Skocz do zawartości
Forum Burgmania

B400 K7 - jaki jest?


smok.wawelski

Rekomendowane odpowiedzi

  • Sympatycy
Opublikowano

Witam,

Mialbym wielk? prosbe o wrazenia z jazdy nowym K7 400 - po przeczytaniu 2 postów o jezdzie testowej u Qwakiego i raczej niepochlebnych komentarzach jestem bardzo ciekaw opinii innych osob. Wyglada mi na to, ze Suzuki zrobilo sliczny designerski skuter, ale "mechanicznie" cofneli sie, czy to prawda? Jesli ktos mial przyjemnosc prowadzic B200 to też chętnie poczytam o jego wadach i zaletach.

  • Administrator
Opublikowano

Je?li idzie o An 400 K7 to już wkrótce będziemy go dokładnie testować.

Co do UH 200--- pojazd wła?nie przeszedł poligon testowy. Przez kilka dni zostało nim zrobione 1000 km w różnych warunkach (trasa, g?szcz miejski, drogi "drugiej" kategorii).

Już na dniach na stronie głównej znajdziesz wynik tego testu. Proszę o chwilę cierpliwo?ci.

Nic więcej narazie nie zdradzę !tut ;) .

  • Sympatycy
Opublikowano

Super! Czekam z niecierpliwo?ci? Mariuszu. ;)

Opublikowano

Jako , że jestem posiadaczem burgmana 400 K7 pozwolę sobie zabrać głos.Nadmieniam, że jest to mój pierwszy maxi skuter więc nie mam porównania.

Ogólnie jestem z niego bardzo zadowolony.Przed zakupem sporo czytałem i zdecydowałem się na ten sprzęt.Ale do rzeczy.

Jazda skuterem jest bardzo przyjemna.Prowadzi się bez najmniejszych problemów.Nie czuje się jego masy.Można toczyć się zaledwie parę kilometrów na godzinę bez tracenia równowagi.Zawieszenie bardzo ładnie wybiera dziury w drogach.Nie odczuwa się ich na kierownicy, jednak na tyle szczególnie jako pasażer odczuwa się każd? większ? i mniejsz? dziurkę.Silnik pracuje ładnie miarowo , jednak podczas ostrego przy?pieszania nie jest już tak pięknie.Brzmienie które ciężko mi jest opisać nie zachwyca.Hamulce bardzo dobre, nie mam zastrzeżeń.|wiatła ogólnie dobre, ale tu mam uwagi.Pierwsza sprawa to to , że ?wieci nam tylko lewe oczko.To sprawa estetyki , ale mnie strasznie się to nie podoba, a i z bezpieczeństwem z tego tytułu także nie jest najlepiej.Patrz?c na skuter z przodu ?wiatełko widać , ale ze skosa czy z boku od strony ?lepego oczka już kicha.Dlatego też od ręki ?wiatła przerobiłem tak aby ?wieciły oba i teraz jest OK.Jest to proste do wykonania.Wystarczy podpi?ć w drugim oczku włókno żarówki ?wiateł mijania zastosować w obwodzie przekaĽnik i problem załatwiony.Nie będę wdawał się w szczegóły , ale po przeróbce wygl?d strasznie się poprawia, a ?wiatełka w nocy miodzio.Jakby nie było mamy do dyspozycji 2 X 55 Wat.Napomnę tylko że skuter ma dwie żarówki gdzie jedna to H7 a druga H4 i wła?nie w tej drugie wykorzystujemy drugie włókno.W czasie jazdy ?wiec? nam dwa ?wiatła mijania, a w przypadku zmiany jedna żaróweczka H7 o?wietla nam drogę przed skuterem a druga sin? dal.Przeróbka taka nie powoduje o?lepiania kierowców jad?cych z przeciwka.Wracaj?c do jazdy.Obecnie mam przejechane 2000 km więc przetestowałem troszeczkę silnik.Ruszanie jest bardzo płynne bez żadnych szarpnięć.W pocz?tkowej fazie troszeczkę odczuwa się pracę jednego cylinderka, ale to tylko przez krótk? chwilkę.PóĽniej jest super.Przy?pieszenie szczególnie w pierwszej fazie nie jest za bogate.Nie czuje się tych trzydziestu paru koników.Nie znaczy to, że jest to jaki? muł.Lepiej jest jednak tak od prędko?ci 80 do 120km/h.Prędko?ć max jak? osi?gn?łem na prostym odcinku drogi to 150 km/h z zaznaczeniem , ze miałem do?ć silne podmuchu bocznego wiatru i przy tej prędko?ci robiło się troszkę niebezpiecznie.Skuterek zacz?ł pływać więc odpu?ciłem sobie dalsze szarżowanie.Jednak co do prędko?ci muszę powiedzieć że jak większo?ć skuterów licznik przekłamuje i to tak pod względem prędko?ci jak i odległo?ci.Na prędko?ci dokładnie dokłada 10% i tak przy 60 km/h jedziemy 54 przy 100 jedziemy 90 itd, a na odległo?ci dokładnie 5 %.Dlatego też przy ocenie zużycia paliwa wzi?łem te przekłamanie pod uwagę.No i tu w przypadku zużycia paliwa jestem bardzo , ale to bardzo zadowolony.Od pocz?tku jazdy czyli przy 2000 km ?redno skuter spalił mi 3.7 l / 100 km.Przy spokojnej jeĽdzie, a taki mam styl, w jedn? osobę przy prędko?ciach 80 do 100km/h zużycie waha się pomiędzy 3.2 do 3.4 litra na 100km.Z plecaczkiem zamyka się ?rednio 3.7l na 100km.Czego można więcej chcieć :-).W najbliższym czasie planuje dłuższ? traskę z prędko?ciami w granicach 120km/h w celu przetestowania spalania.

