Gość Easy Rider Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Opublikowano 16 Kwietnia 2007 No i zaczelo sie Po 7 latach przerwy znow wrocilem do tego co zawsze mnie ciagnelo - do 2oo Od razu zaznaczam, ze tym postem raczej nic nie wniose nowego ale chcialem sie podzielic moimi wrazeniami z jazdy !OKK Na dobre zaczelo sie w sobote. Odbior skuterka, dobor kasku (stanelo na Shoei XR1000 w kolorze black), kurtka, rekawice i pare innych drobiazgow (wliczajac abusa, ktory mam nadzieje ostudzi zapaly amatorow cudzej wlasnosci). Z dodatkowego kuferka chwilowo zrezygnowalem bo sam nie moge sie zdecydowac co do wielkosci. Zamiast tego zaopatrzylem moja lepsza polowke w kurteczke i drugiego XR1000 (tez w kolorze black). Dopiecie formalosci, odchudzenie portfela i kluczyki w rece. Pamietacie ten dreszczyk jak pierwszy raz odpalaliscie swoja maszyne? Tak sie tez czulem w sobote. Mialem troszke watpliwosci jak to bedzie po tak dlugiej przerwie ale zotaly one w tyle razem z obloczkiem spalin. Pierwsze wrazenie po dluzszej jezdzie? AN jezdzi sam. Podejrzewam przez chwilke skosnookich o zamontowanie autopilota !V Jazda testowa nie pozwolila rowinac skrzydel. Teraz dopiero widac co to 'malenstwo' potrafi a potrafi wiele. To co mnie najbardziej urzeklo to zakrety... Po przygodach z RF600R pozostaly mi zapedy do kladzenia sie troszke glebiej... i... Rewelacyjnie umieszczony srodek ciezkosci. Latwosc z jaka ten ciezki osobnik daje sie prowadzic po lukach jest godna podziwu. Zwlaszcza jego reakcje na nagle przejscia miedzy lewymi i prawymi lukami (lub odwrotnie). Burgman po prostu plywa w zakretach lepiej niz nasza Otylia na mistrzostwach. Luki sprawiaja taka przyjemnosc, ze jazda po prostej staje sie nudna i zaczyna sie wypatrywac pierwszych wirazy. Nie myslcie, ze jestem bezkrytyczny. Sa sprzety potrafiace robic to leiej i lepiej do tego przystosowane. Nie spodziewalem sie jednak tego po Hamulce. Tutaj rowniez, nie mozna wiele zarzucic. Nauczony jezdzic z dwoma palcami na przednim hamulcu czesto musze niestety chwytac hamulec pelna garscia ale do jazdy w korku i przyhamowywan dwa palce wystarczaja. Dwie tarcze robia swoje i z pewnoscia jak na skuter ich skutecznosc jest nadzwyczaj dobra ale nie pogiewalbym sie o cos ostrzejszego. A moze to juz moje przewody? Niestety nie mam i pewnie nie predko bede mial mozliwosc porownania mojego Antka z rownoleglym modelem. Silnik - dzwiek ma bardzo przyjemny. W kasku, jak i bez niego, nie slychac zadnych nieprzyjemnych dzwiekow ze strony jednostki napedowej. SW brzmi lepiej ale AN niewiele odstaje w tej kwestii. Pali na dotyk, temperature robocza osiaga szybko i co najwazniejsze - jest bardzo dynamiczny i jednoczesnie potrafi przekazywac moc na tylne kolo w przyjemny sposob nie powodujac zbednych szarpniec. Te jednak moga sie zdazyc przy puszczeniu manetki na wysokich obrotach ale to nic niezwyczajnego - tu winic mozna kierowce a nie silnik. Reakcje na odkrecanie manetki sa pontaniczne do ponad 100km/h co w jezdzie miejskiej jest az nadto wystarczajace. Przy predkoscich powyzej 130km/h Burgman traci troszke z animuszu ale nie mozna oczekiwac zbyt wiele od 55 konikow. Pozycja za kierownica - trzeba sie naprawde postarac, zeby bylo niewygodnie. Tylko po co? Kanapa jest troszke twarda i daje sie we znaki po jakiejs godzinie jazdy ale nie jest to uciazliwe. Miejsca na nogi jest az nadto i naprawde mozna rozsiasc sie jak w fotelu. Tylko tutaj lepiej trzymac oczy otwarte i nie przysypiac Owiewka daje dobra ochrone przed wiatrem ale tylko do 120km/h. Moze to ze wzgledu na moj wzrost ale powyzej 120km/h struga wiatru zawija sie juz na kask i robi sie glosno. Przydalaby sie wyzsza szybka lub maly spojlerek. Do tego szyba wpada w nieprzyjemne wibracje powyzej 130km/h. Zanim jednak wydam na nia wyrok to ja zdemontuje i zaloze raz