Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Fuoco 500


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Korzystajac z ladnej pogody i pobytu w serwisie Piaggio, mialem okazje zrobic ok. 100km Gilera Fuoco 500.

Moje pierwsze wrazenia byly duzo bardziej pozytywne od jazd Piaggio MP3 250. Ten silnik (niecale 500ccm), pasuje duzo bardziej do trojkolowca, bo napedzana Quasarem MP3 (250ccm) byla troche niemrawa (a MP3 125 to juz tragedia).

Nie jezdzilem co prawda MP3 400, ale ten byl nie do zdobycia...

Silnik zbiera sie zwawo, niestety przebieg wynoszacy niecale 100km nie pozwalal na zbytnie wykladanie sie w zakretach ("dotarcie" opon). Nie chcialem tez "dawac do pieca" i na swiezym silniku probowac predkosci maksymalnej :) .

W miescie Fuoco idzie zdecydowanie, ma sie spokojnie przewage przyspieszenia nad samochodami :( , podobnie jak w MP3, trzeba troche wiecej sily przy pokonywaniu zakretow - kwestia przyzwyczajenia.

Schowek pod kanapa, moim zdaniem, bardzo maly jak na imponujaca szerokosc siedziska i tego co pod nim.

Fajne zegary i nieoslonieta kierownica, tragiczne "motocyklowe" kierunki i okragle tylne lampy a'la Aprilia SR...

Za to zainteresowanie na drodze murowane :D ! 3 razy na swiatlach szla szyba samochodow w dol i zaczynalo sie (troche infantylne) wypytywanie. A co to? A ile? A gdzie? A jakie szybkie?

Ogolnie bardzo fajna odmiana, gdyby nie wykonanie ... teraz czekam na Gilere GP800, ktora (jak mnie zapewniano) ma sie wkrotce pojawic :D .

Pelnowymiarowy (kilkaset km) test ukaze sie na pewno za pare tygodni na stronie glowniej Burgmanii, ale ja musialem sie po prostu pochwalic :(:( .

Edit i PS. Acha, zapomnialem o podaniu ceny :( , kartka jaka zdejmowalem ze skutera, glosila, ze Fuoco 500 (nie testowka) jest do dostania za 7600 euro.

Pare fotek zrobionych na szybko telefonem, bo nawet nie mialem aparatu.

fuoco1vz5.th.jpg

fuoco2tr7.th.jpg

fuoco3ez9.th.jpg

Opublikowano

Nooo, pozazdroscic takiej okazyjnej przejazdzki. Ciakawe jakie wyjdzie spalanie 500-etki na 3 kolach w porownaniu do tej samej na 2 kolach. W koncu to jedno kolo wiecej i o jedno kolo wieksze opory toczenia.

Dla mnie to przy projektowaniu takiej nowosci mogliby sie postarac o fachowy design... :D, ten jest fatalny.

Z niecierpliwoscia czekam az pojawia sie wreszcie hybrydy. Jak juz wspomniano, Piaggio niedlugo zaprezentuje swoje MP3. Oby tak dalej - to jest przyszlosc wszystkich napedow!

Pozdrawiam

Maciej "Bilu"

Opublikowano

ten design jest inny, i to w nim urzeka ... ale gusta nie podlegaj? dyskusji ...

dodam tylko, że pół-litrówka ta zastosowana jest jak na razie tylko w kilku pojazdach m.in. Beverly Cruiser i Fuoco. W odróżnieniu od poprzedniej 500'tki różni j? całe 38 ccm i TWINSPARK

Opublikowano

W każdej brzydocie kryje się jakie? piękno .... weĽmy np. takie Szkarabeo :D .

W sumie nie wygl?d tu istotny tylko technikalia samego pojazdu.

  • 11 lat później...
Opublikowano

Zrobię odkop niczym archeolog

Mnie właśnie urzekła brzydota tego Fuoco, żona mówi że to brzydactwo, ale mnie się podoba :)

Ciekawi mnie czy są tu jacyś użytkownicy Fuoco bądź MP3 500

Wytapatalkowano

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...