Ogólnie podsumowuj?c naprawdę jestem bardzo zadowolony z zakupu.Wiele osób twierdzi że w rzeczywisto?ci prezentuje się ładniej jak zdjęciach i ja to potwierdzam.Wygodny pakowny i tego oczekiwałem.To chyba tyle co mi przyszło na my?l.Bardzo jestem ciekawy jak wyniknie prawdziwy test.Czekam z zainteresowaniem.

  • Klubowicze
Opublikowano

Zanim Mariusz wstawi test UH 200 to jedno zdanie ode mnie, jako że dzi? podczas dni otwartych Suzuki miałam okazję w czasie godzinnej jazdy po mie?cie porównywać go z moim UH 150.

Burgman 200 na mie?cie wymiata! !w00t Odczuwa się wyraĽnie te 50cc więcej i 13 zamiast 12 cali koła z przodu. Wszystko jest w nim lepsze, a zwłaszcza przyspieszenie i zachowanie w zakrętach przy większych prędko?ciach - nie buja się tak jak jego młodszy brat, tylko jedzie jak po sznurku. Jedyne co to stary model jest dla mnie ładniejszy wizualnie, ale nowy też może się podobać. :D

Tak więc jakbym tylko mogła to bym wymieniła na nowszy model... !OKK

  • Administrator
Opublikowano
Zanim Mariusz wstawi test UH 200 to jedno zdanie ode mnie, jako że dzi? podczas dni otwartych Suzuki miałam okazję w czasie godzinnej jazdy po mie?cie porównywać go z moim UH 150.

Burgman 200 na mie?cie wymiata! !scooter Odczuwa się wyraĽnie te 50cc więcej i 13 zamiast 12 cali koła z przodu. Wszystko jest w nim lepsze, a zwłaszcza przyspieszenie i zachowanie w zakrętach przy większych prędko?ciach - nie buja się tak jak jego młodszy brat, tylko jedzie jak po sznurku. Jedyne co to stary model jest dla mnie ładniejszy wizualnie, ale nowy też może się podobać. !YES

Tak więc jakbym tylko mogła to bym wymieniła na nowszy model... !scooter

Zgodnie z obietnic? mamy test UH 200 K7 na stronie głównej. Zapraszam do lektury!!!

UH' atek 200--- TEST 1000 km

  • 2 tygodnie później...
Gość CHOOPER
Opublikowano

Kilka kłestionów dotycz?cych nowego B400 bo w sumie sam sie nad nim zastanawiam, jednak ma on pare detali które już na wstępie mnie drażni? m.in te ?wiatła, tdpocz mówi, że da sie je przerobic no to już pół biedy, chociaż do końca uszczę?liwiłoby mnie 2 x H4 z przodu, tak ma ponoc majesta 400.

Ja tymaczasem z innej beczki, mam pytanie co do oparcia dla pasażera, widzę że seryjnie ich nie montuj? w K7 i ile kosztuje to oparcie ? i czy w momencie, jak sie zamontuje to oparcie, nie ma możliwo?ci montażu kufra jak w B650? Kolejny defekt od którego włoskie forum B400 grzmi, to sprzęgło ponoc ma jak?? przypadło?c ... wiadomo co? na ten temat ?? Pozdr

Opublikowano

Wczesn? wiosn? był test w |wiecie Motocykli tego skutera, więc tak? nowink? już nie jest. !w00t

Opublikowano

daj link do tego włoskiego forum...

moze cos wyczytam ...

