Skocz do zawartości
Forum Burgmania

2 Takt a UE


Gość Siepex

Rekomendowane odpowiedzi

Niebawem planuje zakup motocykla Mz z serii 25x. Zaraz po zakupie i sprawdzeniu maszyny mysle o dluzszej wycieczce. Beda to kraje UE.

I tu powstaje problem (?), poniewaz jak pamietacie Mz-ki sa maszynami 2 suwowymi, ktore jak pamietam (?) nie maja juz wstepu do niektorych krajow zachodnich. A moze sie myle? W kazdym razie jak sobie przypominam wstepu nie maja do Szwajcarii. Nie wiem natomiast jak z krajami UE. Włochami, Francja, Niemcami ? Mam pewne watpliwosci.

Może znacie odpowiedz?

Odnośnik do komentarza

Rzeczywiscie nie maja wstepu, hahaha... Kto Ci naopowiadal takich glupot? Nie slyszales o tym ze w Europie Zach. wszadzie poruszaja sie np. dwusuwowe Hexagony lub inne jednoslady? Wszystko co jest dopuszczone do ruchu, moze sie poruszac po drogach. Wyjatkiem sa tu np. ostrzezenia smogowe w Niemczech, ale ja w Berlinie pamietam ostatnie z lata 1989, pozniej juz chyba nic nie bylo...

Jesli MZ-ke zarejestrujesz i bedziesz mial wazny przeglad mozesz smigac nia po calej Europie, a nawet dalej...

PS. Moze sa jakies drobne ograniczenia, ale o zakazie wjazdu na teren danego panstwa nic mi nie wiadomo.

Odnośnik do komentarza
  • Administrator

Gdyby tak bylo ze 2T nie maja wstepu wlosi nie mieli by czym jezdzic, podobnie francuzi i inne pd nacje. Toz to podstawowy srodek transportu w tamtym regionie. Wiec jeden 2T wiecej jeden mniej nie robi juz nikomu roznicy. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza

Jeszcze długo silniki dwusuwowe nie wyjd? z użycia czy to w jedno?ladzie czy w skuterze wodnym.Dwutakt cechuje się prostot? konstukcji okrojon? do minimum,dlatego nie które firmy nie zrezygnuj? z zastosowania silnika dwusuwowego. :)

Odnośnik do komentarza

Witam Witam

Klejny mit obalony.

To co ja słyszałem przypomina wersje KOMARA. I chyba działało kiedy? naprawdę. Zachodnie Niemcy nie pozwalały przekraczać granicy 2T ze wschodu, które notabene stanowiły znaczna wiekszosc maszyn poruszajacych sie po dogach NRD

. Ale to było dawno. Prawdopodobnie w latach 70, 80 tych ubirgłego stulecia.

http://images.optin.com.au/optusxmas/flash...%21%21%21%21%20

Odnośnik do komentarza

Nie slyszalem o czyms takim, a jedynymi ktorzy nie pozwalali przekraczac granicy byly wladze NRD :) . Szczerze powiedziawszy nigdy nie zwrocilem na to uwagi ani mnie to zbytnio nie interesowalo.

Z drugiej strony, nie wiem jak mozna miec cos przeciwko trabantom. Sam jezdzilem kiedys troche trabim z silnikiem VW, a raz jechalem normalnym dwusuwem kombi z Berlina, ktorego przyprowadzilem dla znajomego nad morzem.

Po tej jezdzie sam zastanawialem sie czy nie kupic dwusuwowego kombiaka, smieszny samochodzik, ale bardo przyjemny :) .

Predzej wprowadzilbym zakaz poruszania sie tranzytem TIR- ow. Cale szczescie wprowadzili w koncu dla nich oplaty, za niskie jak na moj gust, ale przynajmniej jest jakis poczatek...

Odnośnik do komentarza
  • Administrator

Mialem Trabanta 2T w wersji limuzyna :) tak przynajmniej bylo wpisane w dowod rejestracyjny i o ile pamietam w roku anno domini 1992 wybralem sie na wycieczke do Kolonii tymze autem i nie przypominam sobie zebym mial problemy z przejazdem no nie liczac drobnych awarii po drodze :) na szczescie na terenie NRD gdzie nie bylo problemow z czesciami :) Wiec znowu chyba wychodzi ze kolejny mit upadl :) Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...