale waga na "sucho"prawie trzysta kilogramów dyskwalifikuje dla mnie ten skuter.Maxi i tak w porównaniu do biegowców są ciężkie do tego dochodzą anemiczne silniczki i nie najlepsze właściwości trakcyjne ,ale wtym przypadku z wagą przegieli pałkę(moim skromnym zdaniem)

Opublikowano

Geddy, take it easy:) , to jest moje prywatne zdanie, nie moge zezlomowac MR, bo go nie posiadam i nie zamierzam go posiadac. Nawet za rownowartosc 5 tysi eurakow. Wolno mi :clap: .

SOLONEGO :)

  • Sympatycy
Opublikowano

Xciting 500 R jest gorszy imho od MyRoada (chociaż ma troszke więcej miejsca na nogi).... no ale jest dwa razy tańszy prawie. Bigu, już się nie znęcaj - przecież nikt cię nie zmusza do zakupu Kymco. Uwziąłeś się :clap:

  • Administrator
Opublikowano

To prawda;mimo podeszłego wieku jestem dość wesoły,ale czy inni domagający się zezłomowania Myroada nie są weselsi?Poza tym jeśli prawdziwe autorytety w tym temacie piszą iż wedle nich ten pojazd jest niewiele wart to chyba mogę to przyjąć za pewnik.

Geddy, take it easy:) , to jest moje prywatne zdanie, nie moge zezlomowac MR, bo go nie posiadam i nie zamierzam go posiadac. Nawet za rownowartosc 5 tysi eurakow. Wolno mi :) .

Geddy... nie sugeruj się tym malkontentem co się nawet MR nie przejechał a krytykuje :fish:

Zresztą co mówić o Kymco jak mu nawet BMW C650GT nie pasuje :) Maruda i tyle :clap:

Opublikowano

No dobra Smoku, przekonales mnie :clap: , nie bede taki :) , przy nastepnej sposobnosci bede bral przy zakupie pod uwage rowniez Kymco MR :)

PS . Chinski sandal rulezzz :fish: ...

  • Administrator
Opublikowano

Nie dość, że malkontent to jeszcze cynik! :clap:

Opublikowano

Robert a co piszą na temat MR w Germanii, są już jakieś testy, opinie ? Może na jakiś forach ? A co ze sprzedażą w De ? Rynek Włoski nie jest za bardzo miarodajny, jak widać ze statystyk najwięcej sprzedaje się skuterów typowo "do miasta" (poza T-Maxem)wiadomo "ruch jak w Rzymie" i ciężko przeciskać się w korkach dużymi sprzętami.

Opublikowano

Dobra, nie ma co drazyc tematu, bo jeszcze sie przyszli uzytkownicy MR obraza :clap: . MR to fajny skuter i mam nadzieje, ze kazdy jego wlasciciel bedzie z niego zadowolony i dumny. tego im z calego serca zycze :) .

Konec OT.

Edit: Lucku, na razie nie za bardzo mam mozliwosc sprawdzenia, przebywam za granica i dodatkowo wyzional mi ducha komp :fish: ...

Opublikowano

Robert pytam bo chyba u nas w PL jeszcze chyba nikt nie kupił MR a fajnie byłoby poczytać opinie użytkowników. Jak już naprawisz to urządzenie z zepsutym jabłkiem to daj znać co w trawie piszczy :clap:

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Na stronie bikez com. też{jak i na stronie kymco}podają wagę "suchego" na 265 kg.Trzeba by podjechać do składnicy złomu i na tamtejszej wadze sprawdzić ciężar prawdziwy.

Opublikowano

Miałem wczoraj przyjemność posadzić 4 litery na MyRoadzie ( był na MotoBazarze )

Nie wiem o co ten cały krzyk z ilością miejsca na nogi … jest spoko, mam 187 cm wzrostu i próbowałem różnych kombinacji ułożenia nóg. Za każdym razem było wygodnie i miejsca było wystarczająco dużo. Żeby na gorąco porównać wrażenia , wsiadłem na stojącego 2 stoiska dalej burka 650. Jest niżej, ale miejsca w przekroku wcale dużo więcej nie ma. MR jest po prostu bardziej skierowany na sportowy charakter , przynajmniej sylwetką .

Skoot jest spoko , wykonanie jest spoko, materiały również . Elektryczne ustawienie zawiasu działało, przynajmniej na sucho. Czy kosztuje dużo ? Pewnie tak jak na Kymco, ale w porównaniu do konkurencji nie ma tragedii.

Jak dla mnie – ładna, przyzwoita maszyna. Szkoda, że poza moim zasięgiem $ .

PS. 700 pięknie wibruje pod dupą :)

  • Sympatycy
Opublikowano

Tylko pytanie czy jeździłeś? Na postoju to zawieszenie działa i miejsca dużo :Jumpy:

Opublikowano

nie, jak pisałem - zawiecha działała na postoju :Jumpy:

jestem umówiony w tym tyg na jazdę próbna, napisze więcej jak sie przelecę. Powyższe to pierwsze wrażenia , ale na pewno nie można skreślać ( i kierować na złom ) tego skoota tylko dlatego, że ktoś napisał o małej ilości miejsca na nogi.

