tomekmajesty Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Czytam cał? t? historię wyboru skutera i sam się zastanawiam co jest lepsze - nowy Xciting 500i czy 3 letni AN650. Wiem, że to inna liga te oba skuty. Jak my?licie? Chodzi mi o porównywalne ceny. Wolałem nówkę z salonu, bo rynek używek jaki jest każdy widzi, a tułanie się po DE też za bardzo mi nie odpowiada z braku czasu. od niedawna jeżdżę Excintingiem 500, rewelka jeżeli chodzi o miasto, przeciskam się spoko, na trasie w zakręty wchodzi jak plastik, wada mały kufer, ale ogólnie jestem bardzo zadowolony a przy tym cena nowego jest bezkonkurencyjna, a trzeba pamietać, że Kymco opinię na rynkach niemieckim i włoskim ma bardzo dobr?. resume-wybrałem go bo chciałem mieć szybki, sportowo prowadz?cy się skuter, o dobrej jako?ci i niezawodno?ci i jeszcze jedno - koła s? bardzo duże i dlatego sprzęt nie reaguje na koleiny, tarki i inne dzurska w jezdni
RobB. Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Czytam cał? t? historię wyboru skutera i sam się zastanawiam co jest lepsze - nowy Xciting 500i czy 3 letni AN650. Wiem, że to inna liga te oba skuty. Jak my?licie? Chodzi mi o porównywalne ceny. Wolałem nówkę z salonu, bo rynek używek jaki jest każdy widzi, a tułanie się po DE też za bardzo mi nie odpowiada z braku czasu. od niedawna jeżdżę Excintingiem 500, rewelka jeżeli chodzi o miasto, przeciskam się spoko, na trasie w zakręty wchodzi jak plastik, wada mały kufer, ale ogólnie jestem bardzo zadowolony a przy tym cena nowego jest bezkonkurencyjna, a trzeba pamietać, że Kymco opinię na rynkach niemieckim i włoskim ma bardzo dobr?. resume-wybrałem go bo chciałem mieć szybki, sportowo prowadz?cy się skuter, o dobrej jako?ci i niezawodno?ci i jeszcze jedno - koła s? bardzo duże i dlatego sprzęt nie reaguje na koleiny, tarki i inne dzurska w jezdni Owszem duże tylko, że czasem ....nieprzykręcone O ile nie jestem zwolennikiem B650 to vs Kymco wolałbym 3 letnie B650 niż to drugie. Nawet jak będzie nieco droższe to po roku różnica w cenie zużytego paliwa to zrekompensuje Pozdrawiam RobB. !tut
Mario Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Rob co ty piszesz, nie wolno pisac nic złego o tym modelu Kymco. To jest miłe forum tu wszystkie skutery sa najlepsze. Dla mnie tez wybór miedzy 3 letnim B650 a nowym Kymco byłby oczywisty.
tomekmajesty Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Czytam cał? t? historię wyboru skutera i sam się zastanawiam co jest lepsze - nowy Xciting 500i czy 3 letni AN650. Wiem, że to inna liga te oba skuty. Jak my?licie? Chodzi mi o porównywalne ceny. Wolałem nówkę z salonu, bo rynek używek jaki jest każdy widzi, a tułanie się po DE też za bardzo mi nie odpowiada z braku czasu. od niedawna jeżdżę Excintingiem 500, rewelka jeżeli chodzi o miasto, przeciskam się spoko, na trasie w zakręty wchodzi jak plastik, wada mały kufer, ale ogólnie jestem bardzo zadowolony a przy tym cena nowego jest bezkonkurencyjna, a trzeba pamietać, że Kymco opinię na rynkach niemieckim i włoskim ma bardzo dobr?. resume-wybrałem go bo chciałem mieć szybki, sportowo prowadz?cy się skuter, o dobrej jako?ci i niezawodno?ci i jeszcze jedno - koła s? bardzo duże i dlatego sprzęt nie reaguje na koleiny, tarki i inne dzurska w jezdni Owszem duże tylko, że czasem ....nieprzykręcone O ile nie jestem zwolennikiem B650 to vs Kymco wolałbym 3 letnie B650 niż to drugie. Nawet jak będzie nieco droższe to po roku różnica w cenie zużytego paliwa to zrekompensuje Pozdrawiam RobB. !tut co z tym zuzyciem paliwa mój X500 pali około 5 l na dotarciu, jak ostro pojadę po mie?cie 7, jest to niezbyt dużo Virago 750 potrafi spalić 10 l, przecież to jest 500! a nie 125 fakt Burgi650 w trasę dla turysty jest super fakt Exciting500 na miasto i do szybkiej jazdy jest super resume oba suuper, tylko dla innych klientów
Geni Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Spinka ma dobre podsumowanie tej dyskusji w swoim sigu. Dla każdego co? miłego Pani i Panowie, np. ja posiadaj?c odpowiedni? ilo?ć gotówki nie zakupiłbym ani Kymco, ani B650.
