dr.big Opublikowano 26 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2005 Widzialem juz kilka AN650 ktore mialy przeszlifowane plastiki od zbytniego pochylania sie w zakretach... Dziwnym trafem nie zadzialala tam centralna podstawka? Kto z posiadaczy 650 bral juz tak zakrety jak to robi ten na zdjeciu? Dodatkowo dla niedowiarkow, przedstawiam zdjecie T-Maxa bez bagazu i 40- kilogramowym typkiem na grzbiecie. T- Max tez potrafi sie wylozyc , fakt ze juz sie iskrzy spod centralki, ale jeszcze troche i zostalyby przeszlifowane plastiki. Nikt mu nie powiedzial, ze przy wykladce na prawo trzeba uwazac na tlumik ? PS. Nie wiedzialem ze Mario zapuscil wlosy ... Odnośnik do komentarza
Administrator 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚 Opublikowano 26 Stycznia 2005 Administrator Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2005 Kto z posiadaczy 650 bral juz tak zakrety jak to robi ten na zdjęciu? Bigu wiesz, że uwielbiam się wykładać na winklach i to konkretnie ale mimo obci?żania bagażem lub pasażerem nigdy nie udało mi się niczym przytrzeć w An650. Centralka jest tam tak zrobiona, że chyba nie ma możliwo?ci fizycznej przytrzeć ni? . Z tego co wiem faktycznie szybciej przytrzesz płozami niż centralk?. Ten na zdjęciu faktycznie niezły hipcio a ten na dole to Krzywy jak żywy Odnośnik do komentarza
Mario Opublikowano 27 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2005 ma się te w?siki nie fajne zdj?tka Odnośnik do komentarza
Administrator Artix Opublikowano 27 Stycznia 2005 Administrator Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2005 Musze powiedziec ze zdziwily mnie mozliwosci T-maxa, bo AN650 to wiedzialem ze az tak mocno sie mozna pochylic w winklu. Jednak chyba w obu przypadkach trzeba miec pewnosc ze droga jest rowna i nie ma np dziury w asfalcie na winklu (prawda Bigu) czy rozsypanego piasku Ciekawi mnie jakie sa mozliwosci pochylu na winklu AN400, moze i takie foty sie znajdzie. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza
Gość dudi Opublikowano 27 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2005 Artix, dopiero jak tobie zrobia Odnośnik do komentarza
dr.big Opublikowano 27 Stycznia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2005 Artix jak cos znajde to wrzuce, na razie zaciakawila mnie YP 400 a'la "Krolewna Sniezka" Odnośnik do komentarza
-=Dee Jay=- Opublikowano 27 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2005 pełen czad !!!!!!!!!!!! nie wiem czemu... ale tak przerabiane skutery, to dotychczas tylko Majesty i T-maxy widzialem ... zadnych burgerów ... Dee Odnośnik do komentarza
Administrator 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚 Opublikowano 28 Stycznia 2005 Administrator Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2005 pełen czad !!!!!!!!!!!!nie wiem czemu... ale tak przerabiane skutery, to dotychczas tylko Majesty i T-maxy widzialem ... zadnych burgerów ... Eee tam Dee... prońcie bardzo... Masz tutaj króla... A tutaj 400 K3, K4... I jeszcze jedna fota... Odnośnik do komentarza
Kacza Opublikowano 28 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2005 Wow Nie wyobrazalem ze na maxi mozna tak wymiatac A te fotki co mariusz zapodal szczegolnie ta pierwsza to respect Pozdro s3m Odnośnik do komentarza
Szaary Opublikowano 28 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2005 Mariusz ale ta pierwsza fota to nie król tylko 400 ccm K3/4 WyraĽnie widać kierunki zamalowane farb? no i przekrok ma za mało prostok?tny kształt, a 650 maj? prawie k?t prosty przy siedzeniu na przekroku. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza
dr.big Opublikowano 28 Stycznia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2005 Widze ze czas na pare T-Maxow, zebyscie nie mysleli... Burgmany sa co prawda fajne, ale jak dla mnie juz lekko przesadzone. Po drugie wygladaja troche... przyciezko . Mi osobiscie najbardziej odpowiada ten pierwszy, srebrny T-Max. Jeszcze mi troche brakuje ... Odnośnik do komentarza
Szaary Opublikowano 28 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2005 Niestety zdarzaj? się też przypadki ewidentnego oszpecania skuterów Tutaj mamy przykład jak można ewidentnie spierniczyć burgmana 650 Aż się serce kraja Helix Tu też szkoda no ale przynajmniej na łeb nie pada A teraz dla odmiany co? ciekawego i nietuzinkowego Prototyp zbudowany przez Japońskiego studenta designu Odnośnik do komentarza
Gość Siepex Opublikowano 28 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2005 Jest czad, trzeba to przyznać. Szatańskie maszyny. Ostatnio widziałem interesuj?cy patent prosto z Bentleya (?). N ie znajde zdjęcia, ale powiem. Zamiast obrotomierza wyskalowanego w cyfrach pojawiły się procenty mówi?ce ile jeszcze mocy silnika zostało do wykorzystania. Np. 6000 obr/min - 100 % a 3000 obr/min - 50 % itp. Napewno widzieli?cie. Poza tym to fajny patent i przy odrobinie cierpliwo?ci do zrobienia tanim kosztem. Odnośnik do komentarza