  • Sympatycy
Opublikowano

Póki się nie przejedziesz, miejsca wydaje się dość. Miałem identyczne "pierwsze wrażenie", niestety - jazda to zweryfikowała. Nikt go nie skreśla, tylko zwracaliśmy uwagę na ten fakt - zdjęcia (nie jednej osoby) potwierdzają, że z miejscem za sterami krucho. Na pewno w Burgmanie jest i wygodniej i luźniej, o BMW GT nie wspomnę...

PS. Oprócz wzrostu liczy się długość kończyn - Pgizi na MyRoadzie wyglądał wręcz groteskowo.

Opublikowano

I tak se myślę żeby nie to zdjęcie z boku to nikt by raczej nie piał jak bardzo jest mało miejsca miedzy nogami i ogólnie. I tak czytam i stwierdzam, że w sumie tylko to się nam utkwiło w pamięci...jakieś zdjęcie z boku skuta i ciągłe marudzenie o braku miejsca. W większości każdy z nas jeździł zwykłym moto i wie jak gówniato siedzi się na przeważnie 80% motocykli czyli kolana podkurczone, przyciśnięte do baku a i tak piździ po kościach. A tu jakieś zdjęcie że jest nie wymiarowy czy jak... i tak zostało. Nawet dobre wrażenia przestały być plusem. A taki BMw mająacy ciągłe problemy za tą kasę jest chwalony. A czy tylko komfort między nogami się liczy ? :fireman2: Spalanie w MR ok, trakcia ok więc dlaczego tak skreślamy MY?

Opublikowano

ja nie skreślam zdecydowanie - na sucho zrobił na mnie świetne wrażenie i bardzo pożądałbym takiego skuta

Z takich dupereli – ma genialnie usytuowane lusterka . Ruch okiem i już widzisz dokładnie co się dzieje za tobą

  • Administrator
Opublikowano

Ruch okiem i już widzisz dokładnie co się dzieje za tobą

Szkoda tylko, że podczas jazdy obraz w odbiciu rozmywa się ponadnormatywnie... jednym to będzie przeszkadzać, innym pewnie nie.

Jeśli chodzi o mnie to absolutnie nie skreślałbym MyRoad'a z listy... skuter ma wady i zalety jak każdy inny. Pytanie tylko czy wykładając 33 tpln będziemy w pełni usatysfakcjonowani z zalet a na wady przymkniemy oko. Właśnie po to są testy redakcyjne.

Ps. Taka jeszcze drobna dygresja... ocena danego pojazdu może być diametralnie różna w zależności od tego czym wcześniej jeździliśmy. Przesiadając się np. z Grand Dinka na MyRoad'a jestem prawie pewien, że użytkownik będzie zachwycony. Dodatkowym czynnikiem są nasze preferencje. Jedni wolą skutery ze sportowym zacięciem inni turystycznym. Jeszcze inni 95% jeżdżą po mieście a inni skutera używają głównie do wyjazdów na zloty i latają często w trasy. Tym pierwszym MyRoad może nie przypasować (waga/ rozmiary). W związku z powyższym nie ma sensu rozmawiać na naszymi gustami czy spostrzeżeniami bez pewnych informacji. Opisujmy je zaznaczając: widziałem- nie jeździłem, widziałem- jeździłem, widziałem- jestem użytkownikiem- przesiadłem się z....... i wtedy nasze dyskusje nabiorą sensu :helpsmilie:

Ps2. Jeszcze jedno... Kymco MyRoad 700 znalazł do dziś w Polsce 3 klientów. Jeden w okolicach Warszawy. Może któryś z nich trafi na nasze forum i opiszę swoje wrażenia :clapping:

Opublikowano

Nie zapominajmy, że każda propozycja na rynku nie funkcjonuje w odrewaniu od innych. Tzn. rozważając zakup Kymco MR można spokojnie myśleć o zakupie Hondy, Suzuki, Kawasaki, Triumpha, Piaggio itp. itd. No i zaczyna się najważniejsze - czy warto za takie pieniążki kupić Kymco, czy może Hondę SW, a może Integrę, albo może coś zupełnie innego?

Samego Kymco MR jako pojazd bym nie skreślał, podobnie jak skutera BMW C-Kymco-600 oraz C-Kymco-niby650.

  • Sympatycy
Opublikowano

Ja mam wrażenie, że nikt nie czyta tych testów w całości. Staramy się maksymalnie obiektywnie mówić o wadach i zaletach. Mnie się podobały lusterka - Mariuszowi nie, on się mieścił - ja nie i tak dalej. Dlatego staramy się testować skutery w więcej osób, żeby jakoś wyważyć nasze wrażenia. Na końcu testu jest wyraźnie napisane, jakie są wady i zalety i nikt nie skreślał MR'a.

PS. A na GT jest po prostu mega dużo miejsca i to jest fakt. I nie zmieni tego ewentualna akcja serwisowa czy beznadziejny (dla mnie) gang silnika.

  • 7 miesięcy temu...
  • Administrator
Opublikowano

Małe podsumowanie sprzedaży MyRoad 700 od momentu wejścia do sprzedaży w PL...

Importer wypuścił ze swojego magazynu 9 szt. Do klientów trafiło 6 sztuk... pozostałe stoją u dealerów.

Zważywszy na cenę i w sumie dość mało chłonny rynek PL (w kwestii największych skuterów) a także aktualną sytuację na rynku - nie jest to wynik, którego można by się wstydzić.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...