kfcent Opublikowano 28 Marca 2007 Opublikowano 28 Marca 2007 Witam. Jestem z wami na burgmani już jaki? czas - wczoraj dokonałem przesiadki z x9 na silverka:) Z tego co widze na forum jest sporo użytkowników takowych "maszyn" - pozazdro?ciłem no i jest...może nie silver ale granatowy też ładnie się prezentuje:) Jako że zakupiłem sprzet od go?cia który chyba nie zabardzo miał pojęcie co to i do czego (niestety:( ) - chcialbym odpowiednio przygotować go do sezonu i dalszej eksploatacji- dlatego mam do was kilka pytań: 1. gdzie moge kupić pasek napędowy - znacie jaki? niedrogi sklep internetowy gdyż w Hondzie Plaza zaż?dali odemnie za niego 660pln - już nawet nie pytałem ile bedzie kosztowała robocizna 2. chce zmienic oponke z tyłu bo jest łysa - ale czy przy zmianie musze wymienić również przedni?? bo to kolejny koszt 3. jakim olejem zalać moje srebrne skrzydło ? syntetyk czy semi ? jakich oleii wy używacie? 4. czy kto? korzystał z regulacji tylnego amortyzatora - i jak to ustawić gdyż stwierdzam że po przesiadce z X9-tki silver jest na maxa sztywny i twardy - przez to o wiele mniej wygodny - ja to jeszcze zniose,ale moja dziewczyna nażeka że twardo sie jedzie i na naszych polskich dziurach poprostu fruwa na siedzisku . 5. czy polecacie jaki? dedykowany kuferek do silverka, albo najlpeiej samo oparcie (wogole czy jest co? takiego jak w antku 400) . 6. mozna kto? zna dobry zaufany warsztat gdzie mogłbym oddać na pewniaka sprzet z my?l? że wroci naprawde dobrze zrobiony. z gory dzieki za odpowiedz i mam nadzieje że nie za?mieciłem forum i że mi pomożecie... pozdrawiam Daniel
Gość MICHAŁ CHEMIK Opublikowano 28 Marca 2007 Opublikowano 28 Marca 2007 Gratuluje zakupu 1. Pasek napędowy z tego co kojarze to tylko oryginał-nie ma zamienników(jaki masz przebieg bo pasek wymienia sie po 24ty?) 2.Nie musisz zmieniać przedniej ale dobrze by było,będ? sie różnie zachowywały na drodze 3.Ja mam zalanego syntetykiem MOTULA 4.Amortyzatory reguluje sie specjalnym kluczem który jest razem z innymi kluczami pod siedzeniem(taki półksiężyc),masz regulacje 5-stopniow?,musisz obracać w kierunku 1 jeżeli chcesz żeby było "mięciej".Sugeruje 3,4 Pamietaj że musisz oba amortyzatory ustawić na tej samej cyfrze!!!!!!! 5.Ja posiadam Givi V46 i jestem bardzo zadowolony,dobrze wygl?da i jest pakowny 6.Z serwisem sam sie borykam wiec w tym temacie nie pomoge.... pozdrawiam !V
dr.big Opublikowano 28 Marca 2007 Opublikowano 28 Marca 2007 1. To normalna cena Hondy. Nie ma zamiennikow. Kontrolka paska zapala sie po 24 tkm, ale nawet w ASO Hondy mowia, aby przed wymiana dokladnie obejrzec pasek. Czasami mozna smigac na nim (jazda turystyczna) do 40 tkm. Wiadomosc z ASO Honda i obserwacji kilkunastu modeli z forum Silver Winga. (Zeby nie bylo, ze to ja twierdze.) Nie slyszalem tez, zeby komus w SW strzelil pasek, no ale zawsze jest kiedys ten pierwszy raz ... 2. Jesli wymieniasz na ten sam model to nie, jesli zmieniasz model to dwie opony! 3. Wbrew manualowi - syntetyk. 4. Silver ma duzo bardziej twarde zawieszenie od X9... 5. V46 lub Maxia 52. 6. Serwisowalem raz w ASO Hondy w Szczecine. Dogladalem pracy mechaniora i mialem wszelkie potrzebne czesci i info na temat niezbednych dzialan przy skuterze.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się