Gość tdpocz
Opublikowano

Chooper wydaje mi się że dobry kufer rozwi?zuje sprawę oparcia.Ja osobi?cie wolę takie rozwi?zanie niż oparcie i dodatkowo kufer.No, ale to kwestia gustu.

Inna sprawa to jakowy? defekt sprzęgła w tym modelu.Gdyby? co? bliżej wiedział to wrzuć to gdzie? na forum.Byłbym wdzięczny.Ja osobi?cie nic złego w pracy nie zauważyłem.Odpukać i aby wszystko chodziło jak trzeba.

Gość CHOOPER
Opublikowano

No niby dobry kufer rozwi?zuje kwestie, ale jazda bez kufra już nie !w00t

Odno?nie sprzegła w K7 cały dział na forum jest już u nich temu problemowi po?więcony: http://www.burgman400.it/forum/viewforum.p...9dcef9001ff99e9

Tu fotografie uszkodzonego bębna sprzegła po przebiegu zaledwie 2000 km:

foto0005a_137.jpg

foto0004a_113.jpg

I szczęk:

foto0006a_175.jpg

foto0009a_248.jpg

I nie jest to jednostkowy przypadek z tego co widze .... ludzie szukaja już zamienników tego sprzegła z MALOSSIEGO.

Opublikowano

Ale lipa...!w00t

Albo chłopaki żle dobrali materiały albo wymiary.

Takie co? nie ma prawa się dziać przy takim do?wiadczeniu..

Za duże parcie czasowe przy projektowaniu powoduje takie kwiatki.

Aż się boję o następcę 650-tki bo stopień skomplikowania jest większy..

Gość tdpocz
Opublikowano

Przyznam się , że jestem strasznie zaskoczony takim obrazem sprzęgła.Jest to tak prosta konstrukcja , że nie sposób sobie wyobrazić takiego efektu w czasie eksploatacji.Przygl?daj?c sie fotografi? bo nie znam języka włoskiego i nie wiem co pisz? na forum, bł?d tkwi w ?lizgaj?cym się sprzęgle.Filetowe przebarwienie materiału z którego wykonany jest dzwon ?wiadczy o wysokiej temperaturze materiału w którym został uszkodzony.Dzwon został przegrzany i efekt końcowy widać. Tylko dlaczego !OKK Może to efekt zbyt ostrej jazdy ?A może Ľle dobranego materiału ciernego na okładziny wskutek czego następowało ?lizganie sie sprzęgła i wzrost temperatury?Innego wytłumaczenia nie znajduje. Tak czy siak w normalnej eksploatacji nic podobnego nie powinnio się zdarzyć.A czy kto? może napisać patrz?c na fotki czy widać jak?? różnice w budowie sprzęgła w porównaniu do wcze?niejszych modeli ? Chodzi mi o ilo?ć np. szczęk.Co? mi się wydaje , ze będę musiał zagl?dn?ć do swojego sprzęgiełka jak wygl?da po przejechaniu obecnych 3000 km.

A czy kto? może w dwóch zdaniach stre?cić co pisz? na ten temat na włoskim forum.Jakie s? ich wnioski.Czy jest to przypadło?ć jednostkowa czy częsta.Beczułka piwka przy pierwszej okazji za pomoc ! !w00t

Opublikowano

generalnie w dwóch słowach stuki puki jeszcze nic nie wymy?liło na ten temat, ale bł?d już został zgłoszony. Jakis dealer z Bologni powiedział nieoficjalnie że niedługo powinna się zacz?c akcja wymiany tego elementu gdyż jest ona fabrycznie Ľle zrobiony.

na chwile obecn? wszyscy którym sie sprzegło pokiełbasiło wymieniaj? na KOLEJNE !!

Gość tdpocz
Opublikowano

No to pozostaje mi narazie jeĽdzić.Jak do tej pory wszystko OK.Dzisiaj zrobiłem kolejn? traskę 300 km i naprawdę nic sie nie dzieje.I aby tak dalej.Muszę jednak powiedzieć , ze niesmak pozostaje, że taka firma i dała plamę w tak prostym elemencie jak sprzęgło.Latem przed wyjazdem nad morze trzeba będzie zagl?dn?ć do sprzęgła i sprawdzić czy wszystko OK.

