Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Kymco Myroad 700... Nowość 2008> Start sprzedaży w EU 2012


Rekomendowane odpowiedzi

  • Administrator
Opublikowano

Pomysł z posadzeniem jednego drajvera na MR i DOWNTOWNA - myślę, że trafiony w 10 :afro: !!! Trochę mi szczęka opadła gdy porównałem te dwa zdjęcia.. :baby: .

Nasz model/ maleństwo na zdjęciach to Michalu... :) Oba shoty zrobiliśmy dla jeszcze dokładniejszego zobrazowania pojęcia "przestronność za kierownicą". Bardzo dziwne było to, że tak naprawdę oba skutery (DT o dwie klasy mniejszy) oferowały zbliżoną przestronność za kierownicą... a szczególnie na wysokości kolan. :)

Jeszcze bardziej drastyczne foto byłoby jakbyśmy pokazali (była taka przymiarka) na pokładzie MR kolegę pgzi...ale to już byłaby farsa :Jumpy:

Mówiąc inaczej... jeśli masz więcej niż 185 cm i do tego nieproporcjonalnie długi nogi- zapomnij o MR.

Opublikowano

Mariuszu, test jest b. interesujący nie doszukałem się jednak informacji jak przedstawia się sprawa skuteczności świateł mijania i drogowych oraz kwestia regulacji ustawienia odbłyśnika.

Może to kwestia skuteczności moich oczu, ewentulanie naprowadźcie mnie na taką informację. :afro:

  • Administrator
Opublikowano

Geni... faktycznie zostało to niechcący pominięte a oczy masz wporzo. :photo:

Światła drogowe są ok. Światła mijania są... hmm... mogłyby być lepsze. Może to być też kwestia złego ustawienia snopa światła w egzemplarzu testowym. Przy samej regulacji odbłyśnika nie grzebałem.

Opublikowano

A to ciekawe, wydawałoby się, że dwie żarówki przy takiej wysokości montażu powinny dawać spokojnie radę. Spodziewałem się raczej twoich peanów pochwalnych nt. świateł mijania, a tu zaskoczenie.

  • Administrator
Opublikowano

A to ciekawe, wydawałoby się, że dwie żarówki przy takiej wysokości montażu powinny dawać spokojnie radę. Spodziewałem się raczej twoich peanów pochwalnych nt. świateł mijania, a tu zaskoczenie.

Zaraz, zaraz... ale dwie żarówki to opcja high beam! :photo:

Opublikowano

Hmmm, na zdjęciu 16 widać, że sprzęt ma 2 postojówki - pomijam sens, ale ok, do tego 3 reflektory z żarówkami. Czyli jak to świeci - 1 dolna to mijania, a dwie górne to drogowe?

  • Administrator
Opublikowano

Czyli jak to świeci - 1 dolna to mijania, a dwie górne to drogowe?

Dokładnie.

Opublikowano

A w tym o dwie klasy niżej Downtownie światła mijania, to bardzo mocny punkt tego skutera. Dlaczego w dwa razy droższym MyRoad nie wstawili tych samych świateł soczewkowych? Kierownica może nie jest za wysoko a zabudowa przodu za nisko? Tak to wg mnie wygląda....

Opublikowano

Wg mnie wygląda to tak, jakby nad skuterami Downtown i MyRoad pracowały dwa odrębne zespoły konstruktorskie niekoniecznie korzystające ze swoich doświadczeń. Taką małą wrzutkę poczynię, jako były użytkownik jednego z najstarszych japońskich maxi t.j. Hondy Elite - konstrukcja z roku 1984. Miałem w nim do dyspozycji zamykany na kluczyk podręczny schowek. Baaa taki schowek miałem nawet w stareńkim skuterze Yamaha CY80. Nie wspominam już Helixa, czy Pantheona, bo w nich to wiadomo, że takie schowki są. Może to drobiazg, ale użytkowo ważny. W schowku niezamykanym mogę sobie trzymać chusteczki higieniczne i jakąś szmatkę, ale np. już nie zapasową parę okularów, czy mapę. Pomijając inne sprawy, to ta zalatuje mi durnowatą oszczędnością godną producenta chińskiego sandała, a nie producenta z ambicjami. :photo:

Opublikowano

Test MyRoad'a 700i jest już dostępny na stronie głównej. Zapraszam do lektury :photo:

Panowie, fajny test.

Szkoda, że konkluzja jest taka, że nie dla wysokich. No cóż, jeden mniej do brania pod uwagę.