RobB. Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Tomku ja bazuję na wspomnieniach ze spotkań z wła?cicielami gaĽnikowego być może nowy Kymco na wtrysku tak nie pije. A żeby B650 żeby 7 spaliło, o to już trzeba być zawziętym Qwakim i ?cigać się w San Marino z Tmaxem . No 10 l to faktycznie sporo. Wychodzi że najlepszym turystykiem jest Deauville ze swoim wiecznym 4,6 ltr/100 km . A może ja jeżdżę po Bożemu - no wczoraj w Częstochowie na pewno Pozdrawiam RobB.
ultras Opublikowano 17 Kwietnia 2007 Opublikowano 17 Kwietnia 2007 Easy Rider gratki najszczersze wybrałe? co trzeba! a tak przy okazji dla niezdecydowanych filmik jak burger radzi sobie w codziennym moim życiu (nie wiem czemu takie dziwne okienko ale jak się kliknie prawym klawiszem i zoom in wł?czy jest prawie jak trzeba :-) pozdro! ultras
Arki Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Easy Rider zazdroszczę, że masz problem z głowy. Sledzę zady i walety największych maxi, bo bam ten sam problem od dwóch tygodni . I jestem w tym samym punkcie co Ty jakisz czas temu: SW600 czy B650... Kymco podarowałem sobie, bo nie Japończyk. Planowałem 400, doszedłem jednak do wniosku że szybko będę chciał zmienić na kolejny większy. To już od razu lepiej wzi?ć duży. Przy zakupie potencjalnej B650 przeraził mnie dzwięk silnika. Wolne obroty - piękne,dzwięk przy przyspieszaniu jednak przyminał mi mojego pierwszego Poloneza 15 lat temu. Pewnie dany egzemplarz miał co? z silnikiem, dzi? jadę kolejnym - zobaczymy. Zakup oczami - tylko B650, ale po 4 latach bezproblemowej jazdy Hond? 250 i jej kulturze pracy silnika kto wie czy nie zostanę wierny marce i kupie skrzydło 600. Kto z Was po przejechaniu się B650 kupił mimo wszystko SW600?
tomekmajesty Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Easy Rider zazdroszczę, że masz problem z głowy. Sledzę zady i walety największych maxi, bo bam ten sam problem od dwóch tygodni . I jestem w tym samym punkcie co Ty jakisz czas temu: SW600 czy B650... Kymco podarowałem sobie, bo nie Japończyk.Planowałem 400, doszedłem jednak do wniosku że szybko będę chciał zmienić na kolejny większy. To już od razu lepiej wzi?ć duży. Przy zakupie potencjalnej B650 przeraził mnie dzwięk silnika. Wolne obroty - piękne,dzwięk przy przyspieszaniu jednak przyminał mi mojego pierwszego Poloneza 15 lat temu. Pewnie dany egzemplarz miał co? z silnikiem, dzi? jadę kolejnym - zobaczymy. Zakup oczami - tylko B650, ale po 4 latach bezproblemowej jazdy Hond? 250 i jej kulturze pracy silnika kto wie czy nie zostanę wierny marce i kupie skrzydło 600. Kto z Was po przejechaniu się B650 kupił mimo wszystko SW600? z tym japończykiem to teraz do końca nie wiadomo kto nim jest, czę?ć firm japońskich robi motocykle w hiszpanii (yamaha), na tajwanie (honda) a nawet już w chinach kontynentalnych, więc? jestem ciekaw gdzie jest robiony burgman?
Gość Raq Opublikowano 19 Kwietnia 2007 Opublikowano 19 Kwietnia 2007 Granulacje Easy. niech Ci AN-tek służy !OK z tym japończykiem to teraz do końca nie wiadomo kto nim jest, czę?ć firm japońskich robi motocykle w hiszpanii (yamaha), na tajwanie (honda) a nawet już w chinach kontynentalnych, więc? to ja powiem jak to jest z tym Japończykiem, czy też innym jakim?. - zrobienie dobrej kopi to jedno, zaprojektowanie to drugie, wykonanie to trzecie. nie wolno też zapomnieć w międzyczasie o jako?ci. co której firmie czy narodowo?ci w dzisiejszych czasach przyporz?dkować, chyba nie będzie problemu ps. syndrom ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się