Gość beowe Opublikowano 5 Maja 2007 Opublikowano 5 Maja 2007 Witam. Koledzy pomocy, bo jestem już z kołowany. Znalazłem się normalnie w kropce. Od dwóch miesięcy skrupulatnie czytam, studiuję, sprawdzam i poszukuje odpowiedzi na moje pytanie, ale ci?gle nie mam na nie odpowiedzi. Dopadła mnie chęć zmiany squtera na co? nowego i nie chodzi mi tu o sprzęt z salonu a po prostu wymiana modelu na inny no i przede wszystkim mocniejszego. Wybór pojemno?ci padł na co? do 500ccm no i w przystępnej cenie tzn. tak do 13ty?. zł. Moje poszukiwania doprowadziły mnie do dwóch sugestii, a mianowicie: 1. Piaggio Beverly 500 2. Kymco Xcitig 500 Squtera używam w szczególno?ci do dojazdów do pracy i ewentualne niedzielne wycieczki rekreacyjne krótko dystansowe. Proszę o pomoc w wyborze, bo już sam nie mam pojęcia. Dodam, że nie miałem styczno?ci nigdy z żadnym w/w squterem i tu pro?ba do osób, które taka możliwo?ć miały (Dr Big), aby powiedziały mi o plusach i minusach tych maszynek oraz przeprowadziły małe porównanie na łamach tego forum. Lubię ?migać po winklach, których u mnie nie brakuje, więc chodzi mi o wła?ciwo?ci trakcyjne, łatwo?ć prowadzenia w łukach i jak największa przyjemno?ć z ich pokonywania. Poręczno?ć w mie?cie oraz osi?gi. Trochę mnie niecierpliwi w Beverly brak szyby, ale my?lę, że nie będzie mi to przeszkadzać aż tak (w końcu jeĽdziłem nakedem co prawda z mał? przedni? szybk?, ale beverly też tak? posiada), natomiast w Kymco przeraża mnie ich awaryjno?ć przedstawiana na forum. Proszę o pomoc, bo jeszcze trochę i zwariuję. Pozdrawiam BeoWe.
Mareczek Opublikowano 5 Maja 2007 Opublikowano 5 Maja 2007 Ja wybrał bym Piaggio Beverly Parę sztuk w cenie do 13ty?. http://www.mobile.de/SID7L7aY7BVqFYrvmEO2....40&doSearch.y=8
Gość Kauli Opublikowano 5 Maja 2007 Opublikowano 5 Maja 2007 S? jeszcze Aprilie atlantic 500 (wersja nie sprint) i mieszcz? się w danej kwocie... I my?lę że z takiego wyboru wybrałbym t? aprilie !OKK