Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Kilka fotek na zakretach i nie tylko...


dr.big

Rekomendowane odpowiedzi

Widzialem juz kilka AN650 ktore mialy przeszlifowane plastiki od zbytniego pochylania sie w zakretach... Dziwnym trafem nie zadzialala tam centralna podstawka? Kto z posiadaczy 650 bral juz tak zakrety jak to robi ten na zdjeciu?

013.jpg

Dodatkowo dla niedowiarkow, przedstawiam zdjecie T-Maxa bez bagazu i 40- kilogramowym typkiem na grzbiecie. T- Max tez potrafi sie wylozyc <_< , fakt ze juz sie iskrzy spod centralki, ale jeszcze troche i zostalyby przeszlifowane plastiki.

nisiizu08.jpg

Nikt mu nie powiedzial, ze przy wykladce na prawo trzeba uwazac na tlumik :angry: ?

cover41.jpg

PS. Nie wiedzialem ze Mario zapuscil wlosy :D ...

004.jpg

Odnośnik do komentarza
  • Administrator
Kto z posiadaczy 650 bral juz tak zakrety jak to robi ten na zdjęciu?

Bigu wiesz, że uwielbiam się wykładać na winklach i to konkretnie ale mimo obci?żania bagażem lub pasażerem nigdy nie udało mi się niczym przytrzeć w An650. Centralka jest tam tak zrobiona, że chyba nie ma możliwo?ci fizycznej przytrzeć ni? :angry: .

Z tego co wiem faktycznie szybciej przytrzesz płozami niż centralk?.

Ten na zdjęciu faktycznie niezły hipcio a ten na dole to Krzywy jak żywy <_<

Odnośnik do komentarza
  • Administrator

Musze powiedziec ze zdziwily mnie mozliwosci T-maxa, bo AN650 to wiedzialem ze az tak mocno sie mozna pochylic w winklu. Jednak chyba w obu przypadkach trzeba miec pewnosc ze droga jest rowna i nie ma np dziury w asfalcie na winklu (prawda Bigu) czy rozsypanego piasku <_< Ciekawi mnie jakie sa mozliwosci pochylu na winklu AN400, moze i takie foty sie znajdzie. Pozdrawiam :angry:

Odnośnik do komentarza

pełen czad !!!!!!!!!!!!

nie wiem czemu... ale tak przerabiane skutery, to dotychczas tylko Majesty i T-maxy widzialem ... zadnych burgerów ...

Dee

Odnośnik do komentarza
  • Administrator
pełen czad !!!!!!!!!!!!

nie wiem czemu... ale tak przerabiane skutery, to dotychczas tylko Majesty i T-maxy widzialem ... zadnych burgerów ...

Eee tam Dee... prońcie bardzo...

Masz tutaj króla...

suzuki1799vs.jpg

A tutaj 400 K3, K4...

suzuki1397jb.jpg

I jeszcze jedna fota...

suzuki1673wg.jpg

<_<:angry::D

Odnośnik do komentarza

Mariusz ale ta pierwsza fota to nie król tylko 400 ccm K3/4

WyraĽnie widać kierunki zamalowane farb? no i przekrok ma za mało prostok?tny kształt, a 650 maj? prawie k?t prosty przy siedzeniu na przekroku.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza

Widze ze czas na pare T-Maxow, zebyscie nie mysleli... Burgmany sa co prawda fajne, ale jak dla mnie juz lekko przesadzone. Po drugie wygladaja troche... przyciezko <_< .

Mi osobiscie najbardziej odpowiada ten pierwszy, srebrny T-Max. Jeszcze mi troche brakuje :angry: ...

T-Max_0006.jpg

T-Max_0056.jpg

T-Max_0051.jpg

T-Max_0042.jpg

Odnośnik do komentarza

Niestety zdarzaj? się też przypadki ewidentnego oszpecania skuterów

Tutaj mamy przykład jak można ewidentnie spierniczyć burgmana 650

rhsactionsmall_0057-609.jpg

Aż się serce kraja <_<

Helix :angry:

fulhelx1-330.jpg

fulhelx2-331.jpg

Tu też szkoda :D no ale przynajmniej na łeb nie pada :P

A teraz dla odmiany co? ciekawego i nietuzinkowego

jap1-211.jpg

jap2-212.jpg

Prototyp zbudowany przez Japońskiego studenta designu

Odnośnik do komentarza

Jest czad, trzeba to przyznać. Szatańskie maszyny.