Opublikowano

Jestem rozczarowany pojazdem. Uważam, że projektanci pojazdu powinni się wstydzić. Tyle niedoróbek, niedopracowanych elementów. Nie wiem co o tym myśleć.

Rozumiem, że ujęcie masy, to zadanie niebanalne. Choć chyba przez 4 lata do wykombinowania. Ale usunięcie "niedziałającego" guzika, poprawienie wyświetlacza, albo inne wyprofilowanie kanapy - to już są rzeczy banalne. Kymco nie stara się wyrabiać sobie dobrej marki. Ich flagowy pojazd jest najzwyklejszą niedoróbką, którą rzekomo opracowywano przez ponad 4 lata.

Lepiej, jakby w ogóle nie rozpoczynali sprzedaży. Lepsza nieurzeczywistniona legenda niż rozczarowanie.

Opublikowano

cały czas się zastanawiam jaką przewagę ma MR nad DT, moc silnika.... skoro przyspieszenie podobne ("lekki jeździec na DT objedzie MR")..., bez wątpienia dwa cylindry i V-max. i chyba na tym ewidentne różnice się kończą. kufer taki sma albo gorszy, miejsca tyle samo albo mniej.... MR-owi brak ewidentnych zalet skuterowego krążownika

Opublikowano

Widać że MR nie jest tym czym miał być. Ale widzę tu kilka pozytywów, mają już silnik, zawieszenie, hamulce. Trzeba wrócić do projektowania, zrobić nową ramę, zastanowić się nad redukcją masy i ergonomią. Trochę to dziwne, bo (może się mylę) silnik jest chyba trudniej skonstruować niż kanapę. Nie od razu Kraków zbudowano. Downtown jest dowodem że Kymco potrafi zrobić świetny pojazd. Ale chyba Downtowna zaczęli projektować, gdy MR był już gotowy. Czekajmy na Myroad2, byle nie tak długo.

Opublikowano

Kymco chyba robiło MR jako krążownik ale nie dla Europejczyków :photo: Dla małych chińczyków napewno jest tam dużo miejsca :laughing: Sądziłem że MR będzie może będzie miał ciut mniej miejsce niż Burgman 650cc... a tu widzę że ledwo się nogi mieszczą...

Ogólnie jest fajny tylko ta ilość miejsca... i lusterka... Myślę że mogli na spokojnie gdzieś wcisnąć lusterka w budę albo dać dużo ładniejsze na kierownice...

Nie wiecie czy MR jest w MotorLandzie? ;) Chętnie bym go obejrzał na żywo :)

Opublikowano

Wg mnie wygląda to tak, jakby nad skuterami Downtown i MyRoad pracowały dwa odrębne zespoły konstruktorskie niekoniecznie korzystające ze swoich doświadczeń. Taką małą wrzutkę poczynię, jako były użytkownik jednego z najstarszych japońskich maxi t.j. Hondy Elite - konstrukcja z roku 1984. Miałem w nim do dyspozycji zamykany na kluczyk podręczny schowek. Baaa taki schowek miałem nawet w stareńkim skuterze Yamaha CY80. Nie wspominam już Helixa, czy Pantheona, bo w nich to wiadomo, że takie schowki są. Może to drobiazg, ale użytkowo ważny. W schowku niezamykanym mogę sobie trzymać chusteczki higieniczne i jakąś szmatkę, ale np. już nie zapasową parę okularów, czy mapę. Pomijając inne sprawy, to ta zalatuje mi durnowatą oszczędnością godną producenta chińskiego sandała, a nie producenta z ambicjami. ;)

:)

Chiński sandał = MR :laughing: ... Czym jeździsz? Chińskim sandałem :laughing: . Dobre i na pewno się przyjmie :laughing: . Ja już to kupiłem :laughing: .

PS. Test pozytywny ;) i bardzo dobrze zrobiony :photo: .

Opublikowano
Czyli jak to świeci - 1 dolna to mijania, a dwie górne to drogowe?

Dokładnie.

Jak to? Na wszystkich zdjęciach widać zapalone dwie górne lampy. Jeździliście przez cały czas na drogowych?

Opublikowano

No właśnie te dwa reflektory zapalone na każdym zdjęciu mnie zmyliły.

Myślałem, że konfiguracja świateł, jest jak rodem z marzeń tj. dwie żarówki świecące na światłach mijania + trzecia zapalająca się na światłach drogowych.

dr. big - ja tylko tak niechcący, ale po prostu nie lubię głupich oszczędności. W końcu MR ma być konkurencją dla flagowych modeli innych marek.

