Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Honda X-ADV 750 - wątek zbiorczy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ależ bardzo proszę
https://taiwanbigscootershop.com/collections/x-adv/products/honda-x-adv-mobile-phone-holder-multi-function-integrated-system
Kupowałem u nich OEM owe graty do AK550. Firma godna zaufania. Płaciłem VISA.
Dzieki za info,jak złożę dam fotkę

Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka

Dzieki za info,jak złożę dam fotkę

Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka

Pytanko:wysyłka trwa dlugo???

Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Przy wymianie opon zauważyłem, że oryginalne Bridgestone nie mają żadnych ciężarków, zacząłem się zastanawiać czy są tak idealne, czy hondzie nie chciało się wyważać? Przy okazji położyłem kurtkę z pilotem jakieś 1,5 m od skutera i już nie mogłem otworzyć kanapy, to info dla tych co boją się systemu bezkluczykowego. 

Opublikowano
6 godzin temu, RONIN napisał:

Przy wymianie opon zauważyłem, że oryginalne Bridgestone nie mają żadnych ciężarków, zacząłem się zastanawiać czy są tak idealne, czy hondzie nie chciało się wyważać? Przy okazji położyłem kurtkę z pilotem jakieś 1,5 m od skutera i już nie mogłem otworzyć kanapy, to info dla tych co boją się systemu bezkluczykowego. 

Niestety strach jest uzasadniony...lepiej dmuchać na zimne;)

Klips na kluczyk wydaje się idealnym rozwiązaniem.

Opublikowano

Dzisiaj pierwszy dzień urlopu i 400 km z kuframi zaliczone, tylko chyba na max załadowany skuter oślepia ledami jadących z przeciwka bo mi mrugają. Pierwsza połowa trasy dynamicznie, spalanie 4,3l, druga w deszczu częściowo i po zmroku 3,8l. Opony po wymianie też chyba ok bo nie odczułem żadnych uślizgów na mokrym.

Opublikowano
Dnia 14.08.2018 o 23:49, RONIN napisał:

Dzisiaj pierwszy dzień urlopu i 400 km z kuframi zaliczone, tylko chyba na max załadowany skuter oślepia ledami jadących z przeciwka bo mi mrugają. Pierwsza połowa trasy dynamicznie, spalanie 4,3l, druga w deszczu częściowo i po zmroku 3,8l. Opony po wymianie też chyba ok bo nie odczułem żadnych uślizgów na mokrym.

Ciekawa sprawa z tymi  ledami..... jedziesz z plecakiem czy solo?

Opublikowano

Oczywiście z plecaczkiem, Honda jest na maxa załadowana, pewnie jakieś 190 kg. udało mi się nawet z dwa razy przeszorować dolną osłoną  o jakiś krawężnik co do tej pory się nie zdażało. Spalanie przy prędkościach około 130 km/h też wzrosło do około 5 litrów. Za to w deszczu udało mi się zejść do 3,3 l.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Dzisiaj chyba pobiłem rekord bo w Armenii poza miastem spalanie 3,0 l.

Na instagramie znalazłem takie cudo.

 

4407B8D1-0B2D-4D4C-8963-A4D770C4F1CA.jpeg

  • Klubowicze
Opublikowano

W Integrze do 80-ciu na godzinę spalenie jest bardzo niskie (przy zwiedzaniu po mocnych winklach 2.6 litra, ale prędkość cały czas wahała się między 50-70 km/h), przy stówce przekracza już 4.2 litra, przy 120-tu już dobija do 4.8, a 130+ przebija piątkę... Wychodzi na to, że ten silnik wybitnie nie lubi obrotów :P (w sensie picia)...

  • Administrator
Opublikowano

Dziwne to, co piszesz Sławek... Mi NC- D w przedziale 100-130 spala w trasie ~ 3.5- 3.7 l na setkę. Dokładnie tyle samo wciągał mi ostatnio w drodze do Wilna NC - X. Wynik nie z BC tylko policzone od stacji do stacji przy dystrybutorze.

Co do X-ADV 300 to raczej fake.

Opublikowano

Te 3,0 l to właśnie przy 90-100 z pasażerem bez bagaży, może z górki było :D. Przy 120 z plecaczkiem 4,3-4,4, 5 litrów to 140-160 z pasażerem, przynajmniej tak jest u mnie.

  • Administrator
Opublikowano

Wszystko się zgadza bo X-ADV wciąga ciut więcej niż Integra.

  • Klubowicze
Opublikowano
Godzinę temu, MariuszBurgi napisał:

Dziwne to, co piszesz Sławek... Mi NC- D w przedziale 100-120 spala w trasie ~ 3.5- 3.7 l na setkę.

No model 700 ma troszkę inaczej mapowany silnik... A do tego ja cały czas jeżdżę z bocznymi kuframi, więc przy większych prędkościach mam i większe opory powietrza...

  • Administrator
Opublikowano

 

28 minut temu, SlawoyAMD napisał:
No model 700 ma troszkę inaczej mapowany silnik.