Ostatnio widziałem interesuj?cy patent prosto z Bentleya (?). N ie znajde zdjęcia, ale powiem. Zamiast obrotomierza wyskalowanego w cyfrach pojawiły się procenty mówi?ce ile jeszcze mocy silnika zostało do wykorzystania. Np. 6000 obr/min - 100 % a 3000 obr/min - 50 % itp. Napewno widzieli?cie. Poza tym to fajny patent i przy odrobinie cierpliwo?ci do zrobienia tanim kosztem.

Odnośnik do komentarza

Aż mnie zatkało jak to zobaczyłem <_< Co za choperowa pozycja

dscn0019-474.jpg

dscn0017-473.jpg

Bigu Mario tak się robi prawdziwy :angry: tjuning T-maxa a nie jakie? tam bajeranckie malowania.

Ergonomika :D powtarzam ergonomika jest najważniejsza

no i bezpieczeństwo ( zagłówek )

:P

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
  • Administrator
Mariusz ale ta pierwsza fota to nie król tylko 400 ccm K3/4

Faktycznie Szaary... przepraszam za bł?d. Miałem na kompie wywalonego w kosmos An 650 i my?łałem że to ta fotka ale z ropędu wrzuciłem K3 która też wygl?da jak z innej planety. Nie mogę znaleĽć nigdzie tego An 650 :D

Tak w ogóle to nie specjalnie chciałbym jeĽdzić tak przerobionym skuterem bo takie sztuki nadaj? się na wystawy i pokazy a nie do codziennej eksploatacji.

Jak co? jeszcze znajdę to zarzucę fote :D

Odnośnik do komentarza

Mariusz nie ma za co przepraszać :D

Trzeba przyznać ze ta K3 jest tak zrobiona ze naprawdę trudno się zorientować który to model burgera. Malowanie zar?biste ale tak jak powiedziałe? tylko na wystawy, aż strach pomy?leć co by było z takim lakierem po jeĽdzie na normalnej ( polskiej ) drodze.

A propo burgerów to znalazłem zdjęcie przycisku awaryjnych ?wiateł w nowym burgmanie 650 k5 i powiem szczerze że mogli by się japończycy bardziej postarać bo wykonanie i kształt pozostawiaj? dużo do życzenia.

2005-AN650-EX-neu-03.jpg

Mam racje??

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza

wow wow wow...

Mariusz jak napisales o tym "kingu" to zrobilem duze oczy... albowie pierwsze skojarzenie odno?nie tego skuta to YP 400 ale po blizszym ogl?dnięciu to rzeczywi?cie AN....

ale odno?nie tych wszystkich pomysłów - to s? poprostu wspaniałe... pokazane Burgery i YP'ki s? wystawowe i raczej nie uzywałbym ich na ulicy .. ale przedstawionymi przez Big T-maxami jak najbardziej... te podwojne wydechy .... malyna ...

Odnośnik do komentarza

Sam uwazam ze te najbardziej "wypasione" okazy wcale nie sa najlepsze i dlatego podobaja mi sie te tmaxy ktore co prawda ladnie wygladaja, ale da sie nimi jezdzic tak, a nawet lepiej, jak orginalnymi. Wszystko ponad to, czyli pogrubianie, poszerzanie, dokladanie zbednych bajerow jak i lakierowanie czesci ponozkow uwazam za zbedne. Tuning tak, przesada nie :D . Np. ta bialo- niebieska YP 400 nie da sie nawet wylozyc na zakrecie, biorac pod uwage "rogi" wystajace z owiewek po bokach. Ta druga zahaczymy od razu "rurkami tuningowymi :D " o asfalt. I po co komu taki "tuning"?

Odnośnik do komentarza

Za cholere nie zauważyłem tych "rogów". /ukryły sie sprytnie pod łańcuchem. Specjalnie, zeby zrobic mi i Tobie na zlo?ć. Rurkom i różkom mówimy zdecydowanie NIE.

Ale wiadomo - najlepsze sztuki tuningowe to takie, ktore lacza w sobie praktyczno?ć i piekno.

A co do wspomnianych rur, to po okresie wpatrywania dochodze do wniosku, że te "patyki" służ? jedynie do utrzymania skuterowego mutanta w pozycji pionowej. Z drugiej stony pojazdu obserwujemy identyczne zjawisko "patyczkowania" - http://www.chikyujindojo.com/tokyomotorcyc...es/tms_m418.jpg. Widzimy również centralke. Dlaczego nie znalazła zastosowania ? Nie chce mi sie tego dociekać. W koncu jest 2 w nocy.... .

burg40003t07.jpg

burgman40003f165.jpg

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...