Opublikowano

Spoko :) , "chiński sandał" nastawiony jest przecież na oszczędność, tylko cena została jakoś nie tak skalkulowana :surrender:

Opublikowano

Mi tam się motorek podoba. Mam 177cm więc brak miejsca raczej mnie nie dotyczy :surrender:

Jedynie ta cena... 25-28tys może bym i dał za nówkę z abs...

Opublikowano

Ja sądzę że większość z nas po 4 latach oczekiwań była przekonana, że Kymco znowu nas zaskoczy. I MR w finalnej produkcji za stosunkowe nie duże pieniądze miał być największy, najszybszy, i wogule naj. Mała ilość miejsca w kroku i jakieś tam inne nie przemyślane koncepcje nie mogą odrazu skreślać ten model. Myślę że trzeba się nim przejechać aby ocenić to co najważniejsze czyli przyjemność z jazdy i własności trakcyjne. I trzeba pamiętać, że jest to Kymco pierwszy model z silnikiem 700. Takie BMW jak czytamy inny post też rozczarowuje a ma potencjał i doświadczenie w tworzeniu motocykli i świetnych turystyków. Trudno jest połączyć zalety Goldasa, BMW 1600gtl, jakiegoś GS'a i skuter a niektórzy chcieliby aby zalety tego typu motocykli połączyć w jedno. No chyba że Burgman 650 wyprzedził epokę i teraz trudno jest czymś zaskoczyć. Mi podoba się MR a znając Kymco to niebawem będą jakieś upusty.

  • Klubowicze
Opublikowano

No chyba że Burgman 650 wyprzedził epokę i teraz trudno jest czymś zaskoczyć. Mi podoba się MR a znając Kymco to niebawem będą jakieś upusty.

Burgman 650 wyprzedził epokę, ale to było 10 lat temu. A MR technologicznie raczej nie miał zaskakiwać, tylko miał (powinien) stanowić cenową konkurencję dla największych maxiskuterów. Na pewno znalazłoby się wielu, którym ten model by podpasował, ale cena jest mało atrakcyjna w porównaniu do konkurencji. Może Kwang Yangi uznali, iż mają już taką renomę w Europie, że mogą sobie pozwolić na ustalenie ceny nowego modelu na poziomie zbliżonym do japońskich marek. Czekajmy na te upusty, bo jak na razie, to chyba szału zakupów nie będzie.

Opublikowano

A najlepsze (najgorsze?) jest to elektrycznie regulowane napięcie tylnych sprężyn, którego naszym Fachowcon nie udało się ... zauwazyć. Mistrzowie z Taiwanu wsadzili w pojazd extra system 2,000 PLN, by ... w ogóle nie działał. A dam głowę, że psuć się będzie jak ta lala. Co za żenada...

Jakby mieli ambicje, powinni wszystkie MRy z rynku wycofać, zezłomować i albo zrobić to raz jeszcze - porzadnie, albo dać sobie spokój.

(albo zjechac z ceną do 15.000; taka byłaby uczciwa :-) )

  • Sympatycy
Opublikowano

Jest trochę przekombinowania w tym skuterze, np. otwieranie podnożków, właśnie niby ESA... Parę rzeczy, o które w sumie nikt nie prosił, a które podnoszą masę i cenę skutera. Bardziej jednak podejrzewam, że zarówno Xciting jak i MyRoad to owoc prac poprzedniej ekipy inżynierów - Downtown zaś jest dziełem innej(?) Widać wyraźnie, że Downtown realizuje nową myśl techniczną, a MyRoad i Xciting - starą.

Opublikowano

A najlepsze (najgorsze?) jest to elektrycznie regulowane napięcie tylnych sprężyn, którego naszym Fachowcon nie udało się ... zauwazyć. Mistrzowie z Taiwanu wsadzili w pojazd extra system 2,000 PLN, by ... w ogóle nie działał. A dam głowę, że psuć się będzie jak ta lala. Co za żenada...

Jakby mieli ambicje, powinni wszystkie MRy z rynku wycofać, zezłomować i albo zrobić to raz jeszcze - porzadnie, albo dać sobie spokój.

(albo zjechac z ceną do 15.000; taka byłaby uczciwa :-) )

Popieram brawo za przemyślenie,dodam jeszcze,że każdy "kitajec" który w jakiś sposób brał udział w produkcji tego "chińskiego sandała' powinien z własnej woli popełnić "seppuku"
Opublikowano

Dodam tylko, ze cena "chinskiego sandala" na Niemcy to ok. 8500 euro, co daje ok. 35 tysi pln...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...