Szaary Opublikowano 28 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2005 Aż mnie zatkało jak to zobaczyłem Co za choperowa pozycja Bigu Mario tak się robi prawdziwy tjuning T-maxa a nie jakie? tam bajeranckie malowania. Ergonomika powtarzam ergonomika jest najważniejsza no i bezpieczeństwo ( zagłówek ) Pozdrawiam Odnośnik do komentarza
Administrator 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚 Opublikowano 28 Stycznia 2005 Administrator Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2005 Mariusz ale ta pierwsza fota to nie król tylko 400 ccm K3/4 Faktycznie Szaary... przepraszam za bł?d. Miałem na kompie wywalonego w kosmos An 650 i my?łałem że to ta fotka ale z ropędu wrzuciłem K3 która też wygl?da jak z innej planety. Nie mogę znaleĽć nigdzie tego An 650 Tak w ogóle to nie specjalnie chciałbym jeĽdzić tak przerobionym skuterem bo takie sztuki nadaj? się na wystawy i pokazy a nie do codziennej eksploatacji. Jak co? jeszcze znajdę to zarzucę fote Odnośnik do komentarza
Szaary Opublikowano 28 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2005 Mariusz nie ma za co przepraszać Trzeba przyznać ze ta K3 jest tak zrobiona ze naprawdę trudno się zorientować który to model burgera. Malowanie zar?biste ale tak jak powiedziałe? tylko na wystawy, aż strach pomy?leć co by było z takim lakierem po jeĽdzie na normalnej ( polskiej ) drodze. A propo burgerów to znalazłem zdjęcie przycisku awaryjnych ?wiateł w nowym burgmanie 650 k5 i powiem szczerze że mogli by się japończycy bardziej postarać bo wykonanie i kształt pozostawiaj? dużo do życzenia. Mam racje?? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza
-=Dee Jay=- Opublikowano 28 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2005 wow wow wow... Mariusz jak napisales o tym "kingu" to zrobilem duze oczy... albowie pierwsze skojarzenie odno?nie tego skuta to YP 400 ale po blizszym ogl?dnięciu to rzeczywi?cie AN.... ale odno?nie tych wszystkich pomysłów - to s? poprostu wspaniałe... pokazane Burgery i YP'ki s? wystawowe i raczej nie uzywałbym ich na ulicy .. ale przedstawionymi przez Big T-maxami jak najbardziej... te podwojne wydechy .... malyna ... Odnośnik do komentarza
Gość Siepex Opublikowano 28 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2005 Dzięki Szaary Odnośnik do komentarza
dr.big Opublikowano 28 Stycznia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2005 Sam uwazam ze te najbardziej "wypasione" okazy wcale nie sa najlepsze i dlatego podobaja mi sie te tmaxy ktore co prawda ladnie wygladaja, ale da sie nimi jezdzic tak, a nawet lepiej, jak orginalnymi. Wszystko ponad to, czyli pogrubianie, poszerzanie, dokladanie zbednych bajerow jak i lakierowanie czesci ponozkow uwazam za zbedne. Tuning tak, przesada nie . Np. ta bialo- niebieska YP 400 nie da sie nawet wylozyc na zakrecie, biorac pod uwage "rogi" wystajace z owiewek po bokach. Ta druga zahaczymy od razu "rurkami tuningowymi " o asfalt. I po co komu taki "tuning"? Odnośnik do komentarza
Gość Siepex Opublikowano 28 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2005 Za cholere nie zauważyłem tych "rogów". /ukryły sie sprytnie pod łańcuchem. Specjalnie, zeby zrobic mi i Tobie na zlo?ć. Rurkom i różkom mówimy zdecydowanie NIE. Ale wiadomo - najlepsze sztuki tuningowe to takie, ktore lacza w sobie praktyczno?ć i piekno. A co do wspomnianych rur, to po okresie wpatrywania dochodze do wniosku, że te "patyki" służ? jedynie do utrzymania skuterowego mutanta w pozycji pionowej. Z drugiej stony pojazdu obserwujemy identyczne zjawisko "patyczkowania" - http://www.chikyujindojo.com/tokyomotorcyc...es/tms_m418.jpg. Widzimy również centralke. Dlaczego nie znalazła zastosowania ? Nie chce mi sie tego dociekać. W koncu jest 2 w nocy.... . Odnośnik do komentarza
Szaary Opublikowano 31 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2005 Witam No i mam pytanie --------------> ile to to pojedzie Oczywi?cie kierowca jest neiprzepisowo ubrany ---> brak Pozdrawiam Odnośnik do komentarza
Gość SeRo Opublikowano 31 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2005 Hehe Szaary to zdjęcie jest genialne...przyznaj sie to twój wychowanek ?? ...And pozdro for All... Odnośnik do komentarza
Gość Siepex Opublikowano 31 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2005 trzeba dorobic pedały i poszukac glodnego kota. To poleci ze 3 paczki. Jak nic... Odnośnik do komentarza
Gość SZPAK Opublikowano 31 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2005 Witam Zdjęcie TMAXa z fotelem po prostu mnia powaliło , a co do pierwszego zdjęcia to podoba mi sie zupełnie spokojna mina kierowcy , pełne opanowanie i luz . Pozdrawiam Odnośnik do komentarza
Gość majon Opublikowano 2 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2005 http://www.cyberscooter.it/sx/images/cart_aleleo2.jpg saluto majon Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się