Zgadza się, 700 ma inaczej ale dla porównania wspomniałem o wynikach 750X, i co ciekawe w sporej części też jechanym na 3 kufrach.

 

  • Klubowicze
Opublikowano

Mariuszku, szeroka szyba z dodatkowym deflektorem, też pewnie robi swoje, a i ja ważę stówkę... Do tego namiot i reszta biwakowego wyposażenia, więc Czarne Skrzydło lekko nie miało... Oczywiście mówię o wskazaniach, jakie zaobserwowałem przy włączonej funkcji średniego spalania, bo wystarczyło troszkę z górki, albo z wiatrem i po kilkunastu kilometrach wskazanie malało lub szło w górę... Ogólnie silnik, który ma max obroty w granicach 6500 RPM, przy czterech tysiączkach "na pasku", musi już więcej siorbać...

Opublikowano

Moja Nc700x manual spala średnio 3.5l. Najwięcej spaliła na trasie 250 km z czego 180 km to była autostrada z prędkościami 150-170km/h. Wtedy wyszło 4.2l i był to rekord. Zazwyczaj jeżdżę solo z wysoką szyba i bagażem i zawsze spalanie liczę od dystrybutora. 

  • Klubowicze
Opublikowano
3 godziny temu, MariuszBurgi napisał:

Dziwne to, co piszesz Sławek... Mi NC- D w przedziale 100-130 spala w trasie ~ 3.5- 3.7 l na setkę.

Moja 750 spala dokładnie tyle samo .....

Opublikowano

Czy jest ktoś może na forum, kto próbował podnieść moc modułami typu rapid bike i może podzielić się opinią?

 

pozdrawiam

 

Opublikowano

Włosi wiedzą co dobre :)

....between January and August this year, 3,180 BMW R1200 GS models were sold in Italy, compared to 3,233 Honda X-ADVs :)

Więcej

Opublikowano

Bo R1200GS to kultowa maszyna ;-)

Włosi wiedzą co dobre
....between January and August this year, 3,180 BMW R1200 GS models were sold in Italy, compared to 3,233 Honda X-ADVs
Więcej
Opublikowano

Najwyraźniej za mało kultowa by pokonać skuter :lol:

Opublikowano
27 minut temu, marek_m napisał:

Najwyraźniej za mało kultowa by pokonać skuter :lol:

Ale zdajesz sobie sprawę, że cena 1 GS = cena 2 X-Adv? To porównaj sprzedaż z SH - tego pewnie poszło nie 3k, ale z 30k.

Opublikowano

Cieszę się z tego faktu i uważam, że to zasłużone zwycięstwo, ale faktem jest, że przez ostatnie cztery tygodnie w podróży spotkałem ponad setkę BMW GS1200 i ani jednego X-ADV. Choć gdziekolwiek się nie pojawiłem nawet użytkownicy GSów z niedowierzaniem oglądali Hondę.

5 minut temu, Sysgone napisał:

Ale zdajesz sobie sprawę, że cena 1 GS = cena 2 X-Adv? To porównaj sprzedaż z SH - tego pewnie poszło nie 3k, ale z 30k.

AK 550 jest tańszy od Xadv i Tmaxa a nie jest w stanie nawiązać nawet walki, więc to nie cena jest najważniejsza.

Opublikowano
7 minut temu, Sysgone napisał:

Ale zdajesz sobie sprawę, że cena 1 GS = cena 2 X-Adv? To porównaj sprzedaż z SH - tego pewnie poszło nie 3k, ale z 30k.

Owszem, ale mowa o rynku włoskim. Nie sadzę aby było wielu amatorów GS'a, którzy z "biedy" wybrali X-ADV.

Ten skuterek to po prostu bardzo udana konstrukcja. Obecnie, IMHO, absolutne numero uno !V

Opublikowano

Sądzisz, że to amatorzy GS'ów kupili X-Adv? Coś mi się nie chce wierzyć.
Całkowicie się z Tobą zgadzam, że X-Adv to numer jeden jeśli chodzi o skutery, ale porównanie sprzedaży z GS'em to nieporozumienie. To tak jakbyśmy próbowali porównać sprzedaż VW Golfa i najdroższej Tesli. Z ilości sprzedanych egzemplarzy wychodzi, że Golf jest o wiele lepszy ;-)

12 minut temu, RONIN napisał:

AK 550 jest tańszy od Xadv i Tmaxa a nie jest w stanie nawiązać nawet walki, więc to nie cena jest najważniejsza.

Zgadza się, X-Adv namieszała i to poważnie na rynku. Gdybym miał kupować nowy skuter, na 99% byłaby to właśnie Honda.

  • Administrator
Opublikowano



[...]ale faktem jest, że przez ostatnie cztery tygodnie w podróży spotkałem ponad setkę BMW GS1200 i ani jednego X-ADV.


Od kiedy na rynku jest GS a od kiedy X-ADV???

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...