Opublikowano

A czy kto? może napisać patrz?c na fotki czy widać jak?? różnice w budowie sprzęgła w porównaniu do wcze?niejszych modeli ?

Ja posiadam Burgmana 400 z 99 roku i u mnie sprzęgło wygl?da innaczej. Tzn. szczęki s? mniejszej długo?ci i jest ich nie trzy ale pięć sztuk. Ja natomiast mam pytanko co do samego "dzwona" już raz na forum gdzie? przeczytałem że nie może być on przegrzany, a u mnie jest miejscami aż fioletowy lecz nie ma to wpływu na jazdę (nic się nie ?lizga). W moim modelu jest on tak "ukuty" że nie wyobrażam sobie aby mógł tak wygl?dać jak ten na fotografi

Gość tdpocz
Opublikowano

Analizuj?c fotografie i dochodzę do wniosku , że przy spokojnej jeĽdzie nic złego ze sprzęgłem nie powinno się stać .Skoro starsze modele burgmanów miały po pięć szczęk to widać Japońce poszły na łatwiznę i zrobili trzy. :D Mniejsze lepiej się układaj? w dzwonie i nie slizgaj? się.Naprawdę dali plamę.

Gość CHOOPER
Opublikowano

W sobotę miałem okazje jeĽdzic na jazdach testowych K7 i w sumie, co do całej pracy jednostki zatrzeżeń nie można miec, sprzegło wydaje sie łapac jak należy, żadnych zbędnych trzasków nie ma, odgłosy pracy silnika s? nieco bardziej rasowe niż w Madisonie którym jeżdże na codzień.

Pozycja za kierownic? pocz?tkowo mnie drażniła. Od razu próbowałem co? grzebac przy oparciu, żeby móc bardziej nogi wyprostowac okazało sie, że oparcie juz było na max do tyłu przesunięte.... Przyzwyczajony do Madisona, że moge dupe wyżej przesun?c i bardziej nogi wyprostowac troche mnie to irytowało, a na Burgerze który w końcu jest dłuższy o całe 20 cm nie ma o tym mowy ... No ale ruszam, jade dalej i okazuje sie, że nogi jeszcze idzie troche wyżej dĽwign?c. Na lekko ugietych nogach no już nie jest Ľle, póĽniej w sumie stwierdziłem, że do tej pozycji idzie sie przyzwyczaic i niekoniecznie musi byc męcz?ca

Przyspiecha rzeczywi?cie w pierwszych fazach, nie jest nadzwyczajna, jednak koło 90 km/h czuc na czym sie siedzi i ile jeszcze ze sprzetu można wydusic.

Miałem tego pecha, że jeĽdziłem nim w deszczu, no ale cóż, przynajmniej wła?ciwo?ci jezdne nieco lepiej poznałem , i co jak co, ale do tego żadnych zastrzeżeń miec nie mogę. Nawet przy prędko?ciach bliskich maxymalnym, w zakręcie przy gestej ulewie skuter bardzo dobrze się prowadził. Koło przednie 14 calowe i poszerzenie tylnej opony, miały duży wpływ na polepszenie prowadzenia.

Hamulce dosłownie żylety, s? idealnie wydozowane, lekki ruch ręk? i przód jest zablokowany, ta druga tarcza była jak najbardziej na miejscu. Skuter był na oryginalnym ogumieniu BRIDGESTONE hoop i o dziwo, ten abstrakcyjny bieżnik dobrze sprawdzał się na mokrej nawierzchni, choc z pocz?tku miałem duże obawy w winklach.

Na postoju obejrzałem kuferek, rzeczywi?cie jest olbrzymi, choc ta wypukło?c nadkola troche drażni, no ale musiało to byc w ten sposób skonstruowane, żeby ?rodek cieżko?ci obniżyc.

Ogólnie opinia pozytywna i chyba sie przekonałem do tego sprzętu:)

Teraz tylko czekac, na rozwikłanie tej całej afery z wadliwymi sprzegłami i jak to będzie z t? eurogwarancj? Suzuki, czy j? u nas uwzględni? przy wymianie wadliwego sprzegła skutera sprowadzonego z innego kraju :D

  • Administrator
Opublikowano

Przy najbliższej okazji dowiem się co SMP wie na temat wadliwego sprzęgła w An 400 K7.

No i pewnie już wkrótce na stronę główn? trafi test tego maxi... oby tylko czasu na wszytsko starczyło.

Ps. Postaram się aby na zlocie w Rynii dostępny był Burgman 400 do testów.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...