jeszcze. Moze gdzies jest luzna. A moze tak ma byc. Jak by nie bylo nie jest zle. Przydadza sie rowniez na pewno spojlery na bokach (owiewki) jako ze zawirowania powietrza poza zabawianiem sie z naszymi nogawkami dochodza tez pod... uda. Nie wplywa to jednak znaczaco na obnizenie komfortu jazdy. Nie wiem jak bedzie w deszczu. Pewnie moja ocena jest na razie bardzo subiektywna i podyktowana radoscia z posiadania na nowo 2oo ale jak doszukam sie wiekszych wad to napewno o nich napisze. To dopiero 3 dni Poza tym nie mam skali porownawczej do innych modeli jako, ze to moj pierwszy skuter a moja przejazdzka SW nie byla na tyle dluga, zeby sie pokusic o szczegolowe porownania. Ach - jeszcze lusterka. Sa fantastyczne przez duze F. Widocznosc jest pierszorzedna. Fakt, ze w korku jest trudniej (dzisiaj testowalem w drodze do pracy) ale mialem moze tylko ze dwie sytuacje, gdzie musialem zwolnic lub zatrzymac sie. Poza tym Antek calkiem zgrabnie sie przeciska. Do tego wyzej wspomniany srodek ciezkosci ulatwia menewry miedzy autami. Mimo swoich rozmiarow jest to naprawde poreczny sprzet nawet do miasta. Znow nalezy podkreslic, ze jest tez wiele innych lepiej stworzonych do tych celow 2oo ale uwazam, ze jak na swoja wage i rozmiary Burgman zachowuje sie wzorowo Jak nabije troszke wiecej na licznik to dopisze moze pare minusow. Na razie przezywam ponowna fascynajce 2oo wiec prosze o wyrozumialosc dla mojego piania nad Antkiem Kazda sroczka... Pozdrawiam Easy Rider
Gość beowe Opublikowano 19 Kwietnia 2007 Opublikowano 19 Kwietnia 2007 Pozdrowienia i gratulacje. Niech ci służy jak naj lepiej i jak naj dłużej. Dbaj o niego,a on będzie dbał o Ciebie. Wyboru dokonałe? dobrego, jak nie najlepszego. Życzę samych miłych chwil z twoim nowym nabytkiem i pamiętaj spiesz sie powoli bo 7 lat przerwy to długi czas choć wiem, że tego się nie zapomina, jak jazdy na rowerze ale zawsze można co? przeoczyć. Gratuluje BeoWe.
Gość elwood_blues Opublikowano 19 Kwietnia 2007 Opublikowano 19 Kwietnia 2007 Życzę udanej, bezawaryjnej i oczywi?cie bezpiecznej jazdy. pozdr.
Administrator 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚 Opublikowano 19 Kwietnia 2007 Administrator Opublikowano 19 Kwietnia 2007 Pierwsze wrazenie po dluzszej jezdzie? AN jezdzi sam. Podejrzewam przez chwilke skosnookich o zamontowanie autopilota !tut Jazda testowa nie pozwolila rowinac skrzydel. Teraz dopiero widac co to 'malenstwo' potrafi a potrafi wiele. To co mnie najbardziej urzeklo to zakrety... Po przygodach z RF600R pozostaly mi zapedy do kladzenia sie troszke glebiej... i... Rewelacyjnie umieszczony srodek ciezkosci. Latwosc z jaka ten ciezki osobnik daje sie prowadzic po lukach jest godna podziwu. Zwlaszcza jego reakcje na nagle przejscia miedzy lewymi i prawymi lukami (lub odwrotnie). Burgman po prostu plywa w zakretach lepiej niz nasza Otylia na mistrzostwach. Luki sprawiaja taka przyjemnosc, ze jazda po prostej staje sie nudna i zaczyna sie wypatrywac pierwszych wirazy. Widzę, że naprawdę kupiłe? An 650 bo to co piszesz zawsze wyraĽnie pokre?lałem Po prostu An 650 kocha łuki, zakręty, ?limaki itp! Gratuluje zakupu i uwierz mi, że wiem co czujesz. Pamiętam jak w 2004 roku odbierałem swoje "maleństowo" nowiusieńkie z salonu... tego uczucia się nie zapomina Przyczepno?ci i szeroko?ci życzę
pablos Opublikowano 19 Kwietnia 2007 Opublikowano 19 Kwietnia 2007 Gratulacje ... nic tylko pozazdro?cić.
Gość Dragon Opublikowano 19 Kwietnia 2007 Opublikowano 19 Kwietnia 2007 Ja również gratuluję. Pamiętam jak w 2004 roku odbierałem swoje "maleństowo" nowiusieńkie z salonu... tego uczucia się nie zapomina Masz rację... ja też nie mogę zapomnieć jak w 2006 roku odbierałem...
gumis Opublikowano 20 Kwietnia 2007 Opublikowano 20 Kwietnia 2007 pogratulować sprzęta do zobaczenia gdzie? na trasie !V pozdrawiam!
Klubowicze Profesor Opublikowano 20 Kwietnia 2007 Klubowicze Opublikowano 20 Kwietnia 2007 Gratulacje!!!!!!!!!! Szeroko?ci!!!!!!!!!!!! Pozdrówko!
brzoza Opublikowano 20 Kwietnia 2007 Opublikowano 20 Kwietnia 2007 650 i srebrny,to jest to .Bezpiecznych i bezawaryjnych wojaży
dr.big Opublikowano 20 Kwietnia 2007 Opublikowano 20 Kwietnia 2007 Bezawaryjnej i bezpiecznej jazdy . A opis zgadza sie w 100% !V ...
TALKA Opublikowano 20 Kwietnia 2007 Opublikowano 20 Kwietnia 2007 Gratuluje i powodzenia!!!!!!!!!!! !jump !piwko
matrixclan Opublikowano 20 Kwietnia 2007 Opublikowano 20 Kwietnia 2007 strzalka bardzo fajny opis !scooter i szerokiej drogi arek
Gość Easy Rider Opublikowano 20 Kwietnia 2007 Opublikowano 20 Kwietnia 2007 Dziekuje wszystkim za dobre slowo Zeby nie zakladac nowego watku zadam pytnie tutaj. Na stronie burgmani w dziale akcesoria znalazlem zdjecia nakladek na boki skutera (spojlerki, owiewki czy cos takiego). Gdzie mozna cos takiego kupic? Troszke mi wieje po tylku Z checia nabylbym cos takiego ale na stronce nie znalazlem zadnego opisu ani danych (a moze nie umiem szukac) !scooter To samo z wydechem 4Road. Na forum znalazlem link do tekstu ale jak wchodze na stronke to nie moge nic znalezc poza zdjeciem. Moje 'rurki' maja tak sliczny rdzawy kolorek, ze niedlugo pewnie trzeba bedzie sie za czyms porozgladac. Czy Givi to jedyny producent szyb? Potrzebowalbym wyzsza szybke i najlepiej jak by byla z ochraniaczami (owiewkami) na dlonie. Znow znalazlem tylko zdjecie. Czy ta szybka Givi jest wyzsza od fabrycznej? Bardzo prosze o rade W zasadzie szybka i owiewki to dwie rzeczy, ktorych brak troszke mi psuje radosc z jazdy (tylko powyzej 129km/h ). O ile szybke wiem gdzie kupic to nie wiem, czy warto. Natomiast za jakies namiary na owiewki bylbym bardzo wdzieczny Wybaczcie tyle pytan na raz ale poczatki zawsze pod gorke A! Jeszcze jedno. Nie bede zakladac nowego watku w dziale technicznym bo moze ktos mi krotko tu odpowie - czy zapach benzyny po dluzszej jezdzie jest rzecza normalna (na postoju np. na swiatlach)??? Ja sobie wytlumaczylem to odpowietrzeniem zbiornika ale moze jestem w bledzie Jak bede mial troszke czasu to rzuce okiem na przewody, zeby ktoregos dnia nie zrobilo mi sie za cieplo w 4 litery Pozdrowienia!!! Easy Rider
Matador Opublikowano 20 Kwietnia 2007 Opublikowano 20 Kwietnia 2007 Co do zapachu benzynki to nie wiem bo , poruszam się SB K2 400 a tam nic takiego nie wyczułem, ale powiem tak !scooter Zazdroszczę tego uczucia Dopiecie formalosci, odchudzenie portfela i kluczyki w rece. Pamietacie ten dreszczyk jak pierwszy raz odpalaliscie swoja maszyne? Tak sie tez czulem w sobote. Mialem troszke watpliwosci jak to bedzie po tak dlugiej przerwie ale zotaly one w tyle razem z obloczkiem spalin. Mam nadzieje że i mi przyjdzie kiedys odpalić SBAn650 . Pozdrawiam serdecznie i życzę najlepszego w obcowaniu z Burgim.
Gość shrek Opublikowano 20 Kwietnia 2007 Opublikowano 20 Kwietnia 2007 !scooter Uprzedze kolege Artixa, profil i witamy w klubie.
Gość Easy Rider Opublikowano 21 Kwietnia 2007 Opublikowano 21 Kwietnia 2007 !scooter Uprzedze kolege Artixa, profil i witamy w klubie. ???????????? Przeciez juz dostalo mi sie na poczatku Co jeszcze jest nie tak z moim profilem??????? Pozdrawiam Easy Rider
Daro Opublikowano 21 Kwietnia 2007 Opublikowano 21 Kwietnia 2007 Gratuluję i życze wielu nakręconych kilometrów
Gość MirekBurgman Opublikowano 21 Kwietnia 2007 Opublikowano 21 Kwietnia 2007 Ro?nie grono posiadaczy B 650. Gratuluję. Szerokiej drogi. Pozdrawiam z Gdańska! Mam pytanie do kolegów ,posiadajacych Burgmana 650: Czy można regulować lusterka w pionie. Dla mnie to fabryczne ustawienie jest troche za niskie. Mam 180 cm wzrostu. Czy kto? z Was potrafi mi odpowiedzieć na moje pytanie??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się